Je grasmijer is super ranzig en je vloer is viesquote:Op dinsdag 18 februari 2014 11:34 schreef Tjabbo het volgende:
Zo beter? zonder rommel
[ afbeelding ]
Maakt niks uit, het is van uit dit oogpunt smerigquote:Op dinsdag 18 februari 2014 11:40 schreef Tjabbo het volgende:
ik heb niet eens gras
btw als ik de slowchat dicht gooi open ik geen nieuwe, te druk en zo.
Ben je slet nietquote:Op dinsdag 18 februari 2014 12:05 schreef Tjabbo het volgende:
dan kom je toch ff boenen, juffrouw dobbelsteen?
Heb je Moszkowicz een gepeperde brief op laten stellen ?quote:Op dinsdag 18 februari 2014 10:30 schreef Anne het volgende:
Ik heb gelijk gekregen van het UWVvan gemiddeld een uitkering van 32 uur naar 39 uur!
Neequote:Op dinsdag 18 februari 2014 14:48 schreef 2cv het volgende:
[..]
Heb je Moszkowicz een gepeperde brief op laten stellen ?
Heb al bevestigt dat het blok er anders dan de werkplaatsquote:Op dinsdag 18 februari 2014 14:27 schreef Anne het volgende:
Zeg, stelletje zeikies. Het ging om het blok.
Ik heb in het verleden zeer veel te maken gehad met het UWV en nooit moeite hoeven doen of enkel probleem gehad. Nou ja oke oke 1x hadden ze een dubbele afspraak gemaakt en ging die van mij niet door. Maar goed, kan gebeuren.quote:Op dinsdag 18 februari 2014 15:01 schreef 2cv het volgende:
Ging dus extreem soepel volgens UWV-begrippen. Ga er alleen maar niet van uit dat het nog en keer zo soepel gaat.
Ik denk niet dat ik ze verder nog veel nodig zal hebben.quote:Op dinsdag 18 februari 2014 15:01 schreef 2cv het volgende:
Ging dus extreem soepel volgens UWV-begrippen. Ga er alleen maar niet van uit dat het nog en keer zo soepel gaat.
Heb je goed nieuws?quote:Op dinsdag 18 februari 2014 16:46 schreef Anne het volgende:
[..]
Ik denk niet dat ik ze verder nog veel nodig zal hebben.
Geen verontwaardigde brief ontvangen met de vraag waarom je niet op die afspraak kwam ?quote:Op dinsdag 18 februari 2014 16:14 schreef ook_gek het volgende:
[..]
Ik heb in het verleden zeer veel te maken gehad met het UWV en nooit moeite hoeven doen of enkel probleem gehad. Nou ja oke oke 1x hadden ze een dubbele afspraak gemaakt en ging die van mij niet door. Maar goed, kan gebeuren.
Dat is mooiquote:Op dinsdag 18 februari 2014 16:46 schreef Anne het volgende:
[..]
Ik denk niet dat ik ze verder nog veel nodig zal hebben.
Oh nee, niet op die manierquote:
quote:Op dinsdag 18 februari 2014 17:12 schreef Anne het volgende:
[..]
Oh nee, niet op die manier. Ik bedoelde meer dat ik niet denk dat er verder nog rare dingen kunnen gebeuren met mij en het UWV.
QFTquote:Op dinsdag 18 februari 2014 18:13 schreef Alexxxxx het volgende:
Als je je energie die je steekt in het boos zijn op UWV nu eens in iets nuttigs zou stoppen...
Hmja. Dat huis verft zichzelf niet en die ambulance knapt zichzelf ook niet op.quote:Op dinsdag 18 februari 2014 18:13 schreef Alexxxxx het volgende:
Als je je energie die je steekt in het boos zijn op UWV nu eens in iets nuttigs zou stoppen...
dan steekt het UWV ook niet dubbel zoveel moeite erin om hem bezig en opgefokt te houdenquote:Op dinsdag 18 februari 2014 18:13 schreef Alexxxxx het volgende:
Mooi blokkie Tjabsquote:Op dinsdag 18 februari 2014 09:14 schreef Tjabbo het volgende:
Bijna klaar...
2.5 twinturbo
Upgrades o.a.:
Grotere injectoren
Mines ECU voor 440cc injectoren, no fuel cut, no boost cut, no speed cut, aggresive timing
3" DP
[ afbeelding ]
Ja, paar weken terug. Maar boeiend genoeg voor een repostquote:Op dinsdag 18 februari 2014 21:43 schreef Marco001 het volgende:
Ook hier maar posten:
Toffe film!
Gaat over de geschiedenis van de Nurburgring.
Weet niet of die hier al was gepost, zoja, dan sorry.
ik hoop rond de 330.quote:Op dinsdag 18 februari 2014 21:32 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
Mooi blokkie Tjabs![]()
Hoeveel paardjes moet dat gaan opleveren?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |