quote:Op dinsdag 11 februari 2014 15:33 schreef alldaylong het volgende:
Ik ben een jongen van 18 en zij ook
Ja inderdaad.quote:Op dinsdag 11 februari 2014 15:36 schreef motorbloempje het volgende:
R&P / Ruimte geven.
Te zien aan dat topic was het toen al einde verhaal.
quote:Op dinsdag 11 februari 2014 15:35 schreef motorbloempje het volgende:
[..]!
En verder: bier met vrienden.
Deze man weetquote:Op dinsdag 11 februari 2014 15:37 schreef Prof_Hoax het volgende:
[..]ik zag hem ook
Verder TS, je bent 18, je begint net. Ga niet bij de pakken neer zitten en ga verder. Vrienden, bier, tieten en geniet van je jonge jaren
quote:Op dinsdag 11 februari 2014 15:37 schreef Waaghals het volgende:
ik zou het ook uitmaken als mijn vriendin een jongen van 18 blijkt te zijn
quote:Op dinsdag 11 februari 2014 15:33 schreef alldaylong het volgende:
k ben een jongen van 18 en zij ook
Geef het even wat tijd zodat jullie er beide over na kunnen denken. voor de rest ben ik het met bovenstaande topic eens. Beste oplossing voor verdriet blijft bier!quote:
Als het je eerste liefde is, dan zal 't altijd net even extra kut blijven dan bij je toekomstige exen. Maar 't zal wel slijten.quote:Op dinsdag 11 februari 2014 15:50 schreef alldaylong het volgende:
haha bedankt voor de antwoorden. Hoe cliché het ook mag klinken... ik denk niet dat ik ooit zo iemand als haar kan vinden. ze was gewoon perfectmaarja dat zal vast wel niet waar zijn want dat zegt iedereen net nadat het uit is. Alleen de gedachte dat ze ooit dna met iemand anders gaat is ook stom..
Kan iemand uit ervaring zeggen of het altijd stom zal blijven om haar met iemand anders te zien? damnit im talking bullshit
Als je zelf ook iemand anders hebt gevonden is het geen punt meer. Als je haar nog steeds terug wil wel. Maar zoals iedereen zo'n beetje al zegt, probeer door te gaan met je leven. Geen contact zoeken.quote:Op dinsdag 11 februari 2014 15:50 schreef alldaylong het volgende:
haha bedankt voor de antwoorden. Hoe cliché het ook mag klinken... ik denk niet dat ik ooit zo iemand als haar kan vinden. ze was gewoon perfectmaarja dat zal vast wel niet waar zijn want dat zegt iedereen net nadat het uit is. Alleen de gedachte dat ze ooit dna met iemand anders gaat is ook stom..
Kan iemand uit ervaring zeggen of het altijd stom zal blijven om haar met iemand anders te zien? damnit im talking bullshit
Uit ervaring kan ik zeggen dat het na een tijdje helemaal niet erg is dat zij met iemand anders gaat. Als jij om haar geeft dan zal je er altijd wel een gevoel bij hebben vanuit jezelf maar kan je ook waarderen dat zij verder gaat en geniet.quote:Op dinsdag 11 februari 2014 15:50 schreef alldaylong het volgende:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |