Jongen ga me niet zeuren over Nederlands, ik ben een slechte multitasker maar ik doe liever en spongebob kijken en hier op FOK! posten, dan dat ik enkel op FOK! post en mijn spelling de gate hou. Dat jij er veel waarde aan hecht mij boeit het geen flikker zolang je het kan lezen is het geen probleem.quote:Op maandag 10 februari 2014 22:33 schreef Dingflofbips het volgende:
Hopelijk jij les nederlands zit.
Dat vind ik juist een geestig antwoord op zo'n kut vraag, uiteraard vervolg je dat door een ietwat serieus antwoord te geven.quote:Op maandag 10 februari 2014 22:36 schreef Geralt het volgende:
Tenenkrommend de vraag bij een sollicitatiegesprek van waar je jezelf over 10 jaar ziet.
Nog tenenkrommender het antwoord: "op jouw stoel".
Zulke mensen (beiden dus) mogen wmb een nekschot krijgen
Zoveel mensen zoveel meningen. Ik vind zowel de vraag als het antwoord nogal cliché en dat is een understatement.quote:Op maandag 10 februari 2014 22:40 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
Dat vind ik juist een geestig antwoord op zo'n kut vraag, uiteraard vervolg je dat door een ietwat serieus antwoord te geven.
En kan TS eindelijk asperges klaarmaken.quote:Op maandag 10 februari 2014 22:33 schreef Dingflofbips het volgende:
Hopelijk jij les nederlands zit.
Ik zie inderdaad dat het jou geen flikker boeitquote:Op maandag 10 februari 2014 22:36 schreef Spongeboss het volgende:
[..]
Jongen ga me niet zeuren over Nederlands[...]Dat jij er veel waarde aan hecht mij boeit het geen flikker zolang je het kan lezen is het geen probleem.
Nou prima dan toch?quote:Op maandag 10 februari 2014 23:10 schreef Dingflofbips het volgende:
[..]
Ik zie inderdaad dat het jou geen flikker boeit
Schrijven is al een probleem voor je. Begrijpend lezen gaat je ook niet erg goed af.quote:
Leven, leven leven gewoon leven... Ik laat de kwaliteit van mijn leven niet afhangen van mijn Nederlands. Daar is mijn leven niet saai genoeg voor.quote:Op maandag 10 februari 2014 23:14 schreef Dingflofbips het volgende:
[..]
Schrijven is al een probleem voor je. Begrijpend lezen gaat je ook niet erg goed af.
Hoe kun je met jezelf leven zit?
Je eigen leven overschatten zitquote:Op maandag 10 februari 2014 23:17 schreef Spongeboss het volgende:
[..]
Leven, leven leven gewoon leven... Ik laat de kwaliteit van mijn leven niet afhangen van mijn Nederlands. Daar is mijn leven niet saai genoeg voor.
Op het moment dat ze hem totaal opgeven verbannen ze hem naar de Bahamas.quote:Op maandag 10 februari 2014 23:25 schreef Catch22- het volgende:
Naar de bahamas? Jij denkt dat je jezelf de inrichting uit kan kopen?
Als je niets weet te zeggen krijg je de baan zeker niet?quote:Op maandag 10 februari 2014 22:36 schreef Geralt het volgende:
Tenenkrommend de vraag bij een sollicitatiegesprek van waar je jezelf over 10 jaar ziet.
Nog tenenkrommender het antwoord: "op jouw stoel".
Zulke mensen (beiden dus) mogen wmb een nekschot krijgen
quote:Op maandag 10 februari 2014 23:25 schreef Catch22- het volgende:
Naar de bahamas? Jij denkt dat je jezelf de inrichting uit kan kopen?
Het is geen inrichting.quote:Op maandag 10 februari 2014 23:28 schreef Enfatruskiloin het volgende:
[..]
Op het moment dat ze hem totaal opgeven verbannen ze hem naar de Bahamas.
Begeleid wonen? Of iets dergelijks?quote:Op maandag 10 februari 2014 23:28 schreef Spongeboss het volgende:
[..]
[..]
Het is geen inrichting.Overigens mag ik weg als ik 18 ben.
De ene keer ben je 19 dan weer 22 en nu onder de 18.quote:Op maandag 10 februari 2014 23:28 schreef Spongeboss het volgende:
[..]
[..]
Het is geen inrichting.Overigens mag ik weg als ik 18 ben.
quote:Op maandag 10 februari 2014 23:29 schreef Enfatruskiloin het volgende:
[..]
Begeleid wonen? Of iets dergelijks?
Ik ga er niet meer op in verdomme.quote:Op maandag 10 februari 2014 23:30 schreef BozeHaas het volgende:
[..]
De ene keer ben je 19 dan weer 22 en nu onder de 18.
Oke Argo.quote:Op maandag 10 februari 2014 23:31 schreef Spongeboss het volgende:
[..]
[..]
Ik ga er niet meer op in verdomme.
Leve Facebook!quote:Op maandag 10 februari 2014 23:33 schreef ZuidKardinaal het volgende:
We willen allemaal een uitzonderlijk talent zijn vandaag de dag
Hij is gewoon een oplichter zoals Said van altijdgeslaagd.nlquote:Op maandag 10 februari 2014 23:30 schreef BozeHaas het volgende:
[..]
De ene keer ben je 19 dan weer 22 en nu onder de 18.
Facebook krijgt er idd altijd de schuld van, maar volgens mij is het onderdeel van een bredere ontwikkeling.quote:
Argo, bij deze ben je officieel gespot.quote:Op maandag 10 februari 2014 23:31 schreef Spongeboss het volgende:
[..]
[..]
Ik ga er niet meer op in verdomme.
quote:Op maandag 10 februari 2014 23:31 schreef SuicideErrorist het volgende:
Ben je over 10 jaar nog zo'n retard als nu?
De bredere ontwikkeling van globalisatie heeft het natuurlijk veel meer mogelijk gemaakt, het is dan ook niet gek dat - omdat er meer keuze is - er ook meer mensen/jongeren komen die méér kiezen of trachten te bereiken.quote:Op maandag 10 februari 2014 23:35 schreef ZuidKardinaal het volgende:
[..]
Facebook krijgt er idd altijd de schuld van, maar volgens mij is het onderdeel van een bredere ontwikkeling.
En tegenwoordig weet je ook beter wat er te koop is, al is dat niet altijd een realistisch beeld.quote:Op maandag 10 februari 2014 23:38 schreef TwentyFourr het volgende:
[..]
De bredere ontwikkeling van globalisatie heeft het natuurlijk veel meer mogelijk gemaakt, het is dan ook niet gek dat - omdat er meer keuze is - er ook meer mensen/jongeren komen die méér kiezen of trachten te bereiken.
Ik denk eerlijk gezegd dat het merendeel van de jongeren die nu enorme doelen stellen alleen maar tegen deceptie aan zullen gaan lopen. Daarom hecht ik zelf niet zoveel waarde aan die sociale 'trends' van tegenwoordig, ik denk dat het beter is als ik gewoon doe wat ik moet doen en wat ik leuk vind daarnaast - niet wat anderen leuk vinden of wat 'gewünscht is' op Facebook.quote:Op maandag 10 februari 2014 23:40 schreef ZuidKardinaal het volgende:
[..]
En tegenwoordig weet je ook beter wat er te koop is, al is dat niet altijd een realistisch beeld.
quote:Op maandag 10 februari 2014 22:33 schreef Dingflofbips het volgende:
Hopelijk jij les nederlands Nederlands zit.
Dan ga ik naar huis, het is daar warmer en er staat een computer.quote:Op maandag 10 februari 2014 23:34 schreef TwentyFourr het volgende:
Ik ben 19 en ik wil in de komende 3 jaar een wereldreis maken, een boek schrijven en minstens één miljoen verdienen #gohardorgohome
Man ik ben Argo niet. Maar goed geloof wat je wilt geloven. Mij maakt het niet uit!quote:Op maandag 10 februari 2014 23:35 schreef Enfatruskiloin het volgende:
[..]
Argo, bij deze ben je officieel gespot.
Precies.Maar vaak zijn dat van die dingen waar je vanzelf achter komt als je wat ouder en wijzer wordtquote:Op maandag 10 februari 2014 23:43 schreef TwentyFourr het volgende:
[..]
Ik denk eerlijk gezegd dat het merendeel van de jongeren die nu enorme doelen stellen alleen maar tegen deceptie aan zullen gaan lopen. Daarom hecht ik zelf niet zoveel waarde aan die sociale 'trends' van tegenwoordig, ik denk dat het beter is als ik gewoon doe wat ik moet doen en wat ik leuk vind daarnaast - niet wat anderen leuk vinden of wat 'gewünscht is' op Facebook.
Probleem is dat je tegenwoordig die tijd niet meer in zulke mate hebt, omdat je wordt gepushed bijvoorbeeld zo snel mogelijk op de arbeidsmarkt te komen.quote:Op maandag 10 februari 2014 23:51 schreef ZuidKardinaal het volgende:
[..]
Precies.Maar vaak zijn dat van die dingen waar je vanzelf achter komt als je wat ouder en wijzer wordt
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |