Hm, die jeukende tepels heb ik dus van mezelf al, van eczeem dat vroeger in mn nek en tegenwoordig op mn hele romp en benen incl. borsten woont... mag hopen dat t niet nog erger wordtquote:Op woensdag 12 februari 2014 14:52 schreef Enfermera het volgende:
Tap jeukende borstenirritant he? Borsten is nog tot daar aan toe, daar kan je nog wel aan jeuken
Maar tepels
Het jeukt ook altijd in mn zij als er weer een groeispurt aankomt of bezig is. Olie-en en dan nog jeukenpfff.
Mignonne idd, ik gebruik al neutral als bodylotion en heb een lekkere olie van sabon die niet al te sterk ruikt en waar niet teveel zooi in zit volgens mij
Bolletje fijn dat de intake leuk was!
Oh shit.Sterkte joh
Burdie wat lief!
awwwwquote:Op woensdag 12 februari 2014 14:56 schreef nummer_zoveel het volgende:
Klaprooss 37 weken![]()
En ik zag nog wat wisseldagen voorbij komen, sorry, ik hou het allemaal niet meer bij.![]()
Rijstebuiltje verlof.![]()
Ben net even met zoonlief naar stad geweest langs een paar winkels en god wat is m'n buik gegroeid. Klein stukje gelopen en kreeg erge rugpijn, laatste meters echt gestrompeld naar de auto.
Zoon zegt: 'Mama, je gaat toch niet huilen he. Want dat vind ik stom. Volwassen huilen niet. Ik heb nog nooit een volwassene zien huilen behalve jou. Dus niet doen he.'![]()
quote:Op woensdag 12 februari 2014 14:59 schreef kwakz0r het volgende:
[..]
Hm, die jeukende tepels heb ik dus van mezelf al, van eczeem dat vroeger in mn nek en tegenwoordig op mn hele romp en benen incl. borsten woont... mag hopen dat t niet nog erger wordt(heb weleens uit pure frustratie mezelf een kapotte tepel gerost met een handdoek
kan t je niet aanbevelen)
Haha, ja? Ik heb net gebeld, mag 11 maart voor intake... dat worden 4 heeeeeeeel lange weken. Krijg wel meteen een echo dan!quote:Op woensdag 12 februari 2014 14:19 schreef mignonne het volgende:
[..]
kom je gezellig bij mij op spreekuur over paar maanden
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Hormonen doen soms gekke dingen met je lichaam,mijn vk zei dat het voorkomt dat mensen met huidaandoeningen zoals eczeem er soms geheel geen last meer van hebben in de zwangerschap! Dus er is hoopquote:Op woensdag 12 februari 2014 14:59 schreef kwakz0r het volgende:
[..]
Hm, die jeukende tepels heb ik dus van mezelf al, van eczeem dat vroeger in mn nek en tegenwoordig op mn hele romp en benen incl. borsten woont... mag hopen dat t niet nog erger wordt(heb weleens uit pure frustratie mezelf een kapotte tepel gerost met een handdoek
kan t je niet aanbevelen)
nou, daar duim ik dan maar voor!quote:Op woensdag 12 februari 2014 16:02 schreef Poppejans het volgende:
[..]
Hormonen doen soms gekke dingen met je lichaam,mijn vk zei dat het voorkomt dat mensen met huidaandoeningen zoals eczeem er soms geheel geen last meer van hebben in de zwangerschap! Dus er is hoop
Ohquote:
Hup, schiet eens op!quote:Op woensdag 12 februari 2014 17:37 schreef Burdie het volgende:
Hoppaa, dat was weer een rondje vk en een rondje ziekenhuis. Vooralsnog is alles prima, maar het zou goed zijn voor mini (en mij) als baby niet al te lang meer op zich laat wachten.
(Mini, hoor je dat?!)
Idem hier, ben 7kg vermagerd maar baby neemt sowieso wat ze nodig hebben. Ik hoop voor je dat het snel over is!quote:Op woensdag 12 februari 2014 18:02 schreef Twinkle20 het volgende:
Room tijdens mijn eerste zwangerschap ben ik in de eerste 14 weken bijna 10 kg afgevallen. Ik maakte me enorm zorgen om de baby. Uiteindelijk was ze 3030 gram bij de geboorte dus dat was prima.
De gyn zei tegen mij dat de voedingsstoffen eerst naar de baby gaan.. daarna naar jou. Omdat ik mijzelf opzich okay voelde werd ik daar gerust van.
Maar ik heb de eerste 16 weken vooral geleefd op alle soorten kwark die er maar te krijgen zijn. En erna was het nog niet om over naar huis te schrijven wat ik binnen kon houden.
Wat fijn dat alles weer goed is! Waarom moet het niet te lang meer duren?quote:Op woensdag 12 februari 2014 17:37 schreef Burdie het volgende:
Hoppaa, dat was weer een rondje vk en een rondje ziekenhuis. Vooralsnog is alles prima, maar het zou goed zijn voor mini (en mij) als baby niet al te lang meer op zich laat wachten.
(Mini, hoor je dat?!)
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |