quote:Enschede meet:
Vrijdag 21 feb
- Tamashii & BobbyB
- Vinniiee
- Faxie?
- remlof?
Vrijdag 28 feb
- Tamashii & BobbyB
- Vinniiee
- PeuRac
- Faxie?
- remlof?
Vrijdag 7 maart
- remlof
- Gari en QB
- Tamashii en BobbyB
Ja, dat wel.quote:
Wie?quote:Op dinsdag 11 februari 2014 17:16 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ja, dat wel.
Maar met die eerste clip van haar, dacht ik dat ze wel knap zou worden.
Is niet echt gebeurd, volgens mij.
Meh.quote:
Al was ze 30, dan nog "Meh"quote:
Dan moet ze juist een flink buffer hebben. M'n ex is bijna 40 en ziet er nog steedsquote:Op dinsdag 11 februari 2014 17:29 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Nu kan het nog veranderen hé. Als je 30 bent gaat het bergafwaarts
Dat had ik laatst bij iemand van iemand nabij de 50. Toen schrok ik wel evenquote:Op dinsdag 11 februari 2014 17:29 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Dan moet ze juist een flink buffer hebben. M'n ex is bijna 40 en ziet er nog steedsuit
Niet door laten weerhouden, gewoon nemenquote:Op dinsdag 11 februari 2014 17:31 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Dat had ik laatst bij iemand van iemand nabij de 50. Toen schrok ik wel even
Nah, was niet in die context. Stond overigens niet op mijn lijstje om iemand te doen die meer dan 2x zo oud is dan ikquote:Op dinsdag 11 februari 2014 17:32 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Niet door laten weerhouden, gewoon nemen
Hehe, ik vond 11jaar al een heel verschilquote:Op dinsdag 11 februari 2014 17:33 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Nah, was niet in die context. Stond overigens niet op mijn lijstje om iemand te doen die meer dan 2x zo oud is dan ik
Whehehehe. Ik schatte je in eerste instantie ook ouderquote:Op dinsdag 11 februari 2014 17:34 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Hehe, ik vond 11jaar al een heel verschilmaar mensen schatte mij ouder in dan haar
Tsjaquote:Op dinsdag 11 februari 2014 17:37 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Whehehehe. Ik schatte je in eerste instantie ook ouder
Wel nee, als je beide dezelfde levensstijl hebt, maakt het niet zoveel uit. Wij merkten het nooit.quote:
Mja mja ik vind 14 jaar wel de max eigenlijk.quote:Op dinsdag 11 februari 2014 17:47 schreef PeuRac het volgende:
Wel nee, als je beide dezelfde levensstijl hebt, maakt het niet zoveel uit. Wij merkten het nooit.
Huehuheuequote:Op dinsdag 11 februari 2014 17:49 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Mja mja ik vind 14 jaar wel de max eigenlijk.
Met muisjes.quote:
Het ging om 11 jaar hier, dus valt het nog wel mee.quote:Op dinsdag 11 februari 2014 17:49 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Mja mja ik vind 14 jaar wel de max eigenlijk.
Zolang je geen overdreven aantallen haalt zal dat ook wel meevallenquote:Op dinsdag 11 februari 2014 17:49 schreef Fascination het volgende:
[..]
Met muisjes.Maar dat is ook zo raar om te kopen zonder een kind te hebben gebaard.
Oja en wel voldoen aan de formule toch?quote:Op dinsdag 11 februari 2014 17:50 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Het ging om 11 jaar hier, dus valt het nog wel mee.
Volgens mij wel. Boeide me ook vrij weinig eigenlijk. Ze was leuk, lekker, slim, mooi, alles wat ik in een vrouw zocht. Ohja, geen kinder wens, goede carriere, leuke katten.quote:Op dinsdag 11 februari 2014 17:50 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Oja en wel voldoen aan de formule toch?
Waarom is het over gegaan?quote:Op dinsdag 11 februari 2014 17:53 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Volgens mij wel. Boeide me ook vrij weinig eigenlijk. Ze was leuk, lekker, slim, mooi, alles wat ik in een vrouw zocht. Ohja, geen kinder wens, goede carriere, leuke katten.
Nee hoor. Gewoon doen. Lekkerquote:Op dinsdag 11 februari 2014 17:49 schreef Fascination het volgende:
[..]
Met muisjes.Maar dat is ook zo raar om te kopen zonder een kind te hebben gebaard.
quote:
Ze had bindingsangst, toen ik na anderhalf jaar erover begon om wat meer tijd samen door te brengen (lees: samenwonen), kreeg zij het een beetje moeilijk.quote:
Nee hoor, zij vond auto's ook leukquote:
Mijn date vindt de oude Mini Coopers leukquote:Op dinsdag 11 februari 2014 18:04 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Nee hoor, zij vond auto's ook leukreed een dikke en snelle Mini Cooper
Ze heeft er meerdere gehad, eerst een paar oude, toen we samen waren een Cooper S Diesel, en nu zo'n Countryman of zo. De lelijkste variant.quote:Op dinsdag 11 februari 2014 18:12 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Mijn date vindt de oude Mini Coopers leuk
Nice nice. Die Countryman is echt lelijk jaquote:Op dinsdag 11 februari 2014 18:14 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Ze heeft er meerdere gehad, eerst een paar oude, toen we samen waren een Cooper S Diesel, en nu zo'n Countryman of zo. De lelijkste variant.
De Clubman was nog wel geinig, maar dat hokquote:Op dinsdag 11 februari 2014 18:17 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Nice nice. Die Countryman is echt lelijk ja
Whehehe, ja ergens heeft ze wel gelijk toch? Was toch haar geld?quote:Op dinsdag 11 februari 2014 18:18 schreef PeuRac het volgende:
[..]
De Clubman was nog wel geinig, maar dat hokZe vond het prettiger rijden dan een 1-serie en ik had er niks over te zeggen toen ze em bestelde. Vlak erna ging het ook uit.
Ja joh. Dat merkte ze niet eens die auto kopenquote:Op dinsdag 11 februari 2014 18:19 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Whehehe, ja ergens heeft ze wel gelijk toch? Was toch haar geld?
Wtfquote:Op dinsdag 11 februari 2014 18:24 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Ja joh. Dat merkte ze niet eens die auto kopenkon cash een 7-serie aftikken. Grote keet zonder hypotheek
Rijdt leuk he?quote:Op dinsdag 11 februari 2014 18:24 schreef LovelyLady het volgende:
Ik heb 1 keer in zo'n nieuwe mini gereden. Was van autotaalglas.
Goed voor elkaar. Rijke papa en mama?quote:Op dinsdag 11 februari 2014 18:24 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Ja joh. Dat merkte ze niet eens die auto kopenkon cash een 7-serie aftikken. Grote keet zonder hypotheek
Managing Partner bij een consultancyquote:
Haar ouders deden het ook goed, maar was 100% eigen geld.quote:Op dinsdag 11 februari 2014 18:26 schreef Fera het volgende:
[..]
Goed voor elkaar. Rijke papa en mama?
Oh, ja dat wil wel jaquote:Op dinsdag 11 februari 2014 18:33 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Managing Partner bij een consultancysnel studie afgerond, meteen full-time gaan werken, dan kan je met midden 30 gewoon een klein kapitaal hebben.
Nope, mn broertje is er welquote:Op dinsdag 11 februari 2014 18:40 schreef Vinniiee het volgende:
Hebben er hier eigenlijk mensen plannen om naar de Motorbeurs te gaan?
Nee, bezoekers.quote:
kga liever naar een auto beursquote:Op dinsdag 11 februari 2014 18:40 schreef Vinniiee het volgende:
Hebben er hier eigenlijk mensen plannen om naar de Motorbeurs te gaan?
Dan moet je al naar Frankfurt, Parijs, of iets dergelijks, hier in Nederland is er geen fatsoenlijke autobeurs.quote:Op dinsdag 11 februari 2014 18:44 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
kga liever naar een auto beurs
Oh laat maar danquote:Op dinsdag 11 februari 2014 18:45 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Dan moet je al naar Frankfurt, Parijs, of iets dergelijks, hier in Nederland is er geen fatsoenlijke autobeurs.
Was dat dan geen verkapte uitnodiging om mee te gaan?quote:
Essen is ook wel te doen trouwens, maar Frankfurt is echt top!quote:
In Duitsland? Of België?quote:Op dinsdag 11 februari 2014 18:54 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Essen is ook wel te doen trouwens, maar Frankfurt is echt top!
Wat Duitsland of Belgie? Als er al een Essen in Belgie is, dan zal die vast geen beurshallen hebbenquote:
Die is er vlakbij Faxie over de grens in Belgenland, geen idee of ze daar beurshallen hebbenquote:Op dinsdag 11 februari 2014 19:05 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Wat Duitsland of Belgie? Als er al een Essen in Belgie is, dan zal die vast geen beurshallen hebben
Whoa.quote:Op dinsdag 11 februari 2014 18:33 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Haar ouders deden het ook goed, maar was 100% eigen geld.
Ook halloquote:
Dat ligt meer onder Roosendaal. Die zullen geen beurshallen hebben neequote:Op dinsdag 11 februari 2014 19:11 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Die is er vlakbij Faxie over de grens in Belgenland, geen idee of ze daar beurshallen hebben
Sorryquote:Op dinsdag 11 februari 2014 19:16 schreef Kaneelstokje het volgende:
Mensen, wie heeft er testosteron door mijn eten gedaan?
?quote:Op dinsdag 11 februari 2014 19:16 schreef Kaneelstokje het volgende:
Mensen, wie heeft er testosteron door mijn eten gedaan?
Webcamseksen dan maar?quote:
Of Tinderen, werkt best primaquote:
Laat mijn ook plezier hebben, beetje experimenteren. Ik ben tenslotte een wetenschapperquote:Op dinsdag 11 februari 2014 19:21 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Hele tijd opgewonden, man.
[..]
Lul.
Is niet moeilijker dan Paiq, Badoo, of in de kroeg.quote:
Fixedquote:Op dinsdag 11 februari 2014 19:26 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Hard geworden.
Gebruikelijk anaal?
Ja.quote:Op dinsdag 11 februari 2014 19:26 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Hard geworden.
Gebruikelijke kanaal?
Ook niet makkelijkerquote:Op dinsdag 11 februari 2014 19:27 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Is niet moeilijker dan Paiq, Badoo, of in de kroeg.
Ik typte eerst "kaneel".quote:
quote:
Serieus? Dan is het misschien een overweging om eens naar je techniek te kijken.quote:
Je bent echt een stuk knapper dan een groot deel van de mannen daar. (srs)quote:
Zullen we gewoon een room starten?quote:Op dinsdag 11 februari 2014 19:28 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ik typte eerst "kaneel".
Maar dit is wel weer slecht fax.
[..]
Denken dat ik jou naakt moet zien.quote:
Ik lijk geen middenweg te kunnen vinden tussen 'een leuk gesprek' (wat tot niks leidt) of 'hoi, neukuh?' (wat ook tot niks leidt)quote:Op dinsdag 11 februari 2014 19:29 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Serieus? Dan is het misschien een overweging om eens naar je techniek te kijken.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |