quote:
Ook niet. We krijgen een geschiedenisles over een Russische kunstrijder.quote:Op donderdag 13 februari 2014 17:05 schreef Redefine het volgende:
Oh nee. Ze gaan de biathlon uitzenden die al is geweest. Zodat ze het rodelen kunnen uitzenden om halfzeven.
Voor de mensen die dan thuis komen..quote:Op donderdag 13 februari 2014 17:09 schreef -0- het volgende:
Dit is wel ergelijk aan het worden zeg
Half 5 uitslag schaatsen
10 over 5 korte samenvatting schaatsen en andere sporten
6 uur. Lange samenvatting schaatsen en andere sporten
Ja maar laat deze samenvatting dan in ieder geval zitten.quote:Op donderdag 13 februari 2014 17:11 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Voor de mensen die dan thuis komen..
Dan kun je het beter om 19.00 nog een keer allemaal doen, dan komen er ook mensen thuis.quote:Op donderdag 13 februari 2014 17:11 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Voor de mensen die dan thuis komen..
Wij zeuren misschien wel te veel. Maar wat ze op dit moment doen is gewoon raar. Dat weet jij ook, maar bij jou kan de NOS dan weer helemaal niets fout doen.quote:
Ik vind dat de NOS het over het algemeen heel netjes doet, maar dit is gewoon een overkill aan samenvattingen in korte tijd.quote:
Ik kijk niet eens joh. Moet alleen zo hard lachen om jullie comments. Pak dan een andere zender of een stream. Krijg vaak het idee dat er hier mensen zitten die naar de NOS kijken om er op te kunnen kankeren.quote:Op donderdag 13 februari 2014 17:17 schreef Redefine het volgende:
[..]
Wij zeuren misschien wel te veel. Maar wat ze op dit moment doen is gewoon raar. Dat weet jij ook, maar bij jou kan de NOS dan weer helemaal niets fout doen.
Ik kijk allang naar de ZDF voor dit specifieke onderdeel. Maar het blijft gewoon raar dat ze het zo doen.quote:Op donderdag 13 februari 2014 17:19 schreef Da_Sandman het volgende:
[..]
Ik kijk niet eens joh. Moet alleen zo hard lachen om jullie comments. Pak dan een andere zender of een stream. Krijg vaak het idee dat er hier mensen zitten die naar de NOS kijken om er op te kunnen kankeren.
Dat zeg ik niet.quote:Op donderdag 13 februari 2014 17:21 schreef Redefine het volgende:
[..]
Ik kijk allang naar de ZDF voor dit specifieke onderdeel. Maar het blijft gewoon raar dat ze het zo doen.
Met jouw redenatie mag je dus nergens meer over klagen als het vaker gebeurd.
Dat lijkt zo voor jou ja.quote:Op donderdag 13 februari 2014 17:25 schreef Da_Sandman het volgende:
[..]
Dat zeg ik niet.
Wat ik bedoel is dat het een nieuw Olympisch onderdeel is geworden, zo kritisch mogelijk zijn op de NOS. Heb ik al eens eerder ergens gezegd. Het lijkt soms alsof het belangrijker is om te checken of de NOS (in hun ogen) iets fout doet dan naar de sport zelf te kijken.
Dat klopt. Maar ik heb geen idee wat je hier mee wil zeggen.quote:
Dat jij het zo ziet. Ik, en de meeste anderen kijken gewoon sport. En valt dan tegelijkertijd op dat de NOS weer eens geen sport uitzend, terwijl ze dat gemakkelijk zouden kunnen doen. Dat is niet speciaal kijken, maar gewoon constateren dat op de zender waarop je het zou willen zien, het niet kunt zien.quote:Op donderdag 13 februari 2014 17:26 schreef Da_Sandman het volgende:
[..]
Dat klopt. Maar ik heb geen idee wat je hier mee wil zeggen.
Haha, nieuw.quote:Op donderdag 13 februari 2014 17:25 schreef Da_Sandman het volgende:
[..]
Dat zeg ik niet.
Wat ik bedoel is dat het een nieuw Olympisch onderdeel is geworden, zo kritisch mogelijk zijn op de NOS.
Ik denk dat het bij jou ook zeker zo geldt, het was ook geen aanval naar jouw persoon ofzo. Maar ik weet zeker dat er hier users zijn die dit wel doen. Zonder grappen, gewoon oprecht. Echt, 100%. En die zich dan ook nog sportliefhebber noemen.quote:Op donderdag 13 februari 2014 17:28 schreef Redefine het volgende:
[..]
Dat jij het zo ziet. Ik, en de meeste anderen kijken gewoon sport. En valt dan tegelijkertijd op dat de NOS weer eens geen sport uitzend, terwijl ze dat gemakkelijk zouden kunnen doen. Dat is niet speciaal kijken, maar gewoon constateren dat op de zender waarop je het zou willen zien, het niet kunt zien.
En daarover wordt geklaagd. Dat dit dan een beetje dik wordt aangezet klopt dan wel weer absoluut. Maar dat is dan vaak meer als grap bedoeld.
Daar faal ik wel, ja.quote:
Ik zag het ook niet als een aanvalquote:Op donderdag 13 februari 2014 17:30 schreef Da_Sandman het volgende:
[..]
Ik denk dat het bij jou ook zeker zo geldt, het was ook geen aanval naar jouw persoon ofzo. Maar ik weet zeker dat er hier users zijn die dit wel doen. Zonder grappen, gewoon oprecht. Echt, 100%. En die zich dan ook nog sportliefhebber noemen.
Dat laatste is waar, maar dit zijn geen trollen. Gewoon serieus mensen die maar blijven kijken om te kunnen klagen. Die zie je ook zo veel op Twitter. Alleen maar media afbranden. Wat je zegt klopt, in het buitenland gaat ook veel fout. Maar het is zo lekker recalcitrant en stoer om de Nederlandse media af te kraken. Geen idee waarom, trouwens.quote:Op donderdag 13 februari 2014 17:34 schreef Redefine het volgende:
[..]
Ik zag het ook niet als een aanvalEr zijn helaas diverse users bij die niets goeds kunnen zien van de NOS. En serieus denken dat de BBC en ARD/ZDF geen fouten maken. Zelf probeer ik ze nog weleens uit die droom te halen, door voorbeelden aan te halen van wat ze bij de buren ook niet goed doen.
Maar helaas is het zo dat er op FOK! en zeker bij OWS wat trollen ertussen hebben zitten. Dat zie je ook bij alle topics over dat schaatsen geen sport is, doordat Nederland domineert etc.
Nou ja, veel van de mensen zijn ook geen trollen, want daarvoor reageren ze te uitgebreid. Maar ik noem ze wel trollen, want ze denken niet na en doen alleen maar in zwart/wit denken.quote:Op donderdag 13 februari 2014 17:37 schreef Da_Sandman het volgende:
[..]
Dat laatste is waar, maar dit zijn geen trollen. Gewoon serieus mensen die maar blijven kijken om te kunnen klagen. Die zie je ook zo veel op Twitter. Alleen maar media afbranden. Wat je zegt klopt, in het buitenland gaat ook veel fout. Maar het is zo lekker recalcitrant en stoer om de Nederlandse media af te kraken. Geen idee waarom, trouwens.
Kritiek over de stream is toch wel terecht. Zelfs op rustige tijden is het kwaliteitsverschil tussen de stream van de NOS en ARD/ZDF erg groot te noemen. Wordt er geschaatst, dan loopt de NOS stream gewoon vaak vast.quote:Op donderdag 13 februari 2014 17:34 schreef Redefine het volgende:
Ik zag het ook niet als een aanvalEr zijn helaas diverse users bij die niets goeds kunnen zien van de NOS. En serieus denken dat de BBC en ARD/ZDF geen fouten maken. Zelf probeer ik ze nog weleens uit die droom te halen, door voorbeelden aan te halen van wat ze bij de buren ook niet goed doen.
Ik heb het hier niet over terechte kritiek. Want zoals je eerder hebt kunnen lezen, ben ik zelf ook zeer kritisch.quote:Op donderdag 13 februari 2014 17:43 schreef Kowloon het volgende:
[..]
Kritiek over de stream is toch wel terecht. Zelfs op rustige tijden is het kwaliteitsverschil tussen de stream van de NOS en ARD/ZDF erg groot te noemen. Wordt er geschaatst, dan loopt de NOS stream gewoon vaak vast.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |