Ik mis hier ook een hoop mensenquote:Op dinsdag 11 februari 2014 23:30 schreef Rezania het volgende:
[..]
Het ging hier ook ooit veel sneller.
Waarom heel de tijd dat negatieve? Zo trek je toch ook geen andere mensen hier naar toe.quote:
Omdat vroegâh alles beter was.quote:Op dinsdag 11 februari 2014 23:36 schreef Fopje het volgende:
[..]
Waarom heel de tijd dat negatieve? Zo trek je toch ook geen andere mensen hier naar toe.
Ik wil nog steeds terug naar de gulden.quote:Op dinsdag 11 februari 2014 23:39 schreef klawie het volgende:
[..]
Vroegah hadden we kuilen nu hebbe we drempels
Ga wilders stemmen miss krijgt de hij het nog voor elkaar lolquote:Op dinsdag 11 februari 2014 23:40 schreef Ro-ald het volgende:
[..]
Ik wil nog steeds terug naar de gulden.
Nee, ik stem meestal D66.quote:Op dinsdag 11 februari 2014 23:43 schreef klawie het volgende:
[..]
Ga wilders stemmen miss krijgt de hij het nog voor elkaar lol
Volop biefstukquote:Op dinsdag 11 februari 2014 23:44 schreef Rezania het volgende:
Beter gaan we terug naar koeien, geiten en dochters ruilen.
Hoe weet je dan of ze goed zijn?quote:Op dinsdag 11 februari 2014 23:58 schreef Fopje het volgende:
Ik voel me echt een huisvrouw... gewoon pannen besteld via Tommy Teleshopping
Bestaat dat nog?quote:Op dinsdag 11 februari 2014 23:58 schreef Fopje het volgende:
Ik voel me echt een huisvrouw... gewoon pannen besteld via Tommy Teleshopping
Nee dan kom gc erbijquote:Op woensdag 12 februari 2014 00:00 schreef Rezania het volgende:
Fopje, ik heb een suggestie. Merge alle slowchats in ONZ met elkaar, lekker druk, lekker gezellig.
Dat weet ik niet. Maar dat weet je in de winkel ook nietquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |