Oh kijk! Fans zijn altijd welkom. Groupies ook eventueel!quote:
oh zei je dat? Okay thanksquote:Op maandag 10 februari 2014 22:31 schreef Typisch het volgende:
[..]
ik zei dat je je maten dames moest uit laten nodigen
Beter een gepassioneerde homofiel dan in angst en twijfel door bindingsangst zoals jij.quote:Op maandag 10 februari 2014 22:28 schreef supersof het volgende:
[..]
Ja dat vind ik ook.
Zeg Rodawa, als jij eens dat meisje pakt, dan kan lr de jongen troosten en hem overtuigen om naar de andere kant te stappen.
Hey Stu! Heb je het al gehoord? Els Borst is overleden!quote:
eindelijk de erkenning die ik verdienquote:Op maandag 10 februari 2014 22:32 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
oh zei je dat? Okay thanks
Nee sorry.quote:
OMG wat een verschrikkingquote:Op maandag 10 februari 2014 22:32 schreef Rockiejj het volgende:
[..]
Hey Stu! Heb je het al gehoord? Els Borst is overleden!
Doe dan. Durf je niet.quote:Op maandag 10 februari 2014 22:33 schreef supersof het volgende:
[..]
Nee sorry.
Kijk uit hoor, ik fb message je vriendin over deze praktijken.
quote:Op maandag 10 februari 2014 22:33 schreef Stuart het volgende:
[..]
OMG wat een verschrikking
Onze voormalig huisarts Els
dat vond ik ook debielquote:Op maandag 10 februari 2014 22:32 schreef JanCees het volgende:
[..]
dat deden ze ook met dat wijf uit engeland vorig jaar
thatcher
Geen idee wat dat zijn.quote:Op maandag 10 februari 2014 22:32 schreef Rockiejj het volgende:
[..]
Oh kijk! Fans zijn altijd welkom. Groupies ook eventueel!
Ja, ik heb bindingsangst. EN NU???quote:Op maandag 10 februari 2014 22:32 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Beter een gepassioneerde homofiel dan in angst en twijfel door bindingsangst zoals jij.
Het is oorlog.
Oh en e-cards doe ik niet. Dat is zo triest.
ik ookquote:Op maandag 10 februari 2014 22:33 schreef Tjacka het volgende:
[..]
dat vond ik ook debiel
ik zou alleen juichen als stuart dood is
Wat zal ik sturen?quote:
Ik ben benieuwd naar je kaart.quote:
Ja, want dankzij dat wijf hebben jullie in Nederland nu zoiets als 'de basisverzekering'quote:
Ik heb LR de geaardheid van menig man zien veranderen, genoeg reden om er vertrouwen in te hebben dat het hem ook wel lukt zonder mijn hulp. Zolang zij in het spel is biedt dat een extra uitdaging voor een doorgewinterde homomagiėr als LR.quote:Op maandag 10 februari 2014 22:31 schreef supersof het volgende:
[..]
Als jij nou eens dat meisje met liefde verwent, dan kan lr die jongen van d'r overnemen.
Alsof jij daarvan op de hoogte wordt gesteldquote:Op maandag 10 februari 2014 22:33 schreef Tjacka het volgende:
[..]
dat vond ik ook debiel
ik zou alleen juichen als stuart dood is
hoi, daten?quote:
Gefeliciteerd met je 50 euro. Dat wordt trakterenquote:
Hij is best leuk, al zeg ik het zelfquote:
Kom maar mee naar mn kleedkamer, laat ik het wel even zienquote:Op maandag 10 februari 2014 22:33 schreef xcachet het volgende:
[..]
Geen idee wat dat zijn.
Ik ben dom.
who caresquote:Op maandag 10 februari 2014 22:34 schreef Stuart het volgende:
[..]
Ja, want dankzij dat wijf hebben jullie in Nederland nu zoiets als 'de basisverzekering'
quote:
quote:Op maandag 10 februari 2014 22:34 schreef Etsu het volgende:
[..]
lieverd
ze zitten weer ruzie te maken
kijk je mee?
Met popcorn en alquote:Op maandag 10 februari 2014 22:34 schreef Etsu het volgende:
[..]
lieverd
ze zitten weer ruzie te maken
kijk je mee?
wat een klote flame weerquote:Op maandag 10 februari 2014 22:34 schreef Stuart het volgende:
[..]
Alsof jij daarvan op de hoogte wordt gesteld
Primaquote:Op maandag 10 februari 2014 22:34 schreef Rodawa het volgende:
[..]
Ik heb LR de geaardheid van menig man zien veranderen, genoeg reden om er vertrouwen in te hebben dat het hem ook wel lukt zonder mijn hulp. Zolang zij in het spel is biedt dat een extra uitdaging voor een doorgewinterde homomagiėr als LR.
Dan kunnen wij beter elkaar met liefde verwennen.
Ik schijn homo te zijn. Dat is ook niet alles als je dit zelf niet doorhebt. Al is het wel een verklaring waarom ik al zolang single ben. Bedankt voor deze verklaring.quote:Op maandag 10 februari 2014 22:34 schreef supersof het volgende:
[..]
Ja, ik heb bindingsangst. EN NU???
lregards zijn grappig
Hoi womanizerquote:
Je laat wel zien wat voor niveau je vertegenwoordigd zegquote:
*trolltroll*quote:Op maandag 10 februari 2014 22:36 schreef Tjacka het volgende:
[..]
wat een klote flame weer
zit mij niet zo te trollen
Hoi <insert naam van vriendinnetje>,quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |