abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_136618255
Nav van de discussie in het OUD FB topic is besloten het lijstje in dit topic te laten vervallen.
Alle OUD-users en hun kindjes die daar behoefte aan hadden, kun je terugvinden in het verjaardagslijstje op de Fok!wiki:

http://wiki.fok.nl/index.php/Ouder%28s%29_Kalender

Voel je vrij om daar je eigen gegevens aan te passen

Een topic waar we weer verder kunnen kletsen over het opvoeden van 1-jarige.. Voor zover mogelijk :P

pi_136618451
Dank jullie wel! Echt fijn om even mijn ei kwijt te kunnen hier O+.
Venus in pocketformaat
© loveli
pi_136618594
quote:
0s.gif Op woensdag 12 februari 2014 10:47 schreef Phaidra het volgende:
Dank jullie wel! Echt fijn om even mijn ei kwijt te kunnen hier O+.
Als ik iets IRL voor je kan doen, laat het weten ok ! :*
All I need is for my man to live up to his role
Onwetendheid is zaligmakend (Nalby)
pi_136618652
quote:
0s.gif Op woensdag 12 februari 2014 10:52 schreef kleinzusje het volgende:

[..]

Als ik iets IRL voor je kan doen, laat het weten ok ! :*
Nog meer O+!!

Zuurstofloos ging 2 uurtjes goed, maar na een slaapje weer veel hoesten en benauwd. Nu weer terug dus. Volgens de zaalarts zat er nog steeds veel vocht in de longen.

[ Bericht 11% gewijzigd door Phaidra op 12-02-2014 11:24:05 ]
Venus in pocketformaat
© loveli
pi_136621334
Phaidra wat zielig. Hopelijk lukt het gauw zuurstofloos. Arm mannetje ;8
pi_136631128
Ik vind het zo sneu Phaidra. Sowieso op zijn leeftijd waarin hij waarschijnlijk heel goed weet dat er iets niet klopt en zich ook nog eens heel beroerd voelt maar nog net te klein om te snappen wat er aan de hand is. ;( Maar gelukkig een lieve mama aan zijn zijde O+ Sterkte! Ook voor jou want dat ziekenhuis hangen en slapen is ook killing.
pi_136634466
Phaidra heel veel succes met je kleibtje ! :*
pi_136638350
:* Phaidra!
pi_136638953
As. Welkom alvast *O*
pi_136639056
Phaidra sterkte! Jullie zijn in ieder geval vannacht nog in het ziekenhuis as ik het zo hoor.

As welkom *O*
Carpe Diem- Pluk de Dag
Life is unfair and then you die
Wat U niet wil dat u geschiedt doe dat ook een ander niet
pi_136640604
Phaidra hoe is het nu met je kleine man?
Life is what happens while you are busy making other plans...
pi_136640658
Phaidra
:* ! Hoe gaat het nu?

Welkom as!
pi_136640993
Welkom As w/
pi_136643762
Vanmorgen poepte Riley voor het eerst tijdens het verschonen. Gelukkig lag er een hydrofiele handdoek onder haar. Die heb ik maar weggegooid.
Ze heeft nog steeds koorts. En ik ben ook niet in orde. Dus maar weer slapen

Phaidra sterkte vannacht :*
pi_136645087
quote:
2s.gif Op woensdag 12 februari 2014 16:35 schreef Kyara het volgende:
Ik vind het zo sneu Phaidra. Sowieso op zijn leeftijd waarin hij waarschijnlijk heel goed weet dat er iets niet klopt en zich ook nog eens heel beroerd voelt maar nog net te klein om te snappen wat er aan de hand is. ;( Maar gelukkig een lieve mama aan zijn zijde O+ Sterkte! Ook voor jou want dat ziekenhuis hangen en slapen is ook killing.
Ja dat! Het is echt zielig, hij begint bijvoorbeeld al te piepen als iemand van de verpleging binnenkomt, hij is dan echt bangig. Meer verlatingsangst ook ;(.

En hij zit natuurlijk vast aan allerlei slangen, dus zit de hele dag op bed. Inslapen is daarom lastig, er is geen bedritueel meer, geen duidelijk onderscheid tussen dag en nacht. Echt spelen wil nog niet zo, iig niet lang, dus hij mag wat meer met de tablet spelen of filmpjes kijken. Maar dat moet straks ook weer afgeleerd worden... Daar gaat 20 maanden opvoeding en ritme down the drain, zo makkelijk gaat dat dus. Nou ja, misschien komt het vanzelf wel weer als hij zich beter voelt.

Vanavond zat ik er even doorheen. Koorts is wel gezakt, maar zuurstof zat een tijdje heel laag. Hij is nu bijna een week ziek en ik wil gewoon dat hij snel beter wordt :'(

Hij heeft ook nauwelijks interesse in de borst sinds gister. Ik kolf nu 2x per dag om iets van een productie te houden en hoop maar dat hij straks wel weer wil als hij meer trek krijgt. Ik zou het echt heel stom vinden als het op deze manier zou ophouden -O-.

Nu even genoeg geklaagd. Hij was vandaag wel een stukje vrolijker en zwaaide door het raam naar de kindjes die langsliepen O+. Ook was hij hoogst verbaasd dat zijn vinger niet blauw was toen hij op de tablet aan het tekenen was :D

Omen, voor alles moet een eerste keer zijn :D Beterschap voor jullie :*.
Venus in pocketformaat
© loveli
pi_136645571
Omen dan heb je dat ook eens meegemaakt. Hier de laatste dagen weer precies op het moment geplast dat de luier uitging. Twee keer, een keer bij mij een keer bij manlief en over schone net klaar gelegde kleding en de commode heen. Heel fijn :P

Phaidra, dikke :* Hopelijk een betere nacht, dat de verpleging geleerd heeft van de vorige nacht. Natuurlijk wil je dat je kleintje snel beter wordt, een week duurt al veel te lang.
Carpe Diem- Pluk de Dag
Life is unfair and then you die
Wat U niet wil dat u geschiedt doe dat ook een ander niet
pi_136648538
quote:
0s.gif Op woensdag 12 februari 2014 21:32 schreef Omentielvo het volgende:
Vanmorgen poepte Riley voor het eerst tijdens het verschonen. Gelukkig lag er een hydrofiele handdoek onder haar. Die heb ik maar weggegooid.
Ze heeft nog steeds koorts. En ik ben ook niet in orde. Dus maar weer slapen

Phaidra sterkte vannacht :*
Kan je toch gewoon wassen?

Wat rot allemaal Phaidra, het lijkt me echt een ramp om een dreumes de hele dag in bed te houden idd.
pi_136653490
Phaidra :*
Omen: de eerste keer ? :D Hier poepte ze de kraamverzorgster onder :D
pi_136653492
Oh en ik pas in een ledikantje
pi_136653587
Haha kz

Omen
Ik zou die hydrofiel ook weggegooid hebben hoor.

Phaidra
:* kan me goed voorstellen dat je je zo voelt. Hoop dat de productie op peil blijft. En dat hij snel weer beter wordt
pi_136654773
Bijgelezen.

Phaidra :o wat zielig hoop dat het snel weer wat beter gaat. :* En hoop dat je bv kan blijven geven, nu helemaal.

Omen beterschap voor allebei.

As *O*

Kz ging je er gezellig bij liggen :D

Skoap hoe is het ver weg?

Wat vervelend kindjes met huidproblemen. Hier een klein beetje last ook. Maar minder in bad en meer smeren helpt hier meestal goed genoeg. Behalve als ie ziek wordt, dan gaat ook gelijk zijn huid kapot.

Mini kan ineens ook op de bank klimmen. Das niet handig, ik kon hem eerst veilig in de kamer laten rond scharrelen om even iets boven te pakken. Maar nu durf ik niet meer. Hij weet wel hoe hij van de bank af kan klimmen en dat doet ie meestal ook goed, behalve als ie iets/iemand ziet waar hij enthousiast van wordt dan wil hij er gelijk naartoe, dus face forward bam van de bank af... ;( Dat leert ie wel ooit af toch?
pi_136654787
Phaidra :* blijf duimen voor jullie!

Haha kz, deed C hier ook. Best wel vaak gepoept tijdens verschonen de eerste maanden. Gooide ook de hydrofielen weg, kosten bijna niks bij de Wibra.
pi_136655143
Phaidra ik hoop dat de bv op peil blijft :*

Kz ligt zo'n ledikantje lekker :D

Zolena eng dat ie op de bank kan klimmen. Vooral als ie soms face forward eraf gaat :o

Ik heb mezelf ziek gemeld. Alles in mijn lichaam deed me zeer. Riley heb ik ook thuisgelaten om uit te zieken, maar die is wel koortsvrij nu

Ze is wel een echte dramaqueen. Ik zei nee en ze huilde tranen met tuiten. Totdat ik een foto maakte. Kreeg ik meteen een glimlach

pi_136655314
Djen kon ook van de ene op de andere dag op de bank klimmen. Vond het ook doodeng in het begin. Maar vond het ook wel weer knap dat ze gelijk snapte dat ze er op diezelfde manier weer vanaf kon, na een paar weken had ze dat al door.

Dus Zolena, voorzichtigheid is geboden maar het komt echt goed denk ik

Die kleine apen zijn soms slimmer dan je denkt :D

Djen praat nog niet met woorden, tettert wel de hele dag door. Maar als we zeggen: We gaan naar bed, of we gaan in bad .. of we gaan naar boven. Dan kruipt ze naar de deur van de gang. Dan denk ik hoe kan het nou dat ze dat al snapt terwijl ze de woorden niet eens uit kan spreken :?

Of als je vraagt: waar is de bal? Of waar is de ballon? Waar is je pop? Kan ze allemaal nog niet uitspreken maar pakken doet ze het wel. Echt knap.

Haha Omen drama queen :D ... Lekker uitzieken jullie! Beterschap!
pi_136656326
weg

[ Bericht 48% gewijzigd door Mineola op 13-02-2014 11:31:03 ]
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')