er is een verschil tussen niet altijd superlief zijn en onaardig zijn, dat weet je hè?quote:Op donderdag 5 december 2013 16:20 schreef alldaylong het volgende:
Graag serieuze reacties ( niet dat dit gaat helpen.... ).
haha TS leert "de vrouw" kennenquote:Op donderdag 5 december 2013 16:20 schreef alldaylong het volgende:
Hallo allemaal,
Ik ben bijna 18 en heb al bijna anderhalf jaar een vriendin en alles gaat wel goed met ons.
Alleen een paar dagen geleden had ik een gesprek met haar over ons en het kwam er op neer dat ze het leuker vond als ik een beetje minder aandacht aan haar gaf. We hebben er lang over gepraat en het was best een goed en informatief gesprek. Ik geef me vriendin namelijk best veel aandacht ik ben vaak bij haar (bijna altijd in pauzes van school) en ik doe altijd lief tegen haar en ze had me verteld dat ze vaak snel boos werd en dat ze vanalles zei omdat ze toch dacht dat ik niet bij haar weg gin omdat ik altijd aardig ben voor haar. Dit is natuurlijk niet slecht maar ze wou me niet "for granted"nemen.
Ik probeer nu al een paar dagen om haar minder aandacht te geven en niet altijd superlief te zijn. Ik zie ook dat ze wel wat meer aandacht vraagt soms en dat is wel fijn want meestal was ik degene die aandacht wou. Mijn probleem is nu dat ik niet weet wanneer ik haar nou gewoon wel volle aandacht moet geven en wanneer ik haar wat ruimte kan geven? Ik wil niet opeens steeds meer afstand nemen van mijn vriendin op deze manier maar ik wil wel afstand houden en ruimte geven.
Zou iemand kunnen helpen met advies? Graag serieuze reacties ( niet dat dit gaat helpen.... ).
Alvast bedankt!
Ja klopt daar had ik even niet over nagedacht haha! bednaktquote:Op donderdag 5 december 2013 16:23 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
Nee maar er is een verschil tussen niet altijd superlief zijn en onaardig zijn, dat weet je hè?
Dat gezegd hebbende is er denk ik niet zoveel aan de hand. Misschien hoeft ze niet ALTIJD met je gezien te worden en wil ze soms ook wat andere mensen om d'r heen. En zeker op die leeftijd is dat niet meer dan logisch. Ik wens je succes TS
Haha ja ik heb al wat dingen meegemaakt hoor :pquote:Op donderdag 5 december 2013 16:25 schreef Snoepie85 het volgende:
[..]
haha TS leert "de vrouw" kennen![]()
dat gaat zo nog je hele leven door hoor, wen er alvast maar aan
Wat heeft dat ermee te maken ?quote:Op donderdag 5 december 2013 16:40 schreef Hiergaanwedan het volgende:
Je bent met sinterklaas wel bij haar vanavond?
Als je deze zet komt ze zeker terug:quote:
hahahaha nice onequote:Op donderdag 5 december 2013 17:25 schreef BlauweTijger het volgende:
[..]
Als je deze zet komt ze zeker terug:
Niet bang zijn als je vanavond door een witte man met een baard en een neger ontvoerd wordt. Je staat bovenaan mijn verlanglijst.
Meeste stelletjes zijn met feestdagen bij elkaar. En jij praat over pauzes bij school, klinkt alsof je elkaar verder weinig ziet. Dus vandaar.quote:Op donderdag 5 december 2013 17:16 schreef alldaylong het volgende:
[..]
Wat heeft dat ermee te maken ?
Oh nee ik zie haar wel elke weekend maar ik zit gewoon toevallig opdezelfde school en dat is gewoon een goed voorbeeld qua ruimte enzoquote:Op donderdag 5 december 2013 17:42 schreef Hiergaanwedan het volgende:
[..]
Meeste stelletjes zijn met feestdagen bij elkaar. En jij praat over pauzes bij school, klinkt alsof je elkaar verder weinig ziet. Dus vandaar.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |