Aangezien de 1000 meter dubbel de afstand is zal er nu wel om de 5 ritten gedweild worden.quote:Op woensdag 12 februari 2014 14:22 schreef -0- het volgende:
Neem aan dat er een dweil is na 10 ritten?
Lijkt me niet, ik denk gewoon na 10 ritten.quote:Op woensdag 12 februari 2014 14:24 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Aangezien de 1000 meter dubbel de afstand is zal er nu wel om de 5 ritten gedweild worden.
Hahahaha wat een grap je noemt schaatsen voor de 22duizendste keer een Bsport.quote:
Hoge luchtvochtigheid in Sochi, ze hebben nu besloten elke rit te gaan dweilen.quote:Op woensdag 12 februari 2014 14:24 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Aangezien de 1000 meter dubbel de afstand is zal er nu wel om de 5 ritten gedweild worden.
Waarom kijk je er dan naar?quote:
Dan kunnen ze Jorien wel afzetten bij het RIAGG.quote:Op woensdag 12 februari 2014 14:26 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Hoge luchtvluchtigheid in Sochi, ze hebben nu besloten elke rit te gaan dweilen.
Ja, maar dan op de schaatsmijl. Hij gaat hier voor een diploma rijden.quote:
Mulder is dit wereldbekerseizoen 2 van de 4 keer op podium geïndigd.....beide keer 2equote:
Afhaalchinees?quote:Op woensdag 12 februari 2014 14:35 schreef Mexicanobakker het volgende:
Ik probeer ook mee te krijgen.
ook *wat mee te krijgenquote:
Hoho even dimmen kurk_droog.quote:Op woensdag 12 februari 2014 14:37 schreef kurk_droog het volgende:
KK NOS, wie heeft een andere site met ene goede stream?
Oh ja, sorry in mijn frustratie over Sven liep het even uit de hand... ik bedoelde natuurlijk:quote:
quote:
Dat was online, denk ik.quote:Op woensdag 12 februari 2014 14:42 schreef vaarsuvius het volgende:
Nog een keer dat Shani filmpje? Dat heb ik al gezien, of was dat op een ander kanaal
Wat van 'm gaat vallen?quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |