Prima. Maar je begrijpt nu wel dat je ook niet meer op bands als Oasis of Guns N Roses mag stemmen, als je de persoonlijkheid van de artiest en uitspraken in de media meerekent bij het beoordelen van muziek.quote:Op zaterdag 1 maart 2014 23:20 schreef MadMaster het volgende:
http://tweakers.net/nieuw(...)-om-coinye-munt.html
Op zo'n kreunende zeiksnor wil ik sowieso niet stemmen...
Zonder de actie van Coinye had ik om muzikale redenen ook niet op hem gestemd, ik had mijn stem al aan Inner City heb gegeven...quote:Op zaterdag 1 maart 2014 23:53 schreef BlueChicagoMoon het volgende:
[..]
Prima. Maar je begrijpt nu wel dat je ook niet meer op bands als Oasis of Guns N Roses mag stemmen, als je de persoonlijkheid van de artiest en uitspraken in de media meerekent bij het beoordelen van muziek.
Zeker niet, mag ze allebei graag horen. Maar de 1 is toch wel even wat meer een klassieker dan de ander.quote:Op zaterdag 1 maart 2014 22:53 schreef BlueChicagoMoon het volgende:
Ben ik eigenlijk de enige die ze allebei leuk vindt?
Ja, ben ik het achteraf, na ze beiden nog eens opgezet te hebben, toch ook wel mee eens.quote:Op zondag 2 maart 2014 12:17 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
[..]
Zeker niet, mag ze allebei graag horen. Maar de 1 is toch wel even wat meer een klassieker dan de ander.
Idem hier.quote:Op dinsdag 4 maart 2014 17:14 schreef methodmich het volgende:
Daar moet ik echt even voor gaan zitten straks, ken beide songs niet. Maakt het wel leuker.
Meneer krijgt kapsonesquote:Op woensdag 5 maart 2014 12:39 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
Mensen, dit topic is naast entertainment ook ter educatie, dus wel luisteren naar liedjes die je niet kent, he. Onder de 12 stemmen komt er geen nieuwe.
Had ik al. Maar daarnaast is dit topic ook een mooie gelegenheid om mensen nou eens echt die linkdumpYouTubes aan te laten klikken, iets wat in andere topics gewoon nooit gebeurd.quote:
Ik moet toegeven dat dit juist wel werkt voor mij.quote:Op woensdag 5 maart 2014 12:42 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
[..]
Had ik al. Maar daarnaast is dit topic ook een mooie gelegenheid om mensen nou eens echt die linkdumpYouTubes aan te laten klikken, iets wat in andere topics gewoon nooit gebeurd.
Toch merk je hier ook al: wat de boer niet kent, dat vreet íe niet.
zoals eerder gezegd is Big Fun eigenlijk toffer maar deze heeft ook die iconische sample stabs en is een klassieker dus dezequote:Op zaterdag 1 maart 2014 15:09 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
Ik verwacht dat verschil in outfits hier niet zo'n rol spelen
Poll: Welke track vind je beter?
• Inner City - Good Life
• Kanye West - Good Life
Tussenstand:
[ afbeelding ]
Archive!quote:Op dinsdag 4 maart 2014 16:45 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
Ietsje eerder dan 'ie hem verwachtte () is hier moody's 1e bijdrage. (jaja, mensen er is een wachtlijst)
• Archive - Fool
• Donavon Frankenreiter - Fool
Tussenstand:
[ afbeelding ]
Ik heb ook Donavon gestemd, omdat ik na het luisteren van die andere Fool vergeten was wat ik uberhaupt had geluisterdquote:Op dinsdag 4 maart 2014 16:45 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
Ietsje eerder dan 'ie hem verwachtte () is hier moody's 1e bijdrage. (jaja, mensen er is een wachtlijst)
• Archive - Fool
• Donavon Frankenreiter - Fool
Tussenstand:
[ afbeelding ]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |