Anita.quote:Op dinsdag 11 februari 2014 09:02 schreef oma-Nijn het volgende:
Billy krijgt voor straf de langverwachte brief van Bram dat hij nu met ..?.. is. (ben even de naam kwijt)
Hahaha wat zou Billy dan flippen zeg.quote:Op dinsdag 11 februari 2014 09:02 schreef oma-Nijn het volgende:
[..]
Billy krijgt voor straf de langverwachte brief van Bram dat hij nu met ..?.. is. (ben even de naam kwijt)
Eindelijk weer eens een vroege ontwaker in een reallifesoap. De laatste vroege vogel was Rob uit BB5 die altijd al voor dag en dauw in de weer was.quote:Op dinsdag 11 februari 2014 08:59 schreef afdelinggezondverstand het volgende:
[..]
En als eerste in de keuken SLIM
Ik begin dat mens eerlijk gezegd een beetje beu te worden.quote:Op dinsdag 11 februari 2014 09:00 schreef afdelinggezondverstand het volgende:
Vandaag gaat Nicolien koken. Een topdag voor Vanessa NOT
Die showdingetjes doen, veel BB-bewoners deden dat ook als ze pas binnen waren, gaat vanzelf overquote:Op dinsdag 11 februari 2014 08:51 schreef beequeen het volgende:
[..]
Ik heb er niet veel verstand van maar het ziet er nogal houterig uit.
Dat heb ik met allemaalquote:Op dinsdag 11 februari 2014 09:04 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
Ik begin dat mens eerlijk gezegd een beetje beu te worden.
:-))quote:Op dinsdag 11 februari 2014 09:04 schreef Sodeknetters het volgende:
Gaan ze vandaag nou rellen over het blowen? Dan moet ik echt kiezen, streams of debat met Plasterk.
Mogguh
Ik denk rond 4 uur. Happy hour is het danquote:Op dinsdag 11 februari 2014 09:05 schreef afdelinggezondverstand het volgende:
Hoe laat gaat Paul naar de diepdenker?
Echt he. Dat betweterige geleuter..quote:Op dinsdag 11 februari 2014 09:04 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
Ik begin dat mens eerlijk gezegd een beetje beu te worden.
De jonge honden begonnen gisteren al te sarren. Die hebben de boel verraden.quote:Op dinsdag 11 februari 2014 09:01 schreef notturna het volgende:
[..]
Tuurlijk niet, Lot is de handlanger van Hakim.
Bitchfightquote:
Ik krijg nou al medelijde met de psyg. Ik ben blij dat we die jankerd van een Paul daar niet hoeven te horen.quote:Op dinsdag 11 februari 2014 09:06 schreef oma-Nijn het volgende:
[..]
Ik denk rond 4 uur. Happy hour is het dan
Met dat debat hoop ik ook op rellen vanuit de oppositie.quote:
Jimmy sliep volgens mij in de werkplaats... Vanas sliep met haar matras op Jimmy's bedquote:Op dinsdag 11 februari 2014 08:59 schreef Toverheks het volgende:
Vanessa heeft met matras en al bij Jimmy geslapen lees ik
Gewoon 24/7 streamen, dan ben je helemaal geïnformeerdquote:Op dinsdag 11 februari 2014 09:02 schreef beequeen het volgende:
[..]
Oh echt? Ik heb alleen de SV gelezen. COS teruglezen is voor homo's, jeweetzzz.
Ach dan weet Dikkelotje ook eens hoe het voelt om verraden te worden.quote:Op dinsdag 11 februari 2014 09:06 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
De jonge honden begonnen gisteren al te sarren. Die hebben de boel verraden.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |