Jongen ga me niet zeuren over Nederlands, ik ben een slechte multitasker maar ik doe liever en spongebob kijken en hier op FOK! posten, dan dat ik enkel op FOK! post en mijn spelling de gate hou. Dat jij er veel waarde aan hecht mij boeit het geen flikker zolang je het kan lezen is het geen probleem.quote:Op maandag 10 februari 2014 22:33 schreef Dingflofbips het volgende:
Hopelijk jij les nederlands zit.
Dat vind ik juist een geestig antwoord op zo'n kut vraag, uiteraard vervolg je dat door een ietwat serieus antwoord te geven.quote:Op maandag 10 februari 2014 22:36 schreef Geralt het volgende:
Tenenkrommend de vraag bij een sollicitatiegesprek van waar je jezelf over 10 jaar ziet.
Nog tenenkrommender het antwoord: "op jouw stoel".
Zulke mensen (beiden dus) mogen wmb een nekschot krijgen
Zoveel mensen zoveel meningen. Ik vind zowel de vraag als het antwoord nogal cliché en dat is een understatement.quote:Op maandag 10 februari 2014 22:40 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
Dat vind ik juist een geestig antwoord op zo'n kut vraag, uiteraard vervolg je dat door een ietwat serieus antwoord te geven.
En kan TS eindelijk asperges klaarmaken.quote:Op maandag 10 februari 2014 22:33 schreef Dingflofbips het volgende:
Hopelijk jij les nederlands zit.
Ik zie inderdaad dat het jou geen flikker boeitquote:Op maandag 10 februari 2014 22:36 schreef Spongeboss het volgende:
[..]
Jongen ga me niet zeuren over Nederlands[...]Dat jij er veel waarde aan hecht mij boeit het geen flikker zolang je het kan lezen is het geen probleem.
Nou prima dan toch?quote:Op maandag 10 februari 2014 23:10 schreef Dingflofbips het volgende:
[..]
Ik zie inderdaad dat het jou geen flikker boeit
Schrijven is al een probleem voor je. Begrijpend lezen gaat je ook niet erg goed af.quote:
Leven, leven leven gewoon leven... Ik laat de kwaliteit van mijn leven niet afhangen van mijn Nederlands. Daar is mijn leven niet saai genoeg voor.quote:Op maandag 10 februari 2014 23:14 schreef Dingflofbips het volgende:
[..]
Schrijven is al een probleem voor je. Begrijpend lezen gaat je ook niet erg goed af.
Hoe kun je met jezelf leven zit?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |