Die hebben ruzie met Dionequote:Op donderdag 13 februari 2014 14:34 schreef Mani89 het volgende:
Oh jeetje een theekransje in de studio, waar zijn Erben en Rintje?
De Erb?quote:Op donderdag 13 februari 2014 14:35 schreef Max23 het volgende:
Wie doet het co-commentaar op de radio nou "De Deut" op tv is
Jeetjequote:Op donderdag 13 februari 2014 14:35 schreef Max23 het volgende:
Wie doet het co-commentaar op de radio nou "De Deut" op tv is
Je herkent Annette Gerritsen nietquote:Op donderdag 13 februari 2014 14:39 schreef Travel. het volgende:
Wie is die blonde meid? Bijna net zo leuk als Stax
Radio 1 vindt het zo'n gemis, dat ze hebben besloten geen commentaar meer te geven en een discussie zullen inlassen over de dood van Borstquote:Op donderdag 13 februari 2014 14:37 schreef Max23 het volgende:
Kramer: "Goud komt niet uit de lucht vallen"
Die heeft duidelijk niet naar het shorttrack gekeken.
Het wordt tijd voor een eigen omroep.quote:Op donderdag 13 februari 2014 14:39 schreef Mani89 het volgende:
Volgensmij zou iedereen in dit topic het beter doen dan die mensen die daar nu aan tafel zitten.
Gefeliciteerd. En alvast succes.quote:Op donderdag 13 februari 2014 14:40 schreef Mexicanobakker het volgende:
Morgenmiddag een oriënterend gesprek. Topshow
quote:Op donderdag 13 februari 2014 14:39 schreef Travel. het volgende:
Wie is die blonde meid? Bijna net zo leuk als Stax
Dat wordt vanavond even een beetje voorbereidenquote:Op donderdag 13 februari 2014 14:40 schreef Redefine het volgende:
[..]
Gefeliciteerd. En alvast succes.
Jeetjequote:Op donderdag 13 februari 2014 14:40 schreef IbanMayo het volgende:
Van de week moest ik de 500m dames noodgedwongen via radio volgen. Moet zeggen dat de Deut beter tot haar recht komt op radio dan op tv.
quote:Op donderdag 13 februari 2014 14:40 schreef Mexicanobakker het volgende:
Morgenmiddag een oriënterend gesprek. Topshow
Dat heb ik ook opquote:Op donderdag 13 februari 2014 14:41 schreef Mexicanobakker het volgende:
Intussen eet ik een broodje filet americain met ui
Lekker alvast een beetje indrinken.quote:Op donderdag 13 februari 2014 14:41 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Dat wordt vanavond even een beetje voorbereiden
Dit boeit echt niemand.quote:Op donderdag 13 februari 2014 14:41 schreef Mexicanobakker het volgende:
Intussen eet ik een broodje filet americain met ui
Als je het niet wordt, doe je een Sjinkie.quote:Op donderdag 13 februari 2014 14:41 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Dat wordt vanavond even een beetje voorbereiden
Of als je er alsnog geen goed gevoel over hebt een Sven: Gewoon van tevoren afmeldenquote:Op donderdag 13 februari 2014 14:42 schreef Redefine het volgende:
[..]
Als je het niet wordt, doe je een Sjinkie.
Dit heb ik de laatste paar dagen al regelmatig gedaan, wel net als Sjinkie gewoon achter hun rug.quote:Op donderdag 13 februari 2014 14:42 schreef Redefine het volgende:
[..]
Als je het niet wordt, doe je een Sjinkie.
Die baan komt niet uit de lucht vallen.quote:Op donderdag 13 februari 2014 14:43 schreef Mansjester het volgende:
[..]
Of als je er alsnog geen goed gevoel over hebt een Sven: Gewoon van tevoren afmelden
Ik zie nu pas je ondertitelquote:Op donderdag 13 februari 2014 14:44 schreef Dr.Smoke het volgende:
Sinds wanneer is Nederland 1 een commerciële omroep? Nog vaker reclame dan sbs![]()
![]()
Ik doe het na de meeste jury beoordelingen bij het snowboarden.quote:Op donderdag 13 februari 2014 14:43 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Dit heb ik de laatste paar dagen al regelmatig gedaan, wel net als Sjinkie gewoon achter hun rug.
Baasquote:Op donderdag 13 februari 2014 14:44 schreef Mansjester het volgende:
[..]
Ik zie nu pas je ondertitel![]()
Mulero
Ja. En niet een type die zich gek laat maken door Lee.quote:Op donderdag 13 februari 2014 14:50 schreef Mexicanobakker het volgende:
van Beek kan misschien 2 keer achterdoor kruisen. Dat zou wel heel gunstig zijn.
Leuk voor haar toch.quote:Op donderdag 13 februari 2014 14:51 schreef Dr.Smoke het volgende:
Zie nu dat Leenstra met Anesi gaat![]()
[ afbeelding ]
Wüst heeft wel een verhaal. Boer ook trouwens.quote:Op donderdag 13 februari 2014 14:52 schreef Redefine het volgende:
Overigens heeft geen van de Nederlandse dames een 'verhaal', dus dat wordt geen medaille
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |