quote:
Op woensdag 12 februari 2014 16:35 schreef Kyara het volgende:Ik vind het zo sneu Phaidra. Sowieso op zijn leeftijd waarin hij waarschijnlijk heel goed weet dat er iets niet klopt en zich ook nog eens heel beroerd voelt maar nog net te klein om te snappen wat er aan de hand is.

Maar gelukkig een lieve mama aan zijn zijde

Sterkte! Ook voor jou want dat ziekenhuis hangen en slapen is ook killing.
Ja dat! Het is echt zielig, hij begint bijvoorbeeld al te piepen als iemand van de verpleging binnenkomt, hij is dan echt bangig. Meer verlatingsangst ook

.
En hij zit natuurlijk vast aan allerlei slangen, dus zit de hele dag op bed. Inslapen is daarom lastig, er is geen bedritueel meer, geen duidelijk onderscheid tussen dag en nacht. Echt spelen wil nog niet zo, iig niet lang, dus hij mag wat meer met de tablet spelen of filmpjes kijken. Maar dat moet straks ook weer afgeleerd worden... Daar gaat 20 maanden opvoeding en ritme down the drain, zo makkelijk gaat dat dus. Nou ja, misschien komt het vanzelf wel weer als hij zich beter voelt.
Vanavond zat ik er even doorheen. Koorts is wel gezakt, maar zuurstof zat een tijdje heel laag. Hij is nu bijna een week ziek en ik wil gewoon dat hij snel beter wordt
Hij heeft ook nauwelijks interesse in de borst sinds gister. Ik kolf nu 2x per dag om iets van een productie te houden en hoop maar dat hij straks wel weer wil als hij meer trek krijgt. Ik zou het echt heel stom vinden als het op deze manier zou ophouden

.
Nu even genoeg geklaagd. Hij was vandaag wel een stukje vrolijker en zwaaide door het raam naar de kindjes die langsliepen

. Ook was hij hoogst verbaasd dat zijn vinger niet blauw was toen hij op de tablet aan het tekenen was

Omen, voor alles moet een eerste keer zijn

Beterschap voor jullie

.