abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_136622733
Naar aanleiding van een stukje over Knopper die nu amateur voetballer is dit topic.
Post hier mislukte talenten , Dus jonge voetballers die wel even de wereld gingen veroveren en vervolgens niet verder kwamen dan de RKC's en de Coca Cola Leagues in deze wereld.

ts begint :

Jordi Hoogstrate
Het grote talent met een gouden toekomst.
Na een halfjaar bij Groningen in de basis overgekocht door Psv.
Was psychisch niet in orde en veel blessures gehad, Nooit meer boven op gekomen tegenwoordig trainer in Drenthe .

Richard Knopper
Het grote talent na het Ajax 95 tijds perk. Zou de nieuwe grote jongen moeten worden
Speelde bijna heel zijn jeugd bij Feyenoord maar maakte in de A jeugd de overstap naar Ajax.
Redelijk in zijn eerste twee jaar toen blessures en de doorbraak van Van Der Vaart en Sneijder.

Freddy Adu
De nieuwe Pelé Cruijff Maradonna in een. De held die van Amerika een geweldig voetbal land ging maken. Het talent der talenten , Ging de beste speler ooit worden.. Het wachten was op de europese club die het gehypte mannetje op pikte. Benfica deed het.. 4 jaar en drie verhuur periodes later kwamen ze er toch achter dat Adu vooral gebakken lucht verkoopt. Kwam oa uit voor clubs als : Aris Fc , Risespor :')

En zo zijn er natuurlijk nog veel meer
Jo,
Bruins
Aissati

Wie vult aan ?
pi_136622795
Keirrison en Kerlon :')
Charlie: How's it going in there?
Alan: Whatever happened to zippers? I miss zippers.
Charlie: I don't know, Alan, maybe there were too many injuries. Nobody ever got their balls caught in a buttonhole
  woensdag 12 februari 2014 @ 13:15:56 #3
168304 Mani89
We try not to sexualize them.
pi_136622849
Reis ver, drink wijn, denk na, lach hard, duik diep. Kom Terug.
pi_136622888
Is De Vrij eigenlijk ook mislukt?
blablablabla
pi_136622920
quote:
Gaat er inderdaad steeds meer op lijken ;(
pi_136623012
quote:
0s.gif Op woensdag 12 februari 2014 13:17 schreef Elan het volgende:
Nee.
  woensdag 12 februari 2014 @ 13:21:38 #7
54884 Yi-Long
Snorloze Zeiksnor
pi_136623024
Adu was voornamelijk 'marketing' natuurlijk. Zowel de reden voor zijn hype, alswel de reden dat hij vervolgens faalde, omdat hij die hype niet heeft kunnen waarmaken.

Fischer is 19, en zie ik nog altijd als een groot talent. Hij heeft veel kwaliteiten, heeft nu een dipje, wat erbij hoort op deze leeftijd, maar pas als zo'n jongen 23-24 is kun je daar een beetje over oordelen, of dat een mislukking is of niet. Hangt ook van je verwachtingen af natuurlijk.

Hetzelfde geldt trouwens voor Willems van PSV. Prima speler IMHO.

Wat betreft Aissati: blijft zonde. Ik blijf erbij dat als destijds Hiddink bij PSV was gebleven (of opgevolgd was door Rutten ipv Koeman), dat de carriere van Aissati er heel anders uit had kunnen zien.
pi_136623064
quote:
Hij gaat iig niet vooruit al ongeveer 2 seizoen lang. Die jongen heeft gelukkig wel zijn verstand mee (VWO gedaan), dus hij hoeft niet per se in de haven te eindigen.
pi_136623112
quote:
0s.gif Op woensdag 12 februari 2014 13:23 schreef Syntix het volgende:

[..]

Hij gaat iig niet vooruit al ongeveer 2 seizoen lang. Die jongen heeft gelukkig wel zijn verstand mee (VWO gedaan), dus hij hoeft niet per se in de haven te eindigen.
Hij gaat eerder achteruit.
Zou me benieuwen of hij ooit nog in Oranje speelt in deze vorm. Al die slaapmomentjes en foutjes..... en dat zeg ik als Feyenoorder hij draait echt al heel lang heel matig.
blablablabla
pi_136623151
quote:
0s.gif Op woensdag 12 februari 2014 13:24 schreef Elan het volgende:

[..]

Hij gaat eerder achteruit.
Zou me benieuwen of hij ooit nog in Oranje speelt in deze vorm. Al die slaapmomentjes en foutjes..... en dat zeg ik als Feyenoorder hij draait echt al heel lang heel matig.
Toch apart, want hij begon zeker goed en je zag hem ook zeker stappen maken in het begin. Dat in combinatie met een trainer als Koeman die zelf op die positie heeft gespeeld, zou je denken dat hij wel door kan groeien. Koeman vind ik als ontwikkelingscoach sowieso zwaar tegenvallen en is veel meer een prestatiecoach.
pi_136623335
Hoogstrate herinner ik ook nog wel ja. Wat was er psychisch mis met hem dan? Weet iemand dat?
“And forget not that the earth delights to feel your bare feet and the winds long to play with your hair.”
  woensdag 12 februari 2014 @ 13:33:21 #12
54884 Yi-Long
Snorloze Zeiksnor
pi_136623378
Oulida is natuurlijk een van de grote voorbeelden van mislukte talenten. Helaas. Leuke speler destijds.

Dani hetzelfde verhaal.
pi_136623957
Quincy Owusu Abeyi (of zoiets). :P
pi_136623981
Royston Drenthe.
pi_136624009
quote:
0s.gif Op woensdag 12 februari 2014 13:52 schreef KolonelKhedaffi het volgende:
Quincy Owusu Abeyi (of zoiets). :P
Die speelde nog heel aardig wedstrijdje op jeugd-ek/wk waar iedereen helemaal lyrisch was van zijn acties.
“And forget not that the earth delights to feel your bare feet and the winds long to play with your hair.”
pi_136624056
Misschien Assaidi, al heb ik dat nooit zo'n groot talent gevonden. Zelfde geldt voor Djuricic.
pi_136624082
quote:
1s.gif Op woensdag 12 februari 2014 13:53 schreef Fok-it het volgende:

[..]

Die speelde nog heel aardig wedstrijdje op jeugd-ek/wk waar iedereen helemaal lyrisch was van zijn acties.
Precies, toen nog talent. Vervolgens nooit waargemaakt.
pi_136624114
Die Door Ajax gehuurde lilliputter.
pi_136624194
Daniel de Ridder? Meende dat hij wel als talent bestempeld werd in zijn begintijd.
pi_136624207
Andy van der Medemblik.
  woensdag 12 februari 2014 @ 14:00:00 #21
79837 Lemming22
Rik Elfrink maakt ons kampioen
pi_136624234
quote:
0s.gif Op woensdag 12 februari 2014 13:31 schreef Fok-it het volgende:
Hoogstrate herinner ik ook nog wel ja. Wat was er psychisch mis met hem dan? Weet iemand dat?
Heeft veel zware blessures gehad. Blijkbaar kon hij niet met tegenslag na tegenslag meer omgaan. Was een talentvolle speler, maar had niet het lichaam om topsport mee te bedrijven.
  woensdag 12 februari 2014 @ 14:00:38 #22
342946 TweeGrolsch
Geen 18 ? Geen druppel!
pi_136624259
quote:
0s.gif Op woensdag 12 februari 2014 13:31 schreef Fok-it het volgende:
Psychisch niks volgens mij. Had blessure op blessure.
pi_136624292
Fisher komt er denk ik nog wel. Echt mislukte talenten noem ik types als manucharyan.
Remember to let her into your heart
Then you can start to make it better
Was ooit triptamine, account is verneukt :(
  woensdag 12 februari 2014 @ 14:07:01 #24
54884 Yi-Long
Snorloze Zeiksnor
pi_136624510
quote:
0s.gif Op woensdag 12 februari 2014 14:01 schreef Triptamine2 het volgende:
Fisher komt er denk ik nog wel. Echt mislukte talenten noem ik types als manucharyan.
Mjah, ook nooit echt een eerlijke kans gekregen natuurlijk, dus die heeft 3-4 jaar compleet vergooid in Amsterdam. Daarnaast natuurlijk ook blessures.

Quincy was een groot talent maar blijkbaar niet de juiste mentaliteit. Zelfde lijkt te gelden voor Drenthe. Zonde. Te vroeg denken dat je al geweldig bent en die honger missen om de allerbeste te worden, wat je bij spelers als C. Ronaldo, Messi, Suarez en andere toppers WEL ziet. Die blijven gretig.
pi_136624618
quote:
1s.gif Op woensdag 12 februari 2014 14:00 schreef TweeGrolsch het volgende:

[..]

Was zeker wel psychisch. Kon niet met de druk omgaan.

http://www.kentudezenog.nl/jordi-hoogstrate-1983/
Als je geen kop hebt kan je niet uit het raam kijken.
  woensdag 12 februari 2014 @ 14:37:17 #26
79837 Lemming22
pi_136625543
Om nog maar even een bij PSV mislukt talent te noemen: Leandro do Bonfim. Had een fantastische techniek, maar helaas een meer dan waardeloze mentaliteit. Ging volgens mij ook niet geheel zonder problemen weg naar Porto (dacht ik) en is ook daar geflopt.
  woensdag 12 februari 2014 @ 14:42:10 #27
342946 TweeGrolsch
Geen 18 ? Geen druppel!
pi_136625716
Jonathan reis.
pi_136626451
quote:
99s.gif Op woensdag 12 februari 2014 14:07 schreef Yi-Long het volgende:

[..]

Mjah, ook nooit echt een eerlijke kans gekregen natuurlijk, dus die heeft 3-4 jaar compleet vergooid in Amsterdam. Daarnaast natuurlijk ook blessures.

Quincy was een groot talent maar blijkbaar niet de juiste mentaliteit. Zelfde lijkt te gelden voor Drenthe. Zonde. Te vroeg denken dat je al geweldig bent en die honger missen om de allerbeste te worden, wat je bij spelers als C. Ronaldo, Messi, Suarez en andere toppers WEL ziet. Die blijven gretig.
Drenthe is idd een heel goed voorbeeld. Babel in mindere mate ook wel.

Oh, en natuurlijk alltime held brutil hose!
  woensdag 12 februari 2014 @ 15:13:17 #29
54884 Yi-Long
Snorloze Zeiksnor
pi_136626896
quote:
14s.gif Op woensdag 12 februari 2014 15:02 schreef Triptamine2 het volgende:

[..]

Drenthe is idd een heel goed voorbeeld. Babel in mindere mate ook wel.

Oh, en natuurlijk alltime held brutil hose!
Mjah, maar in Babel heb ik NOOIT een groot talent gezien. Bruikbare speler, maar meer niet.

Drenthe had WEL aardig wat kwaliteiten (heerlijk schot, goede pass, felheid, goed in de combinatie, etc etc...) en dan is het zonde dat hij het grotendeels zelf heeft weten te verkloten.

Bij Aissati heb ik juist het gevoel dat hij TE WEINIG ego had. Je hoorde hem nooit zeuren of arrogant uit de hoek komen, werkte hard, ik zag hem zelden slecht spelen, maar werd veels te vaak gedumpt op een positie waar hij niet op zijn best was, moest regelmatig het vuile werk opknappen door bijvoorbeeld telkens het balverlies van een Emanuelson op te vangen, en nam te vaak en te makkelijk met een plek op de bank. Daarnaast ook wel wat verkeerde of ongelukkige beslissingen gemaakt in het uitzoeken van nieuwe clubs, maar goed, dat is ook vaak een beetje een kwestie van mazzel hebben, wat betreft trainer, speelwijze, directe concurrenten, etc etc...
pi_136627036
quote:
99s.gif Op woensdag 12 februari 2014 15:13 schreef Yi-Long het volgende:

[..]

Mjah, maar in Babel heb ik NOOIT een groot talent gezien. Bruikbare speler, maar meer niet.

Drenthe had WEL aardig wat kwaliteiten (heerlijk schot, goede pass, felheid, goed in de combinatie, etc etc...) en dan is het zonde dat hij het grotendeels zelf heeft weten te verkloten.

Bij Aissati heb ik juist het gevoel dat hij TE WEINIG ego had. Je hoorde hem nooit zeuren of arrogant uit de hoek komen, werkte hard, ik zag hem zelden slecht spelen, maar werd veels te vaak gedumpt op een positie waar hij niet op zijn best was, moest regelmatig het vuile werk opknappen door bijvoorbeeld telkens het balverlies van een Emanuelson op te vangen, en nam te vaak en te makkelijk met een plek op de bank. Daarnaast ook wel wat verkeerde of ongelukkige beslissingen gemaakt in het uitzoeken van nieuwe clubs, maar goed, dat is ook vaak een beetje een kwestie van mazzel hebben, wat betreft trainer, speelwijze, directe concurrenten, etc etc...
Ik vond hem in zijn eerste Ajax periode en zijn eerste maanden bij Liverpool wel goed hoor, Liverpool vond dat gelukkig ook(17 mil geloof ik :') )

Drenthe is gewoon een van de velen die faalt omdat ie op tien wil spelen, terwijl ie geen tien is. Vrij op links is het een bruikbare speler(mits hij normaal doet, geen niggerkappers en zo).

Aissati..tja, die heeft het mentaal gewoon niet. Maar mag Affelay ook niet ondertussen in dit topic genoemd worden?
pi_136627321
Babel is 28, als je dan bij Kasımpaşa SK speelt ben je in zekere zin ook wel mislukt ja.
Al ligt het er maar net aan hoe je het allemaal wil uitleggen, in principe is iemand die jarenlang zowel bij Liverpool als Ajax gespeeld heeft natuurlijk nooit mislukt als talent.
blablablabla
pi_136628380
Buitenlanders mogen ook? Dan nomineer ik Rodwell :P
  woensdag 12 februari 2014 @ 15:54:55 #33
342946 TweeGrolsch
Geen 18 ? Geen druppel!
pi_136628598
quote:
0s.gif Op woensdag 12 februari 2014 15:17 schreef Triptamine2 het volgende:

[..]

Ik vond hem in zijn eerste Ajax periode en zijn eerste maanden bij Liverpool wel goed hoor, Liverpool vond dat gelukkig ook(17 mil geloof ik :') )

Drenthe is gewoon een van de velen die faalt omdat ie op tien wil spelen, terwijl ie geen tien is. Vrij op links is het een bruikbare speler(mits hij normaal doet, geen niggerkappers en zo).

Aissati..tja, die heeft het mentaal gewoon niet. Maar mag Affelay ook niet ondertussen in dit topic genoemd worden?
41 interlands. 160 wedstrijden voor PSV.
En veel blessures sinds 2011. Zonder die blessures had hij wel bij een mooie subtopper in Spanje kunnen spelen.

Babel is ook niet mislukt trouwens. Heeft gewoon 100 wedstrijden voor Liverpool gespeeld en net zoveel voor Ajax.
pi_136628777
quote:
1s.gif Op woensdag 12 februari 2014 15:54 schreef TweeGrolsch het volgende:

[..]

41 interlands. 160 wedstrijden voor PSV.
En veel blessures sinds 2011. Zonder die blessures had hij wel bij een mooie subtopper in Spanje kunnen spelen.

Babel is ook niet mislukt trouwens. Heeft gewoon 100 wedstrijden voor Liverpool gespeeld en net zoveel voor Ajax.
Je hebt ook wel een punt, maar vooral van Affelay werd veel meer verwacht, mislukt is een groot woord, maar geslaagd is ie ook niet.

Babel is na Liverpool wel erg afgezakt.
pi_136628833
Afellay
Radical islam is the snake in the grass.
Moderate islam is the grass that hides the snake.
pi_136629158
Bakkali.
Affelay.
  woensdag 12 februari 2014 @ 16:12:03 #37
271192 Lindgren.
En dat merk je.
pi_136629537
Blijft een interessant topic om te volgen. Ik zie Afellay bijvoorbeeld niet als geflopt. Is een hele tijd vaste waarde geweest in Oranje en speelt 'gewoon' bij Barcelona. Heeft veel pech gehad, maar is op de weg terug. Bakkali slaat ook helemaal nergens op, net als veel eerder genoemde spelers.

In de OP staan nog de beste voorbeelden. Hoogstrate en Adu. Verder Lulinha, Kerlon, Keirrisson. :P

Leuk topic. ^O^
hallo dus dit noemen ze nou twitter
pi_136629619
Het is maar net wat de verwachtingen zijn. In Nederland zijn we er nogal goed in om 'talenten' na een paar goede potjes Barcelona in te praten en als ze vervolgens een mindere periode hebben doormaken zijn ze mislukt. :')

In de meeste gevallen kan je er pas wat zinnigs over zeggen als ze de 25 zijn gepasseerd.
VBL SC influencer
Left, right, behind
pi_136634442
Voor het Bosman-arrest konden jeugdspelers zich ontwikkelen tot talent, tegenwoordig worden ze al weggekocht als ze drie leuke wedstrijdjes spelen, ik vind het moeilijk om dat soort spelers talenten te noemen....
  woensdag 12 februari 2014 @ 18:27:09 #40
268260 Dr.Mikey
Games Crew van het jaar 2013
pi_136635160
Tof een vervolg op mijn topic.
They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
"WHAT IF YOU'RE RIGHT AND THEY'RE WRONG?"
R.I.P DTS.
pi_136636572
quote:
De tering joh :')

Pak er een woordenboek of spiegel bij mafkees :')
Bestuur tegen de muur. Met de groeten van Ron Vlaar :W
pi_136636860
quote:
0s.gif Op woensdag 12 februari 2014 19:11 schreef De_Pel het volgende:

[..]

De tering joh :')

Pak er een woordenboek of spiegel bij mafkees :')
Zijn ontwikkeling stagneert volledig op dit moment het is dat er bij Feyenoord nog niet echt alternatieven zijn anders zat hij daar ook op de bank.

De Vrij naast Vlaar van 2 jaar geleden was veel beter dan wat we nu te zien krijgen. Of ga jij me nu wijsmaken dat hij de afgelopen tijd beter is geworden? :')
blablablabla
pi_136637145
Nee, hij is niet beter geworden de laatse tijd nee. Waar de meeste spelers hun dipje krijgen in het tweede seizoen, en dan een half jaar tot een jaar nodig hebben om weer op te krabbelen, had de Vrij dat pas in zijn derde seizoen, en duurt het hem 1,5 jaar om op te krabbelen. Dat hij daarnaast misschien door sommige mensen wat overschat is, is een tweede.

Toch lijkt me duidelijk dat iemand die op zijn 21e al 120 wedstrijden voor Feyenoord heeft gespeeld en 10 A-interlands, in niets overeenkomt met een Hoogstrate.
pi_136637235
Een al wat beter voorbeeld vind ik deze:

De verwachtingen waren héél hoog gespannen voor hem, verwachting was dat hij na een paar jaartjes Arsenal wel zou halen oid.
pi_136637624
quote:
0s.gif Op woensdag 12 februari 2014 19:25 schreef De_Pel het volgende:
Nee, hij is niet beter geworden de laatse tijd nee. Waar de meeste spelers hun dipje krijgen in het tweede seizoen, en dan een half jaar tot een jaar nodig hebben om weer op te krabbelen, had de Vrij dat pas in zijn derde seizoen, en duurt het hem 1,5 jaar om op te krabbelen. Dat hij daarnaast misschien door sommige mensen wat overschat is, is een tweede.

Toch lijkt me duidelijk dat iemand die op zijn 21e al 120 wedstrijden voor Feyenoord heeft gespeeld en 10 A-interlands, in niets overeenkomt met een Hoogstrate.
Je verwacht toch dat iemand met zijn talent en op die leeftijd dat zo iemand nog flinke stappen gaat maken en bij hem lijkt het juist andersom te gaan.

Duurt te lang voor een vormcrisis maar hij is nog jong dus wie weet komt hij wel weer in een Oranje en herpakt hij zich maar de laatste tijd is het een hoop drama en gedoe rondom zijn spel en dan hebben we het niet over de laatste 10 of 15 wedstrijden. Ik hoop het in ieder geval :) .
blablablabla
pi_136637702
quote:
0s.gif Op woensdag 12 februari 2014 19:27 schreef De_Pel het volgende:

[ afbeelding ]

De verwachtingen waren héél hoog gespannen voor hem, verwachting was dat hij na een paar jaartjes Arsenal wel zou halen oid.
Leonardo :D
Die Koreaan toen gold ook als een supertalent, o wat waren we trots dat we grote clubs als United en Bayern hadden afgetroeft alleen hij kon er geen reet van _O- .
blablablabla
  woensdag 12 februari 2014 @ 21:15:04 #47
389399 jelfrikandel
speciaal met ketchup
pi_136642821
quote:
0s.gif Op woensdag 12 februari 2014 19:27 schreef De_Pel het volgende:

[ afbeelding ]

Maar die heeft het gewoon voor zichzelf verpest.
pi_136646527
quote:
1s.gif Op woensdag 12 februari 2014 21:15 schreef jelfrikandel het volgende:

[..]

Maar die heeft het gewoon voor zichzelf verpest.
Valt mee. Door een paspoortaffaire kon hij een tijd niet spelen, daarna door een zware blessure en daarna kwam hij er niet meer in. Mede door meneer Leonardo zelf, maar ook door blessures.

Ook bij Ajax zat hij in een aardige periode dacht ik, toen hij zijn kruisband scheurde.
  woensdag 12 februari 2014 @ 22:29:32 #49
215192 iPat
Falling feels like flying
pi_136646537
Sergio de Windt
Kevin Bobson
Ugur Yildirim (werd verteld dat hij de nieuwe Beckham zou worden vanwege zijn traptechniek)
Collins John
It's never over..
my kingdom for a kiss upon her shoulder..
It's never over..
all my riches for her smile when I slept so soft against her..
pi_136646569
Sana.

GGMM kan dit bevestigen.
pi_136646656
quote:
14s.gif Op woensdag 12 februari 2014 22:30 schreef SjaakBauer het volgende:
Sana.

GGMM kan dit bevestigen.
Was dat ooit een talent dan?
pi_136646811
quote:
14s.gif Op woensdag 12 februari 2014 22:31 schreef Doublepain het volgende:

[..]

Was dat ooit een talent dan?
Was de nieuwe Narsingh volgens een aantal breed geneusde users hier.
pi_136646841
quote:
0s.gif Op woensdag 12 februari 2014 22:29 schreef iPat het volgende:
Sergio de Windt
Kevin Bobson
Ugur Yildirim (werd verteld dat hij de nieuwe Beckham zou worden vanwege zijn traptechniek)
Collins John
Yildrim?

Qua traptechnieck heeft ie het ook waargemaakt toch? Volgensmij van Beckham en nog een paar andere gewonnen wat ik destijds hoorde. Zijn vrije trappen waren geweldig maar met andere dingen was hij niet echt gehyped volgensmij.
pi_136646905
quote:
14s.gif Op woensdag 12 februari 2014 22:34 schreef Doublepain het volgende:

[..]

Yildrim?

Qua traptechnieck heeft ie het ook waargemaakt toch? Volgensmij van Beckham en nog een paar andere gewonnen wat ik destijds hoorde. Zijn vrije trappen waren geweldig maar met andere dingen was hij niet echt gehyped volgensmij.
Keertje opgesteld in Oranje door van Basten, daardoor is 'ie gehyped.

Maarja, eindbaas Romano Denneboom kreeg vervolgens toch de voorkeur.
pi_136646979
o wacht Beckham en Roberto Carlos kwam niet opdagen.

Uitslag Free Kick Master 2004
Speler Land Club Punten
1. Ugur Yildirim Turkije SC Heerenveen 25
2. Shen Si China Shangai Zhonguan 20
3. Benjamín Spanje Real Betis Sevilla 12
4. Nastja Ceh Slovenië Club Brugge 10
5. Zinedine Zidane Frankrijk Real Madrid 8
Hamilton Ricard Colombia Apoel Nicosia 8
7. Orlando Engelaar Nederland RC Genk 6
8. Constantin Galca Roemenië Almeria 1

Zidane deed wel mee en Engegod.
pi_136647006
quote:
14s.gif Op woensdag 12 februari 2014 22:36 schreef SjaakBauer het volgende:

[..]

Keertje opgesteld in Oranje door van Basten, daardoor is 'ie gehyped.

Maarja, eindbaas Romano Denneboom kreeg vervolgens toch de voorkeur.
O ja _O-

Terwijl het gewoon een Turk was. :')
  woensdag 12 februari 2014 @ 22:40:17 #57
176450 Kaneelstokje
Archbishop of Banterbury
pi_136647121
quote:
14s.gif Op woensdag 12 februari 2014 22:37 schreef Doublepain het volgende:
o wacht Beckham en Roberto Carlos kwam niet opdagen.

Uitslag Free Kick Master 2004
Speler Land Club Punten
1. Ugur Yildirim Turkije SC Heerenveen 25
2. Shen Si China Shangai Zhonguan 20
3. Benjamín Spanje Real Betis Sevilla 12
4. Nastja Ceh Slovenië Club Brugge 10
5. Zinedine Zidane Frankrijk Real Madrid 8
Hamilton Ricard Colombia Apoel Nicosia 8
7. Orlando Engelaar Nederland RC Genk 6
8. Constantin Galca Roemenië Almeria 1

Zidane deed wel mee en Engegod.
Roberto Carlos kon ook geen vrije trappen nemen hoor.
Zijn aantal rake vrije trappen was vrij laag.
Emotionele exclusiviteit monogamie-adept
pi_136647569
Ariel Ortega van die kopstoot vs Van der Sar op de WK in 1998 heeft ook wel gefaald.
blablablabla
  Forum Admin woensdag 12 februari 2014 @ 22:51:18 #59
35723 crew  GGMM
pi_136647638
quote:
14s.gif Op woensdag 12 februari 2014 22:34 schreef SjaakBauer het volgende:

[..]

dat klopt dus gewoon. :)
Alweer zo'n prachtige post van mij.
Nicki Minaj en ik
Mijn vissen in actie.
pi_136647810
quote:
14s.gif Op woensdag 12 februari 2014 22:34 schreef SjaakBauer het volgende:

[..]

Ah, maar die lopen altijd van de feiten weg.
pi_136652278
Ruud Kras
John Nieuwenburg
Brutil Hose
Arno Splinter
  donderdag 13 februari 2014 @ 02:38:19 #62
14505 OProg
A Life in Music
pi_136652524
Je moet het inderdaad laten afhangen van het talent en de verwachting die er rond sommige spelers bestaat. Als een speler een keurige carrière na zijn hype kan hebben in de middenmoot. Het prima daar doet en toch fraaie dingen laat zien, is het dan echt een flop.

Wel een volledige flop gezien het potentieel was Daniel da Cruz Carvalho, of Dani. Ooit volgens Johan Cruijff hem 'het grootste talent van Ajax'.
Als het dan stopt met 27 kan je wel concluderen dat het een teleurstellend verhaal is geweest.
"Het is oorlog, bedankt Vannoppen, bedankt Van der Linden. Dit is het laatste dat ik voor de Belgische ploeg gedaan heb. Ze kunnen allemaal de boom in."
Improv: Rich Tapestry of Life
  donderdag 13 februari 2014 @ 02:47:23 #63
14505 OProg
A Life in Music
pi_136652580
Helemaal mislukt: Vincent van den Berg. Jeugdopleiding van Heerenveen. Deze uit Schiedam afkomstige speler had normaal gesproken nog een prima aantal seizoenen in de eredivisie kunnen spelen. Koos voor de jeugd van Arsenal maar was daar slechts eentje uit velen. Huur aan Zwolle en GO Ahead kon daar geen verandering in brengen. Kreeg bij een stage bij Sparta een blessure en ging naar Excelsior Maassluis. Gelukkig kon hij wel zijn opleiding voltooien bij Sparta.

Misschien had er meer ingezeten als hij nooit Engeland had gezien, maar dit is nu een mooi voorbeeld van een mislukt talent.
"Het is oorlog, bedankt Vannoppen, bedankt Van der Linden. Dit is het laatste dat ik voor de Belgische ploeg gedaan heb. Ze kunnen allemaal de boom in."
Improv: Rich Tapestry of Life
  donderdag 13 februari 2014 @ 03:56:19 #64
389816 PowerLoungen
Duurt een kwartiertje
pi_136652739
quote:
1s.gif Op donderdag 13 februari 2014 02:01 schreef Donnis het volgende:
Ruud Kras
John Nieuwenburg
Brutil Hose
Arno Splinter
Rody Turpijn had meer talent dan die 4 bijelkaar
RED ONS HENNIEGOD
pi_136652766
De opvolger van Bergkamp, Dennis2. Dennis Schulp dus.
Als je geen kop hebt kan je niet uit het raam kijken.
pi_136652782
Alle spelers die het predikaat "de nieuwe" opgespeld hebben gekregen.
Baat 't niet, schaadt 't niet. Dus slikken, kreng.
pi_136654639
quote:
0s.gif Op woensdag 12 februari 2014 22:49 schreef Elan het volgende:
Ariel Ortega van die kopstoot vs Van der Sar op de WK in 1998 heeft ook wel gefaald.
Heeft een prima carriére gehad bij River Plate.

Ik ga zelf voor Ono. Wat een geweldenaar was dat en echt ontzettend zonde van zijn blessuregevoeligheid.
pi_136655489
quote:
9s.gif Op donderdag 13 februari 2014 03:56 schreef PowerLoungen het volgende:

[..]

Rody Turpijn had meer talent dan die 4 bijelkaar
Kras werd wel als veelbelovend talent gehaald, John Nieuwenburg al helemaal, alleen veel blessures gehad. Brutil en Splinter ook meer van verwacht
pi_136655557
Maher, Clasie en de Vrij.
Op woensdag 9 november 2016 06:02 schreef Anonymousz het volgende:
#superniger2020
pi_136656388
quote:
0s.gif Op woensdag 12 februari 2014 22:49 schreef Elan het volgende:
Maakte dacht ik wel deel uit van dat zieke team van Parma rond de eeuwwisseling, met Cannavaro, Crespo en Buffon o.a.
pi_136659262
Wat dachten jullie van Johan Vonlanthen?
pi_136660868
De zeehondendribbelaar die Ajax een keer gekocht heeft. Hoe heet die nog maar?
  Forum Admin donderdag 13 februari 2014 @ 13:05:08 #73
35723 crew  GGMM
pi_136660925
quote:
0s.gif Op donderdag 13 februari 2014 13:03 schreef blij_ei het volgende:
De zeehondendribbelaar die Ajax een keer gekocht heeft. Hoe heet die nog maar?
Kerlon.

Die had Ajax gehuurd, overigens.
Alweer zo'n prachtige post van mij.
Nicki Minaj en ik
Mijn vissen in actie.
  donderdag 13 februari 2014 @ 14:25:21 #74
342946 TweeGrolsch
Geen 18 ? Geen druppel!
pi_136663729
quote:
1s.gif Op donderdag 13 februari 2014 10:27 schreef superniger het volgende:
Maher, Clasie en de Vrij.
Clasie is überhaupt nooit een veelbelovend talent geweest.
pi_136664357
Freddy Adu
pi_136673517
quote:
14s.gif Op donderdag 13 februari 2014 10:59 schreef SjaakBauer het volgende:

[..]

Maakte dacht ik wel deel uit van dat zieke team van Parma rond de eeuwwisseling, met Cannavaro, Crespo en Buffon o.a.
En Thuram en Veron.. Eigenlijk bizar dat ze in die tijd geen kampioen zijn geworden :')
pi_136674702
quote:
0s.gif Op donderdag 13 februari 2014 18:30 schreef Ultimate_Original het volgende:

[..]

En Thuram en Veron.. Eigenlijk bizar dat ze in die tijd geen kampioen zijn geworden :')
Juuve had een nog ziekere selectie in die tijd.

Del Piero Fonseca Henry Zidane Deschamps Amuroso etc
blablablabla
pi_136674996
quote:
1s.gif Op donderdag 13 februari 2014 19:04 schreef Elan het volgende:

[..]

Juuve had een nog ziekere selectie in die tijd.

Del Piero Fonseca Henry Zidane Deschamps Amuroso etc
Sowieso was de Serie A toen echt ongekend sterk met verder nog Fiorentina, Lazio en AS Roma buiten de usual suspects die ook zeer sterke selecties hadden.
pi_136687307
quote:
1s.gif Op donderdag 13 februari 2014 14:25 schreef TweeGrolsch het volgende:

[..]

Clasie is überhaupt nooit een veelbelovend talent geweest.
Bovenaan Gilette Pro Klassement ^O^
pi_136688166
quote:
1s.gif Op woensdag 12 februari 2014 14:00 schreef TweeGrolsch het volgende:

[..]

Kan me nog vaag een interview met hem herinneren in VI. Hij was gevoelig voor depressie geloof ik.. was op jonge leeftijd al zwaar depressief. Dat lag niet aan de omstandigheden, sommige mensen hebben dat..vaak de wat intelligentere mensen geloof ik. Wel zonde van zo'n talent
pi_136692216
Ondanks het feit dat ik een aanhanger van van der Vaart ben, moet ik toch eerlijk bekennen dat voor iemand met zijn talent, hij toch niet echt veel gewonnen heeft.

Heb de keuze destijds voor HSV heel vreemd gevonden. Behalve een landstitel met Ajax heeft ie volgens mij niet echt veel gewonnen.
Honey ! Take me drunk, i am home !
pi_136692654
quote:
0s.gif Op vrijdag 14 februari 2014 04:49 schreef LangeTabbetje het volgende:
Ondanks het feit dat ik een aanhanger van van der Vaart ben, moet ik toch eerlijk bekennen dat voor iemand met zijn talent, hij toch niet echt veel gewonnen heeft.

Heb de keuze destijds voor HSV heel vreemd gevonden. Behalve een landstitel met Ajax heeft ie volgens mij niet echt veel gewonnen.
Lol je kan veel van hem zeggen maar toch zeker niet dat het een mislukt talent is.
Daarvoor heeft hij tevreel bereikt.
blablablabla
pi_136692662
quote:
0s.gif Op donderdag 13 februari 2014 23:18 schreef De_Pel het volgende:

[..]

Bovenaan Gilette Pro Klassement ^O^
:')
Idioot
blablablabla
pi_136697176
quote:
1s.gif Op vrijdag 14 februari 2014 07:49 schreef Elan het volgende:

[..]

:')
Idioot
Ok :*
pi_136697485
Sergio & Cristiano bij NAC. Werden echt gezien als the next big thing. Waren ook echt erg goed, maar zijn na NAC volledig mislukt.
  vrijdag 14 februari 2014 @ 12:04:40 #86
215192 iPat
pi_136698555
quote:

Gevalletje van pech met de trainers. Bij RM speelde hij behoorlijk goed, alleen teveel concurrentie. Bij Spurs blonk hij bijna wekelijks uit. Ik denk vooral dat hij meer uit zijn carriere had kunnen halen als niemand hem bleef vergeleken met Sneijder.
It's never over..
It's never over..
pi_136741604
quote:
7s.gif Op vrijdag 14 februari 2014 11:34 schreef Stofje het volgende:
Sergio & Cristiano bij NAC. Werden echt gezien als the next big thing. Waren ook echt erg goed, maar zijn na NAC volledig mislukt.
Dankzij die twee verloor Ajax wel standaard van NAC in die tijd. Of verbeeld ik me dat? :')
pi_136741635
Buitenland: Francis Jeffers. Groot talent bij Arsenal, werd gezien als toekomstig topaanvaller van Engeland.
  zaterdag 15 februari 2014 @ 16:51:09 #89
54884 Yi-Long
Snorloze Zeiksnor
pi_136741747
quote:
14s.gif Op zaterdag 15 februari 2014 16:47 schreef SjaakBauer het volgende:
Buitenland: Francis Jeffers. Groot talent bij Arsenal, werd gezien als toekomstig topaanvaller van Engeland.
Mjah, maar bij talentvolle jonge Engelse voetballers lopen ze wel vaker wat hard van stapel, mede ook omdat men in die competitie wel graag goede Engelse spelers zou willen zien bij de topclubs, en de kleinere clubs willen voor de talenten dan ook vaak meteen de hoofdprijs eisen...

... dus daar komt nogal veel hype bij kijken meestal.
pi_136741768
quote:
99s.gif Op zaterdag 15 februari 2014 16:51 schreef Yi-Long het volgende:

[..]

Mjah, maar bij talentvolle jonge Engelse voetballers lopen ze wel vaker wat hard van stapel, mede ook omdat men in die competitie wel graag goede Engelse spelers zou willen zien bij de topclubs, en de kleinere clubs willen voor de talenten dan ook vaak meteen de hoofdprijs eisen...

... dus daar komt nogal veel hype bij kijken meestal.
Had het idee dat het bij die gast wel wat extremer was dan bij anderen. Maar het is wel lang geleden natuurlijk.
  zaterdag 15 februari 2014 @ 16:58:05 #91
54884 Yi-Long
Snorloze Zeiksnor
pi_136741952
quote:
14s.gif Op zaterdag 15 februari 2014 16:51 schreef SjaakBauer het volgende:

[..]

Had het idee dat het bij die gast wel wat extremer was dan bij anderen. Maar het is wel lang geleden natuurlijk.
Jeffers heeft ook destijds nooit echt indruk op mij kunnen maken, dus wellicht is die hype eromheen altijd al een beetje langs me heen gegaan...

Ik vind Sterling trouwens wel een erg talentvolle goede speler met veel potentie, maar dat vond ik vorig seizoen al. :)
pi_136742049
quote:
99s.gif Op zaterdag 15 februari 2014 16:58 schreef Yi-Long het volgende:

[..]

Jeffers heeft ook destijds nooit echt indruk op mij kunnen maken, dus wellicht is die hype eromheen altijd al een beetje langs me heen gegaan...

Ik vind Sterling trouwens wel een erg talentvolle goede speler met veel potentie, maar dat vond ik vorig seizoen al. :)
Sterling is beest, zag laatst een vergelijking met Januzaj. Daar vergeleken ze zaken als pass- en schotzuiverheid, daar won Sterling het gewoon van.

Schijnt wel een moeilijke gast te zijn, ben benieuwd hoe ver hij het schopt.
  zaterdag 15 februari 2014 @ 17:40:40 #93
389816 PowerLoungen
Duurt een kwartiertje
pi_136743204
quote:
14s.gif Op zaterdag 15 februari 2014 16:46 schreef SjaakBauer het volgende:

[..]

Dankzij die twee verloor Ajax wel standaard van NAC in die tijd. Of verbeeld ik me dat? :')

Voor de rest won Ajax vrij vaak van NAC in die tijd
RED ONS HENNIEGOD
pi_136743410
quote:
1s.gif Op vrijdag 14 februari 2014 07:48 schreef Elan het volgende:

[..]

Lol je kan veel van hem zeggen maar toch zeker niet dat het een mislukt talent is.
iemand met meer dan 100 Oranje caps kan je niet mislukt noemen idd
pi_136743583
quote:
9s.gif Op zaterdag 15 februari 2014 17:40 schreef PowerLoungen het volgende:

[..]

Wat een uitstekende goal trouwens die 1-3.
  zaterdag 15 februari 2014 @ 18:01:12 #96
54884 Yi-Long
Snorloze Zeiksnor
pi_136743837
quote:
14s.gif Op zaterdag 15 februari 2014 17:01 schreef SjaakBauer het volgende:

[..]

Sterling is beest, zag laatst een vergelijking met Januzaj. Daar vergeleken ze zaken als pass- en schotzuiverheid, daar won Sterling het gewoon van.

Schijnt wel een moeilijke gast te zijn, ben benieuwd hoe ver hij het schopt.
Geen idee of hij vervelend is. Op het veld maakt hij die indruk niet. Ik weet wel dat hij al wat koters heeft, dus hij is er vroeg bij.

:)
pi_136744036
quote:

_O-
Op vrijdag 15 januari 2016 23:58 schreef Ajacied422 het volgende:
Feitelijk heeft Shreyas gewoon gelijk.
pi_136744430
quote:
9s.gif Op zaterdag 15 februari 2014 17:40 schreef PowerLoungen het volgende:

[..]

Over het algemeen wint Ajax altijd van NAC. Behalve soms. :s).
pi_136762097
quote:
1s.gif Op vrijdag 14 februari 2014 07:48 schreef Elan het volgende:

[..]

Als je het afzet tegen zijn talent en de toekomst die hem werd toegedicht, kunnen we nu wel stellen dat hij buiten een landskampioenschap met Ajax, niet veel heeft gewonnen.....
  zondag 16 februari 2014 @ 10:52:08 #100
79837 Lemming22
pi_136763638
quote:
0s.gif Op zondag 16 februari 2014 09:30 schreef LangeTabbetje het volgende:

[..]

Als je het afzet tegen zijn talent en de toekomst die hem werd toegedicht, kunnen we nu wel stellen dat hij buiten een landskampioenschap met Ajax, niet veel heeft gewonnen.....
Wat nog wel een wezenlijk verschil is met mislukte talenten die verder al genoemd zijn in het topic.
pi_136763701
quote:
1s.gif Op zondag 16 februari 2014 10:52 schreef Lemming22 het volgende:

[..]

Wat nog wel een wezenlijk verschil is met mislukte talenten die verder al genoemd zijn in het topic.
Zeer zeker, dat geef ik eerlijk toe. Daarom, wanneer ben je mislukt of niet ? En als je dan kijkt naar het talent die de geode jongen heeft, en de toekomst die hem werd toebedicht, kun je hem ook niet geslaagd noemen toch ?
  zondag 16 februari 2014 @ 16:25:45 #102
215192 iPat
pi_136776352
quote:
0s.gif Op zondag 16 februari 2014 09:30 schreef LangeTabbetje het volgende:

[..]

- 100+ interlands voor Oranje
- 2 WK's gespeeld, straks z'n 3e en in de finale gestaan
- 3 EK's gespeeld
- Eerste periode bij HSV en Spurs wekelijks beslissend
- Bij RM gespeeld

Ik denk ook dat als je naar z'n bankrekening kijkt, dat je niet echt kan zeggen dat het een mislukt talent is. Dat van aantal prijzen winnen vind ik krom. Zo heeft bijvoorbeeld Afellay de CL al gewonnen _O-
It's never over..
It's never over..
  zondag 16 februari 2014 @ 16:27:06 #103
416657 SlechteWoordgrappen
Voormalig keelgrijper A Lewis
pi_136776426
Youssouf Hersi?
Ik had toch even het idee, het valt lekker, het valt goed. Ja en daarna, gaan ze zoals altijd bovenaards gooien tegen mij en dan missen ze gewoon niks meer.
  zondag 16 februari 2014 @ 16:47:11 #104
271192 Lindgren.
En dat merk je.
pi_136777815
quote:
11s.gif Op donderdag 13 februari 2014 02:47 schreef OProg het volgende:
Helemaal mislukt: Vincent van den Berg. Jeugdopleiding van Heerenveen. Deze uit Schiedam afkomstige speler had normaal gesproken nog een prima aantal seizoenen in de eredivisie kunnen spelen. Koos voor de jeugd van Arsenal maar was daar slechts eentje uit velen. Huur aan Zwolle en GO Ahead kon daar geen verandering in brengen. Kreeg bij een stage bij Sparta een blessure en ging naar Excelsior Maassluis. Gelukkig kon hij wel zijn opleiding voltooien bij Sparta.

Misschien had er meer ingezeten als hij nooit Engeland had gezien, maar dit is nu een mooi voorbeeld van een mislukt talent.
Goeie!
hallo dus dit noemen ze nou twitter
  zondag 23 februari 2014 @ 08:37:49 #105
79837 Lemming22
pi_137038526
Er schoot me nog een mislukt talent te binnen: Reimond Manco. Werd bij PSV binnengehaald als een groot talent na een U17 toernooi, maar heeft het nooit waar kunnen maken en is na enkele uitleenbeurten weer door de achterdeur vertrokken, terug naar Peru.
pi_137038696
Giovani Dos Santos? Ligt er natuurlijk aan wat je met mislukt bedoeld. Maar die kerel werd vergeleken met Ronaldinho, en zijn opvolger bij Barcelona. Heeft het natuurlijk nooit waar kunnen maken om dat niveau te halen.
pi_137053062
Nou nou.
  zondag 23 februari 2014 @ 19:55:44 #108
302657 Wasmachinu
cleaning your mess
pi_137063601
Tom de Meul, die belg die het effe leuk deed bij Ajax. Daarnaast had je nog die dunne donkere Amerikaan bij PSV, die maar 60kg woog ofzo. Ook nooit meer wat van gehoord.

EDIT: DaMascus Beasley, via Man.city (voor de glorietijden) en Glasgow afgedropen naar mexico maar toch nog 106 interlands.

Bij Vitesse werd trouwens een jaar terug Aksentijevic gehaald voor een miljoen of 2, 19 jaar, maar die heeft nog geen pot gespeeld. Mislukt wil ik het niet noemen, maar hij heeft het duidelijk nog niet waargemaakt.
pi_137063642
Vincento? Die gozer van ADO.
pi_137063872
quote:
0s.gif Op zondag 23 februari 2014 19:55 schreef Wasmachinu het volgende:
Tom de Meul, die belg die het effe leuk deed bij Ajax. Daarnaast had je nog die dunne donkere Amerikaan bij PSV, die maar 60kg woog ofzo. Ook nooit meer wat van gehoord.

DaMarcus Beasley, mooie prijzenkast met landskampioenschappen, bekers, schalen.
Qua clubs stelt het niet veel voor, maar toch wel 114 interlands voor de VS.
  zondag 23 februari 2014 @ 20:02:28 #111
302657 Wasmachinu
cleaning your mess
pi_137063967
quote:
0s.gif Op zondag 23 februari 2014 20:00 schreef karton2 het volgende:

[..]

Had het inderdaad nog ff opgezocht, heeft inderdaad een leuke carrière gehad.
pi_137069242
We kunnen nu toch wel rustig zeggen dat Joel Veltman en Viktor Fischer mislukte talenten zijn, ze presteren weinig, en kunnen simpelweg de verwachtingen niet waarmaken en dat is tragisch voor de zo geroemde Amsterdamse jeugdopleiding.
pi_137091501
Ja..maar.....er zijn nog meer talenten in de Ajax koker dus geef het tijd eer die doorbreken.
Fischer en zo kunnen gewoon naar jong Ajax voorlopig en eigenlijk Duarte ook.
pi_137091547
quote:

[..]

Werd uitgeleend aan Manchester City. Zou je nu niet kunnen voorstellen. :D
"It's like my swag just rubbed off on everybody. It was unbelievable."
pi_137264240
quote:
0s.gif Op zondag 16 februari 2014 16:25 schreef iPat het volgende:

[..]

- 100+ interlands voor Oranje
- 2 WK's gespeeld, straks z'n 3e en in de finale gestaan
- 3 EK's gespeeld
- Eerste periode bij HSV en Spurs wekelijks beslissend
- Bij RM gespeeld

Ik denk ook dat als je naar z'n bankrekening kijkt, dat je niet echt kan zeggen dat het een mislukt talent is. Dat van aantal prijzen winnen vind ik krom. Zo heeft bijvoorbeeld Afellay de CL al gewonnen _O-
Het is niet zo dat hij niets bereikt werd, maar toen hij als jong broekie bij Ajax speelde, werd er toch meer van verwacht dan wat hij nu bereikt blijkt te hebben.
pi_137264249
quote:

[..]

Dat was nooit een supertalent. Dat was gewoon een redelijke Amerikaanse voetballer. En ja, dan haal je wel 100+ interlands daar.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')