quote:Op woensdag 12 februari 2014 12:57 schreef Gutanoth het volgende:
TT zegt het, kan op mijn PC geen Spoilers openen als ik er op klik
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Het leven is een vijand die je niet met een uppercut kan slaan.
Kapotte topics van een kapotte jongen - Spongeboss
Het belangrijkste wordt onderdrukt als in de kelder van Fritzl, de duivel woont naast de deur, geloof me, dat is het stigma van mensen.
quote:Op woensdag 12 februari 2014 12:58 schreef Spongeboss het volgende:
[..]Ja, daar kan ik dus niets mee, zou wel gemeen zijn als de oplossing hier in staat!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op woensdag 12 februari 2014 12:58 schreef Spongeboss het volgende:
[..]Dikzak.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
heb je mijn tip al uitgevoerd pretletterquote:Op woensdag 12 februari 2014 13:00 schreef Gutanoth het volgende:
[..]
Ja, daar kan ik dus niets mee, zou wel gemeen zijn als de oplossing hier in staat!
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Het leven is een vijand die je niet met een uppercut kan slaan.
Het belangrijkste wordt onderdrukt als in de kelder van Fritzl, de duivel woont naast de deur, geloof me, dat is het stigma van mensen.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op woensdag 12 februari 2014 13:01 schreef Spongeboss het volgende:
[..]Je moeder is een boeler.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op woensdag 12 februari 2014 13:01 schreef Drakire het volgende:
Heb je de spoilersave functie uitgeschakeld in de opties?
Settings > overig > vinkje bij spoilersave uitvinken (soms kan het helpen om even te switchen tussen aan en uit)Oh ja toen ik daar eens een verandering had gemaakt, kon ik ze ook niet openen. Maar weet je zeker dat het bij overig stond?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Het leven is een vijand die je niet met een uppercut kan slaan.
Gedaan, nu heb ik het probleem dat ik telkens 1 "actie" uit kan voeren.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Frysk bloed tsjoch op!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.aanstaan?Soms
quote:Op woensdag 12 februari 2014 13:04 schreef iFries het volgende:
Internet Explorer even opnieuw installeren.Ik heb internet explorer opnieuw geïnstalleerd maar firefox laat nog steeds geen spoilers zienSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Je moet naar firefox.com gaan met je internet explorer en dan je telefoon opnieuw opstarten.quote:Op woensdag 12 februari 2014 13:05 schreef Drakire het volgende:
[..]
Ik heb internet explorer opnieuw geïnstalleerd maar firefox laat nog steeds geen spoilers zien
gedaan maar de spoilers werken nog steeds niet op m'n laptopquote:Op woensdag 12 februari 2014 13:06 schreef NietDoen het volgende:
[..]
Je moet naar firefox.com gaan met je internet explorer en dan je telefoon opnieuw opstarten.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.If I had known it was harmless, I would have killed it myself.
dan gewoon storneren..quote:Op woensdag 12 februari 2014 13:07 schreef Drakire het volgende:
[..]
gedaan maar de spoilers werken nog steeds niet op m'n laptop.
Even bellen met kpn dat je firefox kapot isquote:Op woensdag 12 februari 2014 13:07 schreef Drakire het volgende:
[..]
gedaan maar de spoilers werken nog steeds niet op m'n laptop.
quote:Op woensdag 12 februari 2014 13:07 schreef HaywoodJablome het volgende:
Kijk, dáár heeft TS wat aan!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Frysk bloed tsjoch op!
Kpn zegt dat ze mijn accountnaam rens.12@upc.nl ongeldig is.quote:Op woensdag 12 februari 2014 13:07 schreef NietDoen het volgende:
[..]
Even bellen met kpn dat je firefox kapot is
quote:Op woensdag 12 februari 2014 13:10 schreef Drakire het volgende:
[..]
Kpn zegt dat ze mijn accountnaam rens.12@upc.nl ongeldig is.
Volgens mij loopt KPN de boel te flessequote:Op woensdag 12 februari 2014 13:10 schreef Drakire het volgende:
[..]
Kpn zegt dat ze mijn accountnaam rens.12@upc.nl ongeldig is.
quote:Op woensdag 12 februari 2014 13:07 schreef HaywoodJablome het volgende:
Ik vind ts helemaal geen dikke zeug.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Waarom zeg je zoiets?
Ik postte per ongeluk in het verkeerde topic, echtquote:Op woensdag 12 februari 2014 13:21 schreef 44rdbei het volgende:
[..]
Ik vind ts helemaal geen dikke zeug.
Waarom zeg je zoiets?
Het enige juiste antwoord. En voor de duidelijkheid, Java is wat anders dan Javascript.quote:Op woensdag 12 februari 2014 13:40 schreef PressPlayOnTape het volgende:
Komt inderdaad doordat je een AdBlocker hebt geïnstalleerd. Als je dit hebt, wordt er een blauwe melding bovenin getoond met daarin het verzoek om het uit te schakelen.
Op het moment dat deze melding in beeld komt, breekt er een stuk JavaScript, waardoor de zgn. JQuery bibliotheek niet meer beschikbaar is. Doordat dit een fout creëert, breken ook andere scripts, die nodig zijn voor het tonen van o.a. spoilers (maar bijvoorbeeld ook het tonen van een topic of een laatste reactie bij het hoveren over een gebruikersnaam in het topicoverzicht).
Overigens is het met behulp van een andere plugin wel weer mogelijk dit gedrag te omzeilen, maar ik weet niet of het op prijs gesteld wordt om dat hier uiteen te zetten
Ik kliktequote:
Mag je vast wel DM-en :pquote:Op woensdag 12 februari 2014 13:40 schreef PressPlayOnTape het volgende:
Komt inderdaad doordat je een AdBlocker hebt geïnstalleerd. Als je dit hebt, wordt er een blauwe melding bovenin getoond met daarin het verzoek om het uit te schakelen.
Op het moment dat deze melding in beeld komt, breekt er een stuk JavaScript, waardoor de zgn. JQuery bibliotheek niet meer beschikbaar is. Doordat dit een fout creëert, breken ook andere scripts, die nodig zijn voor het tonen van o.a. spoilers (maar bijvoorbeeld ook het tonen van een topic of een laatste reactie bij het hoveren over een gebruikersnaam in het topicoverzicht).
Overigens is het met behulp van een andere plugin wel weer mogelijk dit gedrag te omzeilen, maar ik weet niet of het op prijs gesteld wordt om dat hier uiteen te zetten
Gewoon doorquote:Op woensdag 12 februari 2014 14:04 schreef Gutanoth het volgende:
Hoe voeg ik dan Fok! toe aan mijn adblock uitzonderingen?
quote:Op woensdag 12 februari 2014 14:09 schreef FreddyBundy het volgende:
[..]
Gewoon doorWat een Konko antwoord.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Moet ik nou in elke fucking thread klikken op "niets blokkeren op deze pagina" ?
voeg fok.nl toe aan je lijst of forum.fok.nlquote:Op woensdag 12 februari 2014 14:11 schreef Gutanoth het volgende:
[..]
Wat een Konko antwoord.
Moet ik nou in elke fucking thread klikken op "niets blokkeren op deze pagina" ?
Ja top, dankjewel.quote:Op woensdag 12 februari 2014 14:12 schreef banapples het volgende:
[..]
voeg fok.nl toe aan je lijst of forum.fok.nl
En nu al die nutteloze spoilers in dit topic lezenquote:Op woensdag 12 februari 2014 14:13 schreef Gutanoth het volgende:
[..]
Ja top, dankjewel.
Dan maar tegen die scheitreclame aankijken
Veel behulpzaams stond er inderdaad niet inquote:Op woensdag 12 februari 2014 14:13 schreef banapples het volgende:
[..]
En nu al die nutteloze spoilers in dit topic lezen
oh? Oh? OH?!quote:Op woensdag 12 februari 2014 14:14 schreef Gutanoth het volgende:
[..]
Veel behulpzaams stond er inderdaad niet in
quote:Op woensdag 12 februari 2014 13:04 schreef iFries het volgende:
EN DIT DAN?!?! HE?!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Frysk bloed tsjoch op!
Konko?quote:Op woensdag 12 februari 2014 14:11 schreef Gutanoth het volgende:
[..]
Wat een Konko antwoord.
Mijn excusesquote:Op woensdag 12 februari 2014 14:19 schreef iFries het volgende:
[..]
oh? Oh? OH?!
[..]
EN DIT DAN?!?! HE?!
Grootse onzinquote:Op woensdag 12 februari 2014 13:40 schreef PressPlayOnTape het volgende:
Verklaar je naderquote:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |