Watergod begint morgen aan zijn afscheidstournee.quote:Op dinsdag 18 februari 2014 17:41 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Na dit seizoen neemt het raspaardje van de NOS nog afscheid ook. Dan is er helemaal geen kwaliteit meer over.
Waterreus #Neverforget
Dat is duidelijk, omkoping. Maar je verwacht niet dat dat binnen een publieke omroep kan gebeuren.quote:Op dinsdag 18 februari 2014 17:45 schreef Versegeren het volgende:
[..]
Dat vraag ik me wel bij meer dingen af. Zoals de functie van Blatter en die van Platini.
Wat wil/gaat Waterreus eigenlijk doen na zijn functie als voetbalanalist bij de NOS?quote:Op dinsdag 18 februari 2014 17:46 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Watergod begint morgen aan zijn afscheidstournee.
De tranen zullen rijkelijk vloeien in huize Vermeer.
Een symbolische functie krijgen bij PSVquote:Op dinsdag 18 februari 2014 17:48 schreef Versegeren het volgende:
[..]
Wat wil/gaat Waterreus eigenlijk doen na zijn functie als voetbalanalist bij de NOS?
Chef Brabantse gemoedelijkheid bij PSVquote:Op dinsdag 18 februari 2014 17:48 schreef Versegeren het volgende:
[..]
Wat wil/gaat Waterreus eigenlijk doen na zijn functie als voetbalanalist bij de NOS?
Reizen, gezin en zijn handicap in het golfen verlagen.quote:Op dinsdag 18 februari 2014 17:48 schreef Versegeren het volgende:
[..]
Hij gaat reclame maken voor een wasverzachter.quote:Op dinsdag 18 februari 2014 17:48 schreef Versegeren het volgende:
[..]
Ellebogenwerk kan veel voor je doenquote:Op dinsdag 18 februari 2014 17:44 schreef Shreyas het volgende:
[..]
Hoe dit kan is ook een raadsel trouwens. Meest incapabele man die in de televisiewereld rond loopt.
Stopt Waterreus echt?quote:Op dinsdag 18 februari 2014 17:41 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Na dit seizoen neemt het raspaardje van de NOS nog afscheid ook. Dan is er helemaal geen kwaliteit meer over.
Waterreus #Neverforget
quote:Op dinsdag 18 februari 2014 18:23 schreef KingRoland het volgende:
[..]
Gelijkspel of winst City.
Iedereen lacht mij nu uit
Ik zal een foto voor je maken om je vreugde groter te maken.quote:
Ik dacht precies hetzelfdequote:Op dinsdag 18 februari 2014 18:23 schreef KingRoland het volgende:
[..]
Gelijkspel of winst City.
Iedereen lacht mij nu uit
Bedanktquote:Op dinsdag 18 februari 2014 18:44 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Ik zal een foto voor je maken om je vreugde groter te maken.
Het zelf uitlaten lekken om niet voor lul te staan. Je zou denken dat 4x oprij tot slechtste analist verkozen worden afdoende zou zijn![]()
[ afbeelding ]
watskebeurt?quote:Op dinsdag 18 februari 2014 15:46 schreef KingRoland het volgende:
[..]
[..]
Trouwens wat een gedoe gister bij Amsterdam Lelylaan.
"Horizon verbreden" Kijken of hij de kijkcijfers van 20k naar 10k kan brengenquote:Op dinsdag 18 februari 2014 19:00 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Bedankt![]()
Hij is wel een goede opvolger voor Lambiek bij Foxie.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |