SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op donderdag 13 februari 2014 16:43 schreef JPO het volgende:
[ afbeelding ]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Daar heb je tijd in gestoken!
quote:Op donderdag 13 februari 2014 16:33 schreef JPO het volgende:
[ afbeelding ]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
En pippi langpaus![]()
Uiteraard!quote:Op donderdag 13 februari 2014 20:11 schreef Sauslepel het volgende:
[..]. Heb ik toestemming om die als UI te gebruiken?
Ja, vind ik ook. Nogmaals dank.quote:
LOLquote:Op donderdag 13 februari 2014 20:28 schreef Sauslepel het volgende:
[..]
Ja, vind ik ook. Nogmaals dank.
Was net trouwens even oude paint-topics aan het kijken, en kwam langs deze: ONZ / [Paint] Bal
Grappige is, ik ken die gast
Nee. Verlicht mequote:Op donderdag 13 februari 2014 20:29 schreef ToT het volgende:
[..]
LOLHumor!
Je kent de paint facebookpagina?
Check HeaN82 z'n signature!quote:Op donderdag 13 februari 2014 20:29 schreef Sauslepel het volgende:
[..]
Nee. Verlicht me
Maar die gast ken ik, heeft vroeger bij me in de straat gewoond
quote:Op donderdag 13 februari 2014 20:32 schreef JPO het volgende:
[ afbeelding ]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Derp!
Wel leuk!![]()
Ja, die vent is echt zo'n bal. Hij studeert momenteel volgens mij aan Oxford, maar is zo'n figuur die wel eens in een normaal gesprek er een zinnetje Latijn tussen gooit enzoquote:Op donderdag 13 februari 2014 20:31 schreef ToT het volgende:
[..]
Check HeaN82 z'n signature!
En leuk!Is die vent echt zo'n bal?
quote:Op donderdag 13 februari 2014 20:36 schreef Sauslepel het volgende:
[..]
Ja, die vent is echt zo'n bal. Hij studeert momenteel volgens mij aan Oxford, maar is zo'n figuur die wel eens in een normaal gesprek er een zinnetje Latijn tussen gooit enzo
Ook zo'n kerel die oprecht denigrerend doet tegenover mensen die geen Latijn spreken, of die dan wat de betekenis is van dat zinnetje.
Ook iemand die tegen mensen in hun gezicht kan zeggen dat ze een proleet zijn en dergelijke, zonder dit met een humoristische ondertoon te zeggen.
Is bovendien een Limburger die met enorm hautain accent praat, alsof hij heel z'n leven alleen maar op het landhuis van een baron gewoont heeft
Inderdaad, dat painttopic mag wat mij betreft dus wel weer heropend worden.quote:Op donderdag 13 februari 2014 20:37 schreef ToT het volgende:
[..]__________________________________________________________________!
"Netwerken".quote:Op donderdag 13 februari 2014 20:40 schreef Sauslepel het volgende:
[..]
Inderdaad, dat painttopic mag wat mij betreft dus wel weer heropend worden.
Oh, was ook zo'n kerel die er trots op was dat een van zijn over-over-over-x1000-opa van adel was ofzo
En ik heb hem wel eens horen vertellen dat hij naar zo'n ballroom gala in Wenen is geweest enzo, en dat hij daar ging netwerken enzo.. (zo vertelde hij het toen hij een jaar of 15 was
Pope, verrek hartstikke goed!quote:Op donderdag 13 februari 2014 20:42 schreef Osvaldo2 het volgende:
Ik weet zo snel niets meer met paus, dus dan maar met het Engelse pope...
Pope Doderer...
[ afbeelding ]
Precies... Helaas kunnen we met het Duitse "Papst" niet veel beginnen. Probeer daar maar eens wat op te verzinnen...quote:Op donderdag 13 februari 2014 20:43 schreef ToT het volgende:
[..]
Pope, verrek hartstikke goed!Zo hebben we weer meer variatie idd!
Echt niet, naadloos dit!quote:Op donderdag 13 februari 2014 20:52 schreef Sauslepel het volgende:
Pope-ulist
[ afbeelding ]
Edit: Moet echt m'n paintskills bijschaven..
Ja kan ookquote:Op donderdag 13 februari 2014 21:19 schreef ToT het volgende:
Je UI kan nu ook een pap/pope-lepel zijn!
Met de vorige paus was dat nog iets fouter geweest of die paus daar voor helemaalquote:
Tja, daar heb je een punt...quote:Op donderdag 13 februari 2014 22:14 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Met de vorige paus was dat nog iets fouter geweest of die paus daar voor helemaal
idd!quote:Op donderdag 13 februari 2014 22:14 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Met de vorige paus was dat nog iets fouter geweest of die paus daar voor helemaal
Dit is het internet, verdomme!quote:Op donderdag 13 februari 2014 22:24 schreef ToT het volgende:
[..]
Ja kudt, die wilde ik dus NIET maken!
We proberen juist woordgrappen te maken!quote:Op donderdag 13 februari 2014 22:19 schreef tijnbrein het volgende:
Helaas ben ik niet goed met Paint of photosoep maar ander had ik ook een bijdrage gedaan in dit topic.
Wel een paar ideeën voor:
A pope to far.
3 popes and a baby (heel fout natuurlijk)
Pope no more
The Pope and I
True dat!quote:Op donderdag 13 februari 2014 22:24 schreef PartyHard het volgende:
[..]
Dit is het internet, verdomme!
Ik raad je aan om Paint.NET of GIMP te gebruiken, gebruikvriendelijk, net zo goed als photoshop en gratisquote:Op donderdag 13 februari 2014 20:52 schreef Sauslepel het volgende:
Pope-ulist
[ afbeelding ]
Edit: Moet echt m'n paintskills bijschaven..
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |