Ene S. Kramer uit Heerenveenquote:
M. Exicanobakker?quote:Op donderdag 13 februari 2014 17:30 schreef Mexicanobakker het volgende:
Intussen lees ik de Donald Duck.
Raad eens wie de abonnee van de week is
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Is er geen Buurman Bolderbast op de rodelslee?quote:Op donderdag 13 februari 2014 17:31 schreef Mexicanobakker het volgende:
Intussen lees ik een stripje over Zwaan Kranig, de topschaatser
Nee, maar er worden wel grappen gemaakt over het nemen van de verkeerde baan. Schijtlolquote:Op donderdag 13 februari 2014 17:32 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Is er geen Buurman Bolderbast op de rodelslee?
Ik denk bij dubbel-d niet aan Donald Duckquote:Op donderdag 13 februari 2014 17:32 schreef johannes_vermeer het volgende:
Misschien kunnen de mensen van forum.fok.nl/OWS ook in de DD komen?
[ afbeelding ]
Douwe Dabbert?quote:Op donderdag 13 februari 2014 17:35 schreef Redefine het volgende:
[..]
Ik denk bij dubbel-d niet aan Donald Duck
De nieuwe Johan Vlemmixquote:Op donderdag 13 februari 2014 17:36 schreef Mexicanobakker het volgende:
Dat bordje missen is net zoiets als de bel missen bij Ter Land, Ter Zee en in de Lucht
quote:
Ja lees maar bij het bericht over de gewonde op de bob- en rodelbaanquote:Op donderdag 13 februari 2014 17:37 schreef Redefine het volgende:
Nu het rodelen er bijna op zit, zullen de Edwin van Calker durft niet naar beneden wat een faalhaas opmerkingen wel weer schering en inslag zijn
Iemand die dacht van "hey, estafette, maar na de run met een stokje de baan weer op rennen is niet handig denk ik."quote:Op donderdag 13 februari 2014 17:37 schreef johannes_vermeer het volgende:
Wat is dat met dat bordje, wie heeft dat bedacht?
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |