abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_136626231
Klaprooss 37 weken *O*
En ik zag nog wat wisseldagen voorbij komen, sorry, ik hou het allemaal niet meer bij. *O*
Rijstebuiltje verlof. *O*

Ben net even met zoonlief naar stad geweest langs een paar winkels en god wat is m'n buik gegroeid. Klein stukje gelopen en kreeg erge rugpijn, laatste meters echt gestrompeld naar de auto.
Zoon zegt: 'Mama, je gaat toch niet huilen he. Want dat vind ik stom. Volwassen huilen niet. Ik heb nog nooit een volwassene zien huilen behalve jou. Dus niet doen he.' :{ _O-
pi_136626300
quote:
0s.gif Op woensdag 12 februari 2014 14:52 schreef Enfermera het volgende:
Tap jeukende borsten :X irritant he? Borsten is nog tot daar aan toe, daar kan je nog wel aan jeuken :') Maar tepels :X
Het jeukt ook altijd in mn zij als er weer een groeispurt aankomt of bezig is. Olie-en en dan nog jeuken :X pfff.

Mignonne idd, ik gebruik al neutral als bodylotion en heb een lekkere olie van sabon die niet al te sterk ruikt en waar niet teveel zooi in zit volgens mij :)

Bolletje fijn dat de intake leuk was! O+
Oh shit. -O- Sterkte joh :*

Burdie wat lief! :D
Hm, die jeukende tepels heb ik dus van mezelf al, van eczeem dat vroeger in mn nek en tegenwoordig op mn hele romp en benen incl. borsten woont... mag hopen dat t niet nog erger wordt :X (heb weleens uit pure frustratie mezelf een kapotte tepel gerost met een handdoek B-) kan t je niet aanbevelen)
Kwak
pi_136626322
quote:
0s.gif Op woensdag 12 februari 2014 14:56 schreef nummer_zoveel het volgende:
Klaprooss 37 weken *O*
En ik zag nog wat wisseldagen voorbij komen, sorry, ik hou het allemaal niet meer bij. *O*
Rijstebuiltje verlof. *O*

Ben net even met zoonlief naar stad geweest langs een paar winkels en god wat is m'n buik gegroeid. Klein stukje gelopen en kreeg erge rugpijn, laatste meters echt gestrompeld naar de auto.
Zoon zegt: 'Mama, je gaat toch niet huilen he. Want dat vind ik stom. Volwassen huilen niet. Ik heb nog nooit een volwassene zien huilen behalve jou. Dus niet doen he.' :{ _O-
awwww _O- dat je even je plaats weet...
Kwak
  woensdag 12 februari 2014 @ 15:04:01 #54
250838 Fee-nix
fire, ashes, brand new me
pi_136626502
Kwak no worries :D. Was echt een grapje ;).

O en had ik al Dyre gefeliciteerd met de goede echo? Anders bij deze, super! Bijzonder hè! Bij mijn eerste was die UD ook helemaal langs me heen gegaan :D. Het is dat mijn man toen wel goed opgelet had.

Bolletje dikke knuf :*. Hoop dat t er morgen weer zonniger uit ziet...
pi_136626785
Ah gos nummer_zoveel :* _O-
♥ J & S
  woensdag 12 februari 2014 @ 15:13:03 #56
195169 Enfermera
I'm k-kinda busy.
pi_136626885
quote:
0s.gif Op woensdag 12 februari 2014 14:59 schreef kwakz0r het volgende:

[..]

Hm, die jeukende tepels heb ik dus van mezelf al, van eczeem dat vroeger in mn nek en tegenwoordig op mn hele romp en benen incl. borsten woont... mag hopen dat t niet nog erger wordt :X (heb weleens uit pure frustratie mezelf een kapotte tepel gerost met een handdoek B-) kan t je niet aanbevelen)
:X :X pff.... auwauw! Nee idd. Maar jeuk is gewoon zoooo irritant soms. }:|

Gossie nummer zoveel :D :P :*
I never look back, darling. It distracts from the now.
pi_136628175
quote:
0s.gif Op woensdag 12 februari 2014 14:19 schreef mignonne het volgende:

[..]

kom je gezellig bij mij op spreekuur over paar maanden O+
Haha, ja? Ik heb net gebeld, mag 11 maart voor intake... dat worden 4 heeeeeeeel lange weken. Krijg wel meteen een echo dan! O+
Kwak
pi_136628849
Voor degenen die er tegen kunnen:

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
pi_136628974
quote:
0s.gif Op woensdag 12 februari 2014 14:59 schreef kwakz0r het volgende:

[..]

Hormonen doen soms gekke dingen met je lichaam,mijn vk zei dat het voorkomt dat mensen met huidaandoeningen zoals eczeem er soms geheel geen last meer van hebben in de zwangerschap! Dus er is hoop
“I mean, nobody’s scientifically perfect, but Suzie’s about as close to being perfect as any human could possibly be.”
pi_136629017
quote:
1s.gif Op woensdag 12 februari 2014 16:02 schreef Poppejans het volgende:

[..]

Hormonen doen soms gekke dingen met je lichaam,mijn vk zei dat het voorkomt dat mensen met huidaandoeningen zoals eczeem er soms geheel geen last meer van hebben in de zwangerschap! Dus er is hoop
nou, daar duim ik dan maar voor!

en hmmm smakelijk nummer zoveel! :P ik moet er nog even inkomen hoe ver iedereen is enzo hoor!
Kwak
pi_136631422
Hallo!
Even een vraag.

Zijn er hier mensen met ervaring met (heftig) gewichtsverlies in de zwangerschap?
Ik ben sinds ik zwanger ben 8 a 9 kg kwijt (ben nu 16.3 weken). Ik geef amper over, ben wel wat misselijk.
Ben bij de arts en gyn geweest, en ale bloedonderzoeken en urineonderzoeken zijn goed, en de baby groeit goed genoeg. Heb wat tegen de misselijkheid gekregen maar dat werkt niet echt.

Ik eet minder dan voorheen maar op zich redelijk wat. Sommige dingen vallen heel slecht, en die eet ik dus niet. Hebben jullie misschien tips? Want heel leuk natuurlijk, 8 kg kwijt zonder er wat voor te doen, maar ik voel me er niet helemaal comfortabel bij...
  woensdag 12 februari 2014 @ 16:47:03 #62
244125 laziness
In het verleden nogal duizelig
pi_136631672
Ik verloor zo zeven kilo de eerste weken maar wel inclusief spugen en misselijk.
Als je huidige middel niet werkt zijn er nog andere middelen die beter kunnen werken voor je.
Maar ook ik ging uiteindelijk aankomen. Niet zoveel maar het was niet enkel maar afvallen tot week 40.
Ik heb je lief mijn hele leven
pi_136632306
N_Z! Wat tof *O* spannend!
♥ J & S
  woensdag 12 februari 2014 @ 17:37:09 #64
74065 Burdie
Cogito ergo Fok!
pi_136633664
Hoppaa, dat was weer een rondje vk en een rondje ziekenhuis. Vooralsnog is alles prima, maar het zou goed zijn voor mini (en mij) als baby niet al te lang meer op zich laat wachten.

(Mini, hoor je dat?!)
KuikenGuppy
pi_136633671
quote:
1s.gif Op woensdag 12 februari 2014 14:52 schreef laziness het volgende:
6 weken na borstvoeding hè TAP... ;)
Oh :') dan duurt t nog wel even voor ik laat checken... (Eva 18 maanden gevoed en dat wil ik nu weer)

Oh! Ik had nog niet gejompeld voor dyre!
Mijn geheugen is echt bedroevend :')
Dus dyre: *O* voor de mooie echo!!
Tralalalaaa
pi_136634044
quote:
1s.gif Op woensdag 12 februari 2014 17:37 schreef Burdie het volgende:
Hoppaa, dat was weer een rondje vk en een rondje ziekenhuis. Vooralsnog is alles prima, maar het zou goed zijn voor mini (en mij) als baby niet al te lang meer op zich laat wachten.

(Mini, hoor je dat?!)
Hup, schiet eens op! ;)
pi_136634408
Room tijdens mijn eerste zwangerschap ben ik in de eerste 14 weken bijna 10 kg afgevallen. Ik maakte me enorm zorgen om de baby. Uiteindelijk was ze 3030 gram bij de geboorte dus dat was prima.

De gyn zei tegen mij dat de voedingsstoffen eerst naar de baby gaan.. daarna naar jou. Omdat ik mijzelf opzich okay voelde werd ik daar gerust van.

Maar ik heb de eerste 16 weken vooral geleefd op alle soorten kwark die er maar te krijgen zijn. En erna was het nog niet om over naar huis te schrijven wat ik binnen kon houden.
pi_136634430
Oww en nz die opmerking van je kind... wat een ding :D
pi_136634437
NZ gaat ons inhalen! :o

Burdie, heb je mini al streng toegesproken?
Love, it will not betray, dismay or enslave you
It will set you free
pi_136635059
Verdorie twinkle nou wil ik ook kwark!
pi_136635424
en elke keer als iemand kwark schrijft voel ik me aangesproken omdat ik kwak lees :P

ik hoop dat ik niet misselijk word... tot nu toe geen last van, maar ja, ben pas in mn vijfde week ofzo :')
Kwak
pi_136635830
quote:
0s.gif Op woensdag 12 februari 2014 18:02 schreef Twinkle20 het volgende:
Room tijdens mijn eerste zwangerschap ben ik in de eerste 14 weken bijna 10 kg afgevallen. Ik maakte me enorm zorgen om de baby. Uiteindelijk was ze 3030 gram bij de geboorte dus dat was prima.

De gyn zei tegen mij dat de voedingsstoffen eerst naar de baby gaan.. daarna naar jou. Omdat ik mijzelf opzich okay voelde werd ik daar gerust van.

Maar ik heb de eerste 16 weken vooral geleefd op alle soorten kwark die er maar te krijgen zijn. En erna was het nog niet om over naar huis te schrijven wat ik binnen kon houden.
Idem hier, ben 7kg vermagerd maar baby neemt sowieso wat ze nodig hebben. Ik hoop voor je dat het snel over is!
pi_136637077
Wat is het rustig vandaag :)..
♥ J & S
  woensdag 12 februari 2014 @ 19:38:32 #74
74065 Burdie
Cogito ergo Fok!
pi_136637725
quote:
0s.gif Op woensdag 12 februari 2014 19:23 schreef klaprooss het volgende:
Wat is het rustig vandaag :)..
Stilte voor de storm...?
KuikenGuppy
pi_136637862
quote:
1s.gif Op woensdag 12 februari 2014 17:37 schreef Burdie het volgende:

(Mini, hoor je dat?!)
Wat fijn dat alles weer goed is! Waarom moet het niet te lang meer duren?
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')