Jawel. Niet heel veel. Maar heb wel het gevoel dat ik het dit keer ga halen. Vorige keer maar 1 fout te veel.quote:
Nee.quote:
quote:Op maandag 10 februari 2014 21:11 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Nee.
Je bent wel lekker
Maar niet zo lekker
Dan ga ik ervan uit dat je het gaat halen. Hoe laat is het?quote:Op maandag 10 februari 2014 21:11 schreef xcachet het volgende:
[..]
Jawel. Niet heel veel. Maar heb wel het gevoel dat ik het dit keer ga halen. Vorige keer maar 1 fout te veel.
Ik kan wel snijden, maar daar wordt jij ook niet beter vanquote:
13.30 aan de Fokkerstraatquote:Op maandag 10 februari 2014 21:12 schreef JanCees het volgende:
[..]
Dan ga ik ervan uit dat je het gaat halen. Hoe laat is het?
Dat geeft mij kracht. Ongeacht of ik lekker ben of niet.quote:Op maandag 10 februari 2014 21:13 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Ik kan wel snijden, maar daar wordt jij ook niet beter van
NIETUS LiEGENAARquote:Op maandag 10 februari 2014 20:48 schreef Rodawa het volgende:
[..]
Sarcast, ik zie dat de video één dislike heeft. Ik weet genoeg.
#RIPJhaliquote:Op maandag 10 februari 2014 21:17 schreef xcachet het volgende:
[..]
13.30 aan de Fokkerstraat
Ik snapchat ofcourse de uitslag.
[..]
Dat geeft mij kracht. Ongeacht of ik lekker ben of niet.
Moest bij deze eigendunk wel weer aan Jhali denken. Mis haar.
quote:Op maandag 10 februari 2014 21:21 schreef Rodawa het volgende:
Mensen die niet weten dat Khazed-a-Dum een account van Jhali is.
Het maakt mij gewoon heel weinig uit zolang een user normaal meepost.quote:Op maandag 10 februari 2014 21:21 schreef Rodawa het volgende:
Ik zal voor je duimen.quote:Op maandag 10 februari 2014 21:17 schreef xcachet het volgende:
13.30 aan de Fokkerstraat
Ik snapchat ofcourse de uitslag.
Lekker bumper kleven, kan gewoonquote:Op maandag 10 februari 2014 21:25 schreef JanCees het volgende:
[..]
Tijdens de rijles ja.
Sinds ik een rijbewijs heb rijd ik als een debiel.
Ik rijd helemaal niet meer. Geen auto beschikbaar en alles op de fiets/OV. Zonde wel eigenlijkquote:Op maandag 10 februari 2014 21:25 schreef JanCees het volgende:
[..]
Tijdens de rijles ja.
Sinds ik een rijbewijs heb rijd ik als een debiel.
dunnoquote:
dont carequote:Op maandag 10 februari 2014 21:21 schreef Rodawa het volgende:
Zou zo de themasong van Samson & Gert kunnen zijn. Altijd die kutburgemeester met zijn 'ik moest kloppen want de bel doet het niet'. Flikker toch op vent. Altijd gezeik wanneer hij binnenkomt.quote:Op maandag 10 februari 2014 21:30 schreef supersof het volgende:
ai nuw joe wur trobble wen joe walkt in
sjeem on mie nouw
wat zeg jequote:Op maandag 10 februari 2014 21:30 schreef supersof het volgende:
sjeem on mie nouw
I knew you were trouble when you walked in.quote:
Ik doe niet aan valentijnsdagquote:Op maandag 10 februari 2014 21:31 schreef Toto69 het volgende:
Nog mensen hier die mee willen doen?
FHF / FOK! Valentijnsactie
dem pro englishquote:Op maandag 10 februari 2014 21:30 schreef supersof het volgende:
sjeem on mie nouw
Ik zie de link tussen de themasong en die oneliner niet.quote:Op maandag 10 februari 2014 21:31 schreef Rodawa het volgende:
[..]
Zou zo de themasong van Samson & Gert kunnen zijn. Altijd die kutburgemeester met zijn 'ik moest kloppen want de bel doet het niet'. Flikker toch op vent. Altijd gezeik wanneer hij binnenkomt.
ikrquote:
Als je weet dat een hoge ambtenaar met regelmaat je huis binnenkomt lopen is het minste wat je kunt doen je bel repareren. Al vind ik ook dat je als burgemeester wel iets minder tussen het volk moet staan, je hebt nog altijd een voorbeeldfunctie.quote:Op maandag 10 februari 2014 21:31 schreef Rodawa het volgende:
[..]
Zou zo de themasong van Samson & Gert kunnen zijn. Altijd die kutburgemeester met zijn 'ik moest kloppen want de bel doet het niet'. Flikker toch op vent. Altijd gezeik wanneer hij binnenkomt.
Niet voor valentijn. Ik ken die mensen niet en ben niet op ze verliefd. Dus ik stuur ze ook niks.quote:Op maandag 10 februari 2014 21:32 schreef Toto69 het volgende:
[..]
Ik ook nietmaar toch leuk om mensen die 't zwaar hebben blij te maken?
ikr?quote:
Dat was een spontane uiting van woede, tussen die twee is geen directe link. Het ging meer om de burgemeester die altijd binnenkomt met zijn gezeik en de themasong.quote:Op maandag 10 februari 2014 21:32 schreef supersof het volgende:
[..]
Ik zie de link tussen de themasong en die oneliner niet.
I know right.quote:
Ah, bedankt voor de ophelderingquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |