Ik ben altijd vrij kritisch. Maar ze doe natuurlijk ook niet alles fout (zeker als je vergelijkt met buitenlandse zenders). Maar de excuses die worden aangedragen door de NOS en NOS adepten blijven wel altijd grappig.quote:Op dinsdag 11 februari 2014 16:17 schreef Mansjester het volgende:
[..]
Het ligt nooit aan de NOS. Ik was nooit zo anti NOS, maar dat verandert nu wel hard
Oorlog in de sneeuw.quote:Op dinsdag 11 februari 2014 16:18 schreef Grifte het volgende:
Mooi altijd hoe dat hele scherm zich vult met die schietbolletjes, en dan dat massale schietgeluid
Magdalena Neuner was de alleenheerser, alleen die is 2 jaar geleden gestopt op 25-jarige leeftijdquote:Op dinsdag 11 februari 2014 16:15 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Ik dacht altijd dat die hier heel goed in waren?
quote:Op dinsdag 11 februari 2014 16:19 schreef Kingstown het volgende:
Soukalova van 29 naar 5....podium is nog mogelijk!
Gisteren al gedaanquote:Op dinsdag 11 februari 2014 16:20 schreef Szura het volgende:
Klagen doen jullie maar bij @hendriksmj
Ook Willhelm, Glagow (Beck), Hauswald wisten geregeld te winnen en zijn recentelijk gestopt....een hele generatie dus.quote:Op dinsdag 11 februari 2014 16:19 schreef wimderon het volgende:
[..]
Magdalena Neuner was de alleenheerser, alleen die is 2 jaar geleden gestopt op 25-jarige leeftijd
Service hè.quote:Op dinsdag 11 februari 2014 16:20 schreef Szura het volgende:
Klagen doen jullie maar bij @laram en @hendriksmj
quote:Op dinsdag 11 februari 2014 16:28 schreef Redefine het volgende:
Kuzmina nu toch wel ver weg. Berger heeft haar strafrondje wel heel snel afgelegd.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |