iets met thuisserver.net/fok ofzoquote:Op dinsdag 11 februari 2014 20:43 schreef d4v1d het volgende:
waar zag je ookalweer hoeveel je vandaag had gepost?
quote:Op dinsdag 11 februari 2014 20:50 schreef d4v1d het volgende:
Volgensmij moet je wel een ongeloofelijke josti zijn als je niet wordt aangenomen in een magazijn
Moet wel lukken dus
Tja als er meerdere mensen tegelijk solliciteren en de ander heeft een jaar lang stabiel werk in een ander magazijn dan wordt die boven mij verkozen.quote:Op dinsdag 11 februari 2014 20:50 schreef d4v1d het volgende:
Volgensmij moet je wel een ongeloofelijke josti zijn als je niet wordt aangenomen in een magazijn
Moet wel lukken dus
Succes bij je sollicitatiegesprekquote:Op dinsdag 11 februari 2014 20:44 schreef FL_Freak het volgende:
Voor het eerst in weken vroeger naar bed moeten. Hopelijk oog ik morgen wakker genoeg bij de sollicitatie.
Dankjewelquote:Op dinsdag 11 februari 2014 21:07 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Succes bij je sollicitatiegesprek
Smaakpapillen veranderen hequote:Op dinsdag 11 februari 2014 21:11 schreef Amarantha het volgende:
Ik ben raar. Eerst vond ik ijsthee nooit zo lekker en nu vind ik het ineens vet chill
Ja dat sowieso. Als ik prik wil drinken dan drink ik wel Cola Cherryquote:Op dinsdag 11 februari 2014 21:15 schreef Ro-ald het volgende:
[..]
Ijsthee is lekker ja maar wel zonder prik.
Ik haal sowieso bijna nooit frisdrank houd niet zo van prik erin.quote:Op dinsdag 11 februari 2014 21:16 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Ja dat sowieso. Als ik prik wil drinken dan drink ik wel Cola CherryMaar dat is toch een beetje te duur elke keer. Ik ga volgende maand ook gewoon vaak ijsthee drinken, scheelt vast enorm in de kosten haha
Colaquote:Op dinsdag 11 februari 2014 21:18 schreef Ro-ald het volgende:
[..]
Ik haal sowieso bijna nooit frisdrank houd niet zo van prik erin.
Dr peper is goedkoper en ook een stuk lekkerderquote:Op dinsdag 11 februari 2014 21:16 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Ja dat sowieso. Als ik prik wil drinken dan drink ik wel Cola CherryMaar dat is toch een beetje te duur elke keer. Ik ga volgende maand ook gewoon vaak ijsthee drinken, scheelt vast enorm in de kosten haha
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |