Haha tofquote:Op woensdag 12 februari 2014 12:50 schreef Amarantha het volgende:
[ afbeelding ]
Haha
Door shop gezet waar ik ook heen ga
Ik ga eind volgende maand even langs. Hopen dat ik met 200 euro een eind komquote:
Dat is niet coolquote:Op woensdag 12 februari 2014 13:13 schreef Rezania het volgende:
Bij ons zetten ze het gewoon aan op de beamer.
Niet schaatsen op een reusachtig scherm kijken.quote:
Wat voor tatoo wil he hebben?quote:Op woensdag 12 februari 2014 12:55 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Ik ga eind volgende maand even langs. Hopen dat ik met 200 euro een eind kom
Gewoon doenquote:Op woensdag 12 februari 2014 14:23 schreef klawie het volgende:
[..]
Ooh gaaf ik vind tatoo's echt gaaf maar heb geen ballen om er 1 te nemen
haha ik ook lol maar wordt voorlopig niks lolquote:Op woensdag 12 februari 2014 14:29 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Hmm ja ik denk er vaak ook wel paar jaar over na
Op een plek zetten waar je hem niet kan zien. Goed denken wat je wilt, (laten) tekenen en ophangen op een plek dat je hem elke dag ziet. Als je hem na een maand of wat nog steeds leuk vind, is het tijd voor een afspraak bij de tattooïst.quote:Op woensdag 12 februari 2014 15:16 schreef klawie het volgende:
[..]
Daarom juist dan moet ik niet nog 65jaar ontevreden zijn met mijn tatoo
Wat is jouw huidige idee dan?quote:Op woensdag 12 februari 2014 16:49 schreef Maringo het volgende:
[..]
Op een plek zetten waar je hem niet kan zien. Goed denken wat je wilt, (laten) tekenen en ophangen op een plek dat je hem elke dag ziet. Als je hem na een maand of wat nog steeds leuk vind, is het tijd voor een afspraak bij de tattooïst.
Ik krijg over 2 maanden mn zoveelstequote:Op woensdag 12 februari 2014 15:11 schreef Maringo het volgende:
Ik ben bezig met mijn volgende opnieuw aan het tekenen. Ik had een idee, uitgetekend en opgehangen en toch niet tevreden. Dus dan maar weer opnieuw.
Gaaf!!quote:Op woensdag 12 februari 2014 17:12 schreef Maringo het volgende:
[..]
Zo'n outline
[ afbeelding ]
over mn linker borst, schouder en bovenarm.
Daarin verwerkt mijn huidige op mn linkerborst en dan mess aan andere dingen, dingen die bij me passen etc.
Nice.quote:Op woensdag 12 februari 2014 17:11 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ik krijg over 2 maanden mn zoveelste
Hoeveel heb je er dan?quote:Op woensdag 12 februari 2014 17:11 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ik krijg over 2 maanden mn zoveelste
Echt fucking mooiquote:Op woensdag 12 februari 2014 17:12 schreef Maringo het volgende:
[..]
Zo'n outline
[ afbeelding ]
Daarin verwerkt mijn huidige op mn linkerborst en dan mess aan andere dingen, dingen die bij me passen etc.
Fucking nicequote:Op woensdag 12 februari 2014 17:12 schreef Maringo het volgende:
[..]
Zo'n outline
[ afbeelding ]
Stuk of 10/11 geloof ikquote:
Moet je van houden volgens mij.quote:Op woensdag 12 februari 2014 17:17 schreef klawie het volgende:
Ik twijfel over deze
www.automotive-access.com(...)-christian-audigier/
Ik zeg: nope!!quote:
Klinkt wel gaaf allemaal!quote:Op woensdag 12 februari 2014 17:32 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ik zeg: nope!!
Heb al vaak zat mn tatoeages op FOK! gezet nu echt ff geen zin in.
Ik heb:
Ratje op mijn rug
Roos en schorpioen op mijn bovenarm
Astrologische tekens op mijn pols
Geboortekaartje van mijn zoon op mijn heup
Chinese tekens met bloemen er omheen op mijn kuit.
Initialen van mijn vader en een bedelenkelbandje op mijn voet/enkel
Heb er dus 9, nummer 10 komt eraan. Pin-up
Ik ben er ook heel tevreden mee. Wil die ooit nog gaan uitbreiden, halve sleeve van makenquote:
Heb jij slim shady al gevonden?quote:Op woensdag 12 februari 2014 20:15 schreef OllieWilliams het volgende:
Middagdutje heeft.me goEd gedaan
lol wutquote:Op woensdag 12 februari 2014 20:43 schreef Blue_Panther_Ninja het volgende:
VS: Waarom domineren de Nederlanders met schaatsen?
quote:In the Netherlands, skating long distances on ice is a common practice for many, making it only natural they would have interest in distance speed skating in the Olympics. In winter months, skating is a sensible form of transportation, as commuters skate along frozen canals to visit family or friends who live many villages away. Much of the country sits below sea level, so it’s frequently not a particularly arduous journey to travel by skates.
The Dutch begin wearing skates as toddlers, so for some, skating is as common as walking. Some travel for hours and hours on their skates and see nothing strange about it.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |