https://www.bitsim.net/quote:If you want to give Bitcoin a try for the first time or want somewhere to test out your trading strategies then we've made this site for you. There's no real money involved at all. Here you can buy and sell Bitcoin in the same way that you would on real exchanges. We have functionality for MtGox and Bitstamp with plans to add in more exchanges if there is enough interest. Using this site is 100% free with no plans to change that. Feedback is greatly appreciated!
quote:Op vrijdag 31 januari 2014 00:22 schreef roislecxe het volgende:
[..]
Disclaimer: Alle uitspraken gedaan door mij, of door mogelijk anderen die op mijn account zitten kunnen niet worden gewaarborgd. Rois is geen Jomanda die ziet hoe het er de komende week uit zal zien en kan derhalve niet aansprakelijk gesteld worden voor geleden schade.
860quote:Op dinsdag 11 februari 2014 14:42 schreef roislecxe het volgende:
Haha komaan dan, Buy doge op 860Gewoon voor de zekerheid
cryptsyquote:Op dinsdag 11 februari 2014 14:43 schreef roislecxe het volgende:
http://bitcoinwisdom.com/markets/cryptsy/dogebtc
Als je systeem goed gescript is wel.quote:Op dinsdag 11 februari 2014 14:44 schreef Nattekat het volgende:
Ik begrijp niks van die dubbele transacties
Zoiets wordt toch automatisch afgekeurd, of ligt het aan mij?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.This crypto stuff is all hype anyway, nothing will ever replace Windows 10.
quote:Op dinsdag 11 februari 2014 14:46 schreef TimKuik het volgende:
[..]
Als je systeem goed gescript is wel.O, lag dus niet aan het bitcoin netwerkSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
100.000 katjes
Fuck the EBU!
RYAN!? Hoe gaat het met de RDD ma nigga?!quote:
Is nog precies hetzelfdequote:Op dinsdag 11 februari 2014 14:51 schreef TimKuik het volgende:
[..]
RYAN!? Hoe gaat het met de RDD ma nigga?!
Ja dat is hier wat hč, dat hunten op de lapo..quote:Op dinsdag 11 februari 2014 14:57 schreef roislecxe het volgende:
[..]
Lapohunten en dan geen nieuw topic openen.
![]()
Totoquote:
Nee.quote:Op dinsdag 11 februari 2014 15:37 schreef Toto69 het volgende:
Zondag nog iemand meeten op A'dam Centraal?
Lekker rustigquote:
quote:
kut is dat.quote:
De lijn der verwachting naar boven, welke al sinds gister geldt is doorbroken. Die koerst herstelt zich niet zomaar zo snel.quote:
quote:
quote:
Dan zou ik echt een ticket aanmaken, daar gaat iets flink fout danquote:Op dinsdag 11 februari 2014 16:27 schreef smiths het volgende:
1794 bevestigingen, 9 februari coins naar cryptsy gestuurd.. Heb ze nog niet op cryptsy staan ook niet bij incoming deposits..
http://bbq.cryptocoinexpl(...)f3b6bc8cb0b751394#o0
Support tickets werken meestal wel vrij goed. Stuur meteen de tx id mee in je bericht dan is het meestal binnen 2 uur gefixed.quote:Op dinsdag 11 februari 2014 16:27 schreef smiths het volgende:
1794 bevestigingen, 9 februari coins naar cryptsy gestuurd.. Heb ze nog niet op cryptsy staan ook niet bij incoming deposits..
http://bbq.cryptocoinexpl(...)f3b6bc8cb0b751394#o0
Mijn support ticket is net zo hard pending als mijn withdrawal requestquote:Op dinsdag 11 februari 2014 16:29 schreef ratatat het volgende:
[..]
Support tickets werken meestal wel vrij goed. Stuur meteen de tx id mee in je bericht dan is het meestal binnen 2 uur gefixed.
Gaan we alweer crashen ja?quote:Op dinsdag 11 februari 2014 16:34 schreef Nattekat het volgende:
* Nattekat pakt wat popcorn om de langzame bitcoincrash te volgen.
Hij was gisteren ook al zo kneiterhard gecrashed, we staan nu nog maar op 400.......oh wacht.quote:Op dinsdag 11 februari 2014 16:35 schreef Maxbet het volgende:
[..]
Gaan we alweer crashen ja?
Ik hou dat toch allemaal niet meer bij joh
Je had verkocht op 700?quote:Op dinsdag 11 februari 2014 16:50 schreef Nattekat het volgende:
Your order #148434961 (sell 0.09447399 BTC @ 682.321) filled completely.
Verkocht op 700 -> Gekocht op 690 -> Nu weer verkocht op 682quote:
Jij weet die dingen, wanneer moet ik de TV aanzetten om Jamaicanen in een bobslee te zien?quote:Op dinsdag 11 februari 2014 16:54 schreef roislecxe het volgende:
Weer een medaille erbij
Knap hoor deze.
Geen idee of de Nederlandse zender dat gaat uitzenden...quote:Op dinsdag 11 februari 2014 16:55 schreef Maxbet het volgende:
[..]
Jij weet die dingen, wanneer moet ik de TV aanzetten om Jamaicanen in een bobslee te zien?
Internet streamsquote:Op dinsdag 11 februari 2014 16:57 schreef roislecxe het volgende:
[..]
Geen idee of de Nederlandse zender dat gaat uitzenden...
Het is inderdaad wel te volgen, maar het gaat om het grote publiek voor DOGE natuurlijk hequote:
Je bent zelf een downtrendquote:Op dinsdag 11 februari 2014 17:01 schreef roislecxe het volgende:
[..]
Downtrend voor de komende week in de maak.
Goed dat je me er helpt denkenquote:Op dinsdag 11 februari 2014 17:04 schreef roislecxe het volgende:
[..]
Jij wilde mij notes geven stoutert.
Wat gebeurt er eigenlijk als ik een note krijgquote:Op dinsdag 11 februari 2014 17:05 schreef Maxbet het volgende:
[..]
Goed dat je me er helpt denken
Heb je zelf al eens terug gelezen naar je dronken posts?
Dan staat er op de abo-pagina dat je een note hebtquote:Op dinsdag 11 februari 2014 17:06 schreef roislecxe het volgende:
[..]
Wat gebeurt er eigenlijk als ik een note krijg
Ja en dan...?quote:Op dinsdag 11 februari 2014 17:08 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Dan staat er op de abo-pagina dat je een note hebt
HET REGENT!!!!quote:
Dat is ook het enige wat er gebeurtquote:Op dinsdag 11 februari 2014 17:09 schreef roislecxe het volgende:
[..]
Ja en dan...?
Das ook het enige dat ik weet
Misschien moet ik ze gaan sparen. Kun je sparen voor korting op een abo ermee zekerquote:Op dinsdag 11 februari 2014 17:10 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Dat is ook het enige wat er gebeurt
quote:Op dinsdag 11 februari 2014 17:06 schreef roislecxe het volgende:
[..]
Wat gebeurt er eigenlijk als ik een note krijg
quote:Op dinsdag 11 februari 2014 17:08 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Dan staat er op de abo-pagina dat je een note hebt
Je notes worden meegenomen bij een eventuele ban. Als ik je een note geef en ik zie dat je er al 9001 hebt ben ik eerder geneigd om je voor te dragen voor een ban.quote:Op dinsdag 11 februari 2014 17:11 schreef roislecxe het volgende:
[..]
Misschien moet ik ze gaan sparen. Kun je sparen voor korting op een abo ermee zeker
Oei, dan ben ik al ver heen met m'n 24 notes.quote:Op dinsdag 11 februari 2014 17:12 schreef Maxbet het volgende:
[..]
[..]
[..]
Je notes worden meegenomen bij een eventuele ban. Als ik je een note geef en ik zie dat je er al 9001 hebt ben ik eerder geneigd om je voor te dragen voor een ban.
Ze kijken naar de redenen, die van mij is helemaal onzinquote:Op dinsdag 11 februari 2014 17:13 schreef Toto69 het volgende:
[..]
Oei, dan ben ik al ver heen met m'n 24 notes.
Waarvan 15-20 onterecht.
Ah duidelijk. Kun jij zien hoeveel ik er al hebquote:Op dinsdag 11 februari 2014 17:12 schreef Maxbet het volgende:
[..]
[..]
[..]
Je notes worden meegenomen bij een eventuele ban. Als ik je een note geef en ik zie dat je er al 9001 hebt ben ik eerder geneigd om je voor te dragen voor een ban.
Ik mag toch hopen dat ze daar geen last van Transaction Malleability hebben, zou wel heel amateuristisch over komen als niet alleen Gox daar problemen mee heeft.quote:Op dinsdag 11 februari 2014 17:12 schreef TimKuik het volgende:
Bitfinex en BTC-e hebben withdrawal issues.![]()
Ik zit nog steeds op een (BTC-e) withdraw van 20 uur geleden te wachten![]()
Niks in de Blockchain...
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
http://www.fok.nl/shop/notes.phpquote:Op dinsdag 11 februari 2014 17:13 schreef roislecxe het volgende:
[..]
Ah duidelijk. Kun jij zien hoeveel ik er al heb![]()
Volgens mij bijna geen.
Ok, ok niet alleen het aantal, vooral de inhoud.quote:Op dinsdag 11 februari 2014 17:13 schreef Toto69 het volgende:
[..]
Waarvan 15-20 onterecht.
Kan ik zienquote:Op dinsdag 11 februari 2014 17:13 schreef roislecxe het volgende:
[..]
Ah duidelijk. Kun jij zien hoeveel ik er al heb![]()
Volgens mij bijna geen.
Je hebt 2 notes gekregen van onze moderators.quote:Op dinsdag 11 februari 2014 17:14 schreef Nattekat het volgende:
[..]
http://www.fok.nl/shop/notes.php
Schobbejak.quote:Op dinsdag 11 februari 2014 17:16 schreef Toto69 het volgende:
Je hebt 24 notes gekregen van onze moderators.
quote:Op dinsdag 11 februari 2014 17:13 schreef Toto69 het volgende:
[..]
Waarvan 15-20 onterecht.
Neem een abo zou ik zeggenquote:Op dinsdag 11 februari 2014 17:18 schreef TimKuik het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Vast allemaal onterecht.
quote:
quote:Op maandag 11 oktober 2010 09:56 schreef yvonne het volgende:
dutchheadhunter & TimKuik samen baggeren, samen koelen voor 48 uur.
fantastischquote:Op dinsdag 11 februari 2014 17:20 schreef Scorpie het volgende:
Je hebt 450 notes gekregen van onze moderators.
Hi ha ho.
quote:Op dinsdag 11 februari 2014 17:20 schreef Scorpie het volgende:
Je hebt 206 notes gekregen van onze moderators.
Hi ha ho.
okquote:Nope, daar hebben we het al over gehad.
Ha!quote:Op dinsdag 11 februari 2014 17:27 schreef Nattekat het volgende:
Je hebt 2 notes gekregen van onze moderators.
Staan we weer gelijkquote:Op dinsdag 11 februari 2014 17:27 schreef Nattekat het volgende:
Je hebt 2 notes gekregen van onze moderators.
Het is niet mijn schuld dat mijn browser flipte
Maar dan ben ik niet meer het braafstquote:Op dinsdag 11 februari 2014 17:29 schreef roislecxe het volgende:
[..]
Dan doe je wat je net deed nog een keer. Dan heb je er 3
Ik zag niet wat je deed hoorquote:Op dinsdag 11 februari 2014 17:30 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Maar dan ben ik niet meer het braafst
En ik kan moeilijk een crashende browser reproduceren
Iets metquote:
En een edit-button die vanalles deed, behalve mijn post laten editen.quote:m. Het plaatsen van informatie verkregen uit een besloten gedeelte van FOK!, dat wil zeggen een gedeelte waar niet alle bezoekers toegang tot hebben, of het op welke wijze dan ook verspreiden van deze informatie zonder uitdrukkelijke toestemming is reden voor onmiddellijke en permanente uitsluiting van FOK!
Niet duidelijk, post het nog eensquote:Op dinsdag 11 februari 2014 17:34 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Iets met
[..]
En een edit-button die vanalles deed, behalve mijn post laten editen.
quote:Op dinsdag 11 februari 2014 17:34 schreef roislecxe het volgende:
[..]
Niet duidelijk, post het nog eens
-knip-quote:Op dinsdag 11 februari 2014 17:35 schreef Nattekat het volgende:
[..]
-knip-
[ Bericht 15% gewijzigd door Maxbet op 11-02-2014 17:35:27 (Nope, daar hebben we het al over gehad.) ]
-knip-quote:Op dinsdag 11 februari 2014 17:40 schreef TimKuik het volgende:
[..]
-knip-
[ Bericht 15% gewijzigd door Maxbet op 11-02-2014 17:42:03 (Nattekat is een faalneger.) ]
Doe eens normaalquote:Op dinsdag 11 februari 2014 17:41 schreef Toto69 het volgende:
[..]
-knip-
[ Bericht 15% gewijzigd door Toto69 op 11-02-2014 17:42:03 (Niet doen goffedomme.) ]
jaquote:Op dinsdag 11 februari 2014 17:47 schreef Nattekat het volgende:
Heeft iedereen hier nu een ban ofzo?
aankomende crash wellicht?twitter:aantonop twitterde op dinsdag 11-02-2014 om 17:43:50Tx malleability is now used in active broad-based attack against bitcoin network. Funds NOT at risk, but Denial-of-Service in progress reageer retweet
Dat idee kreeg ik hier ook al BIT / Wtf, double spend door mezelf?quote:Op dinsdag 11 februari 2014 17:53 schreef Mender het volgende:
twitter:aantonop twitterde op dinsdag 11-02-2014 om 17:43:50Tx malleability is now used in active broad-based attack against bitcoin network. Funds NOT at risk, but Denial-of-Service in progress reageer retweet
Denk dat er een crash komt. Zie hierbovenquote:Op dinsdag 11 februari 2014 17:57 schreef Nattekat het volgende:
De koers van BTC is terug op de lijn van verwachting. Nu maar hopen dat deze wordt doorgezet.
Er is nog geklooi met die transacties.quote:Op dinsdag 11 februari 2014 17:57 schreef Nattekat het volgende:
De koers van BTC is terug op de lijn van verwachting. Nu maar hopen dat deze wordt doorgezet.
twitter:btcecom twitterde op dinsdag 11-02-2014 om 15:43:28Update bitcoin wallet. Temporarily withdrawal is not available. #btce reageer retweet
twitter:
Zo hard zal het niet gaan hoorquote:Op dinsdag 11 februari 2014 18:03 schreef Nattekat het volgende:
1) Created buy order 0.50544507 BTC by price 300 USD (total 151.633521 USD)
Ik las het net al op bitcointalk, alles lijkt weer prima te werken bij btc-e zo te zien.quote:Op dinsdag 11 februari 2014 18:04 schreef Nattekat het volgende:
twitter:btcecom twitterde op dinsdag 11-02-2014 om 15:43:28Update bitcoin wallet. Temporarily withdrawal is not available. #btce reageer retweet
twitter:
Ik heb nog steeds een withdrawal van 20 uur geleden die niet door is gekomen...quote:Op dinsdag 11 februari 2014 18:04 schreef Nattekat het volgende:
twitter:
RDD is naar 1 Latoshi gecrashtquote:Op dinsdag 11 februari 2014 18:16 schreef Spatieloos het volgende:
Hoi, nog wat gemist?
INB4 RDD crash grappen
Dat zeiden ze gisteren ookquote:Op dinsdag 11 februari 2014 18:06 schreef Leafeon672 het volgende:
[..]
Zo hard zal het niet gaan hoor.
Ryanquote:Op dinsdag 11 februari 2014 18:16 schreef Spatieloos het volgende:
Hoi, nog wat gemist?
INB4 RDD crash grappen
Rolling Down Down?quote:Op dinsdag 11 februari 2014 18:16 schreef Spatieloos het volgende:
Hoi, nog wat gemist?
INB4 RDD crash grappen
Je bent zelf een stijgingquote:Op dinsdag 11 februari 2014 18:28 schreef ikwiltrolletje het volgende:
681dat is een stijging. No me gusta
.
quote:
Er zouden wel eens gekke tijden aan kunnen komen, ik kijk de komende tijd nergens van op. Heb in ieder geval wel wat geld klaar gezet om bij te kopen mocht het echt gaan spokenquote:Op dinsdag 11 februari 2014 18:29 schreef ikwiltrolletje het volgende:
Maar ik hoopte dat het een bulltrap was en dat het nog een keertje naar beneden zou crashen
Maar wat is dat eigenlijk het meest verstandige? Want ik zag hier iedereen over btc-e stijgeren terwijl ik zoiets had van; Als btc 500 kost ( of 120quote:Op dinsdag 11 februari 2014 18:31 schreef Maxbet het volgende:
[..]
Er zouden wel eens gekke tijden aan kunnen komen, ik kijk de komende tijd nergens van op. Heb in ieder geval wel wat geld klaar gezet om bij te kopen mocht het echt gaan spoken
En ondertussenquote:Op dinsdag 11 februari 2014 18:31 schreef Maxbet het volgende:
[..]
Er zouden wel eens gekke tijden aan kunnen komen, ik kijk de komende tijd nergens van op. Heb in ieder geval wel wat geld klaar gezet om bij te kopen mocht het echt gaan spoken
Ik doe gewoon Bitonic inderdaad, laat liever nooit geld/coins onnodig op een exchange staanquote:Op dinsdag 11 februari 2014 18:34 schreef ikwiltrolletje het volgende:
[..]
Maar wat is dat eigenlijk het meest verstandige? Want ik zag hier iedereen over btc-e stijgeren terwijl ik zoiets had van; Als btc 500 kost ( of 120) dan koop ik gewoon snel via bitonic/Ideal.
Ik laat wel wat staan. Ik kan alleen de link met de chaos hier niet helemaal leggen. Toen het zo laag stond had iedereen het maar over depositen en kopen op btc-e. Maar dat zal dan wel om altcoins van andere exchanges gaan, die daar dan snel zijn verkocht om die vervolgens naar btc-e te sturen en btc van te kopen? Maar dan snap ik het nog niet, want op andere exchanges krijg je toch geen fiat dus what's the point?quote:Op dinsdag 11 februari 2014 18:35 schreef Maxbet het volgende:
[..]
Ik doe gewoon Bitonic inderdaad, laat liever nooit geld/coins onnodig op een exchange staan
Dat was geloof ik vooral om weg te komen bij Craptsyquote:Op dinsdag 11 februari 2014 18:40 schreef ikwiltrolletje het volgende:
[..]
Ik laat wel wat staan. Ik kan alleen de link met de chaos hier niet helemaal leggen. Toen het zo laag stond had iedereen het maar over depositen en kopen op btc-e. Maar dat zal dan wel om altcoins van andere exchanges gaan, die daar dan snel zijn verkocht om die vervolgens naar btc-e te sturen en btc van te kopen? Maar dan snap ik het nog niet, want op andere exchanges krijg je toch geen fiat dus what's the point?Misschien ben ik te moe.
![]()
Bij een crash koop ik gewoon op bitonic, het liefst een hele. Dus ik wil een harde crash, eentje waarbij ik niet nog lig te slapen.
Lekker, dat zou ik ook wel willenquote:Op dinsdag 11 februari 2014 18:40 schreef ikwiltrolletje het volgende:
Omg mn voeten, wat een dag. Ik ga weer weg. Lekker een voetenbadje met roze scrubzeezout en roze badsteentjes. Alles voelt en ruikt straks naar roze.
RozeZeeTrolletje
laterss
quote:Toelichting technisch onderhoud 11-02-2014 om 17:52
De verkoop is vanavond tijdelijk offline omdat wij noodzakelijk technisch onderhoud moeten verrichten aan onze wallet. De reden is een vrij technisch verhaal. In de praktijk komt het erop neer dat een deel van onze transacties niet correct wordt weergegeven op onze transactie-pagina en sommige transacties tijdelijk niet verstuurd kunnen worden.
Wij zijn druk bezig met de oplossing en verwachten dat vanavond, uiterlijk morgen alles weer normaal functioneert. Mocht u bitcoins besteld hebben welke om technische reden nog niet verstuurd zijn dan worden deze uiteraard direct geleverd zodra het probleem verholpen is.
Technische toelichting:
Het onderhoud is nodig in verband met het (al geruime tijd bekende) "malleability"-probleem: https://en.bitcoin.it/wiki/Transaction_Malleability. De laatste dagen is er verhoogde activiteit op het Bitcoin-netwerk waarin transacties worden verstuurd met een aangepaste transactie-id. Wanneer een aangepaste transactie wordt opgenomen in een block kan er een storing optreden in de wallet, omdat deze de oorspronkelijke (niet-aangepaste) transactie gebruikt, ook voor transacties die daaruit voortkomen (vanaf de change-output). Door ons relatief grote aandeel in de wereldwijde bitcoin-transacties heeft dit probleem nu ook ons getroffen. Er is al een technische oplossing die wij momenteel aan het implementeren zijn.
Beetje dom van ze.quote:Op dinsdag 11 februari 2014 18:48 schreef Maxbet het volgende:
Bitonic lijkt ook last te hebben van Transaction Malleability
Vraag me toch af hoe het kan dat er zoveel problemen mee zijn aangezien het echt al tijden bekend is dat je eigenlijk niet op de "TXid" kunt vertrouwen.
[..]
quote:Op dinsdag 11 februari 2014 18:55 schreef Maxbet het volgende:
Doge doet ondertussen rustig een all time high
Ik op 693 gelukkigquote:Op dinsdag 11 februari 2014 19:07 schreef smiths het volgende:
Was toch nog niet zo een gek idee om op $690 mijn btc te verkopen.
Net hoe je het interpreteer, alle panic sellers proberen de koers naar beneden te trekken. Wellicht reden voor een beetje paniek, maar aan de andere kant eigenlijk geen reden tot paniek, probleem is bekend. Maar mensen zijn kuddedieren en men wil altijd meer geld hebben. Dus iedereen probeert sell high buy low te doen.quote:Op dinsdag 11 februari 2014 19:13 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Ik op 693 gelukkig
En al die whales die proberen de koers hoog te houden
Klootzakquote:Op dinsdag 11 februari 2014 19:32 schreef mike-amersfoort het volgende:
wow, lekker schommelingetje... HODL4LIFE
We gaan alweer naar beneequote:Op dinsdag 11 februari 2014 19:34 schreef Nattekat het volgende:
Blijf onder die 683, anders ga ik eens boos kijken
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op dinsdag 11 februari 2014 19:36 schreef Toto69 het volgende:
This crypto stuff is all hype anyway, nothing will ever replace Windows 10.
Quote voor de faal.quote:Op dinsdag 11 februari 2014 19:37 schreef smiths het volgende:
[quote][ afbeelding ] Op dinsdag 11 februari 2014 19:36 schreef Toto69 het volgende:
[ afbeelding ]
Goeie quote KEesquote:Op dinsdag 11 februari 2014 19:37 schreef smiths het volgende:
[quote][ afbeelding ] Op dinsdag 11 februari 2014 19:36 schreef Toto69 het volgende:
[ afbeelding ]
Je bent 13? Attenquote:Op dinsdag 11 februari 2014 19:39 schreef Toto69 het volgende:
Wtf is die nieuwe hype met dat "atten" op FB dandat ze elkaar nomineren voor een filmpje waarin ze z.s.m. moeten zuipen
Je vrienden zijn 13?quote:Op dinsdag 11 februari 2014 19:40 schreef Toto69 het volgende:
[..]
Ik niet? Ik zeg hype op FB
de eerste die mij verzoekt zoiets te doen trap ik in z'n klootjes
Je vrienden zijn 15?quote:Op dinsdag 11 februari 2014 19:40 schreef Toto69 het volgende:
[..]
Ik niet? Ik zeg hype op FB
de eerste die mij verzoekt zoiets te doen trap ik in z'n klootjes
Mijn vrienden zijn allemaal 4 - 10 jaar ouder dan ik voor de goede orde.quote:Op dinsdag 11 februari 2014 19:41 schreef TimKuik het volgende:
Oh wacht, de drankleeftijd is naar 18 gegaan
[..]
Je vrienden zijn 15?
Dus je bent 11?quote:Op dinsdag 11 februari 2014 19:41 schreef Toto69 het volgende:
[..]
Mijn vrienden zijn allemaal 4 - 10 jaar ouder dan ik voor de goede orde.
Die zullen ook niet meedoen aan zulke onzin
Ze zijn dus 18?quote:Op dinsdag 11 februari 2014 19:41 schreef Toto69 het volgende:
[..]
Mijn vrienden zijn allemaal 4 - 10 jaar ouder dan ik voor de goede orde.
Die zullen ook niet meedoen aan zulke onzin
HOLLO OTOTO!quote:
Een vrouwmensquote:Op dinsdag 11 februari 2014 19:47 schreef µ het volgende:
http://www.coindesk.com/m(...)d-bitcoin-exchanges/?
whoa
Bitcoin gaat nu dus echt dood?quote:Op dinsdag 11 februari 2014 19:47 schreef µ het volgende:
http://www.coindesk.com/m(...)d-bitcoin-exchanges/?
whoa
ooooo think twice, it's just another day of you and me in paaaaraaadiiiisequote:
Hey moet je nagaan, zoveel notes en slechts 3 bansquote:Op dinsdag 11 februari 2014 20:02 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Dit heeft niks met niet geloven te maken
Jij kan mooi zingenquote:Op dinsdag 11 februari 2014 20:03 schreef ikwiltrolletje het volgende:
[..]
ooooo think twice, it's just another day of you and me in paaaaraaadiiiise
Oh nog best weinig dus.quote:Op dinsdag 11 februari 2014 20:04 schreef Scorpie het volgende:
[..]
Ja. Voor de 98064328036e keer al. In 3 jaar tijd.
Eindelijk iemand die het erkentquote:
quote:Op dinsdag 11 februari 2014 20:06 schreef TimKuik het volgende:
http://www.bloomberg.com/(...)ll-kill-bitcoin.html
Haten op een bug uit 2011
Dan weten we dat ook weer.quote:The only reason to be part of the bitcoin universe today is speculation.
quote:Op dinsdag 11 februari 2014 20:06 schreef ikwiltrolletje het volgende:
[..]
Eindelijk iemand die het erkent
Ja leuk maar dat zou ik serieus vanuit mijn hart fantastisch vindenquote:
Laat dan maar zakken naar $0.10quote:Op dinsdag 11 februari 2014 20:13 schreef ikwiltrolletje het volgende:
[..]
Ja leuk maar dat zou ik serieus vanuit mijn hart fantastisch vinden
quote:Op dinsdag 11 februari 2014 20:13 schreef brombeer_ het volgende:
Had buy order op 630 gezet.
Ga nu maar weer verkopen denk. Gaat nog wel lager hoop ik.
Totoquote:Op dinsdag 11 februari 2014 20:20 schreef Toto69 het volgende:
[ afbeelding ] Top 500 subforum Cryptocurrencies van 03-09-2013 t/m 10-02-2014
nr / aantal posts / gebruiker
001 6901 Toto69
002 5867 roislecxe
003 5173 Maxbet
004 3368 Leafeon672
005 3268 ikwiltrolletje
006 2644 MichaelScott
007 2637 robin007bond
008 2591 Nattekat
009 2535 Spatieloos
010 2031 Stryder
Welke plek sta ik op de autistenlijst?quote:Op dinsdag 11 februari 2014 20:20 schreef Toto69 het volgende:
[ afbeelding ] Top 500 subforum Cryptocurrencies van 03-09-2013 t/m 10-02-2014
nr / aantal posts / gebruiker
001 6901 Toto69
002 5867 roislecxe
003 5173 Maxbet
004 3368 Leafeon672
005 3268 ikwiltrolletje
006 2644 MichaelScott
007 2637 robin007bond
008 2591 Nattekat
009 2535 Spatieloos
010 2031 Stryder
quote:Op dinsdag 11 februari 2014 20:19 schreef ikwiltrolletje het volgende:
OYEAAAHH 630
zakkk zak zakk zak zak zak
zouquote:Op dinsdag 11 februari 2014 20:22 schreef Nattekat het volgende:
Dit was niet de afspraak! Ik zal all-out zijn als ie weer ging crashen
quote:
Wat is dat precies dat alle bitcoinaanbieders dat moeten doen? Is dat een stukje wetgeving wat erdoor gerost is wat ik compleet gemist heb of iets?quote:Verificatiebeleid aangepast 03-02-2014 om 00:15
Vanaf vandaag zijn er nieuwe regels van kracht voor het kopen van digitale producten met iDeal. Er is besloten dat onder andere alle bitcoin-aanbieders per 3 februari moeten voldoen aan een "Know your customer"-beleid. De reden hiervoor is dat voorkomen moet worden dat cybercriminelen misbruik kunnen maken van het iDeal-systeem.
In de praktijk betekent dit voor u het volgende:
Bestaande klanten die vóór 3 februari bitcoins hebben gekocht zijn vertrouwd en kunnen onbeperkt bitcoins bestellen met hun eerder gebruikte rekeningen zonder extra verificatie.
Nieuwe klanten (Vanaf 3 februari) of klanten met een nieuw rekeningnummer kunnen tot 50 euro per week aan bitcoins automatisch geleverd krijgen. Boven de 50 euro is voor een nieuw rekeningnummer extra verificatie vereist. Vooraf bestelde bitcoins worden risicoloos gereserveerd.
Vooralsnog verandert er niets voor het verkopen van bitcoins.
Het verificatieproces geldt niet voor MisterCash.
Het eenmalige verificatieproces is eenvoudig en kost u slechts enkele minuten. Bedragen boven de 50 euro kunnen wel gewoon worden besteld, en de bitcoins worden ook meteen voor u gereserveerd voor de dan geldende koers. Om de bitcoins uitgeleverd te krijgen is het, naast de nu al geldende SMS-verificatie, ook nodig om uw bankrekening te verifieren. Dit doet u door 1 cent naar onze rekening over te maken met een specifieke omschrijving. Uw rekening wordt binnen 1 werkdag na ontvangst van uw overboeking geverifieerd en openstaande bestellingen worden dan meteen verstuurd. Na de verificatie bent u vertrouwde klant en worden alle bestelde bitcoins automatisch verstuurd.
We begrijpen dat het vervelend is voor nieuwe klanten dat zij niet direct over hun bitcoins kunnen beschikken en wij betreuren dit ook zeer. We zijn echter genoodzaakt dit beleid in te voeren om bitcoins te kunnen blijven aanbieden via iDeal. We hopen op uw begrip.
Onzinquote:Op dinsdag 11 februari 2014 20:25 schreef Sands het volgende:
[..]
En wat als het daarna nooit meer stijgt?
Dan wordt het huilen.quote:Op dinsdag 11 februari 2014 20:25 schreef Sands het volgende:
[..]
En wat als het daarna nooit meer stijgt?
Bitonic is een beetje aangepast om scammers tegen te gaan. Meer niet.quote:Op dinsdag 11 februari 2014 20:25 schreef Geralt het volgende:
Het verificatieproces geldt niet voor MisterCash.
Niet op btc-e hoorquote:
638 alquote:
Ja dat snap ik wel, maar zoals ik het lees is dit vanuit de overheid/wetgeving? Welke wet zou dat dan zijn vroeg ik me afquote:Op dinsdag 11 februari 2014 20:27 schreef TimKuik het volgende:
[..]
Bitonic is een beetje aangepast om scammers tegen te gaan. Meer niet.
Net nu bitonic eruit ligt heel de avondquote:Op dinsdag 11 februari 2014 20:29 schreef ikwiltrolletje het volgende:
631, niks te vrezen de crash gaat gewoon door
Tipsquote:
Via bitonic tradenquote:Op dinsdag 11 februari 2014 20:30 schreef Geralt het volgende:
[..]
Net nu bitonic eruit ligt heel de avond!
De crash moet gewoon de hele week aanhoudenquote:Op dinsdag 11 februari 2014 20:30 schreef Geralt het volgende:
[..]
Net nu bitonic eruit ligt heel de avond!
Mooi moment om wat te kopen tochquote:
Dit.quote:
En wat is er gebeurd met bitonic -> btc-e en dan gewoon wachten?quote:Op dinsdag 11 februari 2014 20:31 schreef Geralt het volgende:
[..]
Mooi moment om wat te kopen toch
En anders straks wel als ie helemaal onderuit gaat
quote:Op dinsdag 11 februari 2014 20:32 schreef Nattekat het volgende:
[..]
En wat is er gebeurd met bitonic -> btc-e en dan gewoon wachten?
quote:Verkoop tijdelijk offline
Wegens technisch onderhoud is het helaas op dit moment even niet mogelijk om nieuwe bestellingen te plaatsen.
Onze excuses voor het ongemak, we werken er hard aan en verwachten snel weer terug te zijn!
Dat dus.quote:Toelichting technisch onderhoud 11-02-2014 om 17:52
De verkoop is vanavond tijdelijk offline omdat wij noodzakelijk technisch onderhoud moeten verrichten aan onze wallet. De reden is een vrij technisch verhaal. In de praktijk komt het erop neer dat een deel van onze transacties niet correct wordt weergegeven op onze transactie-pagina en sommige transacties tijdelijk niet verstuurd kunnen worden.
Wij zijn druk bezig met de oplossing en verwachten dat vanavond, uiterlijk morgen alles weer normaal functioneert. Mocht u bitcoins besteld hebben welke om technische reden nog niet verstuurd zijn dan worden deze uiteraard direct geleverd zodra het probleem verholpen is.
Technische toelichting:
Het onderhoud is nodig in verband met het (al geruime tijd bekende) "malleability"-probleem: https://en.bitcoin.it/wiki/Transaction_Malleability. De laatste dagen is er verhoogde activiteit op het Bitcoin-netwerk waarin transacties worden verstuurd met een aangepaste transactie-id. Wanneer een aangepaste transactie wordt opgenomen in een block kan er een storing optreden in de wallet, omdat deze de oorspronkelijke (niet-aangepaste) transactie gebruikt, ook voor transacties die daaruit voortkomen (vanaf de change-output). Door ons relatief grote aandeel in de wereldwijde bitcoin-transacties heeft dit probleem nu ook ons getroffen. Er is al een technische oplossing die wij momenteel aan het implementeren zijn.
Bitonic wil een exchange opzetten en is daarvoor een bankvergunning aan het aanvragen, daarbij hoort uiteraard extra wet/regelgevingquote:Op dinsdag 11 februari 2014 20:29 schreef Geralt het volgende:
[..]
Ja dat snap ik wel, maar zoals ik het lees is dit vanuit de overheid/wetgeving? Welke wet zou dat dan zijn vroeg ik me af
Ik heb al mijn dollars op BTC-E al ingewisseld.quote:Op dinsdag 11 februari 2014 20:32 schreef Nattekat het volgende:
[..]
En wat is er gebeurd met bitonic -> btc-e en dan gewoon wachten?
Niet traden, maar snel en goedkoop inkopen als er een crash is.quote:
Zie je wel Maxquote:
zak maar doooohoohooorr. tot de grooooondquote:
Nu weet ik waarom bijna niemand de Bitcoin koersen begrijptquote:Op dinsdag 11 februari 2014 20:34 schreef ikwiltrolletje het volgende:
[..]
Niet traden, maar snel en goedkoop inkopen als er een crash is.
[..]
Zie je wel Maxik heb het toch goed gezien. Rare logica ditdat.
Is voor mij precies hetzelfde, als je echt in bitcoins wilt en wilt wachten op een crash zet je alles gelijk om in dollars.quote:Op dinsdag 11 februari 2014 20:34 schreef ikwiltrolletje het volgende:
Niet traden, maar snel en goedkoop inkopen als er een crash is.
?quote:Op dinsdag 11 februari 2014 20:35 schreef Maxbet het volgende:
[..]
Nu weet ik waarom bijna niemand de Bitcoin koersen begrijpt
De koers is gebaseerd op vrouwenlogica
Jij verkoopt liever met dik verlies tijdens een crash?quote:Op dinsdag 11 februari 2014 20:35 schreef Maxbet het volgende:
[..]
Nu weet ik waarom bijna niemand de Bitcoin koersen begrijpt
De koers is gebaseerd op vrouwenlogica
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |