Van Beek heeft wel een slechte loting, moet de hele rit achter Lee aan.quote:Op donderdag 13 februari 2014 13:35 schreef Mexicanobakker het volgende:
Wust gaat dit niet flikken, maar v Beek heeft serieus kans.
Is toch juist gunstig?quote:Op donderdag 13 februari 2014 13:38 schreef Slobeend het volgende:
[..]
Van Beek heeft wel een slechte loting, moet de hele rit achter Lee aan.
Prima loting juist, kan ze een beetje mee met Lee. Maar ze moet zich niet gek laten maken inderdaad.quote:Op donderdag 13 februari 2014 13:38 schreef Slobeend het volgende:
[..]
Van Beek heeft wel een slechte loting, moet de hele rit achter Lee aan.
quote:
Dat laatste inderdaad.quote:Op donderdag 13 februari 2014 13:39 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Prima loting juist, kan ze een beetje mee met Lee. Maar ze moet zich niet gek laten maken inderdaad.
Inderdaad, je weet dat Lee snel start dus ze moet er gebruik van maken maar niet proberen koste wat kost bij te blijven in de eerste ronde, dan blaast ze zichzelf op.quote:Op donderdag 13 februari 2014 13:39 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Prima loting juist, kan ze een beetje mee met Lee. Maar ze moet zich niet gek laten maken inderdaad.
Die vermaledijende luchtcirculatie inderdaad.quote:Op donderdag 13 februari 2014 13:43 schreef Van_Poppel het volgende:
Laatste rit is wel een serieus nadeel voor Van Beek. Ook die eerste kruising kan tricky worden...
Moet ze maar een houding met scherpere kniehoeken aannemen.quote:Op donderdag 13 februari 2014 13:46 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Die vermaledijende luchtcirculatie inderdaad.
Verval van één seconde is goed, als ze maar geen missertjes bij de start heeft..quote:Op donderdag 13 februari 2014 13:48 schreef Felagund het volgende:
[..]
Moet ze maar een houding met scherpere kniehoeken aannemen.
Vooral die tweede bocht op de 1000m, dat is de moeilijkste bocht van allemaal.quote:Op donderdag 13 februari 2014 13:49 schreef Mansjester het volgende:
[..]
Verval van één seconde is goed, als ze maar geen missertjes bij de start heeft..
Kijk,kijk, kijk, jij hebt er verstand van. Een goede tussenronde is trouwens ook belangrijk.quote:Op donderdag 13 februari 2014 13:49 schreef Mansjester het volgende:
[..]
Verval van één seconde is goed, als ze maar geen missertjes bij de start heeft..
Uiteindelijk maar 6 kanshebbers, maar kennelijk is 20 deelnemers te weinig. Die eerste 12 ritten doen er eigenlijk niet toe.quote:Op donderdag 13 februari 2014 13:49 schreef tong80 het volgende:
[..]
20 ritten op de 500 meter. Dat zijn 40 deelnemers. Met veel kanshebbers.
Heerlijk man, clean sweep met Wüst, Leenstra en Van Beek.quote:
Bij het alpineskiën en langlaufen is dat net zo.quote:Op donderdag 13 februari 2014 14:04 schreef Nober het volgende:
[..]
Uiteindelijk maar 6 kanshebbers, maar kennelijk is 20 deelnemers te weinig. Die eerste 12 ritten doen er eigenlijk niet toe.
Er is zelfs een fucking B-finale bij het shorttrack, het is ver-schrik-ke-lijk!quote:Op donderdag 13 februari 2014 14:10 schreef Felagund het volgende:
[..]
Bij het alpineskiën en langlaufen is dat net zo.
Ja op een verdwaalde Rus na zou ik niet weten wie er ook maar in de buurt komt op de 1500quote:Op donderdag 13 februari 2014 14:10 schreef Nober het volgende:
1:14.26 Richardson
Dit is mijn gok en daar zal ik eens op gaan letten, hoop stiekem wel op een clean sweep.
[..]
Heerlijk man, clean sweep met Wüst, Leenstra en Van Beek.
http://nl.wikipedia.org/w(...)-_1500_meter_vrouwen
Het is ook wel mooi dat een vrij grote groep wel ervaring op kan doen. Vooral op de korte afstanden is het dan nog wel leuk om te zien.quote:Op donderdag 13 februari 2014 14:10 schreef Felagund het volgende:
[..]
Bij het alpineskiën en langlaufen is dat net zo.
Komt goed, jij kan datquote:Op donderdag 13 februari 2014 14:17 schreef Mexicanobakker het volgende:
Pff, moet ook nog even bellen voor stage. Helaas net geen gehoor gehad, zometeen en in de dweil nog maar een keer proberen. En anders morgen nog een paar keer.
Vind het wel raar dat zij zo vroeg moet, net als op de 500m terwijl ze toch behoorlijk snel is.quote:Op donderdag 13 februari 2014 14:20 schreef Max23 het volgende:
Zhang in rit 7 schat ik hoger in dan Richardson/Bowe denk ik.
Komt omdat ze weinig World Cups geeft gereden volgens mijquote:Op donderdag 13 februari 2014 14:24 schreef Nober het volgende:
[..]
Vind het wel raar dat zij zo vroeg moet, net als op de 500m terwijl ze toch behoorlijk snel is.
quote:Op donderdag 13 februari 2014 14:30 schreef heywoodu het volgende:
Hoi Paulien je bedoelt zoiets als bijvoorbeeld de trials in de VS, Canada, Japan en volgens mij ook Rusland?
Even naar het faaltopicquote:
Ach ik vind d'r wel leukquote:Op donderdag 13 februari 2014 14:31 schreef Spies het volgende:
[..]Er komt echt ook niks zinnigs uit haar mond.
Je zou er depressief van worden.quote:Op donderdag 13 februari 2014 14:33 schreef Mansjester het volgende:
Groothuis heeft best veel gewonnen eigenlijk![]()
1x WK afstanden, OS en 1x WK sprint. Eigenlijk wel alles voor een sprinter dus.quote:Op donderdag 13 februari 2014 14:33 schreef Mansjester het volgende:
Groothuis heeft best veel gewonnen eigenlijk![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |