Maar een lelijke kop. Die tweede is leuker.quote:Op maandag 10 februari 2014 21:35 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
De winnaar van de 500 meter sprint heeft best een goed gevormde en voornamelijk geronde bilpartij Sof
Ik haat Samson en Gert.quote:Op maandag 10 februari 2014 21:33 schreef Rodawa het volgende:
[..]
Dat was een spontane uiting van woede, tussen die twee is geen directe link. Het ging meer om de burgemeester die altijd binnenkomt met zijn gezeik en de themasong.
Ik ook niet veel, soms in autootje van m'n ouders. Meer niet.quote:Op maandag 10 februari 2014 21:30 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Ik rijd helemaal niet meer. Geen auto beschikbaar en alles op de fiets/OV. Zonde wel eigenlijk
Ja, wees maar blij dat je je post niet hoeft te programmeren!quote:
Waarom huilen.quote:
Seconde. Eerst zelf een goede afweging/beoordeling maken voor we het samen evalueren.quote:Op maandag 10 februari 2014 21:35 schreef supersof het volgende:
[..]
Maar een lelijke kop. Die tweede is leuker.
Ik ben ook single als single kan zijn. Maar fuck die door hallmark opgezette kutdagquote:Op maandag 10 februari 2014 21:32 schreef Toto69 het volgende:
[..]
Ik ook nietmaar toch leuk om mensen die 't zwaar hebben blij te maken?
Nog resultaat?quote:Op maandag 10 februari 2014 21:36 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Ik ben ook single als single kan zijn. Maar fuck die door hallmark opgezette kutdag
Ik volg je niet.quote:Op maandag 10 februari 2014 21:36 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Seconde. Eerst zelf een goede afweging/beoordeling maken voor we het samen evalueren.
Dit gaat niet om single of niet single, maar okayquote:Op maandag 10 februari 2014 21:36 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Ik ben ook single als single kan zijn. Maar fuck die door hallmark opgezette kutdag
Gaat valentijnsdag toch om?quote:Op maandag 10 februari 2014 21:38 schreef Toto69 het volgende:
[..]
Dit gaat niet om single of niet single, maar okay
Ja, maar dat topic niet.quote:Op maandag 10 februari 2014 21:38 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Gaat valentijnsdag toch om?
De actie van Toto sikstie-nijn niet.quote:Op maandag 10 februari 2014 21:38 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Gaat valentijnsdag toch om?
Over die nummer twee dus...quote:Op maandag 10 februari 2014 21:37 schreef supersof het volgende:
[..]
Ik volg je niet.
En je ui is afschuwelijk.
Nou ja zeg.quote:Op maandag 10 februari 2014 21:36 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Ben je blind ofzo ;squote:Op maandag 10 februari 2014 21:38 schreef Rodawa het volgende:
[..]
Hij heeft jouw kapsel zie ik nu, vet vet.
quote:Op maandag 10 februari 2014 21:38 schreef Rodawa het volgende:
[..]
Hij heeft jouw kapsel zie ik nu, vet vet.
oh, okay. Leek me logisch, maar achquote:
Was het maar zo'n feest. Daleyquote:
kies gewoon !!!quote:Op maandag 10 februari 2014 21:38 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Over die nummer twee dus...
Ik zie waarom je eerder voor hem zou kiezen, maar ik durf de knoop niet door te hakken. Ik vind het beide toppers.
[..]
Nou ja zeg.
Absoluut niet.quote:Op maandag 10 februari 2014 21:39 schreef Rodawa het volgende:
[..]
Was het maar zo'n feest. Daley
Er zijn duidelijk overeenkomsten tussen de kapsels joh, kijk de vorm.
JAAAAAA OMGquote:Op maandag 10 februari 2014 21:40 schreef JanCees het volgende:
Sof is bijna jarig JAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA
fissaaaaaquote:Op maandag 10 februari 2014 21:40 schreef JanCees het volgende:
Sof is bijna jarig JAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA
Weet nog niet.quote:
Beterschap.quote:Op maandag 10 februari 2014 21:41 schreef supersof het volgende:
Mijn moeder is ziek en heeft dus nog geen cadeautjes en ik krijg ze pas in de avond omdat ze niet zo vroeg als ik willen opstaan en mijn vader 's avonds pas thuis is.
WANNEER?????????!!!!!!!!!1111111111quote:
Overmorgenquote:Op maandag 10 februari 2014 21:42 schreef KLTZK het volgende:
[..]
WANNEER?????????!!!!!!!!!1111111111
Ja maar hier is ie weer lelijkquote:Op maandag 10 februari 2014 21:42 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
100% voor Mulder. Hij heeft zijn bilpartij ook nog mee.
bedoelde meer voor vrienden, niet voor FOK!quote:Op maandag 10 februari 2014 21:41 schreef supersof het volgende:
[..]
Weet nog niet.
Zou je willen komen dan.
Gefeliciteerd alvast! Hoe oud word je?quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |