IJsdansen korte kür is 16 februari, ijsdansen vrije kür is 17 februari.quote:Op zaterdag 15 februari 2014 13:04 schreef Iwanius het volgende:
Wanneer is het paren gebeuren of de vrouwen solo weer aan de beurt?
Het wordt nu herhaald op de stream, sowieso een leuke kur was datquote:Op zondag 16 februari 2014 18:44 schreef Max23 het volgende:
Russisch paar dat gewoon een stukje muziek van Caro Emerald in hun kür gebruikt
Komen zo nog wel een paar voorbij met zo'n stijltje... Billie Holiday, Frank Sinatra, Marilyn Monroe en Caro Emerald galore vandaag (of gisteren eigenlijk)quote:Op maandag 17 februari 2014 12:07 schreef Karina het volgende:
Hebben ze allemaal van die oubollige muziek? Een kur met wat vlottere muziek vind ik leuker.
Deze ook weer. Zeker 'mode' in het kunstrijden tegenwoordig.quote:Op maandag 17 februari 2014 12:09 schreef alors het volgende:
[..]
Komen zo nog wel een paar voorbij met zo'n stijltje... Billie Holiday, Marilyn Monroe en Caro Emerald galore vandaag (of gisteren eigenlijk)
Ja ik ga bijna denken dat het een verplicht thema isquote:Op maandag 17 februari 2014 12:10 schreef Karina het volgende:
[..]
Deze ook weer. Zeker 'mode' in het kunstrijden tegenwoordig.
De algehele opkomst van de braafheid in de wereld heeft ook hier toegeslagen.
Nou dat zat ik dus ook te denken. Want het valt wel heel erg op.quote:Op maandag 17 februari 2014 12:14 schreef alors het volgende:
[..]
Ja ik ga bijna denken dat het een verplicht thema is
Kunstrijden is ook veel leuker dan ijsdansen, maarja Hans maakt het draaglijk.quote:Op maandag 17 februari 2014 12:30 schreef Rockiejj het volgende:
Ik zit dit nou effe te kijken maar ik vind het nou niet heel interessant ofzo..
Krijg echt het gevoel dat er tegen kinderen die niet zo goed zijn wordt gezegd: ga dan maar ijsdansen.quote:Op maandag 17 februari 2014 18:51 schreef alors het volgende:
[..]
Kunstrijden is ook veel leuker dan ijsdansen, maarja Hans maakt het draaglijk.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |