abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_136748581
quote:
0s.gif Op zaterdag 15 februari 2014 20:13 schreef dreamerbulk het volgende:

[..]

daar komt de term "roid rage" vandaan

dat kan zeker voorkomen ja, ligt uiteraard ook aan je eigen persoonlijkheid.. maar meer testosteron staat garant voor meer spanningen ja :P
Aha, en is er eigenlijk een wetenschappelijke grens wat je naturel kan bereiken qua spierkracht?
pi_136748660
En dit staat op Wikipedia qua negatieve effecten van annabole steroïde.

Acne
Ontwikkeling van borsten (gyneomastica) door oestrogeenvorming
Levertumoren, Levercirrose en geelzucht kunnen optreden (vooral bij een overdosis van orale steroïden, die twee keer door de lever komen bij inname)
Pijn in maag – en darmkanaal en mogelijke bloedingen
Vergroting van de prostaat bij mannen (moeilijkheden bij urineren, sommige ‘anabole sporters' hebben sondes nodig om te urineren)
Optreding van ‘striemen’ in de huid door de fenomenaal snel groeiende spiermassa
Opgezwollen gezicht door vasthouden van water (problemen in de osmoseregeling)
Vergrote kans op hartaandoeningen
Hoge bloeddruk en afname van de goede cholesterol
Nierziektes en nierstenen
Bij mannen kunnen testikels tijdelijk een kleinere vorm aannemen indien er geen voorzorg voor wordt getroffen (proviron, pregnyl)
Bij mannen verhoogt het de kans op impotentie.
Stoornissen in de bloedstolling (tromboses)
pi_136748664
quote:
0s.gif Op zaterdag 15 februari 2014 20:16 schreef theunderdog het volgende:

[..]

Aha, en is er eigenlijk een wetenschappelijke grens wat je naturel kan bereiken qua spierkracht?
die staat niet vast nee

aangezien er nog steeds wereldrecords gebroken worden in vrijwel alle sporten...

dit heeft te maken met het verspreiden van goede genen... en dus (onbewust)superkids creëren .. de drugs worden ook steeds beter en de kennis wordt steeds beter.

China wordt er soms van verdacht bewust superkids te creëren voor turnen etc.
Bowl Of continental chicken and vegetables family pack rice (125grams)
pi_136748695
quote:
0s.gif Op zaterdag 15 februari 2014 20:18 schreef theunderdog het volgende:
En dit staat op Wikipedia qua negatieve effecten van annabole steroïde.

Acne
Ontwikkeling van borsten (gyneomastica) door oestrogeenvorming
Levertumoren, Levercirrose en geelzucht kunnen optreden (vooral bij een overdosis van orale steroïden, die twee keer door de lever komen bij inname)
Pijn in maag – en darmkanaal en mogelijke bloedingen
Vergroting van de prostaat bij mannen (moeilijkheden bij urineren, sommige ‘anabole sporters' hebben sondes nodig om te urineren)
Optreding van ‘striemen’ in de huid door de fenomenaal snel groeiende spiermassa
Opgezwollen gezicht door vasthouden van water (problemen in de osmoseregeling)
Vergrote kans op hartaandoeningen
Hoge bloeddruk en afname van de goede cholesterol
Nierziektes en nierstenen
Bij mannen kunnen testikels tijdelijk een kleinere vorm aannemen indien er geen voorzorg voor wordt getroffen (proviron, pregnyl)
Bij mannen verhoogt het de kans op impotentie.
Stoornissen in de bloedstolling (tromboses)
Klopt, maar die lijst zou je grotendeels ook kunnen vinden bij het gebruik van verzadigde vetten :') , of alcohol, of roken.

en toch krijgt niet iedereen die klachten, gaat er vooral om hoe je het gebruikt.

als je er teveel van gaat gebruiken ga je idd kapot

maar in amerika is het bijv legaal om als 50jarige man je testosteron nivo omhoog te laten krikken door de dokter naar het nivo van 23 jaar bijv.
pi_136748767
quote:
0s.gif Op zaterdag 15 februari 2014 20:18 schreef dreamerbulk het volgende:

[..]

die staat niet vast nee

aangezien er nog steeds wereldrecords gebroken worden in vrijwel alle sporten...

dit heeft te maken met het verspreiden van goede genen... en dus (onbewust)superkids creëren .. de drugs worden ook steeds beter en de kennis wordt steeds beter.

China wordt er soms van verdacht bewust superkids te creëren voor turnen etc.
1; Maar zou je wel kunnen stellen dat deze gast onmogelijk Naturel is?

2: Haha, dat is wel een beetje voor de complotdenkers he.
pi_136748842
quote:
0s.gif Op zaterdag 15 februari 2014 20:19 schreef dreamerbulk het volgende:

[..]

Klopt, maar die lijst zou je grotendeels ook kunnen vinden bij het gebruik van verzadigde vetten :') , of alcohol, of roken.

en toch krijgt niet iedereen die klachten, gaat er vooral om hoe je het gebruikt.

als je er teveel van gaat gebruiken ga je idd kapot

maar in amerika is het bijv legaal om als 50jarige man je testosteron nivo omhoog te laten krikken door de dokter naar het nivo van 23 jaar bijv.
Wat is verkeerd gebruik? en wat is voornamelijk de reden dat jij dit soort zaken niet gebruikt?

Want ik vond je lichaam behoorlijk indrukwekkend, maar je zou toch denken dat je dan alleen maar meer wil ?
pi_136748861
quote:
0s.gif Op zaterdag 15 februari 2014 20:20 schreef theunderdog het volgende:

[..]

Jep, als je alleen al ziet dat hij IFBB Pro Bodybuilder is ..dan weet je al genoeg :)

vrijwel iedere pro die er genoeg geld mee verdient is niet naturel in deze bussiness
pi_136748907
quote:
0s.gif Op zaterdag 15 februari 2014 20:22 schreef dreamerbulk het volgende:

[..]

Jep, als je alleen al ziet dat hij IFBB Pro Bodybuilder is ..dan weet je al genoeg :)

vrijwel iedere pro die er genoeg geld mee verdient is niet naturel in deze bussiness
Ja oke, maar ik bedoelde meer puur naar zijn fysiek gekeken.

Is zijn fysiek naturel mogelijk?
pi_136748917
quote:
0s.gif Op zaterdag 15 februari 2014 20:22 schreef theunderdog het volgende:

[..]

Wat is verkeerd gebruik? en wat is voornamelijk de reden dat jij dit soort zaken niet gebruikt?

Want ik vond je lichaam behoorlijk indrukwekkend, maar je zou toch denken dat je dan alleen maar meer wil ?
verkeerd gebruik kan zijn dat je teveel neemt, of niet goed nakuurt, of niet goed naar je bloedwaardes kijkt, niet de juiste supplementen erbij neemt, maar als je bijv met insuline gaat klooien dan wordt het nog veel gevaarlijker.

Ik heb met mezelf afgesproken dat ik naturel een aantal nummers haal op squat, deadlift, bench , als ik dat haal dan mag ik mezelf belonen als ik dan nog zoveel passie heb.
  zaterdag 15 februari 2014 @ 20:23:58 #220
395013 Verbosity
Dies diem docet.
pi_136748935
quote:
0s.gif Op zaterdag 15 februari 2014 20:16 schreef theunderdog het volgende:

[..]

quote:
0s.gif Op zaterdag 15 februari 2014 20:20 schreef theunderdog het volgende:

[..]

Spiermassa staat niet gelijk aan spierkracht. Waar je het eerst over spierkracht had spreek je nu over spiermassa.

Voor spiermassa is er wel een formule die bepaald wat je als natural kan bereiken qua gewicht. Zoek hiervoor naar genetic maximum van casey butt of de wat simpelere formule van Martin Berkhan: lengte-100= maximaal natuurlijk gewicht op een vetpercentage van 4-5%.
Op vrijdag 27 januari 2017 17:02 schreef fathank het volgende:
Verbo is terug?
Hier moet ik gepost hebben.
pi_136748977
quote:
0s.gif Op zaterdag 15 februari 2014 20:23 schreef Verbosity het volgende:

[..]

[..]

Spiermassa staat niet gelijk aan spierkracht. Waar je het eerst over spierkracht had spreek je nu over spiermassa.

Voor spiermassa is er wel een formule die bepaald wat je als natural kan bereiken qua gewicht. Zoek hiervoor naar genetic maximum van casey butt of de wat simpelere formule van Martin Berkhan: lengte-100= maximaal natuurlijk gewicht op een vetpercentage van 4-5%.
maar toch zul je soms beste uitschieters hebben aangezien die formule gemiddelden zijn.

maar geen hele abnormale uitschieters idd
pi_136749011
quote:
0s.gif Op zaterdag 15 februari 2014 20:23 schreef theunderdog het volgende:

[..]

Ja oke, maar ik bedoelde meer puur naar zijn fysiek gekeken.

Is zijn fysiek naturel mogelijk?
naturel onmogelijk ja, nu lijkt het nog mee te vallen omdat ie offseason is, maar als je hem droog ziet .. dan zie je het echt direct.
pi_136749049
quote:
0s.gif Op zaterdag 15 februari 2014 20:23 schreef Verbosity het volgende:

[..]

[..]

Dat weet ik, maar je kan er toch wel van uit gaan dat iemand die er heel gespierd uitziet ook daadwerkelijk sterker is dan iemand met een "normaal" lichaam?

Ik bedoel, om zulke spieren bij iemand te kunnen zien moet diegene toch heel wat gewichten naar boven gedrukt hebben, toch?
pi_136749062
zo ziet hij eruit op contest niveau

pi_136749104
quote:
0s.gif Op zaterdag 15 februari 2014 20:26 schreef dreamerbulk het volgende:
zo ziet hij eruit op contest niveau

[ afbeelding ]
Sjezus, wat een beest. _O-
  zaterdag 15 februari 2014 @ 20:58:43 #226
395013 Verbosity
Dies diem docet.
pi_136750437
quote:
0s.gif Op zaterdag 15 februari 2014 20:25 schreef theunderdog het volgende:

[..]

Dat weet ik, maar je kan er toch wel van uit gaan dat iemand die er heel gespierd uitziet ook daadwerkelijk sterker is dan iemand met een "normaal" lichaam?

Ik bedoel, om zulke spieren bij iemand te kunnen zien moet diegene toch heel wat gewichten naar boven gedrukt hebben, toch?
Als je twee 'identieke' personen hebt waarvan de een meer spiermassa heeft zal die persoon inderdaad meer tillen. Als je kijkt naar oly lifters heb je soms zeer dunne mensen ertussen zitten die vele malen meer gewicht pakken. Bij vrouwen is dit nog erger. Kijk maar eens naar een Iana Diachenko die zeer dun is en toch 85kg met gemak weet te halen bij de C&J.

Zelfde geldt voor powerlifters als Richard Hawthorne die slechts 56-58kg weegt en 277kg deadlift voor reps.

Op vrijdag 27 januari 2017 17:02 schreef fathank het volgende:
Verbo is terug?
Hier moet ik gepost hebben.
pi_136750627
quote:
0s.gif Op zaterdag 15 februari 2014 20:58 schreef Verbosity het volgende:

[..]

Als je twee 'identieke' personen hebt waarvan de een meer spiermassa heeft zal die persoon inderdaad meer tillen. Als je kijkt naar oly lifters heb je soms zeer dunne mensen ertussen zitten die vele malen meer gewicht pakken. Bij vrouwen is dit nog erger. Kijk maar eens naar een Iana Diachenko die zeer dun is en toch 85kg met gemak weet te halen bij de C&J.

Zelfde geldt voor powerlifters als Richard Hawthorne die slechts 56-58kg weegt en 277kg deadlift voor reps.

Hoe is dat in godsnaam mogelijk?
  zaterdag 15 februari 2014 @ 21:12:02 #228
416439 gekoeldnetzolekker
25+ belegen, snap je?
pi_136751040
quote:
0s.gif Op zaterdag 15 februari 2014 20:58 schreef Verbosity het volgende:

[..]

Over the Ant gesproken zat laatst een filmpje van hem te kijken over DL-en
Hoe zien jullie deadlift?
Push of pull

Stats:
Bench 145
Squat 250
Deadlift 280
pi_136752403
quote:
0s.gif Op zaterdag 15 februari 2014 21:12 schreef gekoeldnetzolekker het volgende:

[..]

Push of pull

Damn, goede tutorial. Zie al een paar dingen die ikzelf anders moet doen. Thanks!
If not now, then when.
pi_136756324
Goeie teksten weer, morgen eindelijk rust dagje.
  zaterdag 15 februari 2014 @ 23:26:13 #231
25+ belegen, snap je?
pi_136756498
quote:
0s.gif Op zaterdag 15 februari 2014 21:39 schreef Yuri_Boyka het volgende:

[..]

Damn, goede tutorial. Zie al een paar dingen die ikzelf anders moet doen. Thanks!
Ja maar ik zat dat laatst te proberen maar toch best lastig omdat je hele mechanics anders zijn zeg maar
Maar hoe zien jullie het hier zelf?
Stats:
Bench 145
Squat 250
Deadlift 280
pi_136757537
quote:
0s.gif Op zaterdag 15 februari 2014 21:12 schreef gekoeldnetzolekker het volgende:

[..]

Push of pull

ik zie het nog steeds als een pull,
pi_136757547
pi_136757576
Het houdt gofftedomme ook niet op he :P :P :P

Eric Lilliebridge weer een WR verbroken in zijn gewichtklasse op squat

Mark Bell: "Eric Lilliebridge hit another Skwaat PR which means another world record (959 @ 275)....which means HowMuchYaBench.Net (Aka Me) owes him another $500! I think that's 2G worth of World Records and counting!"

hij heeft net zijn bench gedaan:

"Opener Bench 217.5kgs-479.5lbs good lift, 2nd Attempt 232.5kgs-512.5lbs good lift, 3rd Attempt 240kgs-529.1lbs good lift! Tied my best meet PR on my 3rd. Resting up now for Deadlifts!"

straks dus deadlift, filmpjes zullen nog wel volgen... hij gaat nu denk ik voor een nieuwe monster WR total
pi_136757690
Hmm. Zo wwrme brinta voor t slapen is echt heerlijk haha :$ .
pi_136757700
hier nog malanichev behind the scenes bij zijn monster squat

https://www.facebook.com/(...)25503&type=2&theater
pi_136758931
pi_136763487
Doe eens niet 4 posts achter elkaar posten :p. Er bestaat ook een editknop he.
  zondag 16 februari 2014 @ 11:00:44 #240
25+ belegen, snap je?
pi_136763875
quote:
0s.gif Op zondag 16 februari 2014 10:46 schreef Opblaaspop077 het volgende:
Doe eens niet 4 posts achter elkaar posten :p. Er bestaat ook een editknop he.
ja want als dit topic vol is kunnen we nooit meer een nieuwe openen
Stats:
Bench 145
Squat 250
Deadlift 280
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')