Ik mag toch hopen dat ze daar geen last van Transaction Malleability hebben, zou wel heel amateuristisch over komen als niet alleen Gox daar problemen mee heeft.quote:Op dinsdag 11 februari 2014 17:12 schreef TimKuik het volgende:
Bitfinex en BTC-e hebben withdrawal issues.![]()
Ik zit nog steeds op een (BTC-e) withdraw van 20 uur geleden te wachten![]()
Niks in de Blockchain...
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
http://www.fok.nl/shop/notes.phpquote:Op dinsdag 11 februari 2014 17:13 schreef roislecxe het volgende:
[..]
Ah duidelijk. Kun jij zien hoeveel ik er al heb![]()
Volgens mij bijna geen.
Ok, ok niet alleen het aantal, vooral de inhoud.quote:Op dinsdag 11 februari 2014 17:13 schreef Toto69 het volgende:
[..]
Oei, dan ben ik al ver heen met m'n 24 notes.
Waarvan 15-20 onterecht.
Kan ik zienquote:Op dinsdag 11 februari 2014 17:13 schreef roislecxe het volgende:
[..]
Ah duidelijk. Kun jij zien hoeveel ik er al heb![]()
Volgens mij bijna geen.
Je hebt 2 notes gekregen van onze moderators.quote:Op dinsdag 11 februari 2014 17:14 schreef Nattekat het volgende:
[..]
http://www.fok.nl/shop/notes.php
Schobbejak.quote:Op dinsdag 11 februari 2014 17:16 schreef Toto69 het volgende:
Je hebt 24 notes gekregen van onze moderators.
quote:Op dinsdag 11 februari 2014 17:13 schreef Toto69 het volgende:
[..]
Oei, dan ben ik al ver heen met m'n 24 notes.
Waarvan 15-20 onterecht.
Neem een abo zou ik zeggenquote:Op dinsdag 11 februari 2014 17:18 schreef TimKuik het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Vast allemaal onterecht.
quote:
quote:Op maandag 11 oktober 2010 09:56 schreef yvonne het volgende:
dutchheadhunter & TimKuik samen baggeren, samen koelen voor 48 uur.
fantastischquote:Op dinsdag 11 februari 2014 17:20 schreef Scorpie het volgende:
Je hebt 450 notes gekregen van onze moderators.
Hi ha ho.
quote:Op dinsdag 11 februari 2014 17:20 schreef Scorpie het volgende:
Je hebt 206 notes gekregen van onze moderators.
Hi ha ho.
okquote:Nope, daar hebben we het al over gehad.
Ha!quote:Op dinsdag 11 februari 2014 17:27 schreef Nattekat het volgende:
Je hebt 2 notes gekregen van onze moderators.
Staan we weer gelijkquote:Op dinsdag 11 februari 2014 17:27 schreef Nattekat het volgende:
Je hebt 2 notes gekregen van onze moderators.
Het is niet mijn schuld dat mijn browser flipte
Maar dan ben ik niet meer het braafstquote:Op dinsdag 11 februari 2014 17:29 schreef roislecxe het volgende:
[..]
Dan doe je wat je net deed nog een keer. Dan heb je er 3
Ik zag niet wat je deed hoorquote:Op dinsdag 11 februari 2014 17:30 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Maar dan ben ik niet meer het braafst
En ik kan moeilijk een crashende browser reproduceren
Iets metquote:
En een edit-button die vanalles deed, behalve mijn post laten editen.quote:m. Het plaatsen van informatie verkregen uit een besloten gedeelte van FOK!, dat wil zeggen een gedeelte waar niet alle bezoekers toegang tot hebben, of het op welke wijze dan ook verspreiden van deze informatie zonder uitdrukkelijke toestemming is reden voor onmiddellijke en permanente uitsluiting van FOK!
Niet duidelijk, post het nog eensquote:Op dinsdag 11 februari 2014 17:34 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Iets met
[..]
En een edit-button die vanalles deed, behalve mijn post laten editen.
quote:Op dinsdag 11 februari 2014 17:34 schreef roislecxe het volgende:
[..]
Niet duidelijk, post het nog eens
-knip-quote:Op dinsdag 11 februari 2014 17:35 schreef Nattekat het volgende:
[..]
-knip-
[ Bericht 15% gewijzigd door Maxbet op 11-02-2014 17:35:27 (Nope, daar hebben we het al over gehad.) ]
-knip-quote:Op dinsdag 11 februari 2014 17:40 schreef TimKuik het volgende:
[..]
-knip-
[ Bericht 15% gewijzigd door Maxbet op 11-02-2014 17:42:03 (Nattekat is een faalneger.) ]
Doe eens normaalquote:Op dinsdag 11 februari 2014 17:41 schreef Toto69 het volgende:
[..]
-knip-
[ Bericht 15% gewijzigd door Toto69 op 11-02-2014 17:42:03 (Niet doen goffedomme.) ]
jaquote:Op dinsdag 11 februari 2014 17:47 schreef Nattekat het volgende:
Heeft iedereen hier nu een ban ofzo?
aankomende crash wellicht?twitter:aantonop twitterde op dinsdag 11-02-2014 om 17:43:50Tx malleability is now used in active broad-based attack against bitcoin network. Funds NOT at risk, but Denial-of-Service in progress reageer retweet
Dat idee kreeg ik hier ook al BIT / Wtf, double spend door mezelf?quote:Op dinsdag 11 februari 2014 17:53 schreef Mender het volgende:
twitter:aantonop twitterde op dinsdag 11-02-2014 om 17:43:50Tx malleability is now used in active broad-based attack against bitcoin network. Funds NOT at risk, but Denial-of-Service in progress reageer retweet
Denk dat er een crash komt. Zie hierbovenquote:Op dinsdag 11 februari 2014 17:57 schreef Nattekat het volgende:
De koers van BTC is terug op de lijn van verwachting. Nu maar hopen dat deze wordt doorgezet.
Er is nog geklooi met die transacties.quote:Op dinsdag 11 februari 2014 17:57 schreef Nattekat het volgende:
De koers van BTC is terug op de lijn van verwachting. Nu maar hopen dat deze wordt doorgezet.
twitter:btcecom twitterde op dinsdag 11-02-2014 om 15:43:28Update bitcoin wallet. Temporarily withdrawal is not available. #btce reageer retweet
twitter:
Zo hard zal het niet gaan hoorquote:Op dinsdag 11 februari 2014 18:03 schreef Nattekat het volgende:
1) Created buy order 0.50544507 BTC by price 300 USD (total 151.633521 USD)
Ik las het net al op bitcointalk, alles lijkt weer prima te werken bij btc-e zo te zien.quote:Op dinsdag 11 februari 2014 18:04 schreef Nattekat het volgende:
twitter:btcecom twitterde op dinsdag 11-02-2014 om 15:43:28Update bitcoin wallet. Temporarily withdrawal is not available. #btce reageer retweet
twitter:
Ik heb nog steeds een withdrawal van 20 uur geleden die niet door is gekomen...quote:Op dinsdag 11 februari 2014 18:04 schreef Nattekat het volgende:
twitter:
RDD is naar 1 Latoshi gecrashtquote:Op dinsdag 11 februari 2014 18:16 schreef Spatieloos het volgende:
Hoi, nog wat gemist?
INB4 RDD crash grappen
Dat zeiden ze gisteren ookquote:Op dinsdag 11 februari 2014 18:06 schreef Leafeon672 het volgende:
[..]
Zo hard zal het niet gaan hoor.
Ryanquote:Op dinsdag 11 februari 2014 18:16 schreef Spatieloos het volgende:
Hoi, nog wat gemist?
INB4 RDD crash grappen
Rolling Down Down?quote:Op dinsdag 11 februari 2014 18:16 schreef Spatieloos het volgende:
Hoi, nog wat gemist?
INB4 RDD crash grappen
Je bent zelf een stijgingquote:Op dinsdag 11 februari 2014 18:28 schreef ikwiltrolletje het volgende:
681dat is een stijging. No me gusta
.
quote:
Er zouden wel eens gekke tijden aan kunnen komen, ik kijk de komende tijd nergens van op. Heb in ieder geval wel wat geld klaar gezet om bij te kopen mocht het echt gaan spokenquote:Op dinsdag 11 februari 2014 18:29 schreef ikwiltrolletje het volgende:
Maar ik hoopte dat het een bulltrap was en dat het nog een keertje naar beneden zou crashen
Maar wat is dat eigenlijk het meest verstandige? Want ik zag hier iedereen over btc-e stijgeren terwijl ik zoiets had van; Als btc 500 kost ( of 120quote:Op dinsdag 11 februari 2014 18:31 schreef Maxbet het volgende:
[..]
Er zouden wel eens gekke tijden aan kunnen komen, ik kijk de komende tijd nergens van op. Heb in ieder geval wel wat geld klaar gezet om bij te kopen mocht het echt gaan spoken
En ondertussenquote:Op dinsdag 11 februari 2014 18:31 schreef Maxbet het volgende:
[..]
Er zouden wel eens gekke tijden aan kunnen komen, ik kijk de komende tijd nergens van op. Heb in ieder geval wel wat geld klaar gezet om bij te kopen mocht het echt gaan spoken
Ik doe gewoon Bitonic inderdaad, laat liever nooit geld/coins onnodig op een exchange staanquote:Op dinsdag 11 februari 2014 18:34 schreef ikwiltrolletje het volgende:
[..]
Maar wat is dat eigenlijk het meest verstandige? Want ik zag hier iedereen over btc-e stijgeren terwijl ik zoiets had van; Als btc 500 kost ( of 120) dan koop ik gewoon snel via bitonic/Ideal.
Ik laat wel wat staan. Ik kan alleen de link met de chaos hier niet helemaal leggen. Toen het zo laag stond had iedereen het maar over depositen en kopen op btc-e. Maar dat zal dan wel om altcoins van andere exchanges gaan, die daar dan snel zijn verkocht om die vervolgens naar btc-e te sturen en btc van te kopen? Maar dan snap ik het nog niet, want op andere exchanges krijg je toch geen fiat dus what's the point?quote:Op dinsdag 11 februari 2014 18:35 schreef Maxbet het volgende:
[..]
Ik doe gewoon Bitonic inderdaad, laat liever nooit geld/coins onnodig op een exchange staan
Dat was geloof ik vooral om weg te komen bij Craptsyquote:Op dinsdag 11 februari 2014 18:40 schreef ikwiltrolletje het volgende:
[..]
Ik laat wel wat staan. Ik kan alleen de link met de chaos hier niet helemaal leggen. Toen het zo laag stond had iedereen het maar over depositen en kopen op btc-e. Maar dat zal dan wel om altcoins van andere exchanges gaan, die daar dan snel zijn verkocht om die vervolgens naar btc-e te sturen en btc van te kopen? Maar dan snap ik het nog niet, want op andere exchanges krijg je toch geen fiat dus what's the point?Misschien ben ik te moe.
![]()
Bij een crash koop ik gewoon op bitonic, het liefst een hele. Dus ik wil een harde crash, eentje waarbij ik niet nog lig te slapen.
Lekker, dat zou ik ook wel willenquote:Op dinsdag 11 februari 2014 18:40 schreef ikwiltrolletje het volgende:
Omg mn voeten, wat een dag. Ik ga weer weg. Lekker een voetenbadje met roze scrubzeezout en roze badsteentjes. Alles voelt en ruikt straks naar roze.
RozeZeeTrolletje
laterss
quote:Toelichting technisch onderhoud 11-02-2014 om 17:52
De verkoop is vanavond tijdelijk offline omdat wij noodzakelijk technisch onderhoud moeten verrichten aan onze wallet. De reden is een vrij technisch verhaal. In de praktijk komt het erop neer dat een deel van onze transacties niet correct wordt weergegeven op onze transactie-pagina en sommige transacties tijdelijk niet verstuurd kunnen worden.
Wij zijn druk bezig met de oplossing en verwachten dat vanavond, uiterlijk morgen alles weer normaal functioneert. Mocht u bitcoins besteld hebben welke om technische reden nog niet verstuurd zijn dan worden deze uiteraard direct geleverd zodra het probleem verholpen is.
Technische toelichting:
Het onderhoud is nodig in verband met het (al geruime tijd bekende) "malleability"-probleem: https://en.bitcoin.it/wiki/Transaction_Malleability. De laatste dagen is er verhoogde activiteit op het Bitcoin-netwerk waarin transacties worden verstuurd met een aangepaste transactie-id. Wanneer een aangepaste transactie wordt opgenomen in een block kan er een storing optreden in de wallet, omdat deze de oorspronkelijke (niet-aangepaste) transactie gebruikt, ook voor transacties die daaruit voortkomen (vanaf de change-output). Door ons relatief grote aandeel in de wereldwijde bitcoin-transacties heeft dit probleem nu ook ons getroffen. Er is al een technische oplossing die wij momenteel aan het implementeren zijn.
Beetje dom van ze.quote:Op dinsdag 11 februari 2014 18:48 schreef Maxbet het volgende:
Bitonic lijkt ook last te hebben van Transaction Malleability
Vraag me toch af hoe het kan dat er zoveel problemen mee zijn aangezien het echt al tijden bekend is dat je eigenlijk niet op de "TXid" kunt vertrouwen.
[..]
quote:Op dinsdag 11 februari 2014 18:55 schreef Maxbet het volgende:
Doge doet ondertussen rustig een all time high
Ik op 693 gelukkigquote:Op dinsdag 11 februari 2014 19:07 schreef smiths het volgende:
Was toch nog niet zo een gek idee om op $690 mijn btc te verkopen.
Net hoe je het interpreteer, alle panic sellers proberen de koers naar beneden te trekken. Wellicht reden voor een beetje paniek, maar aan de andere kant eigenlijk geen reden tot paniek, probleem is bekend. Maar mensen zijn kuddedieren en men wil altijd meer geld hebben. Dus iedereen probeert sell high buy low te doen.quote:Op dinsdag 11 februari 2014 19:13 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Ik op 693 gelukkig
En al die whales die proberen de koers hoog te houden
Klootzakquote:Op dinsdag 11 februari 2014 19:32 schreef mike-amersfoort het volgende:
wow, lekker schommelingetje... HODL4LIFE
We gaan alweer naar beneequote:Op dinsdag 11 februari 2014 19:34 schreef Nattekat het volgende:
Blijf onder die 683, anders ga ik eens boos kijken
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op dinsdag 11 februari 2014 19:36 schreef Toto69 het volgende:
This crypto stuff is all hype anyway, nothing will ever replace Windows 10.
Quote voor de faal.quote:Op dinsdag 11 februari 2014 19:37 schreef smiths het volgende:
[quote][ afbeelding ] Op dinsdag 11 februari 2014 19:36 schreef Toto69 het volgende:
[ afbeelding ]
Goeie quote KEesquote:Op dinsdag 11 februari 2014 19:37 schreef smiths het volgende:
[quote][ afbeelding ] Op dinsdag 11 februari 2014 19:36 schreef Toto69 het volgende:
[ afbeelding ]
Je bent 13? Attenquote:Op dinsdag 11 februari 2014 19:39 schreef Toto69 het volgende:
Wtf is die nieuwe hype met dat "atten" op FB dandat ze elkaar nomineren voor een filmpje waarin ze z.s.m. moeten zuipen
Je vrienden zijn 13?quote:Op dinsdag 11 februari 2014 19:40 schreef Toto69 het volgende:
[..]
Ik niet? Ik zeg hype op FB
de eerste die mij verzoekt zoiets te doen trap ik in z'n klootjes
Je vrienden zijn 15?quote:Op dinsdag 11 februari 2014 19:40 schreef Toto69 het volgende:
[..]
Ik niet? Ik zeg hype op FB
de eerste die mij verzoekt zoiets te doen trap ik in z'n klootjes
Mijn vrienden zijn allemaal 4 - 10 jaar ouder dan ik voor de goede orde.quote:Op dinsdag 11 februari 2014 19:41 schreef TimKuik het volgende:
Oh wacht, de drankleeftijd is naar 18 gegaan
[..]
Je vrienden zijn 15?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |