Omdat mijn bloeddruk schommelt en wat oploopt. Kan een teken zijn dat mijn lichaam er een beetje klaar mee isquote:Op woensdag 12 februari 2014 19:41 schreef marel88 het volgende:
[..]
Wat fijn dat alles weer goed is! Waarom moet het niet te lang meer duren?
quote:Op woensdag 12 februari 2014 12:08 schreef Fee-nix het volgende:
Vlindur dat heb ik straks precies hetzelfde: eentje naar de basisschool en eentje naar de psz. Wij gaan kijken naar de mogelijkheid voor een klein autootje voor mij. Om alles op de fiets te gaan doen zie ik niet zo zitten... Vooral omdat de basisschool en de psz niet bij elkaar in de buurt zullen liggen.
En nog gefeliciteerd! Ik vind t zo leuk dat jij ook zwanger bent van de derde en dat je ook al 2 knulletjes hebt. Schept een band.
Hier hetzelfde! Begin juni verwacht ik de baby en vanaf eind augustus gaat de oudste naar school en de middelste naar de psz. Gelukkig zijn we rond die tijd verhuist (dat moet dus ook nog "even") en wonen we 450 meter van school. De psz zit er praktisch naast. Ik ga veeeeel heen en weer lopen, denk ik zo...quote:Op woensdag 12 februari 2014 20:38 schreef Vlindur het volgende:
[..]
Ik heb wel een eigen auto, maar vind het te duur om elke dag 4x te rijden voor nog geen kilometer
Dat moet straks anders kunnen. Wel het voordeel dat de psz en de school naast elkaar liggen.
Misschien dat J, Rienk elke dag maar naar school brengt. Dat zou nog wel een optie zijn. Dan hoef ik nog maar drie keer te vliegen
Ja joh, en af en toe gewoon +1-en bij Enf, die kan dat heul goedquote:Op woensdag 12 februari 2014 21:12 schreef Cantare het volgende:
[..]
Verder heb ik niks te melden, vandaar dat ik weinig post. Ik lees wel enthousiast bij! De opsomposts laat ik alleen over aan degenen die dat veel beter kunnen...
Ja. We zijn nu aan het nieuwbouwen. Sinds half september wonen we in een huurwoning. In april/mei wordt ons nieuwe huis opgeleverd. Meeen, wat was ik blij om van het oude huis af te zijn. Ik vond dat te koop staan echt zo onzeker allemaal. Denk dat ik dat in zwangere staat al helemaal niks zou vinden. Succes jullie!quote:Op woensdag 12 februari 2014 21:23 schreef klaprooss het volgende:
Cabtare jullie huis is dus al verkocht?
Oh wat fijn zeg! Dus lekker fris huis straksquote:Op woensdag 12 februari 2014 21:28 schreef Cantare het volgende:
[..]
Ja. We zijn nu aan het nieuwbouwen. Sinds half september wonen we in een huurwoning. In april/mei wordt ons nieuwe huis opgeleverd. Meeen, wat was ik blij om van het oude huis af te zijn. Ik vond dat te koop staan echt zo onzeker allemaal. Denk dat ik dat in zwangere staat al helemaal niks zou vinden. Succes jullie!
Wij hebben nu een huurhuis in een stad, en we gaan verhuizen naar een durp met veeeeel groen en (kinder)boerderijtjesquote:Op woensdag 12 februari 2014 21:23 schreef klaprooss het volgende:
Cantare jullie huis is dus al verkocht?
En die van jullie spees? Of hebben jullie huurhuizen?
Hier staat t sinds begin van de zwangerschap te koop en ben stiekem wel blij dat we nog niet weg hoeven! Idd het kamertje klaar e.d en alle rompslomp erom heen.
stoer!
Ben jij mij?quote:Op woensdag 12 februari 2014 21:16 schreef Spees_Eend het volgende:
Gek idee is dat he, wij gaan als het goed is ook verhuizen kort na de bevalling. Het lijkt me best pittig, maar ook een gek idee dat we voor dit kindje dus helemaal geen kinderkamertje gaan maken tijdens mijn zwangerschap. Hij/zij zal toch wel een paar maandjes bij ons op de kamer slapen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |