Ben ik met je eens, maar uit strategisch oogpunt wil je natuurlijk wel druk uitoefenen op het kabinet om je invloed te vergroten.quote:Op woensdag 12 februari 2014 02:32 schreef n00b13 het volgende:
[..]
Nou, ik vind het gewoon populistisch gedoe. Het gaat helemaal niet om het land. Absoluut niet zelfs.
Hoe kan je nou wel een voorstel van een minister steunen als je hem ook weg wilt hebben ?quote:Op woensdag 12 februari 2014 02:32 schreef tofastTG het volgende:
[..]
Dit is echt complete onzin.
Een partij als D66 gaat nu niet alles blokkeren omdat het Plasterk is. Althans, daar ga ik helemaal niet van uit.
Dit.quote:Op woensdag 12 februari 2014 02:33 schreef arjan1112 het volgende:
[..]
Hoe kan je nou wel een voorstel van een minister steunen als je hem ook weg wilt hebben ?
Dat kan op zich nog wel denk ik...quote:Op woensdag 12 februari 2014 02:33 schreef arjan1112 het volgende:
[..]
Hoe kan je nou wel een voorstel van een minister steunen als je hem ook weg wilt hebben ?
Omdat het je dan om de inhoud gaat als partijquote:Op woensdag 12 februari 2014 02:33 schreef arjan1112 het volgende:
[..]
D66 zal wel niet meer constructief zijn anders hadden ze die MvW niet gesteund.quote:Op woensdag 12 februari 2014 02:29 schreef tofastTG het volgende:
[..]
Eerste kamer is niet van toepassing bij een MvW. En als D66 en andere partijen nu ineens niet meer constructief willen zijn omdat Plasterk blijft zitten, verlies ik mijn vertrouwen in de politiek.
Omdat je het eens bent met het voorstel?quote:Op woensdag 12 februari 2014 02:33 schreef arjan1112 het volgende:
[..]
Die is al blij zat dat ze buiten schootsveld blijftquote:Op woensdag 12 februari 2014 02:34 schreef Szura het volgende:
Hennis moet zich trouwens ook wel het vijfde wiel voelen
Een partij als D66 doet zichzelf de das om als ze nu niet meer constructief willen zijn. Denk dat ze dat besef zelf ook wel hebben.quote:Op woensdag 12 februari 2014 02:33 schreef arjan1112 het volgende:
[..]
Niet relevant.quote:Op woensdag 12 februari 2014 02:31 schreef 0ne_of_the_few het volgende:
CDA is zelf jarenlang verantwoordelijk geweest voor het tappen.
Johquote:
Hangt van Plasterk afquote:Op woensdag 12 februari 2014 02:35 schreef n00b13 het volgende:
Wordt dit vanavond nog afgehandeld? Of wordt hier even een nachtje over geslapen?
Volgens mij gaan ze door tot het klaar is.quote:Op woensdag 12 februari 2014 02:35 schreef n00b13 het volgende:
Wordt dit vanavond nog afgehandeld? Of wordt hier even een nachtje over geslapen?
Nee nuquote:Op woensdag 12 februari 2014 02:35 schreef n00b13 het volgende:
Geloof ik niet zo veel van. En zo wel, wat heb je aan die gemeenteraadsverkiezingen? Uiteindelijk gaat dat wat echt belangrijk is gebukt onder het landelijk beleid. Aangezien het altijd op en neer gaat, betekent dit dat de coalitie bij de volgende verkiezingen het gewoon weer goed gaat doen.quote:Op woensdag 12 februari 2014 02:26 schreef n00b13 het volgende:
[..]
Pechtold?
Omdat dit een enorm dikke winst oplevert voor de aankomende gemeenteraadsverkiezingen.
Omdat D66 denkt hoge ogen hiermee te kunnen gooienquote:Op woensdag 12 februari 2014 02:35 schreef Szura het volgende:
Op zich vind ik het wel vreemd dat D66 eerst de hardste eis van alle oppositiepartijen neerlegt bij Plasterk, die vervolgens belooft te zullen rectificeren in de toekomst, en dat D66 vervolgens die motie alsnog initieert.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |