Andere deelnemers kent u niet. Dat commentaar ook: "1 raak, 2, 3 keer geraakt, 4 uit 4 en ook de vijfde raak".quote:Op donderdag 13 februari 2014 17:30 schreef wimderon het volgende:
De samenvatting van de NOS is helemaal opgebouwd rond de race van Bjoerndalen
Tja dat krijg je als het hele stadion vol spanning zit te wachten of Bjoerndalen het gaat doen. Het is dé grote vraag van de dag.quote:Op donderdag 13 februari 2014 17:30 schreef wimderon het volgende:
De samenvatting van de NOS is helemaal opgebouwd rond de race van Bjoerndalen
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op donderdag 13 februari 2014 17:34 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Tja dat krijg je als het hele stadion vol spanning zit te wachten of Bjoerndalen het gaat doen. Het is dé grote vraag van de dag.Ook 5000 keer zeggen dat Martin Fourcade "toch eigenlijk wel de grote favoriet is"SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Leon Haan is een prima commentator.quote:Op donderdag 13 februari 2014 17:31 schreef Ambrosius het volgende:
[..]
Andere deelnemers kent u niet. Dat commentaar ook: "1 raak, 2, 3 keer geraakt, 4 uit 4 en ook de vijfde raak".
Voor de hardlooponderdelen bij het atletiek kan ik me geen betere voorstellen inderdaad.quote:Op donderdag 13 februari 2014 19:50 schreef Slobeend het volgende:
[..]
Leon Haan is een prima commentator.
Ik wel. Niet dat Haan niet voldoet ofzo.quote:Op donderdag 13 februari 2014 20:01 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Voor de hardlooponderdelen bij het atletiek kan ik me geen betere voorstellen inderdaad.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op vrijdag 14 februari 2014 14:30 schreef heywoodu het volgende:
Zo, Lena ziet er stevig uitIk schrok vooral van haar korte haar.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Wel erg leuk om weer eens beelden van Mitsersky te zien btw!
ze gaan het leren bij de NOSquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |