Laatst ook gehad met een auto zonder APK. Teruggemaild dat ik alleen ging rijden als AR of LM zouden instaan voor boetes die dat oplevert, antwoord was bevestigend, had ik het schriftelijk dus ben ik maar gaan rijden.quote:Op woensdag 12 februari 2014 21:38 schreef Ordinateur het volgende:
[..]
Ik weet dat het inderdaad niet mag, maar dat de kans dat je daadwerkelijk staande gehouden wordt ook vrij klein is. Ik was sowieso al van plan om morgen voor vertrek even AR te bellen dat ik eventuele boetes niet ga betalen.
En je neemt je kenteken mee naar je volgende auto. Sommige moffen hebben al hun leven lang hetzelfde kentekenquote:Op woensdag 12 februari 2014 21:49 schreef Kiprollade het volgende:
[..]
Kan niet zover ik weet. Dit omdat de kentekens gekoppeld zijn aan de eigenaar/het bedrijf dat de auto in bezit heeft of het district waar ze vandaan komen (weet even niet meer welke van de 2) en dus niet aan de auto, zoals hier in Nederland.
Edit: Gebied waar de auto vandaan komt dus.
Gejat? Hoe lukt ze dat?quote:Op woensdag 12 februari 2014 22:16 schreef Marco001 het volgende:
Podver. Ze hebben mijn bril gejat..
Wat was dat ook alweer met die lenzen die je 6 maand in kan houden? Iemand een linkje voor mij?
In Raalte staat een mooie Ibiza te koop. Even zoeken op 'Van den Belt auto Raalte' en dan is het een geel/groene Ibiza.quote:
zie topic klaagbaak. Tijdens zwemmen op een tafeltje gelegd., na het zwemmen foetsie..quote:
thabks for the tip, alleen biet bijzonder geprijsd, eerder zelfs aan de dure kantquote:Op woensdag 12 februari 2014 22:50 schreef joppie_saus het volgende:
[..]
In Raalte staat een mooie Ibiza te koop. Even zoeken op 'Van den Belt auto Raalte' en dan is het een geel/groene Ibiza.
Gast, zo moeilijk is het nietquote:Op woensdag 12 februari 2014 22:57 schreef Solidberg het volgende:
Dan kan ik weer gebeld worden voor ritten
Verveel me nogal, mijn kookkunsten hebben mij wederom in steek gelaten, ben nu al ruim een uur bezig om wat rijst en vlees lekker te krijgen
Maar wat kun je fout doen. Rijst even koken en een beetje vlees bakken.quote:Op woensdag 12 februari 2014 23:07 schreef Solidberg het volgende:
[..]
Als je niks fout doet, dan niet nee
Vlees ging ook wel goed, maar ik had zo'n simpel sauspakje voor de rijst. Dat pakje was wel aardig vol dus heb ik ook maar aardig wat rijst genomen.quote:Op woensdag 12 februari 2014 23:09 schreef Fiorano het volgende:
[..]
Maar wat kun je fout doen. Rijst even koken en een beetje vlees bakken.
Haha ooit komt het goed!quote:Op woensdag 12 februari 2014 23:11 schreef Solidberg het volgende:
[..]
Vlees ging ook wel goed, maar ik had zo'n simpel sauspakje voor de rijst. Dat pakje was wel aardig vol dus heb ik ook maar aardig wat rijst genomen.
Doe ik dat pakje open, zie ik dat er rijst + beetje saus inzatDus had nu nog meer rijst, en moest nog maar iets voor de saus verzinnen
Ben overigens nog maar beginner , dat zal ook wel een factor geweest zijn
Ziet er goed uitquote:Op woensdag 12 februari 2014 23:16 schreef BlackLining het volgende:
Ach ja. Koken
Als ik morgen besluit geen zin te hebben om naar de motor te gaan zou het goed eens kunnen dat ik heel mijn vrije dag in de keuken spendeer. Heerlijk.
Edit: nu een beetje aan het Photoshoppen om te bepalen wat de nieuwe paintjob van mijn motor gaat worden. Heb nu dit
Goed zoquote:Op woensdag 12 februari 2014 23:47 schreef Sarasi het volgende:
Vrijdag gooi ik maar gewoon dicht, heb ik besloten. .
Alvast gefeliciteerd!quote:
Bedankt popje, denk dat op dit tijdstip koffie relevanter is dan bierquote:Op donderdag 13 februari 2014 11:03 schreef trolley het volgende:
Gefeliciteerd kippetje!![]()
![]()
*wegens het ontbreken van een smiley met bier*:
Haha, zeker waar! Ik ben gisteren begonnen met m'n stage bij sc Heerenveen, ik kan je zeggen dat ik meer verlang naar koffie dan ooit tevoren. Ik voel me zowaar een echte ambtenaar, met werktijden van 09:00 tot 17:00 en de drang naar koffie.quote:Op donderdag 13 februari 2014 11:15 schreef Kiprollade het volgende:
[..]
Bedankt popje, denk dat op dit tijdstip koffie relevanter is dan bier
Hoorde dat hij wel leuk was, maar niet speciaalquote:Op donderdag 13 februari 2014 11:19 schreef Sarasi het volgende:
Vanavond naar American Hustle. Weet iemand of dat een goede film is? Ik ga er een beetje blind in.
Gefeliciteerd!quote:
Als je er blind in gaat, zul je ook nooit te weten komen of het een goede film isquote:Op donderdag 13 februari 2014 11:19 schreef Sarasi het volgende:
Vanavond naar American Hustle. Weet iemand of dat een goede film is? Ik ga er een beetje blind in.
Amateurquote:Op donderdag 13 februari 2014 11:15 schreef Kiprollade het volgende:
[..]
Bedankt popje, denk dat op dit tijdstip koffie relevanter is dan bier
Is geen misbruik, studenten mogen nu eenmaal onbeperkt gratis reizen. Simple as that.quote:Op donderdag 13 februari 2014 11:38 schreef kweenie1 het volgende:
Net m'n ov misbruikt voor een 'marktonderzoek' van m'n provider. Half uurtje nieuwe app testen, zeggen wat ik goed en slecht vond en met ¤40,- naar huis. Nu hopelijk vanaf volgende week ook het OV misbruiken als hikert
En terecht. En dan zijn er ook nog politici die vinden dat ze daar wel op kunnen bezuinigen door het af te schaffen.quote:Op donderdag 13 februari 2014 12:35 schreef Babananana het volgende:
[..]
Is geen misbruik, studenten mogen nu eenmaal onbeperkt gratis reizen. Simple as that.
quote:
Dank u hartelijkquote:
En goedkoper bij de Action, Ebay etc etc.quote:Op donderdag 13 februari 2014 14:01 schreef trolley het volgende:
Hollanders, opgelet!
Via onderstaande website kun je, alleen vandaag tot 23:59 uur, een GRATIS, ja jullie lezen het goed GRATIS 12V duo-autolader bestellen!
http://daydealers.nl/?zanpid=1869028981882594304
Niks moet, alles mag. Geheel vrijblijvend, maar ik zou zeggen: doe er uw voordeel mee!
je betaalt alleen ¤5,95 verzendkosten![]()
Maar dan nog is het een investering waar je U tegen zegt. Een uurtje voor EW dan wel AR in de trein, en je hebt 'm alweer terug verdiend!
Op mp ook: http://www.marktplaats.nl(...)00feca4409741512b6e6quote:Op donderdag 13 februari 2014 14:15 schreef Marco001 het volgende:
[..]
En goedkoper bij de Action, Ebay etc etc.
Edit: http://www.ebay.com/itm/M(...)&hash=item19e8ae1fa9
Wel een auction, maar er staan heel veel van dit soort auctions op ebay. Wel ongeveer 2 weken wachten tot je hem binnen hebt.
Via de site die ik eerder noemde (http://daydealers.nl/?zanpid=1869028981882594304) is hij direct leverbaar, en heb je 'm binnen 5 werkdagen. Dat is dan de moeite wel weer waardquote:Op donderdag 13 februari 2014 14:27 schreef kweenie1 het volgende:
[..]
Op mp ook: http://www.marktplaats.nl(...)00feca4409741512b6e6
Leuk van die acties op webshop
Waarom zijn die dingen gratis dan?quote:Op donderdag 13 februari 2014 15:10 schreef trolley het volgende:
[..]
Via de site die ik eerder noemde (http://daydealers.nl/?zanpid=1869028981882594304) is hij direct leverbaar, en heb je 'm binnen 5 werkdagen. Dat is dan de moeite wel weer waard![]()
Naar alle waarschijnlijkheid wordt ie verstuurd met PostNL dus heb je 'm met een beetje geluk de volgende dag al!
Ze verdienen de kosten wel terug met de verzendkosten.quote:Op donderdag 13 februari 2014 15:26 schreef Amoeba het volgende:
[..]
Waarom zijn die dingen gratis dan?
Gejat door een Turk of Marrokkaanquote:Op donderdag 13 februari 2014 15:26 schreef Amoeba het volgende:
[..]
Waarom zijn die dingen gratis dan?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.'The difference between pizza and your opinion is that I asked for pizza.'
Exact hetzelfde met die mp verkopers. Alleen heb je dan geen 7 dagen wettelijke bedenktijd dat je hem zonder reden mag retourneren om je geld terug te krijgen. Nadeel is wel weer als je dat wil doen bij webshop is dat het aangetekend moet, en dat kost al meer dan een andere autolader.quote:Op donderdag 13 februari 2014 15:10 schreef trolley het volgende:
[..]
Via de site die ik eerder noemde (http://daydealers.nl/?zanpid=1869028981882594304) is hij direct leverbaar, en heb je 'm binnen 5 werkdagen. Dat is dan de moeite wel weer waard![]()
Naar alle waarschijnlijkheid wordt ie verstuurd met PostNL dus heb je 'm met een beetje geluk de volgende dag al!
Die aanbieding is nog tot deze zaterdag.quote:Op donderdag 13 februari 2014 15:31 schreef kweenie1 het volgende:
[..]
Exact hetzelfde met die mp verkopers. Alleen heb je dan geen 7 dagen wettelijke bedenktijd dat je hem zonder reden mag retourneren om je geld terug te krijgen. Nadeel is wel weer als je dat wil doen bij webshop is dat het aangetekend moet, en dat kost al meer dan een andere autolader.
Bij de Action waren ze trouwens 2 euro per stuk vorige week.
Tot of tot en met?quote:Op donderdag 13 februari 2014 15:33 schreef Marco001 het volgende:
[..]
Die aanbieding is nog tot deze zaterdag.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |