abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_136657112
quote:
0s.gif Op donderdag 13 februari 2014 11:15 schreef Kiprollade het volgende:

[..]

Bedankt popje, denk dat op dit tijdstip koffie relevanter is dan bier :')
Haha, zeker waar! Ik ben gisteren begonnen met m'n stage bij sc Heerenveen, ik kan je zeggen dat ik meer verlang naar koffie dan ooit tevoren. Ik voel me zowaar een echte ambtenaar, met werktijden van 09:00 tot 17:00 en de drang naar koffie. :'( :O
'The difference between pizza and your opinion is that I asked for pizza.'
pi_136657761
quote:
0s.gif Op donderdag 13 februari 2014 11:19 schreef Sarasi het volgende:
Vanavond naar American Hustle. Weet iemand of dat een goede film is? Ik ga er een beetje blind in. :')
Hoorde dat hij wel leuk was, maar niet speciaal

quote:
0s.gif Op woensdag 12 februari 2014 23:15 schreef Kiprollade het volgende:

[..]

Dan ben ik jarig *O*
Gefeliciteerd!

Net m'n ov misbruikt voor een 'marktonderzoek' van m'n provider. Half uurtje nieuwe app testen, zeggen wat ik goed en slecht vond en met ¤40,- naar huis. Nu hopelijk vanaf volgende week ook het OV misbruiken als hikert :')
pi_136659263
quote:
0s.gif Op donderdag 13 februari 2014 11:19 schreef Sarasi het volgende:
Vanavond naar American Hustle. Weet iemand of dat een goede film is? Ik ga er een beetje blind in. :')
Als je er blind in gaat, zul je ook nooit te weten komen of het een goede film is :')
pi_136659340
quote:
0s.gif Op donderdag 13 februari 2014 11:15 schreef Kiprollade het volgende:

[..]

Bedankt popje, denk dat op dit tijdstip koffie relevanter is dan bier :')
Amateur :+
Alle Urkers het land uit! Deporteer de burgemeester! Hier werken wij aan uw afzinking!!
pi_136659654
quote:
0s.gif Op donderdag 13 februari 2014 11:38 schreef kweenie1 het volgende:
Net m'n ov misbruikt voor een 'marktonderzoek' van m'n provider. Half uurtje nieuwe app testen, zeggen wat ik goed en slecht vond en met ¤40,- naar huis. Nu hopelijk vanaf volgende week ook het OV misbruiken als hikert :')
Is geen misbruik, studenten mogen nu eenmaal onbeperkt gratis reizen. Simple as that.
Op maandag 27 februari 2012 12:54 schreef wise het volgende:
dus volgende keer poepen in een wit puntje en deze in de koelkast doen zodat het net een broodje kroket lijktĦĦĦĦĦ
pi_136660323
quote:
1s.gif Op donderdag 13 februari 2014 12:35 schreef Babananana het volgende:

[..]

Is geen misbruik, studenten mogen nu eenmaal onbeperkt gratis reizen. Simple as that.
En terecht. En dan zijn er ook nog politici die vinden dat ze daar wel op kunnen bezuinigen door het af te schaffen.

Alsof wij voor ons plezier met het OV reizen! :')______________
pi_136660604
Gefeliciteerd, Kip! *O*

oO<
  donderdag 13 februari 2014 @ 13:09:36 #188
415186 Kiprollade
Bang voor kippen
pi_136661082
quote:
0s.gif Op donderdag 13 februari 2014 11:38 schreef kweenie1 het volgende:

[..]

Gefeliciteerd!
quote:
0s.gif Op donderdag 13 februari 2014 12:56 schreef Schaafkaas het volgende:
Gefeliciteerd, Kip! *O*

oO<
Dank u hartelijk :)

School bleek vandaag niet zo'n goed idee, er viel vanalles uit waardoor ik lang moet wachten op een laatste college. Oftewel, ik zit nu weer lekker thuis. Misschien dat er nog een spoedje binnen komt, maar daar heb ik eigenlijk niet zo'n zin in :P
pi_136663004
Hollanders, opgelet!

Via onderstaande website kun je, alleen vandaag tot 23:59 uur, een GRATIS, ja jullie lezen het goed GRATIS 12V duo-autolader bestellen!

http://daydealers.nl/?zanpid=1869028981882594304

Niks moet, alles mag. Geheel vrijblijvend, maar ik zou zeggen: doe er uw voordeel mee!

je betaalt alleen ¤5,95 verzendkosten :')

Maar dan nog is het een investering waar je U tegen zegt. Een uurtje voor EW dan wel AR in de trein, en je hebt 'm alweer terug verdiend! ^O^
pi_136663457
quote:
0s.gif Op donderdag 13 februari 2014 14:01 schreef trolley het volgende:
Hollanders, opgelet!

Via onderstaande website kun je, alleen vandaag tot 23:59 uur, een GRATIS, ja jullie lezen het goed GRATIS 12V duo-autolader bestellen!

http://daydealers.nl/?zanpid=1869028981882594304

Niks moet, alles mag. Geheel vrijblijvend, maar ik zou zeggen: doe er uw voordeel mee!

je betaalt alleen ¤5,95 verzendkosten :')

Maar dan nog is het een investering waar je U tegen zegt. Een uurtje voor EW dan wel AR in de trein, en je hebt 'm alweer terug verdiend! ^O^
En goedkoper bij de Action, Ebay etc etc. :)

Edit: http://www.ebay.com/itm/M(...)&hash=item19e8ae1fa9
Wel een auction, maar er staan heel veel van dit soort auctions op ebay. Wel ongeveer 2 weken wachten tot je hem binnen hebt.
MisterTao recommender: darkkingll (i know.. :P )
  donderdag 13 februari 2014 @ 14:23:26 #191
360332 Fiorano
Drive tot the Maxx
pi_136663673
Kip gefeliciteerd kerel!

Van 10.00-14.00 praktijkles voor de taxi gehad. Helemaal prima maar moest wel weer 2u in een Prius rond karren...
Regel 1: De Scheidsrechter heeft altijd gelijk
Regel 2: Als de Scheidsrechter geen gelijk heeft, treedt onmiddellijk regel 1 in werking
pi_136663790
quote:
0s.gif Op donderdag 13 februari 2014 14:15 schreef Marco001 het volgende:

[..]

En goedkoper bij de Action, Ebay etc etc. :)

Edit: http://www.ebay.com/itm/M(...)&hash=item19e8ae1fa9
Wel een auction, maar er staan heel veel van dit soort auctions op ebay. Wel ongeveer 2 weken wachten tot je hem binnen hebt.
Op mp ook: http://www.marktplaats.nl(...)00feca4409741512b6e6

Leuk van die acties op webshop :')
pi_136665366
quote:
1s.gif Op donderdag 13 februari 2014 14:27 schreef kweenie1 het volgende:

[..]

Op mp ook: http://www.marktplaats.nl(...)00feca4409741512b6e6

Leuk van die acties op webshop :')
Via de site die ik eerder noemde (http://daydealers.nl/?zanpid=1869028981882594304) is hij direct leverbaar, en heb je 'm binnen 5 werkdagen. Dat is dan de moeite wel weer waard :Y

Naar alle waarschijnlijkheid wordt ie verstuurd met PostNL dus heb je 'm met een beetje geluk de volgende dag al!
pi_136666090
quote:
0s.gif Op donderdag 13 februari 2014 15:10 schreef trolley het volgende:

[..]

Via de site die ik eerder noemde (http://daydealers.nl/?zanpid=1869028981882594304) is hij direct leverbaar, en heb je 'm binnen 5 werkdagen. Dat is dan de moeite wel weer waard :Y

Naar alle waarschijnlijkheid wordt ie verstuurd met PostNL dus heb je 'm met een beetje geluk de volgende dag al!
Waarom zijn die dingen gratis dan?
pi_136666213
quote:
2s.gif Op donderdag 13 februari 2014 15:26 schreef Amoeba het volgende:

[..]

Ze verdienen de kosten wel terug met de verzendkosten.
Die dingetjes passen gewoon in een standaard enveloppe, waardoor de verzendkosten hooguit 2,- per stuk zijn.
Een inkoopwaarde van <1,- lijkt mij zeer realistisch voor die dingen, dus 3,- aan kosten, en ze verdienen 5,95 per sale. Ze hebben dus een winst van 2,95 per stuk, salaris+ inpakkosten e.d. niet meegerekend.(Maar dat zal ook niet meer dan 1,- per item zijn lijkt mij.)
pi_136666220
quote:
2s.gif Op donderdag 13 februari 2014 15:26 schreef Amoeba het volgende:

[..]

Gejat door een Turk of Marrokkaan :6 :7

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
pi_136666352
quote:
0s.gif Op donderdag 13 februari 2014 15:10 schreef trolley het volgende:

[..]

Exact hetzelfde met die mp verkopers. Alleen heb je dan geen 7 dagen wettelijke bedenktijd dat je hem zonder reden mag retourneren om je geld terug te krijgen. Nadeel is wel weer als je dat wil doen bij webshop is dat het aangetekend moet, en dat kost al meer dan een andere autolader.

Bij de Action waren ze trouwens 2 euro per stuk vorige week.
pi_136666443
quote:
1s.gif Op donderdag 13 februari 2014 15:31 schreef kweenie1 het volgende:

[..]

Exact hetzelfde met die mp verkopers. Alleen heb je dan geen 7 dagen wettelijke bedenktijd dat je hem zonder reden mag retourneren om je geld terug te krijgen. Nadeel is wel weer als je dat wil doen bij webshop is dat het aangetekend moet, en dat kost al meer dan een andere autolader.

Bij de Action waren ze trouwens 2 euro per stuk vorige week.
Die aanbieding is nog tot deze zaterdag.
pi_136666549
quote:
0s.gif Op donderdag 13 februari 2014 15:33 schreef Marco001 het volgende:

[..]

Die aanbieding is nog tot deze zaterdag.
Tot of tot en met? :')

Indien het laatste, dan ga ik zaterdag langs de Action. Indien het eerste, dan moet ik m'n zusje er maar even op uit sturen :+
pi_136666902
Ik had vandaag voor mijn rit even met AR gebeld, en blijkbaar is het in een huurauto toegestaan om als Nederlander onder een buitenlands kenteken te rijden (althans, dat heb ik me laten wijsmaken).

Gelukkig maar, was echt een heerlijke auto die BMW 5 serie stationwagen. Ben er ook eindelijk achter gekomen dat stoelverwarming echt chill is!
pi_136667081
quote:
0s.gif Op donderdag 13 februari 2014 15:35 schreef trolley het volgende:

[..]

Tot of tot en met? :')

Indien het laatste, dan ga ik zaterdag langs de Action. Indien het eerste, dan moet ik m'n zusje er maar even op uit sturen :+
Beide kan. :P
http://taaladvies.net/taal/advies/vraag/804/
pi_136667807
quote:
Hahaha :D

Toch nog iets geleerd vandaag :')
pi_136667892
Precies. :)
Volgende week ook weer lekker extra uurtjes maken op de taxi. Moet nog een aantal dingen aanpassen/uitbreiden in de scriptie, volgens school kost dat nog 1-2 weken, volgens mij hooguit een paar dagen. :P Dat word dus mooi even 3 dagen extra werken volgende week(heb vaan tussendoor 3-4 uur pauze.)
  donderdag 13 februari 2014 @ 16:36:18 #204
385134 zazzel
The Best or Nothing
pi_136669666
Voor morgen beschikbaar... Als ik nu weer niet gebeld wordt, ben ik toch bang dat ik op een soort van "blacklist" sta ofzo. Zou namelijk de 4e keer op rij zijn. Wel heel toevallig, ook vanuit 2 verschillende regio's.

Edit:
Morgen
Breda - Meerkerk Lexus CT200H
Zeist - Meerkerk Seat Exeo

[ Bericht 18% gewijzigd door zazzel op 13-02-2014 16:48:19 ]
pi_136671050
Lief dagboek,

-Week 3-

Ik weet nog zo goed mijn laatste rit, het was 23 januari, ik mocht in 1 van mijn mooiste auto's rijden, namelijk een nieuwe BMW 7-serie. Ik kon mijn lol niet op en heb de hele rit genoten dat ik in deze machtige voiture mocht rijden. Maar na deze rit ging het mis, ik kreeg niks meer te horen, ik viel in een groot zwart gat, lief dagboek! :'(
Mijn leven bestond uit leegte, maar toch ook hoop. Hoop dat ik toch gebeld zou worden. Dag in, dag uit zat ik te staren naar mijn telefoon in de hoop gebeld te worden, maar helaas. Ik zit nu in week 3 en ik ben mijn hoop verloren, ik heb niks meer. :'(

Een beetje troost vind ik in het kijken naar de Olympische Spelen, wat doen wij het toch goed! Maar ook hier geef ik bijna de moed op dat ik de mooie schone Noorse schaatster niet meer zal zien.

Het zit me niet mee lief dagboek. Ik ga nu weer even mijn hoekje zoeken om een paar traantjes te laten vloeien. Morgen ga ik weer proberen om met goede moed te hopen op een rit.

(Verveling heerst :') )
  donderdag 13 februari 2014 @ 17:15:33 #206
415186 Kiprollade
Bang voor kippen
pi_136671193
quote:
0s.gif Op donderdag 13 februari 2014 17:11 schreef DrSnuggle het volgende:
Lief dagboek,

-Week 3-

Ik weet nog zo goed mijn laatste rit, het was 23 januari, ik mocht in 1 van mijn mooiste auto's rijden, namelijk een nieuwe BMW 7-serie. Ik kon mijn lol niet op en heb de hele rit genoten dat ik in deze machtige voiture mocht rijden. Maar na deze rit ging het mis, ik kreeg niks meer te horen, ik viel in een groot zwart gat, lief dagboek! :'(
Mijn leven bestond uit leegte, maar toch ook hoop. Hoop dat ik toch gebeld zou worden. Dag in, dag uit zat ik te staren naar mijn telefoon in de hoop gebeld te worden, maar helaas. Ik zit nu in week 3 en ik ben mijn hoop verloren, ik heb niks meer. :'(

Een beetje troost vind ik in het kijken naar de Olympische Spelen, wat doen wij het toch goed! Maar ook hier geef ik bijna de moed op dat ik de mooie schone Noorse schaatster niet meer zal zien.

Het zit me niet mee lief dagboek. Ik ga nu weer even mijn hoekje zoeken om een paar traantjes te laten vloeien. Morgen ga ik weer proberen om met goede moed te hopen op een rit.

(Verveling heerst :') )
Bel zelf dan :')
En als je echt zo graag gebeld wil worden, gooi je je nummer maar in de groep
pi_136671357
quote:
0s.gif Op donderdag 13 februari 2014 16:36 schreef zazzel het volgende:
Voor morgen beschikbaar... Als ik nu weer niet gebeld wordt, ben ik toch bang dat ik op een soort van "blacklist" sta ofzo. Zou namelijk de 4e keer op rij zijn. Wel heel toevallig, ook vanuit 2 verschillende regio's.

Edit:
Morgen
Breda - Meerkerk Lexus CT200H
Zeist - Meerkerk Seat Exeo
Die Seat Exeo's zijn wel leuke auto's.

Heb overigens voor morgen een wisselrit, BMW 1 Groningen om 14.00 ophalen, en 16.30 in Purmerend afleveren, en dan retour met een VW up :'( .
Zag overigens het kenteken van die BMW 1, dacht dat ik die al eerder gereden had, keek al mijn ritten na, bleek dat ik eerder eentje had met X-XXX-X1 en deze heeft X-XXX-X2 . Ook een 114i ;(
Nee, toch niet
pi_136671869
quote:
0s.gif Op donderdag 13 februari 2014 17:20 schreef Solidberg het volgende:

[..]

Die Seat Exeo's zijn wel leuke auto's.

Heb overigens voor morgen een wisselrit, BMW 1 Groningen om 14.00 ophalen, en 16.30 in Purmerend afleveren, en dan retour met een VW up :'( .
Zag overigens het kenteken van die BMW 1, dacht dat ik die al eerder gereden had, keek al mijn ritten na, bleek dat ik eerder eentje had met X-XXX-X1 en deze heeft X-XXX-X2 . Ook een 114i ;(
Als die 114i's langzamer zijn als de 116 versie's dan good luck.
Had vandaag een stoplichtsprintje vs zo'n 116i, maar ik kon hem redelijk bij houden, terwijl dat ding toch echt ruim 30pk en veel koppel meer heeft.
pi_136671915
Ik heb voor morgen een rit waarvan ik de ritinfo niet helemaal begrijp. Het gaat om een wisselrit volgens de gegevens. Ik moet een auto afleveren, en dan een *bedrijf*-huurauto mee retour nemen, ik moet de auto echter bij een particulier afleveren. Hoe gaat dit in z'n werk? Of heeft deze particulier een huurauto die ik vervolgens mee terugneem naar het ophaaladres?
pi_136672006
quote:
0s.gif Op donderdag 13 februari 2014 17:37 schreef Raw85 het volgende:
Ik heb voor morgen een rit waarvan ik de ritinfo niet helemaal begrijp. Het gaat om een wisselrit volgens de gegevens. Ik moet een auto afleveren, en dan een *bedrijf*-huurauto mee retour nemen, ik moet de auto echter bij een particulier afleveren. Hoe gaat dit in z'n werk? Of heeft deze particulier een huurauto die ik vervolgens mee terugneem naar het ophaaladres?
Dat tweede
En Marco, 114i heeft zelfde motor als 116i, enkel wat minder pk's
Nee, toch niet
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')