Oh ok dan is het goedquote:Op donderdag 13 februari 2014 20:10 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Mij uitleven op die ene die mij nog is toegestaan. Duh.
Je bent zelf een kutje!
Ik zet het in mijn agenda.quote:Op donderdag 13 februari 2014 20:10 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Mij uitleven op die ene die mij nog is toegestaan. Duh.
Je bent zelf een kutje!
Neuh Johannes en ik gaan prima door 1 deur.quote:Op donderdag 13 februari 2014 20:46 schreef Anonymousz het volgende:
karina vs mr alba
* Anonymousz pakt popcorn en drank
* Anonymousz gooit popcorn en drank wegquote:Op donderdag 13 februari 2014 20:47 schreef Karina het volgende:
[..]
Neuh Johannes en ik gaan prima door 1 deur.
quote:Op donderdag 13 februari 2014 20:46 schreef Anonymousz het volgende:
karina vs mr alba
* Anonymousz pakt popcorn en drank
Trouwens wat een gedoe gister bij Amsterdam Lelylaan.quote:Op donderdag 13 februari 2014 20:47 schreef Karina het volgende:
[..]
Neuh Johannes en ik gaan prima door 1 deur.
Wat dan? In die buurt kom ik zelden meer.quote:Op dinsdag 18 februari 2014 15:46 schreef KingRoland het volgende:
[..]
[..]
Trouwens wat een gedoe gister bij Amsterdam Lelylaan.
Moest gister dus toevallig met de tram 17, zit ik te wachten rijdt die tram een oudere vrouw aan ( schat rond de 50 in de buurt ) die ter plekke viel. Binnen paar minuten politie afgezet met nog paar ambulances en dus moest ik een hele omweg maken om terug te gaan naar het Centrum.quote:Op dinsdag 18 februari 2014 15:47 schreef Karina het volgende:
[..]
Wat dan? In die buurt kom ik zelden meer.
Wat een gedoe jongen!quote:Op dinsdag 18 februari 2014 15:48 schreef KingRoland het volgende:
[..]
Moest gister dus toevallig met de tram 17, zit ik te wachten rijdt die tram een oudere vrouw aan ( schat rond de 50 in de buurt ) die ter plekke viel. Binnen paar minuten politie afgezet met nog paar ambulances en dus moest ik een hele omweg maken om terug te gaan naar het Centrum.
quote:Op dinsdag 18 februari 2014 15:50 schreef KingRoland het volgende:
Nou poe hé
Ik dacht ik meld het hier even.
Ja idd, ik weet hetquote:Op dinsdag 18 februari 2014 16:11 schreef Karina het volgende:
[..]Was gemeend hoor, het is toch ook een gedoe?
Lastige keuze.quote:Op dinsdag 18 februari 2014 17:24 schreef johannes_vermeer het volgende:
Vanavond begint de Champions League weer op Sport1. Vanaf 20:45 uur Manchester City – FC Barcelona met commentaar van Sierd de Vos.
Na dit seizoen neemt het raspaardje van de NOS nog afscheid ook. Dan is er helemaal geen kwaliteit meer over.quote:Op dinsdag 18 februari 2014 16:13 schreef Cavaliers het volgende:
Van NistelrooijDie heeft nog geen tering te melden gehad bij de NOS.
Waar haalt de NOS het gore lef vandaag om die debiel Vermeulen op zo een belangrijke wedstrijd te zetten?quote:Op dinsdag 18 februari 2014 17:27 schreef Versegeren het volgende:
In ieder geval kijk ik niet naar de NOS met die walgelijke Arno Vermeulen.
Arno is chef voetbal en veel commentatoren zijn nu in Sotsji.quote:Op dinsdag 18 februari 2014 17:42 schreef Shreyas het volgende:
[..]
Waar haalt de NOS het gore lef vandaag om die debiel Vermeulen op zo een belangrijke wedstrijd te zetten?
Hoe dit kan is ook een raadsel trouwens. Meest incapabele man die in de televisiewereld rond loopt.quote:
Dat vraag ik me wel bij meer dingen af. Zoals de functie van Blatter en die van Platini.quote:Op dinsdag 18 februari 2014 17:44 schreef Shreyas het volgende:
[..]
Hoe dit kan is ook een raadsel trouwens. Meest incapabele man die in de televisiewereld rond loopt.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |