neej:pquote:Op maandag 10 februari 2014 22:29 schreef xcachet het volgende:
[..]
Zijn jouW borsten ook dood? xdxd lol
Samequote:Op maandag 10 februari 2014 22:30 schreef Rodawa het volgende:
[..]
Met liefde verwennen.
[..]
Nice nice, overeenkomsten zijn altijd prettig. Veel succes, ik ben blij voor je, ben benieuwd hoe het verder gaat.
Kom dan. Gekke kat.quote:Op maandag 10 februari 2014 22:31 schreef supersof het volgende:
[..]
Laat je vriendin dat maar doen in Antwerpen.
dat deden ze ook met dat wijf uit engeland vorig jaarquote:Op maandag 10 februari 2014 22:31 schreef Tjacka het volgende:
[..]
dan ga je niet juichen als iemand dood is
Dat maak ik zelf wel uitquote:Op maandag 10 februari 2014 22:31 schreef Tjacka het volgende:
[..]
dan ga je niet juichen als iemand dood is
Oh kijk! Fans zijn altijd welkom. Groupies ook eventueel!quote:
oh zei je dat? Okay thanksquote:Op maandag 10 februari 2014 22:31 schreef Typisch het volgende:
[..]
ik zei dat je je maten dames moest uit laten nodigen
Beter een gepassioneerde homofiel dan in angst en twijfel door bindingsangst zoals jij.quote:Op maandag 10 februari 2014 22:28 schreef supersof het volgende:
[..]
Ja dat vind ik ook.
Zeg Rodawa, als jij eens dat meisje pakt, dan kan lr de jongen troosten en hem overtuigen om naar de andere kant te stappen.
Hey Stu! Heb je het al gehoord? Els Borst is overleden!quote:
eindelijk de erkenning die ik verdienquote:Op maandag 10 februari 2014 22:32 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
oh zei je dat? Okay thanks
Nee sorry.quote:
OMG wat een verschrikkingquote:Op maandag 10 februari 2014 22:32 schreef Rockiejj het volgende:
[..]
Hey Stu! Heb je het al gehoord? Els Borst is overleden!
Doe dan. Durf je niet.quote:Op maandag 10 februari 2014 22:33 schreef supersof het volgende:
[..]
Nee sorry.
Kijk uit hoor, ik fb message je vriendin over deze praktijken.
quote:Op maandag 10 februari 2014 22:33 schreef Stuart het volgende:
[..]
OMG wat een verschrikking
Onze voormalig huisarts Els
dat vond ik ook debielquote:Op maandag 10 februari 2014 22:32 schreef JanCees het volgende:
[..]
dat deden ze ook met dat wijf uit engeland vorig jaar
thatcher
Geen idee wat dat zijn.quote:Op maandag 10 februari 2014 22:32 schreef Rockiejj het volgende:
[..]
Oh kijk! Fans zijn altijd welkom. Groupies ook eventueel!
Ja, ik heb bindingsangst. EN NU???quote:Op maandag 10 februari 2014 22:32 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Beter een gepassioneerde homofiel dan in angst en twijfel door bindingsangst zoals jij.
Het is oorlog.
Oh en e-cards doe ik niet. Dat is zo triest.
ik ookquote:Op maandag 10 februari 2014 22:33 schreef Tjacka het volgende:
[..]
dat vond ik ook debiel
ik zou alleen juichen als stuart dood is
Wat zal ik sturen?quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |