abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  woensdag 12 februari 2014 @ 14:37:17 #26
79837 Lemming22
Rik Elfrink maakt ons kampioen
pi_136625543
Om nog maar even een bij PSV mislukt talent te noemen: Leandro do Bonfim. Had een fantastische techniek, maar helaas een meer dan waardeloze mentaliteit. Ging volgens mij ook niet geheel zonder problemen weg naar Porto (dacht ik) en is ook daar geflopt.
  woensdag 12 februari 2014 @ 14:42:10 #27
342946 TweeGrolsch
Geen 18 ? Geen druppel!
pi_136625716
Jonathan reis.
pi_136626451
quote:
99s.gif Op woensdag 12 februari 2014 14:07 schreef Yi-Long het volgende:

[..]

Mjah, ook nooit echt een eerlijke kans gekregen natuurlijk, dus die heeft 3-4 jaar compleet vergooid in Amsterdam. Daarnaast natuurlijk ook blessures.

Quincy was een groot talent maar blijkbaar niet de juiste mentaliteit. Zelfde lijkt te gelden voor Drenthe. Zonde. Te vroeg denken dat je al geweldig bent en die honger missen om de allerbeste te worden, wat je bij spelers als C. Ronaldo, Messi, Suarez en andere toppers WEL ziet. Die blijven gretig.
Drenthe is idd een heel goed voorbeeld. Babel in mindere mate ook wel.

Oh, en natuurlijk alltime held brutil hose!
Remember to let her into your heart
Then you can start to make it better
Was ooit triptamine, account is verneukt :(
  woensdag 12 februari 2014 @ 15:13:17 #29
54884 Yi-Long
Snorloze Zeiksnor
pi_136626896
quote:
14s.gif Op woensdag 12 februari 2014 15:02 schreef Triptamine2 het volgende:

[..]

Drenthe is idd een heel goed voorbeeld. Babel in mindere mate ook wel.

Oh, en natuurlijk alltime held brutil hose!
Mjah, maar in Babel heb ik NOOIT een groot talent gezien. Bruikbare speler, maar meer niet.

Drenthe had WEL aardig wat kwaliteiten (heerlijk schot, goede pass, felheid, goed in de combinatie, etc etc...) en dan is het zonde dat hij het grotendeels zelf heeft weten te verkloten.

Bij Aissati heb ik juist het gevoel dat hij TE WEINIG ego had. Je hoorde hem nooit zeuren of arrogant uit de hoek komen, werkte hard, ik zag hem zelden slecht spelen, maar werd veels te vaak gedumpt op een positie waar hij niet op zijn best was, moest regelmatig het vuile werk opknappen door bijvoorbeeld telkens het balverlies van een Emanuelson op te vangen, en nam te vaak en te makkelijk met een plek op de bank. Daarnaast ook wel wat verkeerde of ongelukkige beslissingen gemaakt in het uitzoeken van nieuwe clubs, maar goed, dat is ook vaak een beetje een kwestie van mazzel hebben, wat betreft trainer, speelwijze, directe concurrenten, etc etc...
pi_136627036
quote:
99s.gif Op woensdag 12 februari 2014 15:13 schreef Yi-Long het volgende:

[..]

Mjah, maar in Babel heb ik NOOIT een groot talent gezien. Bruikbare speler, maar meer niet.

Drenthe had WEL aardig wat kwaliteiten (heerlijk schot, goede pass, felheid, goed in de combinatie, etc etc...) en dan is het zonde dat hij het grotendeels zelf heeft weten te verkloten.

Bij Aissati heb ik juist het gevoel dat hij TE WEINIG ego had. Je hoorde hem nooit zeuren of arrogant uit de hoek komen, werkte hard, ik zag hem zelden slecht spelen, maar werd veels te vaak gedumpt op een positie waar hij niet op zijn best was, moest regelmatig het vuile werk opknappen door bijvoorbeeld telkens het balverlies van een Emanuelson op te vangen, en nam te vaak en te makkelijk met een plek op de bank. Daarnaast ook wel wat verkeerde of ongelukkige beslissingen gemaakt in het uitzoeken van nieuwe clubs, maar goed, dat is ook vaak een beetje een kwestie van mazzel hebben, wat betreft trainer, speelwijze, directe concurrenten, etc etc...
Ik vond hem in zijn eerste Ajax periode en zijn eerste maanden bij Liverpool wel goed hoor, Liverpool vond dat gelukkig ook(17 mil geloof ik :') )

Drenthe is gewoon een van de velen die faalt omdat ie op tien wil spelen, terwijl ie geen tien is. Vrij op links is het een bruikbare speler(mits hij normaal doet, geen niggerkappers en zo).

Aissati..tja, die heeft het mentaal gewoon niet. Maar mag Affelay ook niet ondertussen in dit topic genoemd worden?
pi_136627321
Babel is 28, als je dan bij Kasımpaşa SK speelt ben je in zekere zin ook wel mislukt ja.
Al ligt het er maar net aan hoe je het allemaal wil uitleggen, in principe is iemand die jarenlang zowel bij Liverpool als Ajax gespeeld heeft natuurlijk nooit mislukt als talent.
blablablabla
pi_136628380
Buitenlanders mogen ook? Dan nomineer ik Rodwell :P
  woensdag 12 februari 2014 @ 15:54:55 #33
342946 TweeGrolsch
Geen 18 ? Geen druppel!
pi_136628598
quote:
0s.gif Op woensdag 12 februari 2014 15:17 schreef Triptamine2 het volgende:

[..]

Ik vond hem in zijn eerste Ajax periode en zijn eerste maanden bij Liverpool wel goed hoor, Liverpool vond dat gelukkig ook(17 mil geloof ik :') )

Drenthe is gewoon een van de velen die faalt omdat ie op tien wil spelen, terwijl ie geen tien is. Vrij op links is het een bruikbare speler(mits hij normaal doet, geen niggerkappers en zo).

Aissati..tja, die heeft het mentaal gewoon niet. Maar mag Affelay ook niet ondertussen in dit topic genoemd worden?
41 interlands. 160 wedstrijden voor PSV.
En veel blessures sinds 2011. Zonder die blessures had hij wel bij een mooie subtopper in Spanje kunnen spelen.

Babel is ook niet mislukt trouwens. Heeft gewoon 100 wedstrijden voor Liverpool gespeeld en net zoveel voor Ajax.
pi_136628777
quote:
1s.gif Op woensdag 12 februari 2014 15:54 schreef TweeGrolsch het volgende:

[..]

41 interlands. 160 wedstrijden voor PSV.
En veel blessures sinds 2011. Zonder die blessures had hij wel bij een mooie subtopper in Spanje kunnen spelen.

Babel is ook niet mislukt trouwens. Heeft gewoon 100 wedstrijden voor Liverpool gespeeld en net zoveel voor Ajax.
Je hebt ook wel een punt, maar vooral van Affelay werd veel meer verwacht, mislukt is een groot woord, maar geslaagd is ie ook niet.

Babel is na Liverpool wel erg afgezakt.
pi_136628833
Afellay
Radical islam is the snake in the grass.
Moderate islam is the grass that hides the snake.
pi_136629158
Bakkali.
Affelay.
  woensdag 12 februari 2014 @ 16:12:03 #37
271192 Lindgren.
En dat merk je.
pi_136629537
Blijft een interessant topic om te volgen. Ik zie Afellay bijvoorbeeld niet als geflopt. Is een hele tijd vaste waarde geweest in Oranje en speelt 'gewoon' bij Barcelona. Heeft veel pech gehad, maar is op de weg terug. Bakkali slaat ook helemaal nergens op, net als veel eerder genoemde spelers.

In de OP staan nog de beste voorbeelden. Hoogstrate en Adu. Verder Lulinha, Kerlon, Keirrisson. :P

Leuk topic. ^O^
hallo dus dit noemen ze nou twitter
pi_136629619
Het is maar net wat de verwachtingen zijn. In Nederland zijn we er nogal goed in om 'talenten' na een paar goede potjes Barcelona in te praten en als ze vervolgens een mindere periode hebben doormaken zijn ze mislukt. :')

In de meeste gevallen kan je er pas wat zinnigs over zeggen als ze de 25 zijn gepasseerd.
VBL SC influencer
Left, right, behind
pi_136634442
Voor het Bosman-arrest konden jeugdspelers zich ontwikkelen tot talent, tegenwoordig worden ze al weggekocht als ze drie leuke wedstrijdjes spelen, ik vind het moeilijk om dat soort spelers talenten te noemen....
  woensdag 12 februari 2014 @ 18:27:09 #40
268260 Dr.Mikey
Games Crew van het jaar 2013
pi_136635160
Tof een vervolg op mijn topic.
They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
"WHAT IF YOU'RE RIGHT AND THEY'RE WRONG?"
R.I.P DTS.
pi_136636572
quote:
0s.gif Op woensdag 12 februari 2014 13:17 schreef Elan het volgende:
Is De Vrij eigenlijk ook mislukt?
De tering joh :')

Pak er een woordenboek of spiegel bij mafkees :')
Bestuur tegen de muur. Met de groeten van Ron Vlaar :W
pi_136636860
quote:
0s.gif Op woensdag 12 februari 2014 19:11 schreef De_Pel het volgende:

[..]

De tering joh :')

Pak er een woordenboek of spiegel bij mafkees :')
Zijn ontwikkeling stagneert volledig op dit moment het is dat er bij Feyenoord nog niet echt alternatieven zijn anders zat hij daar ook op de bank.

De Vrij naast Vlaar van 2 jaar geleden was veel beter dan wat we nu te zien krijgen. Of ga jij me nu wijsmaken dat hij de afgelopen tijd beter is geworden? :')
blablablabla
pi_136637145
Nee, hij is niet beter geworden de laatse tijd nee. Waar de meeste spelers hun dipje krijgen in het tweede seizoen, en dan een half jaar tot een jaar nodig hebben om weer op te krabbelen, had de Vrij dat pas in zijn derde seizoen, en duurt het hem 1,5 jaar om op te krabbelen. Dat hij daarnaast misschien door sommige mensen wat overschat is, is een tweede.

Toch lijkt me duidelijk dat iemand die op zijn 21e al 120 wedstrijden voor Feyenoord heeft gespeeld en 10 A-interlands, in niets overeenkomt met een Hoogstrate.
pi_136637235
Een al wat beter voorbeeld vind ik deze:

De verwachtingen waren héél hoog gespannen voor hem, verwachting was dat hij na een paar jaartjes Arsenal wel zou halen oid.
pi_136637624
quote:
0s.gif Op woensdag 12 februari 2014 19:25 schreef De_Pel het volgende:
Nee, hij is niet beter geworden de laatse tijd nee. Waar de meeste spelers hun dipje krijgen in het tweede seizoen, en dan een half jaar tot een jaar nodig hebben om weer op te krabbelen, had de Vrij dat pas in zijn derde seizoen, en duurt het hem 1,5 jaar om op te krabbelen. Dat hij daarnaast misschien door sommige mensen wat overschat is, is een tweede.

Toch lijkt me duidelijk dat iemand die op zijn 21e al 120 wedstrijden voor Feyenoord heeft gespeeld en 10 A-interlands, in niets overeenkomt met een Hoogstrate.
Je verwacht toch dat iemand met zijn talent en op die leeftijd dat zo iemand nog flinke stappen gaat maken en bij hem lijkt het juist andersom te gaan.

Duurt te lang voor een vormcrisis maar hij is nog jong dus wie weet komt hij wel weer in een Oranje en herpakt hij zich maar de laatste tijd is het een hoop drama en gedoe rondom zijn spel en dan hebben we het niet over de laatste 10 of 15 wedstrijden. Ik hoop het in ieder geval :) .
blablablabla
pi_136637702
quote:
0s.gif Op woensdag 12 februari 2014 19:27 schreef De_Pel het volgende:

[ afbeelding ]

De verwachtingen waren héél hoog gespannen voor hem, verwachting was dat hij na een paar jaartjes Arsenal wel zou halen oid.
Leonardo :D
Die Koreaan toen gold ook als een supertalent, o wat waren we trots dat we grote clubs als United en Bayern hadden afgetroeft alleen hij kon er geen reet van _O- .
blablablabla
  woensdag 12 februari 2014 @ 21:15:04 #47
389399 jelfrikandel
speciaal met ketchup
pi_136642821
quote:
0s.gif Op woensdag 12 februari 2014 19:27 schreef De_Pel het volgende:

[ afbeelding ]

Maar die heeft het gewoon voor zichzelf verpest.
pi_136646527
quote:
1s.gif Op woensdag 12 februari 2014 21:15 schreef jelfrikandel het volgende:

[..]

Maar die heeft het gewoon voor zichzelf verpest.
Valt mee. Door een paspoortaffaire kon hij een tijd niet spelen, daarna door een zware blessure en daarna kwam hij er niet meer in. Mede door meneer Leonardo zelf, maar ook door blessures.

Ook bij Ajax zat hij in een aardige periode dacht ik, toen hij zijn kruisband scheurde.
  woensdag 12 februari 2014 @ 22:29:32 #49
215192 iPat
Falling feels like flying
pi_136646537
Sergio de Windt
Kevin Bobson
Ugur Yildirim (werd verteld dat hij de nieuwe Beckham zou worden vanwege zijn traptechniek)
Collins John
It's never over..
my kingdom for a kiss upon her shoulder..
It's never over..
all my riches for her smile when I slept so soft against her..
pi_136646569
Sana.

GGMM kan dit bevestigen.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')