Vanaf het eerste moment.... oostblokkers scoren ook hoog op het lijstje.quote:Op donderdag 13 februari 2014 18:51 schreef computergirl het volgende:
[..]
Nee volgens mij niet. Iemand al gedacht aan een medelander die dacht een willekeurig oud rijk vrouwtje te beroven?
met steekwonden is het toch snel duidelijk dat het geen ongeval is?quote:Op donderdag 13 februari 2014 19:11 schreef Loekie1 het volgende:
Ten eerste: verschrikkelijk vooral omdat ze nog zo kwiek was voor haar leeftijd. Afschuwelijk dat sommige lui zo laf zijn dat ze oude mensen aanvallen.
Verder: ze is gevonden in een plas bloed - heel jammer dat die vriendinnen niet wat eerder polshoogte kwamen nemen - en dan denk ik het eerste aan steekwonden. Misschien wilde iemand haar dwingen zelf de deur open te maken, heeft ze dat geweigerd en is ze toen aangevallen.
Ik weet niet of er vanuit andere huizen zicht is op haar voordeur?
Dat was misschien ook al snel duidelijk.quote:Op donderdag 13 februari 2014 19:15 schreef Marrije het volgende:
[..]
met steekwonden is het toch snel duidelijk dat het geen ongeval is?
waarom nou weer medelanderquote:Op donderdag 13 februari 2014 18:51 schreef computergirl het volgende:
[..]
Nee volgens mij niet. Iemand al gedacht aan een medelander die dacht een willekeurig oud rijk vrouwtje te beroven?
Misschien stond er een spijkerbed in de garage en was ze daar op gevallen?quote:Op donderdag 13 februari 2014 19:15 schreef Marrije het volgende:
[..]
met steekwonden is het toch snel duidelijk dat het geen ongeval is?
Dat lijkt me niet, dan was ze veel eerder gevondenquote:Op donderdag 13 februari 2014 19:11 schreef Loekie1 het volgende:
Ten eerste: verschrikkelijk vooral omdat ze nog zo kwiek was voor haar leeftijd. Afschuwelijk dat sommige lui zo laf zijn dat ze oude mensen aanvallen.
Verder: ze is gevonden in een plas bloed - heel jammer dat die vriendinnen niet wat eerder polshoogte kwamen nemen - en dan denk ik het eerste aan steekwonden. Misschien wilde iemand haar dwingen zelf de deur open te maken, heeft ze dat geweigerd en is ze toen aangevallen.
Ik weet niet of er vanuit andere huizen zicht is op haar voordeur?
Nee, dat was het niet, het was duidelijk dat het geen natuurlijke dood was, of het een ongeval of misdrijf was was niet snel duidelijk.quote:Op donderdag 13 februari 2014 19:17 schreef Loekie1 het volgende:
[..]
Dat was misschien ook al snel duidelijk.
dat was ook het eerste wat ik dacht, hoofdletselquote:Op donderdag 13 februari 2014 19:18 schreef Leandra het volgende:
[..]
Misschien stond er een spijkerbed in de garage en was ze daar op gevallen?
Maar nee, en Hans Klok zal ook wel niet in de buurtuin aan het oefenen zijn geweest, dus steekwonden lijken me redelijk uitgesloten, vooral het meervoud.
Overigens kan een hoofdwond behoorlijk bloeden.
Is ook relatief logisch, bij hoofdletsel ben je vaak buiten bewustzijn, bij ander letsel niet altijd en heb je nog de mogelijkheid om hulp te roepen.quote:Op donderdag 13 februari 2014 19:21 schreef Marrije het volgende:
[..]
dat was ook het eerste wat ik dacht, hoofdletsel
niet gelijk zo politiek correct. Ik denk dat de gemiddelde medelander/oostblokker WA niet eens herkent, laat staan Els Borst en dat er dus helemaal niet zo gedacht moet worden in complottheorieën en aanslagen en zo.quote:Op donderdag 13 februari 2014 19:18 schreef donald_dick het volgende:
[..]
waarom nou weer medelanderalsof dat niet opvalt in een witte villawijk.
dus dan moet het een medelander zijn geweestquote:Op donderdag 13 februari 2014 19:23 schreef computergirl het volgende:
[..]
niet gelijk zo politiek correct. Ik denk dat de gemiddelde medelander/oostblokker WA niet eens herkent, laat staan Els Borst en dat er dus helemaal niet zo gedacht moet worden in complottheorieën en aanslagen en zo.
Nog niet, dus we gaan nog even doorquote:Op donderdag 13 februari 2014 19:25 schreef Ryan3 het volgende:
Trieste zaak.
Maar is het FOK!-Sherlock team weer paraat en heeft er al iemand gezegd dat je niet mag speculeren?
Alsof de gemiddelde witte Nederlander haar wel zou hebben herkend.quote:Op donderdag 13 februari 2014 19:23 schreef computergirl het volgende:
[..]
niet gelijk zo politiek correct. Ik denk dat de gemiddelde medelander/oostblokker WA niet eens herkent, laat staan Els Borst en dat er dus helemaal niet zo gedacht moet worden in complottheorieën en aanslagen en zo.
ik zat erop te wachten, maar nog nietquote:Op donderdag 13 februari 2014 19:25 schreef Ryan3 het volgende:
Trieste zaak.
Maar is het FOK!-Sherlock team weer paraat en heeft er al iemand gezegd dat je niet mag speculeren?
Kloptquote:Op donderdag 13 februari 2014 19:30 schreef klipper het volgende:
Weer een hoop poeha zeg.
Omdat ze bekend is moet het weer breed uit in het nieuws komen, als het een ander was geweest was het hooguit twee regeltjes tekst geweest.
Ja, dat is pech voor de dader die misschien - zeer waarschijnlijk - niet wist wie ze was.quote:Op donderdag 13 februari 2014 19:30 schreef klipper het volgende:
Weer een hoop poeha zeg.
Omdat ze bekend is moet het weer breed uit in het nieuws komen, als het een ander was geweest was het hooguit twee regeltjes tekst geweest.
In 2002, wat een hoop poeha was dat zeg.quote:Op donderdag 13 februari 2014 19:30 schreef klipper het volgende:
Weer een hoop poeha zeg.
Els Borst heeft wel het een en ander betekend voor Nederland.quote:Op donderdag 13 februari 2014 19:30 schreef klipper het volgende:
Weer een hoop poeha zeg.
Tja, vrouwelijke Minister van Staat, daar hadden we er ook maar een van...quote:Op donderdag 13 februari 2014 19:30 schreef klipper het volgende:
Weer een hoop poeha zeg.
Ja, want laten we eerlijk wezen; als Tante Jannie uit Bodegraven omgebracht wordt dan interesseert het je geen bal.quote:Op donderdag 13 februari 2014 19:30 schreef klipper het volgende:
Weer een hoop poeha zeg.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |