Die hebben ruzie met Dionequote:Op donderdag 13 februari 2014 14:34 schreef Mani89 het volgende:
Oh jeetje een theekransje in de studio, waar zijn Erben en Rintje?
De Erb?quote:Op donderdag 13 februari 2014 14:35 schreef Max23 het volgende:
Wie doet het co-commentaar op de radio nou "De Deut" op tv is
Jeetjequote:Op donderdag 13 februari 2014 14:35 schreef Max23 het volgende:
Wie doet het co-commentaar op de radio nou "De Deut" op tv is
Je herkent Annette Gerritsen nietquote:Op donderdag 13 februari 2014 14:39 schreef Travel. het volgende:
Wie is die blonde meid? Bijna net zo leuk als Stax
Radio 1 vindt het zo'n gemis, dat ze hebben besloten geen commentaar meer te geven en een discussie zullen inlassen over de dood van Borstquote:Op donderdag 13 februari 2014 14:37 schreef Max23 het volgende:
Kramer: "Goud komt niet uit de lucht vallen"
Die heeft duidelijk niet naar het shorttrack gekeken.
Het wordt tijd voor een eigen omroep.quote:Op donderdag 13 februari 2014 14:39 schreef Mani89 het volgende:
Volgensmij zou iedereen in dit topic het beter doen dan die mensen die daar nu aan tafel zitten.
Gefeliciteerd. En alvast succes.quote:Op donderdag 13 februari 2014 14:40 schreef Mexicanobakker het volgende:
Morgenmiddag een oriënterend gesprek. Topshow
quote:Op donderdag 13 februari 2014 14:39 schreef Travel. het volgende:
Wie is die blonde meid? Bijna net zo leuk als Stax
Dat wordt vanavond even een beetje voorbereidenquote:Op donderdag 13 februari 2014 14:40 schreef Redefine het volgende:
[..]
Gefeliciteerd. En alvast succes.
Jeetjequote:Op donderdag 13 februari 2014 14:40 schreef IbanMayo het volgende:
Van de week moest ik de 500m dames noodgedwongen via radio volgen. Moet zeggen dat de Deut beter tot haar recht komt op radio dan op tv.
quote:Op donderdag 13 februari 2014 14:40 schreef Mexicanobakker het volgende:
Morgenmiddag een oriënterend gesprek. Topshow
Dat heb ik ook opquote:Op donderdag 13 februari 2014 14:41 schreef Mexicanobakker het volgende:
Intussen eet ik een broodje filet americain met ui
Lekker alvast een beetje indrinken.quote:Op donderdag 13 februari 2014 14:41 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Dat wordt vanavond even een beetje voorbereiden
Dit boeit echt niemand.quote:Op donderdag 13 februari 2014 14:41 schreef Mexicanobakker het volgende:
Intussen eet ik een broodje filet americain met ui
Als je het niet wordt, doe je een Sjinkie.quote:Op donderdag 13 februari 2014 14:41 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Dat wordt vanavond even een beetje voorbereiden
Of als je er alsnog geen goed gevoel over hebt een Sven: Gewoon van tevoren afmeldenquote:Op donderdag 13 februari 2014 14:42 schreef Redefine het volgende:
[..]
Als je het niet wordt, doe je een Sjinkie.
Dit heb ik de laatste paar dagen al regelmatig gedaan, wel net als Sjinkie gewoon achter hun rug.quote:Op donderdag 13 februari 2014 14:42 schreef Redefine het volgende:
[..]
Als je het niet wordt, doe je een Sjinkie.
Die baan komt niet uit de lucht vallen.quote:Op donderdag 13 februari 2014 14:43 schreef Mansjester het volgende:
[..]
Of als je er alsnog geen goed gevoel over hebt een Sven: Gewoon van tevoren afmelden
Ik zie nu pas je ondertitelquote:Op donderdag 13 februari 2014 14:44 schreef Dr.Smoke het volgende:
Sinds wanneer is Nederland 1 een commerciële omroep? Nog vaker reclame dan sbs![]()
![]()
Ik doe het na de meeste jury beoordelingen bij het snowboarden.quote:Op donderdag 13 februari 2014 14:43 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Dit heb ik de laatste paar dagen al regelmatig gedaan, wel net als Sjinkie gewoon achter hun rug.
Baasquote:Op donderdag 13 februari 2014 14:44 schreef Mansjester het volgende:
[..]
Ik zie nu pas je ondertitel![]()
Mulero
Ja. En niet een type die zich gek laat maken door Lee.quote:Op donderdag 13 februari 2014 14:50 schreef Mexicanobakker het volgende:
van Beek kan misschien 2 keer achterdoor kruisen. Dat zou wel heel gunstig zijn.
Leuk voor haar toch.quote:Op donderdag 13 februari 2014 14:51 schreef Dr.Smoke het volgende:
Zie nu dat Leenstra met Anesi gaat![]()
[ afbeelding ]
Wüst heeft wel een verhaal. Boer ook trouwens.quote:Op donderdag 13 februari 2014 14:52 schreef Redefine het volgende:
Overigens heeft geen van de Nederlandse dames een 'verhaal', dus dat wordt geen medaille
Even heen en weer zappen tussen de NOS en ZDF.quote:Op donderdag 13 februari 2014 14:52 schreef Mexicanobakker het volgende:
Oja, even de 20 km individueel op de stream aanzetten
Boer haar verhaal is al rond. Wüst heeft al teveel gewonnen voor een verhaal.quote:Op donderdag 13 februari 2014 14:53 schreef DeLuna het volgende:
[..]
Wüst heeft wel een verhaal. Boer ook trouwens.
Niet naar iemand toe kunnen rijden op de laatste kruising.quote:Op donderdag 13 februari 2014 14:53 schreef Tasjee het volgende:
Wat is het voordeel/ nadeel met het starten op binnen of buitenbaan?
Als je buiten start, mag je binnen finishen. Dat is zeker bij de vrouwen een voordeel.quote:Op donderdag 13 februari 2014 14:53 schreef Tasjee het volgende:
Wat is het voordeel/ nadeel met het starten op binnen of buitenbaan?
Daarnaast ga je makkelijker door een binnenboht als je moe bentquote:Op donderdag 13 februari 2014 14:54 schreef Redefine het volgende:
[..]
Niet naar iemand toe kunnen rijden op de laatste kruising.
Niet op de 1000 meter.quote:Op donderdag 13 februari 2014 14:54 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Als je buiten start, mag je binnen finishen. Dat is zeker bij de vrouwen een voordeel.
op de 1000m is dat niet zo. Binnen starten is binnen finishen.quote:Op donderdag 13 februari 2014 14:54 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Als je buiten start, mag je binnen finishen. Dat is zeker bij de vrouwen een voordeel.
quote:Op donderdag 13 februari 2014 14:54 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Ja. Alhoewel dat meer geldt op de 1500 meter.quote:Op donderdag 13 februari 2014 14:55 schreef Max23 het volgende:
[..]
Daarnaast ga je makkelijker door een binnenboht als je moe bent
Je mag wel van top sporters verwachten dat ze niet moe waren anders train je 4 jaar voor niks.quote:Op donderdag 13 februari 2014 14:55 schreef Max23 het volgende:
[..]
Daarnaast ga je makkelijker door een binnenboht als je moe bent
Wat was het verhaal van Kramer, Bergsma, M. Mulder, Smeekens, R. Mulder, Wüst?quote:Op donderdag 13 februari 2014 14:52 schreef Redefine het volgende:
Overigens heeft geen van de Nederlandse dames een 'verhaal', dus dat wordt geen medaille
quote:Op donderdag 13 februari 2014 14:55 schreef hafcfan het volgende:
[..]
Je mag wel van top sporters verwachten dat ze niet moe waren anders train je 4 jaar voor niks.
quote:Op donderdag 13 februari 2014 14:55 schreef hafcfan het volgende:
[..]
Je mag wel van top sporters verwachten dat ze niet moe waren anders train je 4 jaar voor niks.
visserquote:Op donderdag 13 februari 2014 14:58 schreef heywoodu het volgende:
Wie was die vrouwelijke commentator ook alweer? Zijlstra?
Ria Visser-Smeets.quote:Op donderdag 13 februari 2014 14:58 schreef heywoodu het volgende:
Van Deutekom.quote:Op donderdag 13 februari 2014 14:58 schreef heywoodu het volgende:
Mijn analyse van Pauline begint en eindig met het woord jammer.quote:Op donderdag 13 februari 2014 14:56 schreef Mexicanobakker het volgende:
Die neus van Pauline is gewoon jammer.
Ria Visser, die het ooit met Mart Smeets heeft gedaanquote:Op donderdag 13 februari 2014 14:58 schreef heywoodu het volgende:
Ik vergat er nog bij te zetten, dat bij de lange afstanden ze favoriet waren (of een verhaal hadden). Bij de 500 meter was de afstand zelf het verhaal. Nog nooit een Nederlander die won etc.quote:Op donderdag 13 februari 2014 14:56 schreef Nober het volgende:
[..]
Wat was het verhaal van Kramer, Bergsma, M. Mulder, Smeekens, R. Mulder, Wüst?
Als je er niks van begrijpt, kun je beter niet zulke opmerkingen maken. Want het is onzinquote:
Nesbis.quote:
quote:Op donderdag 13 februari 2014 14:59 schreef Zorro het volgende:
Lotte gaat het doen vandaag!
Maar eerst nog even schaatsen.
Sporters die iets niet kunnen volhoudenquote:Op donderdag 13 februari 2014 14:59 schreef Redefine het volgende:
[..]
Als je er niks van begrijpt, kun je beter niet zulke opmerkingen maken. Want het is onzin
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |