Waar staat dat ik iets tegen homo's hebt?quote:
Hoe wil je dat ik het zeg?quote:Op maandag 10 februari 2014 22:28 schreef Rodawa het volgende:
[..]Wat respectloos jegens het vrouwelijk geslacht. Daar doe ik niet aan hoor.
Op mijn eigen feestjequote:
Hoezo? Dat wijf was een slechte minster van volksgezondheid. Maar dat heb jij natuurlijk nooit meegekregen. Bovendien is 81 geen slechte leeftijd. Dat wijf eren terwijl ze een hoop slecht heeft gedaan voor de gezondheidszorg in Nederland is de grootst mogelijke en hypocriete onzin!quote:
Heb* sukkelquote:Op maandag 10 februari 2014 22:29 schreef Stuart het volgende:
[..]
Waar staat dat ik iets tegen homo's hebt?
Was dat er eentje die door mijn tip is komen aanwaaien?quote:Op maandag 10 februari 2014 22:29 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Op mijn eigen feestjeHeb nog een tijdje met haar alleen buiten gezeten. Ze gooide er nogal wat onzekerheidjes uit, verder nog gelachen en shit. We zijn beiden tyfushipsters.
Met liefde verwennen.quote:
Nice nice, overeenkomsten zijn altijd prettig. Veel succes, ik ben blij voor je, ben benieuwd hoe het verder gaat.quote:Op maandag 10 februari 2014 22:29 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Op mijn eigen feestjeHeb nog een tijdje met haar alleen buiten gezeten. Ze gooide er nogal wat onzekerheidjes uit, verder nog gelachen en shit. We zijn beiden tyfushipsters.
dan ga je niet juichen als iemand dood isquote:Op maandag 10 februari 2014 22:30 schreef Stuart het volgende:
[..]
Hoezo? Dat wijf was een slechte minster van volksgezondheid. Maar dat heb jij natuurlijk nooit meegekregen. Bovendien is 81 geen slechte leeftijd. Dat wijf eren terwijl ze een hoop slecht heeft gedaan voor de gezondheidszorg in Nederland is de grootst mogelijke en hypocriete onzin!
Uh nope, uitgenoedigd door mijn maat. Hij zei dat ik ze niet moest hosselen.quote:Op maandag 10 februari 2014 22:30 schreef Typisch het volgende:
[..]
Was dat er eentje die door mijn tip is komen aanwaaien?
Geen dank.
Als jij nou eens dat meisje met liefde verwent, dan kan lr die jongen van d'r overnemen.quote:Op maandag 10 februari 2014 22:30 schreef Rodawa het volgende:
[..]
Met liefde verwennen.
[..]
Nice nice, overeenkomsten zijn altijd prettig. Veel succes, ik ben blij voor je, ben benieuwd hoe het verder gaat.
dat zal hem een borst wezenquote:Op maandag 10 februari 2014 22:31 schreef Tjacka het volgende:
[..]
dan ga je niet juichen als iemand dood is
Laat je vriendin dat maar doen in Antwerpen.quote:
quote:Op maandag 10 februari 2014 22:31 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Uh nope, uitgenoedigd door mijn maat. Hij zei dat ik ze niet moest hosselen.
Helaas
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |