Dat is het eigenlijk gewoon ook....als we dieren zouden zijn in een dierentuin konden FOK!kers het wel schudden.quote:Op maandag 10 februari 2014 23:52 schreef gosschalks het volgende:
Lijkt een beetje nazi dierenbeheer met dat 'genetisch superieure' gezeik
Als Kees mijn zus was lag ik daar ook elke avond mee te krikken.quote:Op maandag 10 februari 2014 23:52 schreef Zipportal het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
"Van nou af aan, ligt iedereen in zijn eigen nest. Begrepen?"
"Accepteer je American Express of VISIA? Nee, gewoon contant betalen, anders kom je er niet in."quote:Op maandag 10 februari 2014 23:53 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Als Kees mijn zus was lag ik daar ook elke avond mee te krikken.
quote:Op maandag 10 februari 2014 23:54 schreef Karina het volgende:
Dit heeft ze al een keer bij P&W of DWDD gezongen. Heeft ze maar 1 liedje of zo?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.know'm sayin?
word? word.
quote:Op maandag 10 februari 2014 23:56 schreef Karina het volgende:
Het is niet eens sloom genoeg om bij in slaap te vallen.
Zelfs Paul Witteman bleef wakker.quote:Op maandag 10 februari 2014 23:56 schreef Karina het volgende:
Het is niet eens sloom genoeg om bij in slaap te vallen.
quote:Op maandag 10 februari 2014 23:56 schreef marcodej het volgende:
Een lied over Vinkeveen. Er zijn mooiere liedjes over Katwijk gemaakt.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op maandag 10 februari 2014 23:58 schreef johannes_vermeer het volgende:
Nog een rullevante watergifHet houdt niet op.... niet vanzelfSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |