Drenthe is idd een heel goed voorbeeld. Babel in mindere mate ook wel.quote:Op woensdag 12 februari 2014 14:07 schreef Yi-Long het volgende:
[..]
Mjah, ook nooit echt een eerlijke kans gekregen natuurlijk, dus die heeft 3-4 jaar compleet vergooid in Amsterdam. Daarnaast natuurlijk ook blessures.
Quincy was een groot talent maar blijkbaar niet de juiste mentaliteit. Zelfde lijkt te gelden voor Drenthe. Zonde. Te vroeg denken dat je al geweldig bent en die honger missen om de allerbeste te worden, wat je bij spelers als C. Ronaldo, Messi, Suarez en andere toppers WEL ziet. Die blijven gretig.
Mjah, maar in Babel heb ik NOOIT een groot talent gezien. Bruikbare speler, maar meer niet.quote:Op woensdag 12 februari 2014 15:02 schreef Triptamine2 het volgende:
[..]
Drenthe is idd een heel goed voorbeeld. Babel in mindere mate ook wel.
Oh, en natuurlijk alltime held brutil hose!
Ik vond hem in zijn eerste Ajax periode en zijn eerste maanden bij Liverpool wel goed hoor, Liverpool vond dat gelukkig ook(17 mil geloof ikquote:Op woensdag 12 februari 2014 15:13 schreef Yi-Long het volgende:
[..]
Mjah, maar in Babel heb ik NOOIT een groot talent gezien. Bruikbare speler, maar meer niet.
Drenthe had WEL aardig wat kwaliteiten (heerlijk schot, goede pass, felheid, goed in de combinatie, etc etc...) en dan is het zonde dat hij het grotendeels zelf heeft weten te verkloten.
Bij Aissati heb ik juist het gevoel dat hij TE WEINIG ego had. Je hoorde hem nooit zeuren of arrogant uit de hoek komen, werkte hard, ik zag hem zelden slecht spelen, maar werd veels te vaak gedumpt op een positie waar hij niet op zijn best was, moest regelmatig het vuile werk opknappen door bijvoorbeeld telkens het balverlies van een Emanuelson op te vangen, en nam te vaak en te makkelijk met een plek op de bank. Daarnaast ook wel wat verkeerde of ongelukkige beslissingen gemaakt in het uitzoeken van nieuwe clubs, maar goed, dat is ook vaak een beetje een kwestie van mazzel hebben, wat betreft trainer, speelwijze, directe concurrenten, etc etc...
41 interlands. 160 wedstrijden voor PSV.quote:Op woensdag 12 februari 2014 15:17 schreef Triptamine2 het volgende:
[..]
Ik vond hem in zijn eerste Ajax periode en zijn eerste maanden bij Liverpool wel goed hoor, Liverpool vond dat gelukkig ook(17 mil geloof ik)
Drenthe is gewoon een van de velen die faalt omdat ie op tien wil spelen, terwijl ie geen tien is. Vrij op links is het een bruikbare speler(mits hij normaal doet, geen niggerkappers en zo).
Aissati..tja, die heeft het mentaal gewoon niet. Maar mag Affelay ook niet ondertussen in dit topic genoemd worden?
Je hebt ook wel een punt, maar vooral van Affelay werd veel meer verwacht, mislukt is een groot woord, maar geslaagd is ie ook niet.quote:Op woensdag 12 februari 2014 15:54 schreef TweeGrolsch het volgende:
[..]
41 interlands. 160 wedstrijden voor PSV.
En veel blessures sinds 2011. Zonder die blessures had hij wel bij een mooie subtopper in Spanje kunnen spelen.
Babel is ook niet mislukt trouwens. Heeft gewoon 100 wedstrijden voor Liverpool gespeeld en net zoveel voor Ajax.
De tering johquote:
Zijn ontwikkeling stagneert volledig op dit moment het is dat er bij Feyenoord nog niet echt alternatieven zijn anders zat hij daar ook op de bank.quote:Op woensdag 12 februari 2014 19:11 schreef De_Pel het volgende:
[..]
De tering joh
Pak er een woordenboek of spiegel bij mafkees
Je verwacht toch dat iemand met zijn talent en op die leeftijd dat zo iemand nog flinke stappen gaat maken en bij hem lijkt het juist andersom te gaan.quote:Op woensdag 12 februari 2014 19:25 schreef De_Pel het volgende:
Nee, hij is niet beter geworden de laatse tijd nee. Waar de meeste spelers hun dipje krijgen in het tweede seizoen, en dan een half jaar tot een jaar nodig hebben om weer op te krabbelen, had de Vrij dat pas in zijn derde seizoen, en duurt het hem 1,5 jaar om op te krabbelen. Dat hij daarnaast misschien door sommige mensen wat overschat is, is een tweede.
Toch lijkt me duidelijk dat iemand die op zijn 21e al 120 wedstrijden voor Feyenoord heeft gespeeld en 10 A-interlands, in niets overeenkomt met een Hoogstrate.
Leonardoquote:Op woensdag 12 februari 2014 19:27 schreef De_Pel het volgende:
Een al wat beter voorbeeld vind ik deze:
[ afbeelding ]
De verwachtingen waren héél hoog gespannen voor hem, verwachting was dat hij na een paar jaartjes Arsenal wel zou halen oid.
Maar die heeft het gewoon voor zichzelf verpest.quote:Op woensdag 12 februari 2014 19:27 schreef De_Pel het volgende:
Een al wat beter voorbeeld vind ik deze:
[ afbeelding ]
De verwachtingen waren héél hoog gespannen voor hem, verwachting was dat hij na een paar jaartjes Arsenal wel zou halen oid.
Valt mee. Door een paspoortaffaire kon hij een tijd niet spelen, daarna door een zware blessure en daarna kwam hij er niet meer in. Mede door meneer Leonardo zelf, maar ook door blessures.quote:Op woensdag 12 februari 2014 21:15 schreef jelfrikandel het volgende:
[..]
Maar die heeft het gewoon voor zichzelf verpest.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |