oh? Oh? OH?!quote:Op woensdag 12 februari 2014 14:14 schreef Gutanoth het volgende:
[..]
Veel behulpzaams stond er inderdaad niet in
quote:Op woensdag 12 februari 2014 13:04 schreef iFries het volgende:
EN DIT DAN?!?! HE?!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Frysk bloed tsjoch op!
Konko?quote:Op woensdag 12 februari 2014 14:11 schreef Gutanoth het volgende:
[..]
Wat een Konko antwoord.
Moet ik nou in elke fucking thread klikken op "niets blokkeren op deze pagina" ?
Mijn excusesquote:Op woensdag 12 februari 2014 14:19 schreef iFries het volgende:
[..]
oh? Oh? OH?!
[..]
EN DIT DAN?!?! HE?!
Grootse onzinquote:Op woensdag 12 februari 2014 13:40 schreef PressPlayOnTape het volgende:
Komt inderdaad doordat je een AdBlocker hebt geïnstalleerd. Als je dit hebt, wordt er een blauwe melding bovenin getoond met daarin het verzoek om het uit te schakelen.
Op het moment dat deze melding in beeld komt, breekt er een stuk JavaScript, waardoor de zgn. JQuery bibliotheek niet meer beschikbaar is. Doordat dit een fout creëert, breken ook andere scripts, die nodig zijn voor het tonen van o.a. spoilers (maar bijvoorbeeld ook het tonen van een topic of een laatste reactie bij het hoveren over een gebruikersnaam in het topicoverzicht).
Overigens is het met behulp van een andere plugin wel weer mogelijk dit gedrag te omzeilen, maar ik weet niet of het op prijs gesteld wordt om dat hier uiteen te zetten
Verklaar je naderquote:
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |