SPOILER: MAL-lijstOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: FOK! Anime aanradersOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Waarom zijn (sommige) fansubs illegaal?
Anime worden steeds populairder in andere landen, waardoor er vaker licenties opgekocht worden. Dit betekent dat de afleveringen officieel niet verspreid mogen worden (zonder toestemming).
Dit gebeurt niet bij alle series, maar meestal bij series die bekendheid verkrijgen in het westen waardoor een westerse uitgever de licentie koopt om hieraan te verdienen.
Ik kan de fansubs niet afspelen, wat moet ik doen?
Waarschijnlijk heb je niet de goede codes die nodig zijn om de formaten af te spelen.
Er zijn Drie verschillende ''Populaire'' codecs waar je anime mee kunt kijken.
Je hebt KCP- Kawaii Codec Pack deze codec pack bevat de meest essentile codecs die nodig zijn voor het bekijken van anime. Bij KCP is ook de media speler MPC-HC aanwezig. Dit is een mediaspeler die uitermatend geschikt is voor het bekijken van anime.
Het CCCP-Project is een pakket speciaal ontwikkeld voor anime. Het voordeel van CCCP is dat het al een lang lopend project is. Het biedt ongeveer dezelfde mogelijkheden als KCP. Enig nadeel bij CCCP is wel dat het niet constant wordt gepdatet en er dus lange intervals zijn.
En als laatst heb je ook nog K-lite Codec pack
K-lite kun je het beste gebruiken in combinatie met MPC-HC het biedt vergelijkbare functies aan zoals KCP, en CCCP hebben.
De beste Media speler die wordt aangeraden voor het kijken van anime is MPC-HC Deze speler is geschikt voor het kijken van anime en geeft ook nog eens een betere beeldkwaliteit.
Kan ik downloaden via IRC?
Een guide om via IRC downloaden is gemaakt door Robin007bond en kun je hier vinden.
Help! Mijn plaatjes doen het niet. Wat nu?
Je bent aan het hotlinken, en dit mag niet. Upload het plaatje via Imgur of Photobucket en plaats hem opnieuw.
Degene die het topic sluit (door middel van de 301e post), opent het volgende deel! Er worden ook statistieken bijgehouden.
Fuck yeah.quote:Op woensdag 12 februari 2014 09:19 schreef De_Dakgoot het volgende:
Aww yes, JAM PROJECT![]()
Hebben ook de 1e tv opening van Yamato 2199 gedaan
http://www.animenewsnetwo(...)the-fool-2nd-opening
Ja, maar ik vond Balodude leukerquote:Op woensdag 12 februari 2014 16:45 schreef Repelsteeltju het volgende:
Zei er iemand Obama-chan?
[ afbeelding ]
quote:Op woensdag 12 februari 2014 17:30 schreef Arashimashou het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Hm, dit doet me denken aan die ene doujinshi.
DONT CROSS THLINE!quote:Op woensdag 12 februari 2014 17:30 schreef Arashimashou het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Hm, dit doet me denken aan die ene doujinshi.
Too late sucker.quote:Op woensdag 12 februari 2014 17:32 schreef De_Dakgoot het volgende:
[..]
[..]
DONT CROSS THLINE!
[ afbeelding ]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op woensdag 12 februari 2014 17:33 schreef Arashimashou het volgende:
[..]
Too late sucker.
[ afbeelding ]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
/A/non's with his waifu, all's right in the world.
quote:Op woensdag 12 februari 2014 18:11 schreef De_Dakgoot het volgende:
[..]100000円 + nieuwjaarsgeschenk. Da's veel geld.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.[ afbeelding ]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.🐙
quote:Op woensdag 12 februari 2014 19:43 schreef DeZwabber het volgende:
Zo, de grove vorm zit er in. Nu nog als een malloot alles vijlen en schuren om het strak te krijgen.
Kan hij dan ook door life fibers heen?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Helemaal super.
Even wat harder duwen misschien.quote:Op woensdag 12 februari 2014 20:03 schreef Kyubey het volgende:
[..]
Kan hij dan ook door life fibers heen?
Je bent een dag te laat met kijkenquote:Op woensdag 12 februari 2014 20:07 schreef Qunix het volgende:
DAT HxH EPISODE!!!!!
Wooow! Wat was dat intens!
Gon is eng
quote:Op woensdag 12 februari 2014 20:48 schreef Repelsteeltju het volgende:
http://www.animenewsnetwo(...)oes-novels-get-anime
HYPEquote:Op woensdag 12 februari 2014 20:20 schreef De_Dakgoot het volgende:
Studio DEEN. Alle personages zijn veranderd in stotterende loli's.quote:Op woensdag 12 februari 2014 20:48 schreef Repelsteeltju het volgende:
Ik durf het bijna niet te geloven. Is dit echt? Dit moet toch haast wel echt zijn? Ik heb al 5 minuten een stomme grijns op mijn gezicht.
Die sla ik denk ik maar over.quote:
Kon niet andersquote:
Uhuh!quote:Op woensdag 12 februari 2014 20:36 schreef wdn het volgende:
HxH is elke aflevering tot nu toe een TOP anime.
OMG. Ik had dit al twintig minuten eerder kunnen weten.quote:
quote:Op woensdag 12 februari 2014 22:57 schreef Repelsteeltju het volgende:
[ afbeelding ]
... Kyubey ben jij dat?
Great minds think alike.quote:Op woensdag 12 februari 2014 22:57 schreef Repelsteeltju het volgende:
[ afbeelding ]
... Kyubey ben jij dat?
quote:Op donderdag 13 februari 2014 18:00 schreef Kyubey het volgende:
http://www.justin.tv/ohys_05
Livestream van Kiru ra Kiru, hajimerou! Nog een paar minuutjes.
Ehh, HS rippen hem van Crunchyroll, en die hebben productievertraging van 12 uur.quote:Op donderdag 13 februari 2014 18:14 schreef Repelsteeltju het volgende:
Wacht anders gewoon een uur en een kwartier dan heeft HS 'm; dat is in elk geval wat ik doe.
Wat? Ik dacht dat dat eenmalig was.quote:Op donderdag 13 februari 2014 18:27 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Ehh, HS rippen hem van Crunchyroll, en die hebben productievertraging van 12 uur.
Bijkbaar nog een keer, is niet de bedoeling, hebben ze gewoon de subs niet op tijd op orde of zo.quote:Op donderdag 13 februari 2014 18:30 schreef Repelsteeltju het volgende:
[..]
Wat? Ik dacht dat dat eenmalig was.![]()
doe maar zoquote:Op donderdag 13 februari 2014 18:44 schreef Kyubey het volgende:
Deze Kill la Kill episodeal die ontwikkelingen en onthullingen
Ik zeg nietsquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.HAPPENING LA HAPPENING: THE HAPPENING
[ Bericht 9% gewijzigd door Kyubey op 13-02-2014 18:56:42 ]Helemaal super.
Ik ben zo jaloers la jaloers nu.quote:Op donderdag 13 februari 2014 18:44 schreef Kyubey het volgende:
Deze Kill la Kill episodeal die ontwikkelingen en onthullingen
quote:Op donderdag 13 februari 2014 18:46 schreef Kyubey het volgende:
[..]
Ik zeg nietsSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.HAPPENING LA HAPPENING: THE HAPPENING
🐙
Geloof in Daiz. Hij zal ons verlossen van de KLK hunkeringen.quote:Op donderdag 13 februari 2014 19:10 schreef DeZwabber het volgende:
Mijn hoop rust op fansubbers die sneller zijn dan HS
Vergeefse la Hoopquote:Op donderdag 13 februari 2014 19:10 schreef DeZwabber het volgende:
Mijn hoop rust op fansubbers die sneller zijn dan HS
quote:Op donderdag 13 februari 2014 18:46 schreef Kyubey het volgende:
[..]
Ik zeg nietsOke ik ga episodes inhalen.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.HAPPENING LA HAPPENING: THE HAPPENING
Daiz is kankerquote:Op donderdag 13 februari 2014 19:17 schreef Repelsteeltju het volgende:
[..]
Geloof in Daiz. Hij zal ons verlossen van de KLK hunkeringen.
quote:Op donderdag 13 februari 2014 20:17 schreef DeZwabber het volgende:
http://gifsound.com/?gif=(...)23.gif&v=IiNSPiKkBlw
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Tja, als er toch geen KlK is vanavond.🐙
quote:Op donderdag 13 februari 2014 21:20 schreef DeZwabber het volgende:
De uitsparing voor het blad in het handvat uitvijlen, is nu nog iets te krap. Ik heb alleen een bandschuurmachine en een piepklein vijltje. De schuurmachine gaat te snel, het vijltje duurt lang. FMLOoh.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Tja, als er toch geen KlK is vanavond.
En dan de volgende!quote:Op donderdag 13 februari 2014 21:35 schreef DeZwabber het volgende:
Als het blad eenmaal in de grip past en alles verlijmt is kan ik los met de dremel en de bandschuurmachine om alles smooth te krijgen. Plus rondingenDan nog plamuur, spuitplamuur, primer, verf, lak, lak, lak en polijsten. Duurt even maar dan heb je ook een relatief nutteloos voorwerp.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Geen Yamato?quote:Op donderdag 13 februari 2014 21:41 schreef DeZwabber het volgende:
Misschien. Maar er zijn nog zoveel dingen waar ik mee bezig ben / bezig mee ga zijn dan ik waarschijnlijk de andere helft voorlopig niet doe.
Ik zou eigenlijk ook nog wel een modelletje van de Aloha Oe willen maken. Naast nog 20 andere dingen.
[ afbeelding ]
opleingen, pffquote:Op donderdag 13 februari 2014 21:42 schreef DeZwabber het volgende:
En dat los nog van m'n ontwerpopdrachten voor m'n opleiding
Een mechanische Geodude?quote:Op donderdag 13 februari 2014 21:51 schreef DeZwabber het volgende:
En ik heb nog maar 1 aflevering MSG gekeken, moet er nog steeds mee verder, maar ik zag ergens de gunpla voor de ball voorbijkomen.
[ afbeelding ]
En ik vind dat ding zo tof, ik wil er eentje
Good Lord.quote:Op donderdag 13 februari 2014 23:57 schreef AlDieWillenteKaaprenVaren het volgende:
Nieuwe Sakura Trick, Gin no Sanji en Samurai Flamenco zijn uit.
Dat blood.quote:Op vrijdag 14 februari 2014 14:10 schreef Repelsteeltju het volgende:
[Underwater] KILL la KILL - 18 (720p) [F435803D]
Dit is een goed moment om een animekijker te zijn.
http://en.rocketnews24.co(...)-piloting-right-now/quote:Op vrijdag 14 februari 2014 15:44 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Volgende project gespot. Brb even sparen.
Tering dat rammelt wel flink. Beetje jammer dat hij schuifeltquote:Op vrijdag 14 februari 2014 15:47 schreef Qunix het volgende:
[..]
http://en.rocketnews24.co(...)-piloting-right-now/
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.🐙
quote:Op vrijdag 14 februari 2014 18:31 schreef DeZwabber het volgende:
Omg net nu ik dacht dat Pupa niet nog slechter kon wordenKlinkt als iets waar een leuke gif uit te halen is. Straks even kijken.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Probeer te tellen hoe vaak ze onii-chan zegtquote:Op vrijdag 14 februari 2014 19:06 schreef Arashimashou het volgende:
[..]
Klinkt als iets waar een leuke gif uit te halen is. Straks even kijken.
16 keer. Soms denk je dat ze onii-chan gaat zeggen, maar in werkelijkheid zegt ze dan oniku.quote:Op vrijdag 14 februari 2014 19:14 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Probeer te tellen hoe vaak ze onii-chan zegt
quote:
SPOILER: anohanaOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt./A/non's with his waifu, all's right in the world.
Het is buiten het melodrama ook best een goede serie. Vooral Anaru is leuk.quote:Op vrijdag 14 februari 2014 23:15 schreef De_Dakgoot het volgende:
Wou ano hana eerst droppen omdat irritant menma, maar moet zeggen na 5 eps toch wel blij dat ik het neit heb gedropt
quote:4. Wapens en cosplayattributen
4.1.1 - Cosplaywapens zijn toegestaan als attribuut tijdens je verschijning bij de cosplaywedstrijd. Cosplaywapens dienen in overeenstemming te zijn met de Nederlandse wet, en als zodanig duidelijk herkenbaar te zijn als nep.
4.1.2 - Buiten de momenten aangegeven in 4.1.1, zijn (cosplay)wapens (echte, replica of model) ten strengste verboden binnen het festivalterrein.
4.2 - Stafleden en vrijwilligers zijn te allen tijde bevoegd cosplaywapens en/of cosplayattributen te verbieden of (tijdelijk) in beslag te nemen.
quote:4.5 - Cosplaywapens en/of attributen die op enigerlei wijze de veiligheid negatief kunnen benvloeden zijn niet toegestaan. Dit is inclusief, maar niet beperkt tot:
4.5.1 - Attributen van harde materialen (staal, hout) etc.
Er zijn wel subbers die met mp4 werken... Hardsubs doen het wel.quote:Op zaterdag 15 februari 2014 09:34 schreef Knoflook het volgende:
Weet iemand een goede subber die met .srt werkt ? Normaal pak ik Horrible Subs 1080, maar mijn samsung tv pakt de ingebakken subs niet. Luxe probleem.
Wat is deze?quote:Op zaterdag 15 februari 2014 11:09 schreef Kyubey het volgende:
[ afbeelding ] Dan is de helft van al mijn manga verdwenen
Een geweldige manga app. Maar blijkbaar vindt Apple hem niet kuis genoeg.quote:
Applequote:Op zaterdag 15 februari 2014 11:09 schreef Kyubey het volgende:
[ afbeelding ] Dan is de helft van al mijn manga verdwenen
Helaas kun je meestal alleen de mainstream manga op papier krijgenquote:Op zaterdag 15 februari 2014 12:40 schreef DeZwabber het volgende:
Papieren manga's. Niet te verwijderen door Apple
kwestie van tijd denk ik haastquote:Op zaterdag 15 februari 2014 12:40 schreef DeZwabber het volgende:
Papieren manga's. Niet te verwijderen door Apple
Dat is wel jammer jaquote:Op zaterdag 15 februari 2014 12:48 schreef Kyubey het volgende:
[..]
Helaas kun je meestal alleen de mainstream manga op papier krijgen
quote:Op zaterdag 15 februari 2014 12:52 schreef Kyubey het volgende:
http://nanaone.net/2012/11/der-rikka-simulator/
Volgens mij kun je morgen de meest gare stuff kopen.quote:Op zaterdag 15 februari 2014 12:48 schreef Kyubey het volgende:
[..]
Helaas kun je meestal alleen de mainstream manga op papier krijgen
Ik hoop hetquote:Op zaterdag 15 februari 2014 13:07 schreef Arashimashou het volgende:
[..]
Volgens mij kun je morgen de meest gare stuff kopen.
Slechts een halfslachtige poging om de hoofdpersoon wat persoonlijkheid te geven. Verder is hij gewoon een self insert.quote:Op zaterdag 15 februari 2014 13:44 schreef DeZwabber het volgende:
[ afbeelding ]
Wat is met de pinguin fetish.
Het is een ergerlijk leeg figuur inderdaad. Doet me denken aan de MC uit Infinite Stratos.quote:Op zaterdag 15 februari 2014 15:02 schreef Kyubey het volgende:
[..]
Slechts een halfslachtige poging om de hoofdpersoon wat persoonlijkheid te geven. Verder is hij gewoon een self insert.
Hoezo waaraan? Wil je geen magisch meisje avonturier worden bij Log Horizon?quote:
Ik kijk geen Log Horizon.quote:Op zaterdag 15 februari 2014 17:00 schreef Repelsteeltju het volgende:
[..]
Hoezo waaraan? Wil je geen magisch meisje avonturier worden bij Log Horizon?
SPOILER: Souncloud x7Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Big ass woman who is no longer missing addicted hole to...twitter:moridley_xs twitterde op zaterdag 15-02-2014 om 07:27:20タイトル「穴にハマって抜けなくなったデカ尻女」 http://t.co/gDkU5DNANe
reageer retweet
Log Horizon. De leukste anime van het seizoenquote:Op zaterdag 15 februari 2014 17:00 schreef Repelsteeltju het volgende:
[..]
Hoezo waaraan? Wil je geen magisch meisje avonturier worden bij Log Horizon?
http://en.wikipedia.org/wiki/Autonomous_sensory_meridian_responsequote:
Ja.quote:Op zaterdag 15 februari 2014 22:22 schreef mschol het volgende:
[..]
chuuni2? (neem aan de rest ook..?)
Zeer zeker. Chuu22.quote:Op zaterdag 15 februari 2014 22:22 schreef mschol het volgende:
[..]
chuuni2? (neem aan de rest ook..?)
Alleen deze week graagquote:
Neequote:Op zaterdag 15 februari 2014 21:14 schreef mschol het volgende:
[..]
log horizon is toch de SOA van dit seizoen?
gewoon een maand lang en dan minimaal 20cm sneeuw per dag ofzoquote:Op zaterdag 15 februari 2014 23:57 schreef De_Dakgoot het volgende:
Dat engels in kuroko
[..]
Alleen deze week graag
quote:Op zondag 16 februari 2014 03:14 schreef mschol het volgende:
[..]
gewoon een maand lang en dan minimaal 20cm sneeuw per dag ofzo
net sakurasou no pet na kanojo afgekeken. leuke serie wel..
ik wil graag op tijd op school kunnen komen.quote:Op zondag 16 februari 2014 03:14 schreef mschol het volgende:
[..]
gewoon een maand lang en dan minimaal 20cm sneeuw per dag ofzo
net sakurasou no pet na kanojo afgekeken. leuke serie wel..
SPOILER: nagiOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt./A/non's with his waifu, all's right in the world.
quote:Op zondag 16 februari 2014 10:12 schreef De_Dakgoot het volgende:
[..]
ik wil graag op tijd op school kunnen komen.
Ik kan alleen met de NS naar school komenquote:Op zondag 16 februari 2014 11:23 schreef mschol het volgende:
[..]
veel sneeuw is geen beter excuus voor geen school
geen school voor jou danquote:Op zondag 16 februari 2014 11:25 schreef De_Dakgoot het volgende:
[..]
Ik kan alleen met de NS naar school komen
Shotacon of ware liefde? Ik hoop het eerste. Dat zou grappiger zijn en dan maakt Kaname tenminste nog een kans.quote:
Kaname is echt een klootzak.quote:Op zondag 16 februari 2014 12:27 schreef Repelsteeltju het volgende:
[..]
Shotacon of ware liefde? Ik hoop het eerste. Dat zou grappiger zijn en dan maakt Kaname tenminste nog een kans.
[ afbeelding ]
Het leukste is natuurlijk Kill la Kill cosplayquote:Op zondag 16 februari 2014 20:04 schreef DeZwabber het volgende:
Het was Attack on Cosplay-Con.
Echt, 70% van de cosplays was AoT
Er liep een mannelijke Satsuki met neptetten en ergens een degelijke Ryuuko in de normale outfit.quote:Op zondag 16 februari 2014 20:32 schreef Yi-Long het volgende:
[..]
Het leukste is natuurlijk Kill la Kill cosplay
Manga is vet overigensquote:Op zondag 16 februari 2014 20:37 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Yish. Ben benieuwd naar de anime straks.
In het westen doen ze wel erg vaak aan 'Ik ben een complete sukkel' cosplayquote:Op zondag 16 februari 2014 20:35 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Er liep een mannelijke Satsuki met neptetten en ergens een degelijke Ryuuko in de normale outfit.
Nice. Heb van de manga het eerste volume gelezen, was wel leuk. Nu verder dusquote:Op zondag 16 februari 2014 20:38 schreef De_Dakgoot het volgende:
[..]
Manga is vet overigens
cg
but muh mecha
Heb je geen tablet waar je het voor kunt downloaden? Legaal/Illegaal?quote:Op zondag 16 februari 2014 20:46 schreef DeZwabber het volgende:
Die Death Note manga trouwens, die wil ik al een tijd lezen maar in iedere winkel waar ik keek hadden ze deel n niet.
En dan kan je wel bestellen maar meh.
Tuurlijk, alles kan. Maar ik prefereer toch papier. En het is niet alsof ik ondertussen niets te lezen had.quote:Op zondag 16 februari 2014 20:49 schreef Yi-Long het volgende:
[..]
Heb je geen tablet waar je het voor kunt downloaden? Legaal/Illegaal?
Ik prefereer ook papier, maar in sommige gevallen kun je eerst even een concessie doen en een digitale versie downloaden, en daarna kun je alsnog altijd eens de papieren versie downloaden.quote:Op zondag 16 februari 2014 20:51 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Tuurlijk, alles kan. Maar ik prefereer toch papier. En het is niet alsof ik ondertussen niets te lezen had.
Zoveel waren er niet helaas. Geen Repel bijvoorbeeld.quote:Op zondag 16 februari 2014 11:13 schreef Repelsteeltju het volgende:
* Repelsteeltju Gaapt. Vandaag zal de reeks wel rustig zijn omdat de helft van de vaste klanten naar Rotterdam vertrokken zijn.
Ik zou persoonlijk gaan voor no-face, ik heb geen zin in pruiken en er zijn geen anime karakters met pijpekrullenquote:Op zondag 16 februari 2014 20:42 schreef Yi-Long het volgende:
[..]
In het westen doen ze wel erg vaak aan 'Ik ben een complete sukkel' cosplay
Met echt goede cosplay heb ik geen moeite, en eigenlijk ook wel bewondering, maar er loopt ook altijd een stel volstrekt kansloze losers rond
Ik zou niet weten als wie ik zou cosplayen btw...Al zou ik het tactisch wel zo aanpakken dat ik als een of andere gigantische pervert ga, al is het alleen maar om op die manier dicht in de buurt van alle lekkere wijven te komen
![]()
Master Roshi ofzo...
Ook om Zvezda op te kijken?quote:Op zondag 16 februari 2014 21:00 schreef Yi-Long het volgende:
[..]
Ik prefereer ook papier, maar in sommige gevallen kun je eerst even een concessie doen en een digitale versie downloaden, en daarna kun je alsnog altijd eens de papieren versie downloaden.
Ik moet trouwens nog steeds een nieuwe stekker voor mijn tablet bestellen, want die tablet ligt nu al maanden ongebruikt in de kast
Same here. Als het geweldig kan, OK, dan kan ik me er iets bij voorstellen, maar wanneer je in de spiegel kijkt en je ziet een lamlul verpakt in veel plastic en karton... tja... dan snap ik niet dat je vervolgens alsnog naar buiten gaat.quote:Op zondag 16 februari 2014 21:02 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Ik zou persoonlijk gaan voor no-face, ik heb geen zin in pruiken en er zijn geen anime karakters met pijpekrullen
En inderdaad, een flinke zee aan middelmatigheid of erger. Iedereen zijn pleziertje, maar ik zou het zelf niet willen als ik er niet 100% tevreden over ben.
Volgens mij verwart hij jou met mij, hij en Kyubey zaten een stukje Sekai Seifuku: Bouryaku no Zvezda te kijken op de tablet.quote:
Ik had er nog niet van gehoord, maar ben benieuwd.quote:Op zondag 16 februari 2014 21:19 schreef Arashimashou het volgende:
Imho een AOTS kandidaat. Maar smaken verschillen natuurlijk.
SARABAAAAAAAAA CHIKYUU YO etc etc.quote:Op zondag 16 februari 2014 21:22 schreef Yi-Long het volgende:
[..]
Ik had er nog niet van gehoord, maar ben benieuwd.
Moet eigenlijk nog een shitload aan Kill la Kill's, Ippo's en Dandy downloaden, want heb het downloaden de laatste maanden weer wat laten verslonzen...
Heb inmiddels al wel 5 afleveringen Battleship Yamato bekeken. Leuke serie.
Hoe kwam jij zo vroeg thuis? Wij vertrokken om 19:15 ofzo en kwamen om 23:40 aanquote:
Zwarte magie.quote:Op maandag 17 februari 2014 00:14 schreef Kyubey het volgende:
[..]
Hoe kwam jij zo vroeg thuis? Wij vertrokken om 19:15 ofzo en kwamen om 23:40 aan
Wut, zelfs ik was eerder thuisquote:Op maandag 17 februari 2014 00:14 schreef Kyubey het volgende:
[..]
Hoe kwam jij zo vroeg thuis? Wij vertrokken om 19:15 ofzo en kwamen om 23:40 aan
vvanaf rotterdam naar groningen via maastricht ofzo?quote:Op maandag 17 februari 2014 00:14 schreef Kyubey het volgende:
[..]
quote:Op zondag 16 februari 2014 21:19 schreef Arashimashou het volgende:
Imho een AOTS kandidaat. Maar smaken verschillen natuurlijk.
Ja, de Nexus 7 2013. Een geweldig ding. Ik zal meer erover vertellen wanneer ik thuis ben, de voordelen en nadelen.
Rotterdam -> amsterdam, trein keerde om naar leiden?!? -> den haag dacht ik? Ik weet niet eens zeker of dit gebeurd is?-> amsterdam -> amersfoort -> thuisquote:Op maandag 17 februari 2014 00:46 schreef mschol het volgende:
[..]
vvanaf rotterdam naar groningen via maastricht ofzo?
Misschien door die aanrijding.quote:Op maandag 17 februari 2014 11:46 schreef Kyubey het volgende:
[..]
Rotterdam -> amsterdam, trein keerde om naar leiden?!? -> den haag dacht ik? Ik weet niet eens zeker of dit gebeurd is?-> amsterdam -> amersfoort -> thuis
Ja, wij hadden met jou moeten uitstappen. Daarna keerde hij opeens om.quote:Op maandag 17 februari 2014 12:41 schreef Arashimashou het volgende:
[..]
Misschien door die aanrijding.
quote:Op maandag 17 februari 2014 12:51 schreef DeZwabber het volgende:
Aww, cute.
Die kubus, is dat wat ik denk dat dat is?Ja, voor Ruru gekocht.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik denk niet dat ik volgend jaar nog ga, er was best weinig te doen. De sushi workshop stelde weinig voor, en na de dealerroom zat je een beetje rond te hangen van ''wat zullen we nu eens doen? Nog maar een rondje dealerroom?''
Misschien nog een andere con ooit, die ook wat dichterbij is
Helemaal super.
Ja, ik heb het gevoel dat dit best een leuke con kan zijn als ze de activiteiten wat beter regelen. Workshop kalligrafie aanbieden, geen uitleg geven, alleen een paar voorbeeldblaadjes met haastig geschreven karakters op een tafel neerleggen. En voor een klaslokaal volgepropt met mensen 4 kwasten klaar hebben liggen. En ik weet nog steeds niet of het nu Japans of Chinees was.quote:Op maandag 17 februari 2014 12:52 schreef Kyubey het volgende:
[..]
Ja, voor Ruru gekocht.
Ik denk niet dat ik volgend jaar nog ga, er was best weinig te doen. De sushi workshop stelde weinig voor, en na de dealerroom zat je een beetje rond te hangen van ''wat zullen we nu eens doen? Nog maar een rondje dealerroom?''
Misschien nog een andere con ooit, die ook wat dichterbij is
Goede tastequote:
Dakgoot die terug gaat naar z'n moe-waysquote:Op maandag 17 februari 2014 13:48 schreef De_Dakgoot het volgende:
[..]
Goede taste
K-ON
10/10
AOTY
AOTS
AOAT
SPOILER: Dakgoot u jelly?Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Untan! Untan!Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: :')?Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Z80Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:Op maandag 17 februari 2014 14:00 schreef Arashimashou het volgende:
SPOILER: Dakgoot u jelly?Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Untan! Untan!Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: :')?Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.AkarinSPOILER: Z80Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Yui chan
/A/non's with his waifu, all's right in the world.![]()
Doe het niet, negerquote:Op maandag 17 februari 2014 14:04 schreef De_Dakgoot het volgende:
Chuu22 opgepakt
Zvezda als een baksteen gedropt.
Neem beide.![]()
neequote:Op maandag 17 februari 2014 14:05 schreef Arashimashou het volgende:
[..]
Doe het niet, neger
Neem beide.
Chu22=moe
zvezda=shit/A/non's with his waifu, all's right in the world.![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Helemaal super.![]()
quote:Op maandag 17 februari 2014 14:10 schreef Kyubey het volgende:
Hmmm... Ik waardeer de poging, maar zo kan niemand toch zien wat ze achter zich heeft?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Ik kon hem ook op het keyboard leggen, maar dat is zo standaard... Haar kapsel houdt de Z80 in de houdgreep.quote:Op maandag 17 februari 2014 14:14 schreef Arashimashou het volgende:
[..]
Hmmm... Ik waardeer de poging, maar zo kan niemand toch zien wat ze achter zich heeft?Helemaal super.![]()
quote:Op maandag 17 februari 2014 11:46 schreef Kyubey het volgende:
[..]
Rotterdam -> amsterdam, trein keerde om naar leiden?!? -> den haag dacht ik? Ik weet niet eens zeker of dit gebeurd is?-> amsterdam -> amersfoort -> thuis![]()
jullie hebben gewoon een omweg gemaakt.
Rotterdam>Gouda> overstappen > Gouda goverwelle> Utrecht CS>amersfoort/A/non's with his waifu, all's right in the world.![]()
Wat mis ik waardoor ze niet met de trein rechtstreeks naar Amersfoort had gekund? Werkzaamheden of zo? Er gaan normaal gewoon intercity's rechtstreeks die kant op.quote:Op maandag 17 februari 2014 15:08 schreef De_Dakgoot het volgende:
[..]![]()
jullie hebben gewoon een omweg gemaakt.
Rotterdam>Gouda> overstappen > Gouda goverwelle> Utrecht CS>amersfoort🐙![]()
Geen idee , weet alleen dat je vanuit rdam via gouda naar utrecht kanquote:Op maandag 17 februari 2014 15:12 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Wat mis ik waardoor ze niet met de trein rechtstreeks naar Amersfoort had gekund? Werkzaamheden of zo? Er gaan normaal gewoon intercity's rechtstreeks die kant op./A/non's with his waifu, all's right in the world.![]()
Werk aan het spoor tussen Gouda en Woerden. Dan moest je ook nog met de bus.quote:Op maandag 17 februari 2014 15:24 schreef De_Dakgoot het volgende:
[..]
Geen idee , weet alleen dat je vanuit rdam via gouda naar utrecht kan
Om dat te voorkomen, gingen we naar Amsterdam... Tot onze spijt
Helemaal super.![]()
Was naar het gezellige alphen gekomenquote:Op maandag 17 februari 2014 15:26 schreef Kyubey het volgende:
[..]
Werk aan het spoor tussen Gouda en Woerden. Dan moest je ook nog met de bus.
Om dat te voorkomen, gingen we naar Amsterdam... Tot onze spijt/A/non's with his waifu, all's right in the world.![]()
Kwartiertje geleden pas e-mail gelezen van stagiaire(en haar gelijk gebeld),moet morgen om 08:15 aanwezig zijn!
Eerst was het om 08:45(bevestiging e-mail van regio manager,van 10 februari j.l)en vervolgens om 09:30 aanwezig(3 dagen later opnieuw een e-mail van regio manager).
Grand Winston hotel heeft blijkbaar een drukke ochtend morgen en dat op mijn 1st dag nog wel.Al gelezen,wel geinig(1 speelt zelfs FPS spellen)quote:
Arme jijquote:Op maandag 17 februari 2014 15:26 schreef Kyubey het volgende:
[..]
Werk aan het spoor tussen Gouda en Woerden. Dan moest je ook nog met de bus.
Om dat te voorkomen, gingen we naar Amsterdam... Tot onze spijt![]()
![]()
Jazeker, ik heb een voorraadje.quote:Op maandag 17 februari 2014 14:23 schreef DeZwabber het volgende:
Wacht, je bedoelde nog daadwerkelijk de chip ookAwesome
![]()
flesh light??quote:Op maandag 17 februari 2014 17:02 schreef Arashimashou het volgende:
[..]
Jazeker, ik heb een voorraadje.![]()
![]()
Ik wil hem dolgraag gaan lakken maar hij is nog niet strak genoeg
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.🐙![]()
quote:Op maandag 17 februari 2014 18:28 schreef DeZwabber het volgende:
Welke verbeterpuntjes kun je nog aanbrengen dan?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.ziet er strak uit
Helemaal super.![]()
Dat is meer detailwerk, hij is nog een beetje grof en met hoogglanslak ga je ieder vlakje waar een golfje in zit en ieder lijntje dat niet helemaal strak is zien omdat het licht er op breekt. Dus met een fijn schuurpapiertje alles even oppoetsen en nog even strak trekken. Oh, en het gat in het midden moet nog, maar daar heb ik een gatenzaag voor.quote:Op maandag 17 februari 2014 18:32 schreef Kyubey het volgende:
[..]
Welke verbeterpuntjes kun je nog aanbrengen dan?ziet er strak uit
🐙![]()
Old skool computersquote:nou....quote:Op maandag 17 februari 2014 17:14 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Dat lijkt me een pijnlijk prikkelige ervaring.quote:Op maandag 17 februari 2014 18:28 schreef DeZwabber het volgende:
Hoe strak wil je het hebben?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
hentai no onnaquote:Op maandag 17 februari 2014 18:32 schreef Kyubey het volgende:
[..]
Welke verbeterpuntjes kun je nog aanbrengen dan?ziet er strak uit
![]()
![]()
Ben je wel eens op een chip die met z'n pootjes omhoog lag gaan staan?quote:Het streven is perfectie.quote:[..]
Hoe strak wil je het hebben?🐙![]()
Oh dus dat is echt een Haags ding? Ik vroeg me al af waarom ik niet vakantie had met de rest van Midden-Nederland en dacht dat het misschien aan de HHS lag.quote:Op maandag 17 februari 2014 18:59 schreef Blue_Panther_Ninja het volgende:
Volgende week voorjaarsvakantie voor omgeving Den Haag🐙![]()
Volgens mij heeft heel Midden-Nederland volgende week vakantie.quote:Op maandag 17 februari 2014 19:12 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Oh dus dat is echt een Haags ding? Ik vroeg me al af waarom ik niet vakantie had met de rest van Midden-Nederland en dacht dat het misschien aan de HHS lag.![]()
helemaal geen voorjaarsvakantie
nieuwe Kingdom duuurttt lang, HS moet echt de subs daarvan gaan doen
'If you really think that the environment is less important than the economy try holding your breath while you count your money'![]()
Ik woon in midden NL en heb n vakantie!quote:Op maandag 17 februari 2014 19:13 schreef Blue_Panther_Ninja het volgende:
[..]
Volgens mij heeft heel Midden-Nederland volgende week vakantie.
Helemaal super.![]()
waar?quote:Op maandag 17 februari 2014 19:21 schreef Kyubey het volgende:
[..]
Ik woon in midden NL en heb n vakantie!![]()
![]()
quote:Voorjaarsvakantie, Carnavalsvakantie of Krokusvakantie 2014
Voortgezet onderwijs
Noord Nederland 22 feb 2014 t/m 2 mrt 2014 Week 9
Midden Nederland 15 feb 2014 t/m 23 feb 2014 Week 8
Zuid Nederland 15 feb 2014 t/m 23 feb 2014 Week 8🐙![]()
oeh kinderen hier dusquote:
'If you really think that the environment is less important than the economy try holding your breath while you count your money'![]()
zelfde met die van het mboquote:Op maandag 17 februari 2014 19:38 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Die van het VO vallen meestal samen met die van hogescholen.
Ik ben 24 man
Je kunt jezelf klonen?quote:Op maandag 17 februari 2014 19:38 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Die van het VO vallen meestal samen met die van hogescholen.
Ik ben 24 man
Helemaal super.![]()
Er zijn vele replacements, en als ik neergeschoten word eet ik mezelf op.quote:
[ Bericht 0% gewijzigd door DeZwabber op 17-02-2014 22:31:09 ]🐙![]()
Sluit je ook contracten met kleine meisjes?quote:Op maandag 17 februari 2014 22:25 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Er zijn vele replacements, en als ik neergeschoten word eet ik mezelf op.![]()
Heb je een wens die je in vervulling wilt zien gaan? Je hebt heel veel potentie.quote:Op maandag 17 februari 2014 22:33 schreef Arashimashou het volgende:
[..]
Sluit je ook contracten met kleine meisjes?
🐙![]()
Rundel Haus Code?!?!?quote:Op maandag 17 februari 2014 22:36 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Heb je een wens die je in vervulling wilt zien gaan? Je hebt heel veel potentie. [ afbeelding ]Helemaal super.![]()
Abunai.quote:Op maandag 17 februari 2014 12:52 schreef Kyubey het volgende:
[..]
Ja, voor Ruru gekocht.
Misschien nog een andere con ooit, die ook wat dichterbij is![]()
![]()
quote:Op maandag 17 februari 2014 14:00 schreef Arashimashou het volgende:
SPOILER: Dakgoot u jelly?Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Untan! Untan!Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: :')?Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Haha die Z80's. Geniaal.SPOILER: Z80Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
![]()
@5:45
MMA fighter Kazushi Sakuraba walks to ring with Evangelion unit 1 mask, breaks through AT field and everything.![]()
![]()
![]()
![]()
Iemand in de trein keek DBZ. Het was een gespierde knaap. Geen FOK!ker denk ik.
Ik zei nog: "H, Dragon Ball Z", maar er volgde geen respons want meneer had oordopjes in.![]()
Advertenties zijn toch gebonden aan de locatie waar je op dat moment zit?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt./A/non's with his waifu, all's right in the world.![]()
quote:Op dinsdag 18 februari 2014 17:29 schreef De_Dakgoot het volgende:
Advertenties zijn toch gebonden aan de locatie waar je op dat moment zit?Hoeft niet. Google registreert in welke talen je media bekijkt / googlet. Google denkt bijvoorbeeld dat ik Nederlands, Engels, Duits en Japans spreek. Dus krijg ook advertenties in die talen, mits ze corresponderen met de data die Google heeft over m'n interesses.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik klaag niet, Japanse advertenties zijn hilarisch en ik snap er toch geen reet van.🐙![]()
Vandaar dat ik bijna alleen japanse advertenties hebquote:Op dinsdag 18 februari 2014 17:32 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Hoeft niet. Google registreert in welke talen je media bekijkt / googlet. Google denkt bijvoorbeeld dat ik Nederlands, Engels, Duits en Japans spreek. Dus krijg ook advertenties in die talen, mits ze corresponderen met de data die Google heeft over m'n interesses.
Ik klaag niet, Japanse advertenties zijn hilarisch en ik snap er toch geen reet van.
Heb mijn Youtube account om die reden een tijd op Isralisch ingesteld gehad. Nu staat hij op Japans en krijg ik dit soort dingen
aanbevolen en stomme spelshows. Daarnaast is er DoNotTrackMe die hopelijk de koekjes wist. En voor wat uniekere reclames zorgt.
Ik vind wel dat ik veel te weinig Japanse reclames krijg. Zo weinig zelfs dat ik op elke Japanse reclame die ik krijg klik.“An interesting thing is a good thing.”![]()
Zo kawaiiquote:Op dinsdag 18 februari 2014 18:37 schreef Repelsteeltju het volgende:
Heb mijn Youtube account om die reden een tijd op Isralisch ingesteld gehad. Nu staat hij op Japans en krijg ik dit soort dingen
aanbevolen en stomme spelshows. Daarnaast is er DoNotTrackMe die hopelijk de koekjes wist. En voor wat uniekere reclames zorgt.
Ik vind wel dat ik veel te weinig Japanse reclames krijg. Zo weinig zelfs dat ik op elke Japanse reclame die ik krijg klik.
Helemaal super.![]()
Alleen bij een nieuwe post en niet edit.quote:Op dinsdag 18 februari 2014 19:59 schreef DeZwabber het volgende:
Hmm, sinds wanneer doen table flip smileys het hier nietKan ik concluderen dat hier een FOK!ker op staat?quote:![]()
Ja, dit ben ik. Die rechter dan.quote:Op dinsdag 18 februari 2014 20:02 schreef Qunix het volgende:
[..]
Alleen bij een nieuwe post en niet edit.
[..]
Kan ik concluderen dat hier een FOK!ker op staat?
(╯□)╯︵ ┻━┻🐙![]()
Ik zeg er verder vrij weinig, ik had in eerste instantie niet echt door dat hij daar stond.Ik stond in een bak met DVD's te turen.
🐙![]()
DUDE!!!quote:Op dinsdag 18 februari 2014 20:08 schreef DeZwabber het volgende:
Ik zeg er verder vrij weinig, ik had in eerste instantie niet echt door dat hij daar stond.Ik stond in een bak met DVD's te turen.
Check Boku no Pico... AOTS AOTY ETC!!!!
Beste anime ooit!![]()
Trouwens wat een kut filmpje. Geluid is bagger (helemaal bij uitleg van een spel). Slechte achtergrond muziek en slecht geedit.
Tevens vind ik er niet zo heel veel aan van wat ik gezien heb. Het zou misschien wel leuk zijn daar, maar niet voor mij. Als ik een filmpje zie van een beurs/conventie wil ik overtuigd worden om daar naar toe te gaan, en dat heb ik totaal niet. Meer het tegenovergestelde.
Filmpjes van de E3, Tokyo Game Show, Gamescom (DE), of dit bijvoorbeeld:
Dan heeft het mijn aandacht en wil ik wel eens daar naar toe...![]()
Cringe cringequote:
He het is Zwabber!
Cringe cringe
MIO AKIYAMA IS EEN ENIMAY OVER
AAAH (╯□)╯︵ ┻━┻Helemaal super.![]()
Dat was best erg ja.quote:Op dinsdag 18 februari 2014 21:26 schreef Kyubey het volgende:
[..]
Cringe cringe
He het is Zwabber!
Cringe cringe
MIO AKIYAMA IS EEN ENIMAY OVER
AAAH (╯□)╯︵ ┻━┻![]()
Leuke kattenquote:
Maar Korea? Nein.
"Sardines laced with cocaine?" lol![]()
Hij beschrijft Deadpool als een broer van Spiderman.quote:![]()
Stand-up Comedy over anime. Gewoon om mijzelf er aan te herinneren dat anime conventies niet per definitie afschuwelijk zijn.“An interesting thing is a good thing.”
Forum Opties Forumhop: Hop naar: