vannacht kort nachtje gehad. en ben moe. en moet om 12 uur wakker zijn.quote:
En dat ene programma met die vader met rode snor en dat ze op safari warenquote:
Noord-Hollands.quote:Op dinsdag 11 februari 2014 20:47 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Hoe zou je je eigen accent dan beschrijven?
Ja, dan was ik wel jaloers geweest en had ik je gehosseld zodat ik bij je op de boerderij kon wonen.
dat doe je toch alleen als je nog wat gaat doen later op de dagquote:Op dinsdag 11 februari 2014 20:48 schreef JanCees het volgende:
[..]
powernap
niet dat dat ooit daadwerkelijk geholpen heeft bij mij maar goed
zie vorige postquote:Op dinsdag 11 februari 2014 20:48 schreef supersof het volgende:
[..]
vannacht kort nachtje gehad. en ben moe. en moet om 12 uur wakker zijn.
Fucking vetquote:Op dinsdag 11 februari 2014 20:48 schreef Flippiee het volgende:
[..]
En dat ene programma met die vader met rode snor en dat ze op safari waren
[..]
Noord-Hollands.
Zie je
quote:Op dinsdag 11 februari 2014 20:49 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
ga iemand anders irriteren blaag
The wilt thorn berry's ofzo tochquote:Op dinsdag 11 februari 2014 20:48 schreef Flippiee het volgende:
[..]
En dat ene programma met die vader met rode snor en dat ze op safari waren
[..]
Noord-Hollands.
Zie je
Amsterdam valt ook onder Noord-Holland en het is zeker geen Amsterdams. Of Volendams.quote:
Zoals ik al zei. Ik moet om 12 uur wakker zijn.quote:
wat een gekkigheidquote:Op dinsdag 11 februari 2014 20:50 schreef supersof het volgende:
[..]
Zoals ik al zei. Ik moet om 12 uur wakker zijn.
gewoon wat redbull drinkenquote:Op dinsdag 11 februari 2014 20:50 schreef supersof het volgende:
[..]
Zoals ik al zei. Ik moet om 12 uur wakker zijn.
dan ben ik jarig hequote:
kom naar groningenquote:Op dinsdag 11 februari 2014 20:51 schreef JanCees het volgende:
iemand zin om woensdagnacht wat te doen
yolo
hjbquote:
Dat zou heel goed kunnen.quote:Op dinsdag 11 februari 2014 20:50 schreef supersof het volgende:
[..]
The wilt thorn berry's ofzo toch
Volendams is uberso een dialectje op zichzelf.quote:Op dinsdag 11 februari 2014 20:50 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Amsterdam valt ook onder Noord-Holland en het is zeker geen Amsterdams. Of Volendams.
JaBoerinnetje is ook geen negatief woord. Ik heb een lijstje met favoriete FOK!-boerinnetjes.
donderdag stapdagquote:Op dinsdag 11 februari 2014 20:51 schreef JanCees het volgende:
iemand zin om woensdagnacht wat te doen
yolo
Ook geen hart van steen?quote:Op dinsdag 11 februari 2014 20:52 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
ik heb geen hart dus ik heb daar geen last van
okquote:Op dinsdag 11 februari 2014 20:52 schreef Etsu het volgende:
[..]
kom naar groningen
ik begin pas 15;00 met college dus kan prima met je uit
om 12 uur is het leukquote:
Nouja, ik liet het zelfs nog voorafgaan door "lekker". Tssk.quote:Op dinsdag 11 februari 2014 20:52 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Volendams is uberso een dialectje op zichzelf.
Oh ik vind het een negatief woord, tenminste zo komt het over
ik ookquote:Op dinsdag 11 februari 2014 20:52 schreef Etsu het volgende:
[..]
ik drink wel vaker 5 redbull op 1 dag en nooit hartkloppingen gehad
ik snap het welquote:Op dinsdag 11 februari 2014 20:53 schreef supersof het volgende:
[..]
om 12 uur is het leuk
maar jij wilt dat zeker niet snappen
eigenwijs joch
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |