jammerquote:Op zaterdag 15 februari 2014 21:44 schreef Anne het volgende:
[..]
Nah, ik heb ooit ook toestemming gegeven aan stickerdump om 'm te gebruiken en te verkopen.
Nee, maar jij wel blijkbaarquote:Op zondag 16 februari 2014 13:54 schreef .Neovo. het volgende:
Lol
@SD, zoek je dartpijlen? http://link.marktplaats.nl/779208653
Iemand heeft op je naam 2 euro geboden
Volgens de 'anderen bekeken' zijnquote:
Nou nou, tis allemaal wat hequote:Op zondag 16 februari 2014 14:15 schreef Paladijn het volgende:
[..]
Volgens de 'anderen bekeken' zijn
X-pole en x-stage lite te huur en professionele palen tekoop
[ afbeelding ]
en
Krachtstation Finnlo Autark 8000 ¤ 3.995,00
[ afbeelding ]
ook nog een optie![]()
Helaas, op de plek waar de dartborden hangen geldt een alcoholverbod.quote:Op zondag 16 februari 2014 16:19 schreef Paladijn het volgende:
Het grootste probleem met darten is dat het zoveel bier kost.
ach ja wij gaan met 2 oude volvo's in juli op roadtrip naar de Oekraïnequote:Op zondag 16 februari 2014 16:22 schreef Paladijn het volgende:
Verder gaan James, Jeremy en Richard vanavond met een Dacia Sandero, Volkswagen Up en Ford Fiesta op roadtrip naar de Oekraïne.
nu maar hopen dat ze wat minder hoeven te acteren.
en wat voor trailers gaat Broshuis uitbrengen?quote:
vertel vertelquote:Op zondag 16 februari 2014 19:35 schreef Alfisti het volgende:
Hele middag geslapen ter compensatie van vannacht...............
* Alfisti heeft een leuke dame ontmoet via Tinder
Carbagerun?quote:Op zondag 16 februari 2014 19:10 schreef densmee het volgende:
[..]
ach ja wij gaan met 2 oude volvo's in juli op roadtrip naar de Oekraïne
Wel zwarte sokken aangedaan?quote:
Broshuis en op zondag werken?quote:Op zondag 16 februari 2014 19:38 schreef densmee het volgende:
[..]
en wat voor trailers gaat Broshuis uitbrengen?
We hebben de tijdquote:Op zondag 16 februari 2014 19:52 schreef Alfisti het volgende:
[..]
Lang en gecompliceerd verhaal........;)
Oh, ja, verhaal bitte. Dat Tinder werkt dus echt?quote:Op zondag 16 februari 2014 19:52 schreef Alfisti het volgende:
[..]
Lang en gecompliceerd verhaal........;)
Dat hoopte ik ook te weten te komen, is een datingding maar geen idee wat/hoe.quote:
Waarom niet?quote:
Check anders even Alex Honnold. Die doet hetzelfde kunstje, maar dan bij bergwanden van twee keer zo hoog met ietsje minder houvastquote:Op zondag 16 februari 2014 20:48 schreef Barcaconia het volgende:
Ik krijg gewoon zweethandjes van het kijken naar dit filmpje.
Maar wat heb ik er van genotenquote:Op zondag 16 februari 2014 20:48 schreef Barcaconia het volgende:
Ik krijg gewoon zweethandjes van het kijken naar dit filmpje.
Niks te verliezen. Het ergste wat kan gebeuren is dat je ook niks wint, en dan sta je waar je nu ook staat.quote:Op zondag 16 februari 2014 21:28 schreef .Neovo. het volgende:
[..]
Vind het persoonlijk niks aan.
Lees: hij durft niet.
Het gaat hier dus niet over auto's.quote:Op zondag 16 februari 2014 22:09 schreef Braddie het volgende:
Kan iemand mij uitleggen waarom Dacia Logans zo goedkoop worden aangeboden?
Er staat er op Gaspedaal.nl een voor 2000 euro met 170k op de teller (Uit 2006)
2000 euro voor een auto goedkoopquote:Op zondag 16 februari 2014 22:09 schreef Braddie het volgende:
Kan iemand mij uitleggen waarom Dacia Logans zo goedkoop worden aangeboden?
Er staat er op Gaspedaal.nl een voor 2000 euro met 170k op de teller (Uit 2006)
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |