quote:Op dinsdag 11 februari 2014 15:33 schreef alldaylong het volgende:
Ik ben een jongen van 18 en zij ook
Ja inderdaad.quote:Op dinsdag 11 februari 2014 15:36 schreef motorbloempje het volgende:
R&P / Ruimte geven.
Te zien aan dat topic was het toen al einde verhaal.
quote:Op dinsdag 11 februari 2014 15:35 schreef motorbloempje het volgende:
[..]!
En verder: bier met vrienden.
Deze man weetquote:Op dinsdag 11 februari 2014 15:37 schreef Prof_Hoax het volgende:
[..]ik zag hem ook
Verder TS, je bent 18, je begint net. Ga niet bij de pakken neer zitten en ga verder. Vrienden, bier, tieten en geniet van je jonge jaren
quote:Op dinsdag 11 februari 2014 15:37 schreef Waaghals het volgende:
ik zou het ook uitmaken als mijn vriendin een jongen van 18 blijkt te zijn
quote:Op dinsdag 11 februari 2014 15:33 schreef alldaylong het volgende:
k ben een jongen van 18 en zij ook
Geef het even wat tijd zodat jullie er beide over na kunnen denken. voor de rest ben ik het met bovenstaande topic eens. Beste oplossing voor verdriet blijft bier!quote:
Als het je eerste liefde is, dan zal 't altijd net even extra kut blijven dan bij je toekomstige exen. Maar 't zal wel slijten.quote:Op dinsdag 11 februari 2014 15:50 schreef alldaylong het volgende:
haha bedankt voor de antwoorden. Hoe cliché het ook mag klinken... ik denk niet dat ik ooit zo iemand als haar kan vinden. ze was gewoon perfectmaarja dat zal vast wel niet waar zijn want dat zegt iedereen net nadat het uit is. Alleen de gedachte dat ze ooit dna met iemand anders gaat is ook stom..
Kan iemand uit ervaring zeggen of het altijd stom zal blijven om haar met iemand anders te zien? damnit im talking bullshit
Als je zelf ook iemand anders hebt gevonden is het geen punt meer. Als je haar nog steeds terug wil wel. Maar zoals iedereen zo'n beetje al zegt, probeer door te gaan met je leven. Geen contact zoeken.quote:Op dinsdag 11 februari 2014 15:50 schreef alldaylong het volgende:
haha bedankt voor de antwoorden. Hoe cliché het ook mag klinken... ik denk niet dat ik ooit zo iemand als haar kan vinden. ze was gewoon perfectmaarja dat zal vast wel niet waar zijn want dat zegt iedereen net nadat het uit is. Alleen de gedachte dat ze ooit dna met iemand anders gaat is ook stom..
Kan iemand uit ervaring zeggen of het altijd stom zal blijven om haar met iemand anders te zien? damnit im talking bullshit
Uit ervaring kan ik zeggen dat het na een tijdje helemaal niet erg is dat zij met iemand anders gaat. Als jij om haar geeft dan zal je er altijd wel een gevoel bij hebben vanuit jezelf maar kan je ook waarderen dat zij verder gaat en geniet.quote:Op dinsdag 11 februari 2014 15:50 schreef alldaylong het volgende:
Dankjewelquote:Op dinsdag 11 februari 2014 15:59 schreef mr-green het volgende:
Doorgaan met je leven. In het begin zal het even kut zijn. Zeker omdat het je eerste relatie was en jij blijkbaar nog steeds verliefd op haar bent. Ga alleen niet teveel haar proberen te pushen of achter haar aangaan. Dat werkt dus alleen maar tegenstrijdig.
Als er vanuit haar ook liefde voor jou is zal ze uiteindelijk wel terugkomen. Is het in de vorm van liefde of vriendschap.
Voor jezelf: je mag het best even kut vinden maar laat dit niet te lang duren. Daarmee doe je jezelf alleen maar pijn en dat is het echt niet waardGa bijv lekker stappen of wat jij fijn vindt om alleen of met vrienden te doen.
Bovendien, over een half jaar ben je klaar met de middelbare school en ga je neem ik aan studeren.quote:Op dinsdag 11 februari 2014 16:08 schreef SherlockHolmes het volgende:
En nu stoppen met janken en door gaan.
Een vriendin die een jongen is van 18?quote:Op dinsdag 11 februari 2014 15:33 schreef alldaylong het volgende:
Hallo allemaal,
Ik ben een jongen van 18 en zij ook
Precies, al die vrouwen gaan toch al vreemd in hun studietijd.quote:Op dinsdag 11 februari 2014 16:12 schreef BRooster het volgende:
[..]
Bovendien, over een half jaar ben je klaar met de middelbare school en ga je neem ik aan studeren.
Prima tijd om die als vrijgezel in te gaan
perfect? mag ik je dit nog een keer vragen de eerst volgende keer als je piemel bij iemand anders erin zit?quote:Op dinsdag 11 februari 2014 15:50 schreef alldaylong het volgende:
Wat hij zegtquote:Op dinsdag 11 februari 2014 15:35 schreef Toto69 het volgende:
Dat is het enige advies.
Laat gaan.
Hoe meer je achter d'r aan gaat, hoe erger het wordt.
Als ze je ooit terug wil, dan ligt de bal nu bij haar, zij moet JOU dan opzoeken, niet jij haar.
Ga verder met je leven en geloof me, er komen nog zo veel andere meiden.
Beetje snuiven, beetje zuipen en roken.quote:Op dinsdag 11 februari 2014 23:16 schreef HSG het volgende:
Uitgaan, zuipen, lol maken en wijven neuken. Simpeler kan het niet.
Mijn idee is veeeeeeeel beter.quote:Op dinsdag 11 februari 2014 23:36 schreef Smack10 het volgende:
[..]
Beetje snuiven, beetje zuipen en roken.
Omdat daar over nagedacht is zonder daarbij drugs te hebben gebruikt.quote:
Dan is het ook niet leukquote:Op dinsdag 11 februari 2014 23:57 schreef HSG het volgende:
[..]
Omdat daar over nagedacht is zonder daarbij drugs te hebben gebruikt.
Daar ging mijn drinken!quote:Op dinsdag 11 februari 2014 15:37 schreef Waaghals het volgende:
ik zou het ook uitmaken als mijn vriendin een jongen van 18 blijkt te zijn
En, helpt dat?quote:Op woensdag 12 februari 2014 00:30 schreef Mishu het volgende:
Ik doe altijd afwisselend huilen in foetus houding en fake it untill you make it.
quote:
hahaha gonna try thatquote:Op woensdag 12 februari 2014 00:30 schreef Mishu het volgende:
Ik doe altijd afwisselend huilen in foetus houding en fake it untill you make it.
dankjewel! ja dat dacht ik ook allemaal.quote:Op woensdag 12 februari 2014 07:15 schreef MokeyFrag het volgende:
Ik heb hier dus wel ervaring mee. Ik dacht echt dat de relatie met mijn ex voor altijd was, er was ook (dacht ik toen) niks mis met ons. En toen maakte hij het uit.
Mijn tip: ga niet achter haar aan lopen. Echt niet. Breaks up zijn er niet voor niets. Het is over! En je vindt wel weer iemand die je nog geweldiger vindt, so did I. Je bent 18! Ik weet dat het het einde van de wereld voelt, maar geloof me: zelfs dat gaat voorbij. Let her go. Ga door. Heb er verdriet van, dat hoort zo, maar ga daarna gewoon door.
Oh kom op, ik wil me best gaan focussen op spelling en grammatica.. maar ik typte het gewoon even snel en klikte op verzenden. Ik had geen idee dat ze er hier zo een groot probleem van maken, ik heb het wel vaker gezien.quote:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |