quote:Op maandag 10 februari 2014 20:42 schreef Vjenne12345 het volgende:
Wat een mongool die Rene he. Van der Wiel is 2 klassen beter dan die Janmaat, dit baseert hij nu op één wedstrijd tegen Monaco.Terwijl die Janmaat zoveel drama wedstrijden geeft gespeeld he dit seizoen.
Bedankt.quote:Op maandag 10 februari 2014 20:46 schreef Dr.Mikey het volgende:
Telekids was heel tof maar wat die mensen nu maken is pure diaree.
Dat was zoquote:Op maandag 10 februari 2014 20:45 schreef Helpmefok het volgende:
[ afbeelding ]
Vervolgens gewoon keihard klop krijgen
quote:Op maandag 10 februari 2014 20:45 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Niemand lacht nog, misschien nog vaker posten?
Helaas, Feyenoord weer geen kampioen. 15 jaar dus.quote:Op maandag 10 februari 2014 20:45 schreef PizzaGeit het volgende:
[..]
... van de Eerste divisie hahahahaha
Dit jaar wordt het jaar. Ajax = drama en Twente ook en VItesse ook en Feyenoord geweldig dus kampioenquote:Op maandag 10 februari 2014 20:46 schreef Cavaliers het volgende:
[..]
Helaas, Feyenoord weer geen kampioen. 15 jaar dus.
Helmond Sport diehardquote:Op maandag 10 februari 2014 20:46 schreef Seam het volgende:
Is Thijs ook een beetje PSV supporter toevallig?
quote:Op maandag 10 februari 2014 20:47 schreef Dr.Mikey het volgende:
Bakali is een rel marokaantje wat een verassing.
Daar moet je gewoon niet meer mee in zee gaan, ze hebben bijna allemaal een ernstige psychische stoornis.quote:Op maandag 10 februari 2014 20:47 schreef Dr.Mikey het volgende:
Bakali is een rel marokaantje wat een verassing.
Je moederquote:Op maandag 10 februari 2014 20:47 schreef Pizzakoppo het volgende:
Is er uberhaubt iets te doen in Eindhoven voor 18+?
Zal ze de Mol zijn?quote:Op maandag 10 februari 2014 20:48 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Die Ans Kraaij vond ik wel goed en lekker.
Ene Jennifer Hoffman ofzo
*überhauptquote:Op maandag 10 februari 2014 20:47 schreef Pizzakoppo het volgende:
Is er uberhaubt iets te doen in Eindhoven voor 18+?
Thijs[ afbeelding ]
quote:Op maandag 10 februari 2014 20:48 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Die Ans Kraaij vond ik wel goed en lekker.
Ene Jennifer Hoffman ofzo
Dat is een beetje raarquote:Op maandag 10 februari 2014 20:48 schreef Pizzakoppo het volgende:
[..]
Mijn moeder is jouw zusje dus lekker voor je. [ afbeelding ]
Ah dit is vaker geroepen de vorige jaren, deja vu.quote:Op maandag 10 februari 2014 20:47 schreef PizzaGeit het volgende:
[..]
Dit jaar wordt het jaar. Ajax = drama en Twente ook en VItesse ook en Feyenoord geweldig dus kampioen
Dit is het kutste dat ik ooit heb gezien.quote:
En fantastisch goed geacteerd.quote:
Inderdaadquote:Op maandag 10 februari 2014 20:52 schreef Grifte het volgende:
Advocaat
Die gast kan er geen klote van
De laatst ingestelde avondklok in Rotterdam was ergens tussen 40-45.quote:Op maandag 10 februari 2014 20:52 schreef Pizzakoppo het volgende:
De conservatieve trainer. Werkt prima. Gr gr Bert van Marwijk.
Gaat niet werken met al die mooi-weer voetballersquote:Op maandag 10 februari 2014 20:53 schreef Mani89 het volgende:
Ik vind dat Aron Winter de nieuwe trainer van Feyenoord moet worden.
quote:Op maandag 10 februari 2014 20:53 schreef Mani89 het volgende:
Ik vind dat Aron Winter de nieuwe trainer van Feyenoord moet worden.
twitter:thijsslegers twitterde op zaterdag 08-02-2014 om 21:58:42@Stefan_Kuijpers hahahahahjahahahahajahajjaaj reageer retweet
Terecht.quote:Op maandag 10 februari 2014 20:54 schreef Cavaliers het volgende:
HahahahaLekker kunstgras erbij halen
De vrouw van Van Geel ook.quote:Op maandag 10 februari 2014 20:54 schreef Karina het volgende:
Goed argument, de vrouw van Van Gaal is voor Feyenoord.
In het T-gebouw van de Erasmus Universiteit maakte hij benen toen hij compleet kapot beredeneert werd.quote:Op maandag 10 februari 2014 20:56 schreef PizzaGeit het volgende:
Gudde![]()
Hij was zo'n held bij zon proefstudeerdingetje in Rotterdam, kerel werd kapotgeluld door een 16-jarig meisje
Dat is van As alquote:Op maandag 10 februari 2014 20:56 schreef pablo1989 het volgende:
Gudde heeft de uitstraling van een 2e hands autoverkoper.
Zijn haat jegens Van Geel is belachelijk jaquote:Op maandag 10 februari 2014 20:56 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
In het T-gebouw van de Erasmus Universiteit maakte hij benen toen hij compleet kapot beredeneert werd.
Geelbash![]()
Derksen zijn wijf is geneukt door Geel.
Laatst werkgroep boven in het T-gebouw, uitzicht op De Kuip, niets mis mee.quote:Op maandag 10 februari 2014 20:56 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
In het T-gebouw van de Erasmus Universiteit maakte hij benen toen hij compleet kapot beredeneert werd.
Geelbash![]()
Derksen zijn wijf is geneukt door Geel.
Ik heb mijn ruimte op de 17e.quote:Op maandag 10 februari 2014 20:58 schreef Grifte het volgende:
[..]
Laatst werkgroep boven in het T-gebouw, uitzicht op De Kuip, niets mis mee.
Nederlands landskampioen: 1980, 1990 (met Ajax), 1999 (met Feyenoord)quote:Op maandag 10 februari 2014 20:58 schreef Helpmefok het volgende:
Beenhakker heeft geen kanker gepresteerd.
Zucht. Steun.
Ik ben er na 5 jaar achter gekomen dat er een kantine zit in het T-gebouwquote:Op maandag 10 februari 2014 20:58 schreef Grifte het volgende:
[..]
Laatst werkgroep boven in het T-gebouw, uitzicht op De Kuip, niets mis mee.
Hij liet per ongeluk zn telefoon aanstaan met Derksen tijdens zn gesprek met Gudde.quote:Op maandag 10 februari 2014 20:58 schreef Pizzakoppo het volgende:
Heeft iemand misschien een leuke anekdote over Beenhakker?
Wsl zo een zelfbenoemde elitaire student-assistentquote:Op maandag 10 februari 2014 20:59 schreef PizzaGeit het volgende:
[..]
Heb je een eigen ruimte op de uni?
Ben je nou ook al professor?
"Haben sie eine stunde?quote:Op maandag 10 februari 2014 20:58 schreef Pizzakoppo het volgende:
Heeft iemand misschien een leuke anekdote over Beenhakker?
7/10quote:Op maandag 10 februari 2014 20:59 schreef DrDentz het volgende:
[..]
Hij liet per ongeluk zn telefoon aanstaan met Derksen tijdens zn gesprek met Gudde.
Babovic vergetenquote:Op maandag 10 februari 2014 20:59 schreef satecl het volgende:
Ignjatovic, Beukering, Larsen, Meeuwis en die linksback.. hoe heet die stumper ook alweer..
BEENHAKKER IS GOED WANT HIJ IS BEENHAKKERquote:Op maandag 10 februari 2014 20:59 schreef PizzaGeit het volgende:
Zucht dit bekende verhaal
VAN GEEL KAN NIKS EN BEENHAKKER IS ZO GOED WANT HIJ HEEFT WEL BABOVIC GEHAALD EN LUMB EN VAN BEUKERING EN IGNJATOVIC
Zo'n kontlikkerquote:Op maandag 10 februari 2014 20:59 schreef Travel. het volgende:
[..]
Wsl zo een zelfbenoemde elitaire student-assistent
Weg met Tim Immers.quote:Op maandag 10 februari 2014 21:01 schreef PizzaGeit het volgende:
VAN GEEL HAAL ZIYECH![]()
![]()
Ik doneer zo 5 euro
Hoeveel ook weer?quote:Op maandag 10 februari 2014 21:02 schreef Pizzakoppo het volgende:
[..]
Mike van den Hoorn is gewoon betaald. Met geld.
Die blundert nu de boel bij elkaar bij Jong Ajax, niks mis mee.quote:Op maandag 10 februari 2014 21:02 schreef Pizzakoppo het volgende:
[..]
Ja maar Ziyech kan voetballen. Daar moet je niet voor betalen natuurlijk.quote:Op maandag 10 februari 2014 21:02 schreef Pizzakoppo het volgende:
[..]
Goed punt, die moeten uit de jeugd komen.quote:Op maandag 10 februari 2014 21:03 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ja maar Ziyech kan voetballen. Daar moet je niet voor betalen natuurlijk.
Precies, maar dat duurt nog wel eventjesquote:Op maandag 10 februari 2014 21:03 schreef Pizzakoppo het volgende:
[..]
Goed punt, die moeten uit de jeugd komen.
Hem de nieuwe Iniesta noemenquote:Op maandag 10 februari 2014 21:03 schreef PizzaGeit het volgende:
[..]![]()
![]()
![]()
![]()
Je loopt te koop met je eigen domheid.
Clasie zal nooit in de buurt komen van bijvoorbeeld Strootgod. Afpakken en zsm weer inleveren bij dezelfde kleur. Eenvoudig voetballertje.quote:Op maandag 10 februari 2014 21:03 schreef PizzaGeit het volgende:
[..]![]()
![]()
![]()
![]()
Je loopt te koop met je eigen domheid.
bek houden joodquote:Op maandag 10 februari 2014 21:04 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
he ophouden nu vuile kakkerlak
Tsjah, dan heb je nog nooit een wedstrijd van Feyenoord gezien.quote:Op maandag 10 februari 2014 21:04 schreef Cavaliers het volgende:
[..]
Clasie zal nooit in de buurt komen van bijvoorbeeld Strootgod. Afpakken en zsm weer inleveren bij dezelfde kleur. Eenvoudig voetballertje.
En terecht brah.quote:Op maandag 10 februari 2014 21:06 schreef opperkleurder het volgende:
Nederland is zijn eerste plaats in het medailleklassement van de Winterspelen in Sotsji kwijtgeraakt aan Canada.
On topic blijven aubquote:Op maandag 10 februari 2014 21:06 schreef opperkleurder het volgende:
Nederland is zijn eerste plaats in het medailleklassement van de Winterspelen in Sotsji kwijtgeraakt aan Canada.
Een land met minder inwoners dan Nederlandquote:Op maandag 10 februari 2014 21:06 schreef opperkleurder het volgende:
Ik zie ze elk weekend.quote:Op maandag 10 februari 2014 21:07 schreef PizzaGeit het volgende:
[..]
Tsjah, dan heb je nog nooit een wedstrijd van Feyenoord gezien.
Althans, niet nuchter
Haha en het nieuws maar trots verkondigen dat ze bovenaan staan..quote:Op maandag 10 februari 2014 21:06 schreef opperkleurder het volgende:
Je posts zouden er van op knappen.quote:Op maandag 10 februari 2014 21:09 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Je ziet mij toch ook niet over de TV Kantine praten?
Te veel geld, eigenlijk.quote:Op maandag 10 februari 2014 21:02 schreef Pizzakoppo het volgende:
[..]
Meneer is weer eens op zijn pik getrapt.quote:Op maandag 10 februari 2014 21:09 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
Je posts zouden er van op knappen.
Dat ligt eraan Buitendam. Mike kun je op veel manieren gebruiken, het is alleen nog niet zo duidelijk hoe.quote:
Ballenraper.quote:Op maandag 10 februari 2014 21:11 schreef Pizzakoppo het volgende:
[..]
Dat ligt eraan Buitendam. Mike kun je op veel manieren gebruiken, het is alleen nog niet zo duidelijk hoe.
Ik heb gewoon een hekel aan je vriendinquote:Op maandag 10 februari 2014 21:11 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Meneer is weer eens op zijn pik getrapt.
het was net reclame??quote:Op maandag 10 februari 2014 21:12 schreef Helpmefok het volgende:
Ik wacht op de voetbalkantineshit, ik moet poepen.
Alsof FOK!kers (behalve hele grote bazen) die hebben.quote:Op maandag 10 februari 2014 21:12 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
Ik heb gewoon een hekel aan je vriendin
Jij dus wel?quote:Op maandag 10 februari 2014 21:13 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Alsof FOK!kers (behalve hele grote bazen) die hebben.
Ik ben een baasquote:Op maandag 10 februari 2014 21:13 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Alsof FOK!kers (behalve hele grote bazen) die hebben.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |