Ik had het wel mooi gevonden als ze maar één slee mochten gebruiken.quote:Op donderdag 13 februari 2014 17:38 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Iemand die dacht van "hey, estafette, maar na de run met een stokje de baan weer op rennen is niet handig denk ik."
Het bordje negeren.quote:Op donderdag 13 februari 2014 17:39 schreef Mansjester het volgende:
Ik heb in de Nostradamus aangegeven dat niemand wordt gediskwalificeerd. Hoe kan je hier eigenlijk worden gediskwalificeerd?
Bordje missen, te vroeg weg, etc.quote:Op donderdag 13 februari 2014 17:39 schreef Mansjester het volgende:
Ik heb in de Nostradamus aangegeven dat niemand wordt gediskwalificeerd. Hoe kan je hier eigenlijk worden gediskwalificeerd?
Bordje missen of te vroeg weg zijn.quote:Op donderdag 13 februari 2014 17:39 schreef Mansjester het volgende:
Zijn er dan ook zwarte rodelaars?quote:
Ja uit Jamaica.quote:Op donderdag 13 februari 2014 17:39 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Zijn er dan ook zwarte rodelaars?
superniger schijnt wel rodelfan te zijn.quote:Op donderdag 13 februari 2014 17:39 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Zijn er dan ook zwarte rodelaars?
quote:Op donderdag 13 februari 2014 17:39 schreef Redefine het volgende:
Het is vooral leuk om de officiële Sotsji site erbij te houden met alle tijden. Mooi om te zien dat de Tsjechen het vooral verliezen op de mannelijke rodelaar.
Duitsland zou nog kampioen worden met het B team.quote:Op donderdag 13 februari 2014 17:40 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Zo gaat Amerika het waarschijnlijk heel goed doen na Erin Hamlin, dan na Chris Mazdzer al minder ne Niccum/Terdiman zullen er wel voor zorgen dat ze flink inleveren
Duitsland heeft gewoon de olympisch kampioen bij de vrouwen, dan de olympisch kampioen bij de mannen
en tot slot de olympisch kampioenen bij de dubbels
Met gemak ja, in principe hebben ze dan nog de snelste vrouw en snelste dubbelquote:Op donderdag 13 februari 2014 17:41 schreef Redefine het volgende:
[..]
Duitsland zou nog kampioen worden met het B team.
quote:
quote:Op donderdag 13 februari 2014 17:39 schreef DeLuna het volgende:
[..]
Bordje missen, te vroeg weg, etc.
Ah oké, bedankt.quote:Op donderdag 13 februari 2014 17:39 schreef Redefine het volgende:
[..]
Bordje missen of te vroeg weg zijn.
Nee, lijkt mij niet.quote:
Paar hadden ja volgens mijquote:Op donderdag 13 februari 2014 17:43 schreef Redefine het volgende:
Volgens mij hebben we hier allemaal nee op die vraag.
Asicsquote:
Leuk, maar niet hierquote:
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |