quote:Op maandag 10 februari 2014 22:25 schreef supersof het volgende:
[..]
Dat zou zomaar kunnen inderdaad!
ja cachiequote:
kut leoquote:
Leuk koppie, mooie glimlach.quote:Op maandag 10 februari 2014 22:24 schreef supersof het volgende:
[ afbeelding ]
lr
sorry
maar je crush is hetero
En ze hoort inderdaad spijt te hebben, ze waren gekoppeld omdat 'opposites attract' helaas voor haar was dat hetzelfde met haar huwelijk dat helaas ten einde liep.quote:Op zondag 2 februari 2014 13:47 schreef supersof het volgende:
http://www.nu.nl/boek/369(...)n-hermelien-ron.html
heppie
2happy4u
fok-it
wat vinden jullie hiervan
quote:
ik vond het wel wat hebben, met harry was te standaard geweestquote:Op maandag 10 februari 2014 22:26 schreef 2Happy4U het volgende:
[..]
En ze hoort inderdaad spijt te hebben, ze waren gekoppeld omdat 'opposites attract' helaas voor haar was dat hetzelfde met haar huwelijk dat helaas ten einde liep.
Keurig.quote:Op maandag 10 februari 2014 22:27 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Ik moest je op de hoogte houden, telefoonnummer is iig binnen, gisteren vergeten te vragen
Ja dat vind ik ook.quote:Op maandag 10 februari 2014 22:26 schreef Rodawa het volgende:
[..]
Leuk koppie, mooie glimlach.
Die jongen lijkt me wel wat voor LR trouwens.
Wat een homo met zijn zijn naam zoveel vermelden op een fotoquote:
Was wel voorspelbaar geweest ja.quote:Op maandag 10 februari 2014 22:27 schreef Typisch het volgende:
[..]
ik vond het wel wat hebben, met harry was te standaard geweest
Moet je je ballen mee insmerenquote:Op maandag 10 februari 2014 22:28 schreef Tjacka het volgende:
ik heb mijn billen ingesmeerd met tijgerbalsem
wat heb je tegen homo'squote:Op maandag 10 februari 2014 22:28 schreef Stuart het volgende:
[..]
Wat een homo met zijn zijn naam zoveel vermelden op een foto
likkenquote:Op maandag 10 februari 2014 22:28 schreef Tjacka het volgende:
ik heb mijn billen ingesmeerd met tijgerbalsem
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |